Jump to content
BulForum.com

Visio


Recommended Posts

Днес минах покрай един офис на Визио да питам за интернет и бях втрещен от условията:

Сключва се договор, най-малко година, като през този период, каквото и да се случва, независимо дали ти подават нет или не, дали има авария, дали нямат възможност да предлагат услугата като цяло, фалират и т.н. - НЯМАШ право да се откажеш при никакви обстоятелства. Това не е майтап. Изглежда, ама не е.

Такова чудо не бях виждал, не мислех и че може да съществува дори на теория.

Ужасен съм от Визио, и преди съм бил, ама сега вече ги признах. :bowdown:

Би ли дал за пример компания в чийто договор има клауза, че ако не ти доставят услугата за някакъв период от време, то договора се разтрогва (прекратява) автоматично? За авария - също.

Хубаво си решил да плюеш някого, но поне намери адекватен начин.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 978
  • Created
  • Last Reply

Чакай сега. За какво е договора на първо място? Щото ти отиваш при тях за някаква услуга а не от добро желание да им даваш пари в продължение на 1 година (примерно) просто защото са ти симпатични

Link to comment
Share on other sites

Ами ти сериозно ли?!?

Мисля не си прочел добре, какво съм написал.

Визио искат от мен да сключа договор за определен период, през който каквото и да се случва, нямам право на никакви претенции към тях, нито имам право да го прекратя, дори и при низпълнение от тяхна страна. Дори и ако те вече нямат техническа възможност да предоставят услугата. Т.е. - например през втория месец от моя договор - те фалират, и аз продължавам да си плащам като поп.

Такъв тип договор не може да съществува, защото в ЗЗД си има точки какво трябва да съдържа, за да бъде легитимен, да не говорим, че всяка жалба до КЗП ще разкрачи много положението.

Такъв тип договор не може да влезе в никакви правни норми и аз не коментирах това, просто ми стана толкова смешно колко далеч е отишло падението на Визио.

А относно това дали съм решил да плюя някого или не - Визио се плюят сами себе си още от съществуването си и славата им е недостижима от който и да е друг доставчик в целия град.

 

 

 

Би ли дал за пример компания в чийто договор има клауза, че ако не ти доставят услугата за някакъв период от време, то договора се разтрогва (прекратява) автоматично? За авария - също.

Хубаво си решил да плюеш някого, но поне намери адекватен начин.

Link to comment
Share on other sites

Доколкото си спомням договорите са Визио за 12 месеца са за интернет от 5 или 10лв на месец. Условието за включване е да си предплатиш услугата за 1 година. Ако след 2-3 месеца се случи нещо и не могат да ти предоставят "услуга" няма върнат парите за предплатените месеци.

Link to comment
Share on other sites

Ами ти сериозно ли?!?

Мисля не си прочел добре, какво съм написал.

Визио искат от мен да сключа договор за определен период, през който каквото и да се случва, нямам право на никакви претенции към тях, нито имам право да го прекратя, дори и при низпълнение от тяхна страна. Дори и ако те вече нямат техническа възможност да предоставят услугата. Т.е. - например през втория месец от моя договор - те фалират, и аз продължавам да си плащам като поп.

Такъв тип договор не може да съществува, защото в ЗЗД си има точки какво трябва да съдържа, за да бъде легитимен, да не говорим, че всяка жалба до КЗП ще разкрачи много положението.

Такъв тип договор не може да влезе в никакви правни норми и аз не коментирах това, просто ми стана толкова смешно колко далеч е отишло падението на Визио.

А относно това дали съм решил да плюя някого или не - Визио се плюят сами себе си още от съществуването си и славата им е недостижима от който и да е друг доставчик в целия град.

Ами както го беше написал - сериозно, да.

Гледам добавил си и точка за претенции... та пак да те питам: коя фирма, доставчик на достъп до интернет за домашни потребители уважава финансови претенции за претърпени вреди от липсата на достъп? Даже и мобилните оператори имат такава клауза, че не носят отговорност за претърпени вреди при липса на услуга.

За всичко друго съм съгласен - има си ЗЗД, както и ГПК.

Не, че услугата им струва нещо и едва ли ще си намерят нови клиенти, но ми се струва нереално да са се оляли до такава степен, че да пишат Договори, които ще издишат в съда без особен мозъчен напън на районен съдия. Чак толкова да са я закъсали откъм сиво вещество...

Я снимай един Договор да видим какво пише черно на бяло, че така става: един чул, че друг казал, па третия видял хипопотам насред Антарктика.

Link to comment
Share on other sites

та пак да те питам: коя фирма, доставчик на достъп до интернет за домашни потребители уважава финансови претенции за претърпени вреди от липсата на достъп? Даже и мобилните оператори имат такава клауза, че не носят отговорност за претърпени вреди при липса на услуга.

N3 - за това, че ми спряха нет-а за 1 ден поради някакви технически проблеми с моя рутер и тяхната мрежа, след това ми дадоха безплатен месец.

