Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Разбра ли защо някои си мислят онова дето ти го казах...кой идиот ще си купи ежедневна атмосферна кола с идеята да е бърза, освен ако не говорим за някое AMG с цена $$$$$$? Повечето от хората тук основно си купуват коли с мисълта да са практични, икономични и евтини за поддръжка, а някои като мен, които не държат на икономиите - с идеята да галят ухото и да изглеждат добре... :))...но не знам кой от тук присъстващите, вкл. и 'чистача' ще тръгне да си търси бърза атмосферка, освен ако не иска да се преквалифицира като неуспешен светофарен рейсър...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Има такива хора. ! Сериозно!

 

Единия си купи за градска кола а3 1.6! Защото вървяло много и било много икономично! Сериозен съм. Не си измислям. 
Не можа да го удари той. Удари го брат му. Челно. Тоталка.
Сега кара Голф 4 ТДИ 1.9. Още си мечтае за  МНОГО бързото му ауди. 
 

Преди да купи аудито разправяше как щяло да гори 8 бензин и супер дърпало. После се оказа, че гори 12/100. Но човека още вярва, че е много бърза кола. 
Луди има всякакви.

Link to comment
Share on other sites

Отдавна не съм чел из хонда форума, но от vtec-е не се ли оплакваха основно ? Като икономичност нямаше особена разлика с 1,6-цата, но май имаха повече дертове.

А в 6-цата не стана ли просто 1,4i ?

 

Значи помня грешно :) Наистина е минало доста време от както съм чел последно по темата

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

Не, гонките бяха само за майтапа ;) Много ясно, че ще горят еднакво в града. Проблемът на големите двигатели е, че по-трудно се намират, от колкото по-малките, а пък и цифрата скача. 1.6 е 101 коня, така че ще върши работа.

 

Те Алфите наистина са основно за гледане...за каране - спорна работа :lol: но все пак това е колата, която ми харесва

 

 

Едит: Сега като отворихме дума за двигателите - припомних си опитите ми с 1.2 двигател...ще пожертвам още някой лев...

Към правилния мотор си се насочил. Заеби това 1.8. Като започнеш от данъци, минеш към по-лесно и по-евтино обслужване, по-лесно газифициране...всичко на 1.6-то е по-добре. Може да не ти даде ебаси икономията спрямо 1.8, но пък и 1.8-то няма да ти даде ебати вървежа спрямо 1.6...Като пуснеш климатика и двете умират(1.8-то по-малко), но колата все пак не се взима за състезателна. Имам мнооого преки наблюдения над въпросните два мотора. 1.8 в Ауди. 1.8 в Голф4 и 1.6 в Ауди. Единственото условие е...предишния собстевник да не е еВал майката на колата.

 

И 159ката е хубав избор

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

И 159ката е хубав избор

 

Дай боже всеки му дълбок джоб за такива коли :lol:

Link to comment
Share on other sites

МА шибан данък 150+лв :(

 

Само? :))

 

Взимайте тогава двигатели под 100 коня като искате да ви е малък данъка...и задължително с катализатори, щото над 100 е все тая имаш или нямаш...

Link to comment
Share on other sites

Голф 4 1.6? Ти луд ли си? Отвори ГУолф форума да видиш какво казват за тая кола. Първото нещо като я купиш е да направиш ремонт на скоростната кутия. На тоя мотор на 4-ката това е като отче наш.

 

Като цяло аз Голф не бих купил след 2. В багажника трябва нон стоп да имаш едни резервни биалетки и тампони с лагер на макферсон. Първо, че тук са боклуци после, че пътищата ни са "перфектни".

