Overdrive Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 (edited) Това електролитния кондензатор е последната нанотехнология на Наса Всъщност вътре едва ли са събрали по-голям от 4700uF, който реално струва под 1лв. По тяхната логика ако си вържа един от тия за аудиото дето са по един-два фарада (50 пъти по-голям) колата ми трябва да гори най-много -40 литра и да ускорява до 100 за -5 секунди Incinerator - и аз винаги съм смятал за яко да си тестов пилот на M Power примерно и да караш по цял ден на Нюрбургринг, но единици са хората с подобна работа, да не говорим че в БГ няма точно такава работа поради липсата на производство на каквото и да е... Edited November 23, 2010 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Здравейте, вчера се счупи задния прозорец, а новия идва чак сряда. Сложихме два пласта тънък найлон, но шуми. Сложихме дебел найлон но шуми още повече. Някой знае ли какво да пробваме че да не шуми толкова много ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Лилиииииий! Снощи у дъджа! Вали и ми замръзва по джама! Сефте ми се случва подобно нещо. Най-забавното е, че докато джама ми е кристал и се не види нищо, докато отбивах, защото духалката просто не смогваше, ме изправи некъв пидж с бел голф, като си беше подал главата през джама и шафираше. Да не говорим, че пътищата веднага станаха джам. Спирачката беше само легенда. Голямо шоу. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Ти се радвай, че трактора се е размразил че както беше вчера. Твойта е била сутринта ама аз не успЕх да се вдигна за в 09:00 лекции. Сорка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 Incinerator - и аз винаги съм смятал за яко да си тестов пилот на M Power примерно и да караш по цял ден на Нюрбургринг, но единици са хората с подобна работа, да не говорим че в БГ няма точно такава работа поради липсата на производство на каквото и да е... Споко,четох че най-големия китайски производител ще прави завод у нас...може да станем тест пилоти на Миндзянгдъ моторс (името е рандом избрано) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 Споко,четох че най-големия китайски производител ще прави завод у нас...може да станем тест пилоти на Миндзянгдъ моторс (името е рандом избрано) Стара ти е информацията. Завода вече го правят и започва да работи през февруари. http://www.automedia.bg/news/article_11581.html Та даже вече колата и се кара от 2 години в БГ тесдрайв: http://www.dnevnik.bg/skorost/2010/12/17/1013438_avtomobil_na_greit_uol_vurti_probni_obikolki_iz/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Как е възможно през лятото колата да не загрява, а сега в студеното време перката да не спира, трябва да включа парното на мах, че да изключи? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Как е възможно през лятото колата да не загрява, а сега в студеното време перката да не спира, трябва да включа парното на мах, че да изключи? може, може... Термостат проверил ли си? Само той може да прави такива магарии Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 може, може... Термостат проверил ли си? Само той може да прави такива магарии Термостатът е нов, както и датчикът за температурата, смених ги август месец и оттогава до сега, забелязвам че става така. Лятото се чудех как така с нов термостат не може да дигне над 70 градуса, а сега не пада под 90. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 А охлаждащата течност в какво съотношение е? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baron Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 На мен ми се случи същото ... лятото никви грижи но как стана студено и взе да прави магарии ... от веднъж взе да загрява аха аха и да прегрее ... смених термостата и всичко се оправи. Моят съвет е сменяй термостата, и да не е той ще се набуташ само 30-тина кинта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 А охлаждащата течност в какво съотношение е? Почти чист антифриз най-вероятно, тъй като имах спукан маркуч и докато го сменя доливах антифриз на -60. Лятото пък я карах на вода. Възможно ли е да е от това и да завира антифриза? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Стара ти е информацията. Завода вече го правят и започва да работи през февруари. http://www.automedia.bg/news/article_11581.html Та даже вече колата и се кара от 2 години в БГ тесдрайв: http://www.dnevnik.bg/skorost/2010/12/17/1013438_avtomobil_na_greit_uol_vurti_probni_obikolki_iz/ Ейй тез Great Wall прилични колици правят ако съдя по първия линк.Добре ще се отразят тези колици на българския пазар.Представям си сигурно ще има нови модели за под 10к Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Почти чист антифриз най-вероятно, тъй като имах спукан маркуч и докато го сменя доливах антифриз на -60. Лятото пък я карах на вода. Възможно ли е да е от това и да завира антифриза? Ето малко инфо: "Неподходящото съотношение на водата и етиленгликола може да доведе до влошаване на топлоотвеждането и прегряване на системата. По-високото количество на етиленгликола увеличава вискозитета на охлаждащата течност и намалява нейната способност да отвежда топлина." Останалото тук. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Почти чист антифриз най-вероятно, тъй като имах спукан маркуч и докато го сменя доливах антифриз на -60. Лятото пък я карах на вода. Възможно ли е да е от това и да завира антифриза? Ти като го смени тоя термостат убеди ли се, че работи? Убеден ли си, че отваря втория кръг когато и като трябва? Тествай колата на място - бързо ще усетиш проблема. Намачквай маркучите докато загрява. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Ти като го смени тоя термостат убеди ли се, че работи? Убеден ли си, че отваря втория кръг когато и като трябва? Тествай колата на място - бързо ще усетиш проблема. Намачквай маркучите докато загрява. Ами като го смених, работеше както трябва. Днес ще проверя на място дали отваря навреме. А перките кога трябва да се включат? След като е отворен втория кръг ли? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 (edited) Първо наистина си замери някъде антифриза. Щом си карал лятото с вода твърде е вероятно някъде да е останало вода и лошо. На мен лично ми се е случвало на Лада-та да замръзне водата в маркуча към радиатора. Термостата отваря ама среща "тапа" и реално все едно няма радиатор и започва да грее. Термостата също може да е някво менте. Пълно е с такива, за това най-често специално за тази част препоръчвам да се вземе оригинална от представителя. Edited December 22, 2010 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 Новите автомобили имат ли някаква защита против крадене, ако се отворят вратите с шперц? Интересно ми е понеже днес станах участник в интересна случка. Пред магазина един младеж незнам как успя да си заключи ключа в багажника на S-класата. Влезнах в положение и се обадих на един автоключар, който след като дойде, успя за 15 минути да отключи вратата. Като я отключи, алармата се включи и не можеше да се отвори багажника от копчето в купето, затова ключарят почна да отключва багажника. Когато го отключи, си тръгнах, мислейки че проблемът е решен и ще може вече да се запали колата и да си продължи момчето по пътя. Уви, по-късно минах оттам и автомобила още си стоеше, след малко дойдоха негови познати закачиха на въже и го дръпнаха. Каква може да е причината колата да не иска да пали дори и с оригиналния ключ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Ами като го смених, работеше както трябва. Днес ще проверя на място дали отваря навреме. А перките кога трябва да се включат? След като е отворен втория кръг ли? Не гледай перките - пипай маркучите - там показва най-добре. Може термостата изобщо да не отваря, може да имаш запушване, примерно ако има запушен радиатор се получават такива резили. Като опипваш ще разбереш къде е проблема. Новите автомобили имат ли някаква защита против крадене, ако се отворят вратите с шперц? Интересно ми е понеже днес станах участник в интересна случка. Пред магазина един младеж незнам как успя да си заключи ключа в багажника на S-класата. Влезнах в положение и се обадих на един автоключар, който след като дойде, успя за 15 минути да отключи вратата. Като я отключи, алармата се включи и не можеше да се отвори багажника от копчето в купето, затова ключарят почна да отключва багажника. Когато го отключи, си тръгнах, мислейки че проблемът е решен и ще може вече да се запали колата и да си продължи момчето по пътя. Уви, по-късно минах оттам и автомобила още си стоеше, след малко дойдоха негови познати закачиха на въже и го дръпнаха. Каква може да е причината колата да не иска да пали дори и с оригиналния ключ? Възможно е да има блокаж при неоторизирано отключване с цел да не се подкара колата с подправен ключ. Отделно новите са с keyless go, така че компютърът решава. Кой знае какво са измислили вече. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Не гледай перките - пипай маркучите - там показва най-добре. Може термостата изобщо да не отваря, може да имаш запушване, примерно ако има запушен радиатор се получават такива резили. Като опипваш ще разбереш къде е проблема. Вчера проверих маркучите на място, според моите познания е нормално всичко, отваря си големия кръг, но явно не може да го затвори докато не включа парното на 4. Нарочно чаках да видя дали ще затвори без да пускам парното, за 20 минути някъде, не успя. Има ли значение термостатът на колко градуса отваря, защото като го купувах продавачът ми каза, че бил на 92 градуса? А старият беше на 88 или 89. Къде в Пловдив има магазин за фарове? Знам само Интеркар на брезовска, но там нямаше в наличност и незнаеха кога ще им докарат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
transporterpld Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Къде в Пловдив има магазин за фарове? Знам само Интеркар на брезовска, но там нямаше в наличност и незнаеха кога ще им докарат. Марти , Тарос - на Кукленско шосе Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 28, 2010 Share Posted December 28, 2010 http://vbox7.com/play:cef4e23c Как се краде кола за 10 секунди... в София Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 http://www.ferrari.com/English/Scuderia/Corse-Clienti/Pages/101210_ccl_458GTC_takes_its_first_steps_at_Fiorano.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
transporterpld Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Вече ще награждавам с ТОВА :ph34r: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 (edited) Ако видите жълта Жигула Комби в града бягайте надалеч. На външен вид е най-обикновена, та дори и много очукана. Та днес беше този на стадиона Ладовият мотор с турбина от Голф 1.6 дизел, махнат карбуратор и сложен само 1 дросел, и за капак плочката за газ-та. :rolleyes: Е не си понасяше гумите това нещо Скри ни на всички шапките тоя образ днес. Edited January 9, 2011 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.