Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Това електролитния кондензатор е последната нанотехнология на Наса laughing.gif

Всъщност вътре едва ли са събрали по-голям от 4700uF, който реално струва под 1лв.

По тяхната логика ако си вържа един от тия за аудиото дето са по един-два фарада (50 пъти по-голям) колата ми трябва да гори най-много -40 литра и да ускорява до 100 за -5 секунди ph34r.gif

 

Incinerator - и аз винаги съм смятал за яко да си тестов пилот на M Power примерно и да караш по цял ден на Нюрбургринг, но единици са хората с подобна работа, да не говорим че в БГ няма точно такава работа поради липсата на производство на каквото и да е...

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Здравейте,

вчера се счупи задния прозорец, а новия идва чак сряда.

Сложихме два пласта тънък найлон, но шуми. Сложихме дебел найлон но шуми още повече.

 

Някой знае ли какво да пробваме че да не шуми толкова много ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Лилиииииий! Снощи у дъджа! Вали и ми замръзва по джама! Сефте ми се случва подобно нещо. Най-забавното е, че докато джама ми е кристал и се не види нищо, докато отбивах, защото духалката просто не смогваше, ме изправи некъв пидж с бел голф, като си беше подал главата през джама и шафираше. Да не говорим, че пътищата веднага станаха джам. Спирачката беше само легенда. Голямо шоу.

Link to comment
Share on other sites

Ти се радвай, че трактора се е размразил :) че както беше вчера.

Твойта е била сутринта ;) ама аз не успЕх да се вдигна за в 09:00 лекции. Сорка.

Link to comment
Share on other sites

Incinerator - и аз винаги съм смятал за яко да си тестов пилот на M Power примерно и да караш по цял ден на Нюрбургринг, но единици са хората с подобна работа, да не говорим че в БГ няма точно такава работа поради липсата на производство на каквото и да е...

Споко,четох че най-големия китайски производител ще прави завод у нас...може да станем тест пилоти на Миндзянгдъ моторс (името е рандом избрано) :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Споко,четох че най-големия китайски производител ще прави завод у нас...може да станем тест пилоти на Миндзянгдъ моторс (името е рандом избрано) :laughing:

 

Стара ти е информацията. Завода вече го правят и започва да работи през февруари.

 

http://www.automedia.bg/news/article_11581.html

 

Та даже вече колата и се кара от 2 години в БГ тесдрайв:

 

http://www.dnevnik.bg/skorost/2010/12/17/1013438_avtomobil_na_greit_uol_vurti_probni_obikolki_iz/

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Как е възможно през лятото колата да не загрява, а сега в студеното време перката да не спира, трябва да включа парното на мах, че да изключи?

Link to comment
Share on other sites

Как е възможно през лятото колата да не загрява, а сега в студеното време перката да не спира, трябва да включа парното на мах, че да изключи?

 

 

може, може... Термостат проверил ли си? Само той може да прави такива магарии ;)

Link to comment
Share on other sites

може, може... Термостат проверил ли си? Само той може да прави такива магарии ;)

Термостатът е нов, както и датчикът за температурата, смених ги август месец и оттогава до сега, забелязвам че става така. Лятото се чудех как така с нов термостат не може да дигне над 70 градуса, а сега не пада под 90.

Link to comment
Share on other sites

На мен ми се случи същото ... лятото никви грижи но как стана студено и взе да прави магарии ... от веднъж взе да загрява аха аха и да прегрее ... смених термостата и всичко се оправи.

Моят съвет е сменяй термостата, и да не е той ще се набуташ само 30-тина кинта.

Link to comment
Share on other sites

А охлаждащата течност в какво съотношение е?

Почти чист антифриз най-вероятно, тъй като имах спукан маркуч и докато го сменя доливах антифриз на -60. Лятото пък я карах на вода. Възможно ли е да е от това и да завира антифриза?

Link to comment
Share on other sites

Стара ти е информацията. Завода вече го правят и започва да работи през февруари.

 

http://www.automedia.bg/news/article_11581.html

 

Та даже вече колата и се кара от 2 години в БГ тесдрайв:

 

http://www.dnevnik.bg/skorost/2010/12/17/1013438_avtomobil_na_greit_uol_vurti_probni_obikolki_iz/

 

:)

Ейй тез Great Wall прилични колици правят ако съдя по първия линк.Добре ще се отразят тези колици на българския пазар.Представям си сигурно ще има нови модели за под 10к :)

Link to comment
Share on other sites

Почти чист антифриз най-вероятно, тъй като имах спукан маркуч и докато го сменя доливах антифриз на -60. Лятото пък я карах на вода. Възможно ли е да е от това и да завира антифриза?

Ето малко инфо:

"Неподходящото съотношение на водата и етиленгликола може да доведе до влошаване на топлоотвеждането и прегряване на системата. По-високото количество на етиленгликола увеличава вискозитета на охлаждащата течност и намалява нейната способност да отвежда топлина."