 

За какво недозавиване на Вектра Б говорим? Мисля, че тая кола ще ходи от А до Б, не да записва бързи обиколки на Монца. Поне според мен тя е много по-добре, още повече, че е по-висок клас. Голф-а е един клас с Астра, а Вектрата е с Пасат. Лошото на тая Вектра е мотора 1.6 16В, да 101 коня е в ниския данък. Обаче ако отворите форума на ръждата ще разберете, що е то "голямата масларка", там освен разход на гориво има едно колосални разходи на масло. Имам приятел с подобна и бях на тяхна сбирка. Един се хвалеше, че свалил разхода от 5 на 3.5 масло на 5000 км... Ако е 2.0 16-ка може да е във високия данък ама няма такива проблеми.

 

Тук ще ме анатемосът ама ще ти препоръчам Меган Хечбек 2.0 8 клапана бензин. Здрав мотор, здраво окачване, евтина газова, евтини части. Лошото е само, че е във високия данък.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Мегана определено е по-добър от Вектрата. От Голфа... еми зависи. BTW тия митове за "здраво окачване" зависят и от шофьора. Ако обираш всяка дупка нз какво ще издържи. Разход на масло 3.5л на 5000км според мен блока не става и за основен ремонт даже, вероятно толеранса не се обира и от ремонтен комплект сегменти, бутала и клапани въобще. В коша.

 

Подкрепям @jozo .... има огромни попадения при френските автомобили има за без пари наистина много екстри по моделите. Примерно UV филтър предно стъкло, фабричен ксенон, подгрев седалки, сензор дъжд и прочи и прочие... двузонов климатроник. Които за да ги имаш в кола от друга марка бая ще трябва да изпразниш кесията.

Link to comment
Share on other sites

Съгласен съм с @host-а за окачването. Ако ще да е най-здравото ако летиш през дупки си абонат в сервиза. За Мегана имам преки наблюдения. 5-та година го карам моя шарнири, тампони, амортисьори и т.н. са ми тея дето съм я купил. Не ги знам какви са ама са бетон все още. UV филтър на предното стъкло и аз имах, но моето беше пукнато и трябваше да го сменя. За ново същото ми искаха само за стъкло 600 лв..

 

Относно оня мотор на Опел с разхода на масло не го знам защо е така. Не случайно както казах му казват "голямата масларка", едно 90% от имащите се оплакват от разход на масло. След 2000-та вече Опел разбират какво му има (колкото и с ръждата) и го оправяли уж. Не знам от блок ли, сегменти ли друго ли е проблема.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Не се оплаквайте от пътищата. Единственото кофти е като не поставят табела пред голяма дупка...е тука поставят табели, но пътищата са ОТВРАТ. Няма такива насрани улици...къде е бетон, къде е кърпено с асфалт, дупки, шахти вдълбнати с готин ръб, а шахти дал Господ. Имам чувството, че някой пияница е мятал сол и на всяко зрънце сол има шахти. Вероятността да разбия окачване на Камаз тука е много по-голяма от това да изкривя джанта в БГ и то алумин.

Link to comment
Share on other sites

Относно здравото окачване - тая кола, от както и следя историята до сега, са сменени по един носач (ляв и десен), защото на тъпото браво няма само накрайници, ами цял носач и предни амортисьори, защото тотално потекоха на 230 000 км...оригиналните :) Нищо друго не съм и правил, а е гледана редовно за проблеми и потропвания. Всичко зависи от това как я караш и какви пируети правиш с тая кола.

 

Колкото до Рено...силно предубеден съм към тея коли, не мога да ти кажа защо...след Clio маааалко ги намразих :D

 

Може би бих карал Рено Коч... Ще помисля и над този вариант, защото идват на цената на Вектра, а цени на частите вероятно ще са някъде между Вектра и гоУф.