Link to comment
Share on other sites

N3 - за това, че ми спряха нет-а за 1 ден поради някакви технически проблеми с моя рутер и тяхната мрежа, след това ми дадоха безплатен месец.

To и Мегалан за няколко часа проблем с достъп до опрделени адреси сторнираха 25% от таксите за следващия месец на всички засегнати абонати, но никъде в Договора няма клауза за удовлетворяване на претенции от липсата на достъп. Тук въпроса бе за клаузи в Договорите, а не за добрата воля на доставчика да компенсира потребителите си. Разликата между двете е огромна :)

Link to comment
Share on other sites

Тук въпроса бе за клаузи в Договорите, а не за добрата воля на доставчика да компенсира потребителите си. Разликата между двете е огромна :)

Общи условия - Cooolbox

 

7.2 За неотстранени повреди в МРЕЖАТА и съоръженията към нея, или по други причини, в резултат на които ПОТРЕБИТЕЛЯТ не е могъл да ползва услугите повече от 3 (три) дни през един календарен месец, дори когато дните не са последователни, ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща част от дължимата месечна абонаментна цена, пропорционална на периода, през който е ползвал услугите. АЙ ТИ ДИ приспада съответната сума от стойността на месечната абонаментна цена за следващия месец на базата на получени и регистрирани уведомления, съгласно т. 6.1.14. от тези Общи условия.

7.3. Когато АЙ ТИ ДИ не уведоми ПОТРЕБИТЕЛИТЕ съгласно т. 6.1.7. или не спази съответния посочен срок, дължи неустойка в размер на 0.1% (нула цяло и едно на сто) от месечната абонаментна цена.

...

7.5. АЙ ТИ ДИ носи отговорност за виновно причинени вреди от прекъсване или влошаване на качество на услугите при неизпълнение на задълженията си към ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, които спазват задълженията си относно техническите изисквания и указанията за ползване на услугите за повиквания „от край до край” на територията на страната.

 

Наистина разликата между доставчиците е огромна . . .

Link to comment
Share on other sites

Общи условия - Cooolbox

 

 

 

Наистина разликата между доставчиците е огромна . . .

Прав си. Между другото аз досега така и не си бях прочел Общите Условия, но сега го направих и останах приятно изненадан от някои клаузи:

 

21.6. Месечните сметки на Потребителя могат да бъдат оспорени пред Мегалан в 6 (шест) месечен срок след датата на издаване на фактурата.

 

71. В случай на прекъсване на обслужването от Мрежата за повече от 36 часа поради аварийни ремонти или липса на достъп до интернет от Мрежата, по причини за които Мегалан отговаря, Мегалан се задължава да намали с 1/30 месечната цена за всеки 24-часов период, отчетен от момента на прекъсване до възстановяването на обслужването.

 

74.1. Мегалан се задължава да уведомява Потребителите не по-късно от един месец от изтичане на срока на индивидуалните договори с тях.

 

80. Мегалан отговаря за причинените на Потребителя вреди, които са пряка и непосредствена последица от неизпълнение на задълженията си по Общите условия, сключения Договор за услуги и за пропуснати ползи по реда на Закона за задълженията и договорите.

 

XI. ПРОДЪЛЖАВАНЕ И ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОРА ЗА УСЛУГИ И СПИРАНЕ НА ДОСТЪПА ДО МРЕЖАТА

82.2. С 20 (двадесет) дневно писмено предизвестие до Мегалан при неизпълнение от страна на Мегалан на съществени задължения по тези Общи условия. За неизпълнение от страна на Мегалан на съществени задължения по смисъла на предходното изречение ще се счита неизпълнението на някое от следните задължения:

a) нарушаване на параметрите за качество на Услугата, определени в Договора за услуги, за повече от 5 (пет) пълни последователни дни, в случай че се дължат на обстоятелства, за които Мегалан отговаря изцяло;

б) неотстраняване в рамките на съществуващите технически възможности и сроковете, определени в тези Общи условия на възникналите повреди на Мрежата и предоставено на Потребителя Крайно устройство.

 

XV. ПРОМЕНИ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

100.1. В срок до един месец от влизането в сила на изменение на Общите условия, направено по инициатива на Мегалан, всеки Потребител с действащ Договор за услугата, който не е съгласен с Общите условия, има право да поиска прекратяване на договора си, като попълни писмено предизвестие в магазин на Мегалан. Ако в посочения срок Потребител по действащ Договор за услуги не е заявил писмено, че не приема съответните промени на Общите условия, същите се считат за приети.

Не съм и предполагал за съществуването на точка 80. От точка 82.2 пък направо съм очарован. Сега разбирам защо при възникване и най-дребен проблем от Мегалан си скъсват задниците да го оправят на секундата. И ти звънят и те питат дали всичко е наред.

 

Доставчици всякакви...

Link to comment
Share on other sites

За парите, които искат за месечни такси, е нормално да има такава точка.