Останалото тук.

Link to comment
Share on other sites

Почти чист антифриз най-вероятно, тъй като имах спукан маркуч и докато го сменя доливах антифриз на -60. Лятото пък я карах на вода. Възможно ли е да е от това и да завира антифриза?

 

Ти като го смени тоя термостат убеди ли се, че работи? Убеден ли си, че отваря втория кръг когато и като трябва? Тествай колата на място - бързо ще усетиш проблема. Намачквай маркучите докато загрява.

Link to comment
Share on other sites

Ти като го смени тоя термостат убеди ли се, че работи? Убеден ли си, че отваря втория кръг когато и като трябва? Тествай колата на място - бързо ще усетиш проблема. Намачквай маркучите докато загрява.

Ами като го смених, работеше както трябва. Днес ще проверя на място дали отваря навреме. А перките кога трябва да се включат? След като е отворен втория кръг ли?

Link to comment
Share on other sites

Първо наистина си замери някъде антифриза. Щом си карал лятото с вода твърде е вероятно някъде да е останало вода и лошо. На мен лично ми се е случвало на Лада-та да замръзне водата в маркуча към радиатора. Термостата отваря ама среща "тапа" и реално все едно няма радиатор и започва да грее.

 

Термостата също може да е някво менте. Пълно е с такива, за това най-често специално за тази част препоръчвам да се вземе оригинална от представителя.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Новите автомобили имат ли някаква защита против крадене, ако се отворят вратите с шперц? Интересно ми е понеже днес станах участник в интересна случка. Пред магазина един младеж незнам как успя да си заключи ключа в багажника на S-класата. Влезнах в положение и се обадих на един автоключар, който след като дойде, успя за 15 минути да отключи вратата. Като я отключи, алармата се включи и не можеше да се отвори багажника от копчето в купето, затова ключарят почна да отключва багажника. Когато го отключи, си тръгнах, мислейки че проблемът е решен и ще може вече да се запали колата и да си продължи момчето по пътя. Уви, по-късно минах оттам и автомобила още си стоеше, след малко дойдоха негови познати закачиха на въже и го дръпнаха. Каква може да е причината колата да не иска да пали дори и с оригиналния ключ?

Link to comment
Share on other sites

Ами като го смених, работеше както трябва. Днес ще проверя на място дали отваря навреме. А перките кога трябва да се включат? След като е отворен втория кръг ли?

 

Не гледай перките - пипай маркучите - там показва най-добре. Може термостата изобщо да не отваря, може да имаш запушване, примерно ако има запушен радиатор се получават такива резили. Като опипваш ще разбереш къде е проблема.

 

Новите автомобили имат ли някаква защита против крадене, ако се отворят вратите с шперц? Интересно ми е понеже днес станах участник в интересна случка. Пред магазина един младеж незнам как успя да си заключи ключа в багажника на S-класата. Влезнах в положение и се обадих на един автоключар, който след като дойде, успя за 15 минути да отключи вратата. Като я отключи, алармата се включи и не можеше да се отвори багажника от копчето в купето, затова ключарят почна да отключва багажника. Когато го отключи, си тръгнах, мислейки че проблемът е решен и ще може вече да се запали колата и да си продължи момчето по пътя. Уви, по-късно минах оттам и автомобила още си стоеше, след малко дойдоха негови познати закачиха на въже и го дръпнаха. Каква може да е причината колата да не иска да пали дори и с оригиналния ключ?

 

Възможно е да има блокаж при неоторизирано отключване с цел да не се подкара колата с подправен ключ. Отделно новите са с keyless go, така че компютърът решава. Кой знае какво са измислили вече.

Link to comment
Share on other sites

Не гледай перките - пипай маркучите - там показва най-добре. Може термостата изобщо да не отваря, може да имаш запушване, примерно ако има запушен радиатор се получават такива резили. Като опипваш ще разбереш къде е проблема.

 

Вчера проверих маркучите на място, според моите познания е нормално всичко, отваря си големия кръг, но явно не може да го затвори докато не включа парното на 4. Нарочно чаках да видя дали ще затвори без да пускам парното, за 20 минути някъде, не успя. Има ли значение термостатът на колко градуса отваря, защото като го купувах продавачът ми каза, че бил на 92 градуса? А старият беше на 88 или 89.

 

 

Къде в Пловдив има магазин за фарове? Знам само Интеркар на брезовска, но там нямаше в наличност и незнаеха кога ще им докарат.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ако видите жълта Жигула Комби в града бягайте надалеч. На външен вид е най-обикновена, та дори и много очукана. Та днес беше този на стадиона Ладовият мотор с турбина от Голф 1.6 дизел, махнат карбуратор и сложен само 1 дросел, и за капак плочката за газ-та.:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Е не си понасяше гумите това нещо :laughing: Скри ни на всички шапките тоя образ днес.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...