Midex Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Ми като ги даваш за маловажни неща събери 3-4 по хиляда и сложи такова Не виждам смисъл, тъй като аз не се гоня с тази кола...за тия пари мога да си взема още една за донор-части. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 По-добре един Рекс за тия пари, 325i e30 или нещо подобно - барем да е сериозно за писта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 По-добре един Рекс за тия пари, 325i e30 или нещо подобно - барем да е сериозно за писта. Много си прав и извинявай, че ми стана много смешно от болднатото. Ама за коя писта? Не знам защо, но има нещо демонско в тая е30-ка, което ме привлича адски много. Няма излишно по тая кола. Всичко си е 6 точки Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 (edited) Еми човека може да ходи на италианска гонка, на тайматак с такава кола. Има къде, който иска намира. Ся, зависи колко е голям ентусиаст - а той явно е . Пък винаги е30-ката може да стане зверче за планинско ______________ Не е вярно, че е30ката е "всичко 6" кола. Един от най-големите й кусури е, че не прощава грешки на начинаещи при дрифт - трудно се хваща един път тръгне ли. Примерно е36 не е така. Но, позитивите на шасито са достатъчно за да подминем Edited September 19, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 (edited) Невероятен шофьор, невероятен автомобил и много, МНОГО BMW POWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRrrrrrrrr! http://www.youtube.com/watch?v=RcdIhrYvDx4&feature=player_embedded Edited September 20, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 (edited) Невероятен шофьор, невероятен автомобил и много, МНОГО AUDI POWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRrrrrrrrr! http://www.youtube.com/watch?v=ENdQ-2rMqrk Лошия V8, моята кола мечта към момента... А ето и рекорда към момента... ама това не може да се кара У града... http://www.youtube.com/watch?v=J0Ry1l8dtOM Edited September 20, 2010 by AssassiN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 (edited) Нещо не си разбрал може и точно това е смисъла на рекорда, колата на самоход е карана до там ___________ A щом на този му викаш лошия (в смиъл, щом те кефят v8-ци, да не стане грешка), нека Чефо ти предложи вЕрно най-лошия v8 агрегат в света в момента да не съм пак аз. Edited September 20, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 (edited) http://www.youtube.com/watch?v=rMNIYI-0Uko Ей тая макина я сакам. И нека ми е зле Хосте, говорим за атмосферка, нали? Edited September 20, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Без да се замисял бих избрал M1 (от което са направени 450 броя) пред R8... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Някой може ли да ми каже кой начин за спиране е по-добре - чрез скоростите или освобождаване от скорост и плавно натискане на спирачката ? Нещо взехме да спорим днес... и кой 'гори по-малко' ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Някой може ли да ми каже кой начин за спиране е по-добре - чрез скоростите или освобождаване от скорост и плавно натискане на спирачката ? Нещо взехме да спорим днес... и кой 'гори по-малко' ? може да не е верно, но от това което знам ... ако оборотите са ти над минимума който е зададен на компютъра ( обикновено около 700 ) като си махнеш краха от газта се спира притока на гориво -> няма разход ( ако си пълен инжекцион) Според мен е най-добре да си стоиш на скоростта на която си и като паднат оборотите да отидеш на свободна и да до-спреш със спирачки, защото хабенето на съединителя и др неща маи е по-скъпо от спестеното гориво + хабенето на спирачките пак казвам че не съм мн компетентен и така го разбирам Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 (edited) При екстремно спиране - винаги с предавка надолу+спирачка, освен ако не си на сняг/лед (тогава е желателно без спирачка). Инжекционите изключват ако ускорението на автомобила по инерция е по-голямо от оборотите при кутията или нещо от сорта беше, т.е. даже да си на 5та при 100 км/ч ако си махнеш крака от газта или не подаваш прогресивно и автомобила се спуска по инерция си в "безплатен режим". __________________ Чефо, ДА. Edited September 21, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 Без да се замисял бих избрал M1 (от което са направени 450 броя) пред R8... още един глас за БаварО __________________ Чефо, ДА. Ся ше видим до 2013 кви ще ги сготвят. Аз лично не намерих много инфо за двигателите. Но някъде прочетох, че 458 Скудерия можела да се казва 458 Тифози и нямало да има ревизия на мотора, а само намалено тегло и оптимизация на скоростите и окачване и т.н А дано помъчат да сложат поне 20, 30 мулета отгоре. И много ми е чудно дали Енцо 2 ще бъде V8 twin turbo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 (edited) Аз градско рядко използвам моторна спирачка.... пък и съединителя ми е бая пари Извънградско, пътища и "магистрали" главно така действам.... т.е. главно с двигателя рАботя Edited September 21, 2010 by CyberHill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 да сложат поне 20, 30 мулета отгоре. И много ми е чудно дали Енцо 2 ще бъде V8 twin turbo. Трудно още коне, това е атмосферния двигател с най-много коне на литър в света въобще. И да, следващия Супер автомобил от Ферари ще е v8 bi-turbo точно както и f40 едно време - същата философия, всички ненужно вън и конете на макс. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 (edited) Трудно още коне, това е атмосферния двигател с най-много коне на литър в света въобще. И да, следващия Супер автомобил от Ферари ще е v8 bi-turbo точно както и f40 едно време - същата философия, всички ненужно вън и конете на макс. Ама как ще звучи само. V8 600 коня...без турбо, без компресор...иначе наистина граничи вече с лудостта Expected to be powered by a mid-mounted V8 engine, rather than the Maserati-based V12 that motivated the Enzo, power should easily exceed 700 horsepower. Though fuel efficiency is hardly a Ferrari selling point, the car must conform to more recent European Union standards, meaning a new emphasis has been placed on reducing consumption. It has been rumored that Ferrari will use twin-turbocharging to make the most out of a smaller-displacement (think under 6 liters) V8 engine Ами ще видим, но най-вероятно ще е така заради директивите на ЕС... Няма още много данни. Да видим как ще го съчетаят с аеродинамиката и какъв даунфорс ще има колата. Времената му трябва да паднат поне с 2 секунди..... Key to addressing the fuel economy issue is a significant weight and size reduction, which should bring the car well down from the just-over 3,000 lbs. of its predecessor; rumors out of Ferrari's Maranello headquarters indicate that weight could approach 2,200 lbs. Improved aerodynamics, including adjustable front and rear spoilers, will not only help the new Enzo stick to the road at maximum speeds, but it will also ensure reduced fuel consumption. Its platform could go one of two ways: Either a heavily-modified version of the FXX race car's architecture – itself a variation of the road-going Enzo – or a slightly longer derivative of the F430's aluminum space frame. Ей тва болднатото 1100 кила ли беше, че тия шибани мерни единици много ме нервят Good Lord! 700hp from a 2,200 lb Ferrari?! I wish I were rich & a long standing Ferrari owner.Who ever said....... "money doesn't buy happiness" ...... clearly didn't have any money. Едно коментарче относно теглото, което ме разсмя Edited September 21, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 (edited) http://www.autoblog.com/2010/09/23/top-ten-stolen-vehicles-of-2009/ For 2009, the most stolen vehicles* in the nation were: 1. 1994 Honda Accord 2. 1995 Honda Civic 3. 1991 Toyota Camry 4. 1997 Ford F-150 Pickup 5. 2004 Dodge Ram Pickup 6. 2000 Dodge Caravan 7. 1994 Chevrolet Pickup (Full Size) 8. 1994 Acura Integra 9. 2002 Ford Explorer 10. 2009 Toyota Corolla Edited September 23, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Между другото... много ми се ще да покарам новия TFSI на VAG... Някой тествал ли го е ? Принципно съм фен на атмосферките, но турбото си е FUN А по вашата тема... повечето supercars са V8 Bi-Turbo, така че на там вървим ( дано и аз стигна до там де ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 (edited) TFSI не съм го карал ама все чудеса чувам за него. Не знам дали е вярно, но определено заслужава да му се обърне внимание - изкл. добра динамика/разход/надеждност ако се вярва на приказките на разни познати и на ревюта. (специално аз говоря за този при агрегатите на Ауди (а6) и Октавията (RS или както се води там)) _______________ Да ама компресор турбо ако замине едното от 2те и примерно не е вече гаранционен автомобила нали се сещаш какво става (да вкараме малко сиромашка логика). Edited September 24, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 компресор + турбо, би трябвало да е FUN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Гледам, че горе говорите за атмосферни двигатели... какво ще кажете за най-мощният атмосферен двигател за кола на света? 7.3 V12 750 к.с. и 750 Nm. на Aston Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Никой не го е виждал в серийно производство, няма кой какво да каже. Докато не доставят няколко бройки поне си е чиста спекула. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Гледам, че горе говорите за атмосферни двигатели... какво ще кажете за най-мощният атмосферен двигател за кола на света? 7.3 V12 750 к.с. и 750 Nm. на Aston Martin Ми... аз лично не знам почти нищо за него... Иначе се забавлявам на атмосферната мощ в F1 btw... ерата им изтича вече ще има само миксери по 600cc с комперсор и 2 турбо-та Нали вече Евро не знам си кое си гоним.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 (edited) Ми... аз лично не знам почти нищо за него... Иначе се забавлявам на атмосферната мощ в F1 btw... ерата им изтича вече ще има само миксери по 600cc с комперсор и 2 турбо-та Нали вече Евро не знам си кое си гоним.... Ако бяха запазили V10 и нямаше ограничение от към бройка мотори сега щяха да са над 1000 коня(Хонда май ги бяха чукнали). Дори осмака щеше да мине 800, а може би и 850 преди да им дръпнат юздите. Двигателя на Ферарито през 2006-та за последното състезание стигна 21000 или 22000 оборота бяха. Всичко или нищо. [media]http://il.youtube.com/watch?v=CD5RtpLiUB0&feature=related Ето го от Мкл. 21000 оборота Edited September 24, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Да. Сега ги ограничиха , ако не се лъжа на 18 000rpm То към излитане бяха тръгнали Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.