Какво им е на цените? За 23,90лв. при двугодишен договор:

https://www.megalan.bg/internet_pon-260.html

международната скорост е същата като при кулбокс за 24,90лв.:

http://cooolbox.bg/index.php/cat.76/subcat.106

а в момента има и прИмоция:

https://www.megalan.bg/promo-98.html

с която скоростите в БГ пространството на двата оператора се изравняват.

Всяко денонощие в интервала от 00:00 до 18:00 часа скоростите се увеличават с 50%. Увеличението важи за всички неограничени тарифи и касае българските скорости. Скоростта на ъплоуд също нараства.

Даже цената е по-ниска с 1 лев.

Link to comment
Share on other sites

За парите, които искат за месечни такси, е нормално да има такава точка.

 

Ъъъъъ за Мегалан ли говорим или за фирмените абонати на Cooolbox, понеже последните кихат по 100лв/месец докато другите я дадат 35 я не

Link to comment
Share on other sites

Какво им е на цените? За 23,90лв. при двугодишен договор:

https://www.megalan.bg/internet_pon-260.html

международната скорост е същата като при кулбокс за 24,90лв.:

http://cooolbox.bg/index.php/cat.76/subcat.106

а в момента има и прИмоция:

https://www.megalan.bg/promo-98.html

с която скоростите в БГ пространството на двата оператора се изравняват.

 

Даже цената е по-ниска с 1 лев.

 

 

Това им е.

 

Екстраспийда пропуска тактично час пика и не вълнува много голяма част от работещите хора.

 

Дядо Мраз, говоря за цените за частни клиенти.

Link to comment
Share on other sites

Това им е.

Хубаво. Тогава да ги погледнем и от другата страна:

- мегалан: 30лв. с необвързващ договор с 1 статичен IP адрес.

- кулбокс: 24,90 + 15лв за статичен IP адрес = 43,90лв.

==========

 

щото много хора пък ги вълнува статичния IP адрес.

==========

 

дедо, за бизнес клиенти пък няма смисъл да се говори, щото кулбокс не могат ги стигнат, дори мегалан назад да тръгнат да бягат:

https://www.megalan.bg/business_main.html?branch=business

Link to comment
Share on other sites

Трябва по-надълбоко да навлезнеш и ще разбереш къде е разликата между тези два оператора. Изобщо не ми допадат мтелските вампири :)

И темата е "Визио"

Link to comment
Share on other sites

Хубаво. Тогава да ги погледнем и от другата страна:

- мегалан: 30лв. с необвързващ договор с 1 статичен IP адрес.

- кулбокс: 24,90 + 15лв за статичен IP адрес = 43,90лв.

==========

 

щото много хора пък ги вълнува статичния IP адрес.

==========

 

дедо, за бизнес клиенти пък няма смисъл да се говори, щото кулбокс не могат ги стигнат, дори мегалан назад да тръгнат да бягат:

https://www.megalan.bg/business_main.html?branch=business

 

 

Много добре знаеш, че това е доста спорно. Освен всичко друго, знаеш също така, че ип-тата на Кулбокс не се сменят с месеци. За финал ще ти кажа, че когато ИТД продаваха интернет, Мтел още не се казваха така. Темата наистина е Визио и е време да спрем с разсъжденията си.

Link to comment
Share on other sites

Трябва по-надълбоко да навлезнеш и ще разбереш къде е разликата между тези два оператора. Изобщо не ми допадат мтелските вампири :)

И темата е "Визио"

 

Може да се присъединиш към нашата коалицияlaughing1.gif

Link to comment
Share on other sites

Може да се присъединиш към нашата коалицияlaughing1.gif

Правилно. И понеже ще е по-умният от тримата... направете го Председател :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Гледам , че тук не се е писало от доста време. Напоследък интернета на Визио е страшно слаб , особено в Кичука , където не мога да отворя една страница по 1-2 мин. Абсурдно пък е да искам да гледам нещо в Youtube. Обаждах им се няколко пъти и казваха , че имало авария , ама ква е тая авария братче , тва нещо е вече 5 ден. Отделно миналия месец като отидох да си плащам (20 лв на месец плащам) ми казаха , че ако искам още по-бърз интернет трябвало още 5 лв отгоре. Направо се усмихнах и даже не им отговорих. АКо продължават така да си правят квото искат ще трябва да сменям интернета за съжаление. Визио бяха номер 1 , но явно много са си повярвали собствениците. 

Link to comment
Share on other sites

Не ако трябва да съм честен , рядко съм имал проблеми с интернета при тях , а вече съм 7-8 години към Визио. Но в последно време доста почнаха да зачестяват "авариите" и ще трябва да се местя явно. Кофтито е , че всичките доставчици са жив ташак. 

Link to comment
Share on other sites

Кофтито е , че всичките доставчици са жив ташак. 

На колко доставчика си бил абонат, за да обобщаваш така?

И доколко добре и в детайли познаваш текущото им състояние?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...