Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

 

За пъвото поколение на "новите" мерцедеси,резултатите от краш тестовете са катастрофални.Отсякъде им личи новата политика за съкращаване на разходите за проектиране.А това,че по-новия модели винаги са по-сигурни от старите-има и изключения.Ето ви едно изкопаемо.

http://www.youtube.com/watch?v=nau7CUem1Ig

Ето и при офсет.

http://www.youtube.com/watch?v=0_wS98qkews...feature=related

 

Ето и един динозавър направо,който сравнен с новите технологии е като лагерна количка със седалки.

100% припокриване.

http://www.vbox7.com/play:5c78a03a

Офсет.

14178_CL0625__mid.jpg

 

Ето за волвото,което е уж еталон за сигурност.

Edited by Krank
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Не мога да се сдържа:

за djadomraz. Иначе сериозно G класата ако и се сложи един rollbar cage и 5 точкови колани както повечето занимаващи се с офроуд. Горните факти комбинирани с уникалната конструкция тип кубче с 10 санта предна броня направо ставаш безсмъртен спрямо другите. Edited by raptor2721
Link to comment
Share on other sites

Не мога да се сдържа:
за djadomraz. Иначе сериозно G класата ако и се сложи един rollbar cage и 5 точкови колани както повечето занимаващи се с офроуд. Горните факти комбинирани с уникалната конструкция тип кубче с 10 санта предна броня направо ставаш безсмъртен спрямо другите.

 

А ти сещаш ли се какво натоварване ще понесеш при липса на деформации?

Link to comment
Share on other sites

Ами шийните прешлени ще му заминат.Същото се отнася и за старите коли дадени тук.Без въздушни, при такова спиране в преградата не вярвам да може гръбнака и прешлените да ти издържат, да не говорим за вътрешните органи при такова рязко спиране какви кръвоизливи може да се получат.

 

За EuroNCAP.

Доколкото знам критериите не се променят - но при безопасността за пешеходци не е така.Тя е въведена от скоро, най-много 5 години да я има, не съм сигурен.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Ами шийните прешлени ще му заминат.Същото се отнася и за старите коли дадени тук.Без въздушни, при такова спиране в преградата не вярвам да може гръбнака и прешлените да ти издържат, да не говорим за вътрешните органи при такова рязко спиране какви кръвоизливи може да се получат.

 

За EuroNCAP.

Доколкото знам критериите не се променят - но при безопасността за пешеходци не е така.Тя е въведена от скоро, най-много 5 години да я има, не съм сигурен.

Абе да ти кажа,убий ме на място,обаче при офсет катастрофа предпочитам да съм в 30 годишното изкопаемо пред C-класата от 97-ма година.И старите коли дадени тук имат еърбег.Даже онова черно-бялото от началото на 80-те години е една от първите коли масово оборудвани с еърбег.За деформационните зони и абсорбиране на кинетичната енергия чрез разпадане и разрушение на елементи от купето при новите автомобили срещу по-твърдата конструкция на старите(никой не спори.че новите са по-сигурни),винаги ми е било любопитно какво ще стане при скорост над стандартната за NCAP.Тогава лесно поддаващите елементи няма ли всъщност да влошат ситъуацията,оказвайки по-малко съпротива и по-тежък удар върху пътническата "клетка"?Защото не всяка катастрофа става при 60 километра.Сега не говорим за скоости над 120 при които самите сили на отрицателното ускорение ще те убият на място.Говоря именно за сивата зона между сигурна смърт и 100% без наранявания(5 звезди по NCAP).Винаги има и катастрофален сценарий-стара кола от нисък клас със голяма скорост.

http://www.youtube.com/watch?v=2z2QniHIIr8

Edited by Krank
Link to comment
Share on other sites

Въпроса е как ще спреш в тир? По-скоро танк. Ако се блъснеш в нормална кола каквито са повечето у нас около тон и полонина на 10-15 години ще минеш през нея като през масло. Ако се удериш в тир предницата и двигателя ще понесе всичко, но ролл бар клетката е почти невъзможно да се се смачка при по-малко от 100 километра. Една Ролл бар клетка и петточкови колани със специални седалки обезмислят всякакви еърбеци. Единсвено е малко сложно ако някой те блъсне отстрани, тогава са много полезни страничните въздушни възглавници които са много добро решение за мен.

Link to comment
Share on other sites

е интересна катастрофа на поляци :) Моето мнение е че няма кола която да осигури безопасност на безрасъдните водачи.Новите технологии винаги помагат,в редки случаи може да навредят но всичко е според ситуацията.Колкото и краш теста да изгледаме,всеки ще си казва "това на мен не може да ми се случи",така че умната и колана винаги :)
Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=ut_w05ncEwc...feature=related <- тва ми изглежда по убийствено :wacko:

Доколкото знам товарните автомобили даже не минават краш тестове.Просто няма смисъл.Мислиш ли,че някой от новите бусчета ще е представи по-добре при челен сблъсък и натоварен.Наличието на товар обезмисля всички опити за обезопасяване.Законите на физиката не подбират.

Link to comment
Share on other sites

Като стана дума за камиони се сетих за това: http://www.youtube.com/watch?v=oRYzSZxdp9Y

Не пожелавам при такава пътна обстановка да сте срещу някой такъв...

 

PS въпреки, че съм гледал клипчето доста пъти още настръхвам като го видя...

Edited by Ferante
Link to comment
Share on other sites

А ти сещаш ли се какво натоварване ще понесеш при липса на деформации?

 

Остави го да помисли, защо кокпитовете се трошат на "милЯрди" парченца, а не ги правят от 20 санта стомана :rolleyes: ......Хем казаха, че е за да се обере кинетичната енергия на удара, тя трябва да се превърне в нещо, не може да се загуби :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Остави го да помисли, защо кокпитовете се трошат на "милЯрди" парченца, а не ги правят от 20 санта стомана :rolleyes: ......Хем казаха, че е за да се обере кинетичната енергия на удара, тя трябва да се превърне в нещо, не може да се загуби :wacko:

Прочети ми пак post-а и ми кажи какво точно не съм разбрал.

Link to comment
Share on other sites

Прочети ми пак post-а и ми кажи какво точно не съм разбрал.

 

Не говоря за теб ;). Дори не съм си и помислял. ;)

 

В момента много, много не мисля :)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Не мога да се сдържа:
за djadomraz. Иначе сериозно G класата ако и се сложи един rollbar cage и 5 точкови колани както повечето занимаващи се с офроуд. Горните факти комбинирани с уникалната конструкция тип кубче с 10 санта предна броня направо ставаш безсмъртен спрямо другите.

 

Аз пък мисля да си купя бронетранспортьор с комплект ракети земя-земя за да мога да отстранявам ТИР-ове които ми се изпречат на пътя а всичко по-малко просто ще минавам през него.

 

G-класата колкото ще да е здрава, проходима и т.н. е грозна като тухла. Не казвам че не бих седнал в нея - отвътре е приятно но отвън е почти толкова грозна колкото Фиат Мултипла... поне за мен...

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

абе и аз ся си сложих от тия лед габарити като на нетроо , колко коня дигат горе долу да знам да лепна някоя друга лепенка да ги направя до към 200 :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...