Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Имам един много дразнещ звук...

Да започна от далече. Със зимните гуми(и джанти) се чуваше леко виене, но то е вече от леко поизносените гуми и се чува само над 50 км/ч.

Сега сложих летните гуми и джанти и при ниска скорост се чува звук все едно си стъпал с обувка в някаква лепкава течност и ходиш по теракот, точно такъв звук се чува. А гумите са чисто нови с ДОТ края на 2010 година и са внесени от Германия... Единственото което се сещам, от което може да идва звука, е лепенките, които бяха върху тях и гандото им лепило, ама за 2 седмици трябваше да се е махнало.

 

 

Ужас, направо ме подлудява тоя звук.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

И аз винаги съм се чудел от какво се получава това "пльокане" - меки гуми ли, шибан грайфер ли......ама понеже лично на мен никога не ми се е случвало, та не съм търсил причината, обаче оня ден пак един такъв мина покрай мен - баси и шума!! :wacko:

 

П.П. Забрави за лепенките - лепилото от тях се маха само след няколко километра, камо ли ако си ги махал преди 2 седмици както казваш.

Link to comment
Share on other sites

Утре ще проверя налягането, ама не ми се вярва да е от него, но дано е от него, а не някакъв дефект, защото гаранцията май е отминала вече...

 

П.С. Колкото и смешно да звучи... опипах гумите отвсякъде, няма нищо лепкаво :D

 

Edit: Не е от налягането, няма нищо по гумите... свалих ги. Филм.

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

... най-бързата кола с АГУ

 

Тунингован седан BMW M5 стана най-бързата кола в света, работеща на газ. LPG-версията е доработена от немското тунинг студио G-Power и постави световен рекорд за скорост. Постижението беше измерено на обезопасен участък от магистрала в Германия, близо до град Аутенцел.

 

Доработената М-петица, работеща на втечнен газ, достига скорост от 333 км/ч. Това става благодарение на сериозна модернизация на двигателя и помощните възли и агрегати. На стандартния петлитров V-образен десетцилиндров двигател са монтирани механични компресори ASA T1-313 - по един на всеки ред цилиндри. Нагнетателите работят под налягане от по 0.6 бара.

 

Нова е и всмукателната система, като са промемени и параметрите в електрониката на двигателя и скоростната кутия. В резултат на тези доработки мощността нараства от 507 на 660 к.с., а максималният въртящ момент е увеличен с 130 Нм и вече достига цифрата 650.

 

Почти двутонният доработен седан ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.6 секунди, а до 200 км/ч упражнението отнема 11.4 секунди. Освен тези промени газовата M-петица е снабдена с регулируемо окачване, чиито компоненти са разработени от G-Power, значително по-мощни спирачни апарати и 20-цолови лети джанти с гуми Michelin с размери 255/35 отпред и 285/30 отзад.

 

Цената на доработката е 33 571 евро, като аналогичен пакет може да бъде поръчан и за BMW M6.

 

http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/bmw-m5-e-nay-byrzata-kola-s-agu.html

 

---

Сериозен аргумент в полза на газта. :)

Link to comment
Share on other sites

Сериозен аргумент в полза на газта. :)

 

Да, особено знаейки цената на една М5-ца, пък и след избиването на тия 33 571 евра за около десетина години от разликата на цената газ-бензин - направо си на далавера. :P

Link to comment
Share on other sites

Утре ще проверя налягането, ама не ми се вярва да е от него, но дано е от него, а не някакъв дефект, защото гаранцията май е отминала вече...

 

П.С. Колкото и смешно да звучи... опипах гумите отвсякъде, няма нищо лепкаво :D

 

Edit: Не е от налягането, няма нищо по гумите... свалих ги. Филм.

 

Просто каучикът на гумите е такъв и леко дефектен,

Аз и колега караме едни и същи коли с едни и същи гуми, той влезе ли в завой с над 50 км. се чуваще свирене се едно е влязъл със 150, при мен това го нямаше.

Link to comment
Share on other sites

При него няма свирене, а нещо подобно на това когато караш върху току що положен и още неизстинал асфалт - като го слушаш, все едно направо лепне по асфалта...

Link to comment
Share on other sites

Добре съм прочел.

Освен проблен с гумите (който нямат проблени с налягането доколкото съм разбрал от написаното) няма от какво да е.

На гумите каучука е с различна плътност (твърдост) и за това се получава, аз лично друго обяснение нямам.

 

Едит: И да си провери джантите дали са ок.

Edited by naka_g
Link to comment
Share on other sites

При него няма свирене, а нещо подобно на това когато караш върху току що положен и още неизстинал асфалт - като го слушаш, все едно направо лепне по асфалта...