 

Чефо, излез от нивата бе, карай по пътя :D :D

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

 

Чефо, излез от нивата бе, карай по пътя :D :D

 

Чефо, за нивата - ето това! :))

 

tn.jpg

 

auto-001.jpg

 

auto-005.jpg

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

 

..........или пък това - със 7-литров двигател от Корвет Z06 (500+ коня, 0-100 за 3.8 сек.)...знам, труден е изборът, защото тука има и 2 допълнително разсейващи фактора от женски род (руса и черна), но пък там дето си в момента, имаш достатъчно време за мислене. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Жоро, а какво ти е мнението за лагуните, които са '99 набор? Говорим за 1.8 или 2.0 бензинка.

Link to comment
Share on other sites

Ако те разбирам правилно питаш за фейслифта на Лагуна 1. Не бих казал, че имат някакви слаби страни, евтини са, части има в изобилие и избор огромен. Тея Лагуни са само с пластмасов колектор, така че изискват ГИ. 1.8 е 120 коня, 2.0 е към 140, ако попаднете на 2.0 IDE бягате на далеч, мотора е директно впръскване газова не понася.1.6 е слабо за това купе според мен и добре го избягвате. Лошото е не знам дали ви бърка, че са във високия данък всичките разновидности.

 

Имам Коч от 5 години вече и ако ще се возите само 2-мата братя става, но не е особенно практична. Багажника е голям, но дупката за товарене е малка и трудно се тъпче.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

ПичовИ, гледам тука една алфа... струва ми се много евтина (или поне така си мисля). Някой може ли да сподели впечатления като возия, дефекти, лесно чупещи се части и пр.:

http://www.cars.bg/c335471

 

Относно лагуната - @chistacha, ако не те притеснява примерно да е с година по-стара, първата фаза също не е никак лоша (тази с правоъгълните халогени и разделените фар и мигач). Моята беше 1,8 пълна инжекция с обикновена газова. Както каза Йозо - евтини части и поддръжка. В Тракия към гарата имаше газаджии, които я направиха на газ да върви както на бензин :) - разхода беше към 13 някъде в града с климатик, но пак е по-евтино от бензина. Лошото е, че беше малко кончета, но пък и 25 лева данък.

 

Едит: Ето Laguna 1, фаза 2: http://www.cars.bg/c150900

Laguna 1, фаза 1: http://www.cars.bg/c88719

Edited by dvdrw
Link to comment
Share on other sites

ПичовИ, гледам тука една алфа... струва ми се много евтина (или поне така си мисля). Някой може ли да сподели впечатления като возия, дефекти, лесно чупещи се части и пр.:

http://www.cars.bg/c335471

 

По въпроса с тая Алфа...по-добре недей :) Имам лични впечатления от 145, само че с 1.9JTD двигателя. Дето се вика - карам я през ден, защото е на един мой много добър приятел и редовно обикаляме с него нанякъде. Та накратко:

1. Отвратителен радиус на завой...сигурно гони 20 метра! Радиусът! Никаква маневреност нямаш в по-тесни пространства.

2. Никаква стабилност на пътя... Тази, която съм карал, беше с прилични гуми, но при малко по-рязък завой веднъж ми тръгна задницата. Отделно, че и като завиваш, самата кола се накланя доста и все едно се движиш на балони. Не е от амортисьори, проверени са.

3. Тая кола вечно има нещо да и тропа. След пълна ревизия на предницата - тампони, носачи и т.н., след 2 месеца пак започна нещо да се обажда. Вярно, колата се кара доста, но се кара внимателно, а не като каруца.

4. Като цяло - вътре в купето тропането на пластмаси е повече, от колкото в моя Фиат...

5. Не е много удобна, поне за мен де, шофьорската позиция. Но това по-скоро са лични предпочитания.

 

За друго не се сещам. За съжаление, нямам опит с бензиновите двигатели, но до колкото съм запознат, там е голямо тото :lol:

 

Относно Laguna, ако ще е това, то ще бъде с повечко коне. Мисля нещо от рода на 2.0 двигател. Така и така ще яде, поне да има за какво :D Данъка ще го прежаля... Аз и сега плащам голям, та едва ли ще е някаква коренна разликата.

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...