Taкъв звук съм чувал САМО при зимни гуми ;)

Link to comment
Share on other sites

Интересното е, че като "понадух" още малко предните гуми и шумът стана по-тих. Явно им е дошло времето :)

 

Taкъв звук съм чувал САМО при зимни гуми ;)

 

Аз съм го чувал когато пръснах една 255-ца и се прибрах до Пловдив с нея :D

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Мамка му...много съм извратен. Не мога да си харесам кола. Гледам Пежа...ама 406 ПИНИНФАРИНА. Гледам Астри ама БЕРТОНЕ...всичко ми е грозно майна. е46 пък не ми е по джоба....и накрая една 147-ца и край :D

 

Не барне ли италианеца....грознее ми :D

Link to comment
Share on other sites

Мамка му...много съм извратен. Не мога да си харесам кола. Гледам Пежа...ама 406 ПИНИНФАРИНА. Гледам Астри ама БЕРТОНЕ...всичко ми е грозно майна. е46 пък не ми е по джоба....и накрая една 147-ца и край :D

 

Не барне ли италианеца....грознее ми :D

 

Купи си тогава Опел Вектра Б :lol: :lol: :lol:

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Не ме кефи. А и Ц ми харесват повече :D

 

Астрата на Ангел точката :D

 

Значи не те кефят тея дето ги е барал италианеца. Щото от тея дето изброи само Б е от италиански дизайнери ;)

Link to comment
Share on other sites

Значи не те кефят тея дето ги е барал италианеца. Щото от тея дето изброи само Б е от италиански дизайнери ;)

Б-то не ме грабва....никва ми е една такава. Астрата е друго нещо :)

Link to comment
Share on other sites

В момента съм точно като Хамлет пред дилемата да го бъде или напротив....и затова ще съм благодарен на някой съвет...:bowdown:

 

Някои може би си спомнят, че миналата година по това време на Калояново ми кипна (за втори път) спирачната течност, от това пък ми отказаха спирачките и по тази причина излетях извън пистата и се ударих с доста висока скорост. Както и да е, без това не бях доволен от накладките, които бях взел и сменил миналата година, затова впоследствие купих пълен комплект предни и задни ATE, които на тестовете дават едни от най-добрите резултати. Днес взех и 2 литра рейсинг спирачна течност с висока точка на кипене и утре възнамерявах да сменям накладки и течност.

Тази вечер обаче ме загложди една мисъл, че никога не съм тествал колата за колко метра спира от 100 до 0, а само знам от чужди тестове и проспекти, че стандартно спира за около 35 метра. Реших все пак да тествам с тези накладки колко е метража, предполагайки, че сигурно ще е 40+ метра, а след като сменя АТЕ-то и ги поразработя и напасна - да тествам после и тях. Изчаках да мине 0 часа, че да се приберат колите и полицията, взех една 5-метрова рулетка и се емнах към Тракия на равните отсечки. Сложих си маркер на един знак къде точно да натисна спирачките и започнах - след първия опит помислих, че нещо не съм измерил като хората и направих още два теста. Не можах да повярвам когато установих, че и на трите теста спирачният ми път беше между 28 и 29 метра. Скоростомерът ми гарантирано е калибриран с точност +/-1 км, а и имам GPS в колата, така че резултатите са абсолютно реални.

 

В задачата се пита - да сменям ли в този случай накладките, след като съм почти сигурен, че под 28-29 метра няма да слезна с каквито и да е накладки (даже може и да стане повече), а на всичкото отгоре бях с едни не първа младост гуми и по тази причина този резултат още повече ме учудва, сравнявайки го със спирачния път на други марки и модели...

 

 

П.П. Засега клоня само към смяна на спирачната течност.....

Link to comment
Share on other sites

Еми 911 GT2 спира за 30 метра... пък Порша са еталон за спирачки. http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT2

:)

 

Инак похвали го малко "болида". Направи му някоя сесия - фото, видео... а-у. Няма само да слушаме как загражденията на Калояново ги е страх.

Link to comment
Share on other sites

И на мен ми се стори доста малко, затова го направих три пъти. Винаги съм мислил, че на тази кола са й сложили много малки дискове и не спира бързо от високи скорости (над 150), дори по едно време смятах да я модвам с по-широки дискове от МХ3, но се отказах, понеже от година насам вече нямам време ни за Калояново, ни за картинги и така ще е поне до средата на лятото. :(

След снощната изненада вече започвам да си мисля, че има вероятност накладките да са били "сурови" и да им е трябвало повече време да се "изпекат" в движение. Наистина всичко, което е под 30 метра е много добро постижение и затова не мога да си го обясня как така стана и то с моята кола - на сухо със стари гуми и неизключен ABS.:blink:

 

А иначе какво да му хваля...точно заради тия спирачки не загражденията ги е страх, а аз вече бях получил страхова психоза от тях, защото не ми се случва за първи път при висока скорост да натисна педала и да няма никой, а от дисковете да се вдига пара като от военна димка.:sick

Време за сесии нямам...имам тук-там някоя и друга снимка, но като се поосвободя лятото ще го щракна повече. Ако Стефчо не се беше "разболял" за откриването на формулата, трябваше да пътуваме заедно до сбирката у Виден и сигурно щеше да потвърди, че на магистралата (сутринта рано нямаше коли) GPS-ът показа 240 км/ч на равно (при 220 по каталог), но това е най-вероятно защото бях сам, още не бях сменил широките гуми и бях със зимните 195Х65Х15 (добре, че бях забравил, че са с индекс "Т" :Facepalm:), а и съм сложил едни хубави иридиеви NGK....от тук малко, от там малко...;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bmw%20E30%20Turbo.jpg

 

Добре бе майна. И новата тройка ме кефи и сигурно повече патенца ще изпаднат в истерия ако паркирам е92 М3 пред Хистерия....ама Е30ката ми пълни душичката. След кое да е Ферари нареждам такова Е30 майна :D

Link to comment
Share on other sites

Както си чакам на бензиностанцията разглеждайки силно тунингованото Порше кайен пред мен,се усещам ,че има нещо необичайно в колата освен външният вид...Забележете на какво гориво се движи туй возило :D

 

169512215413722845711304407490L1OxTSbDGb9cTUN510Ha.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...