Jump to content
BulForum.com

Blizoo (Евроком) & Mtel


Recommended Posts

Кабелен + wifi - става горе-долу толкова... Иначе ако е директно си е около 10мс.

това са глупости

 

оказа се кабелен ... влезнах в меню на моторолски модем :)

иначе пинг-а е около 30-40ms към пловдив.

 

как са DNS сървърите на евроком?

За какво са ти?

217.18.240.147

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

това са глупости

Я дай да видим тогава тестове, наистина не съм си имал работа скоро с Близуто (дано не ми се и налага), но не вярвам нещо да се променило чак толкова. А ако твоя рутер е на 2 метра от компа, с който мериш, има ли смисъл да ти казвам, че не е меродавен? Тук става въпрос за сигнал, който минава поне през няколко стени.

Edited by Vetim
Link to comment
Share on other sites

Чувствам се леко прецакан, тъй като ме включиха преди около 2 седмици и ми сложиха Topfiled приемник. Дали ако искам от новите ще се навият да ми го сменят?

Те са ги давали временно тези приемници с HDMI, защото са нямали други, така че кой с късмета си бил това е.

Edited by k-otixxx
Link to comment
Share on other sites

Е, аз явно съм от късметлиите :) Ето я машинката http://www.coship.com/en/ProductView.aspx?id=221#

 

20100702031629422249116823_big.jpg

 

 

Разликата е само тази, че вместо COSHIP пише blizoo. Освено всичко друго дистанционното има четири програмируеми бутона и един програмиращ (set). Те (4-те) могат да бъдат програмирани да управляват основните функции на телевизора - on/off, tv/av, увеличаване/намаляване. Така отпада нуждата от две дистанционни :)

Link to comment
Share on other sites

Как се държи приемникът? Бърз ли е? Има ли заключени менюта или всичко е отключено?

И на какъв пакет си, защото в сайта им пише, че за пакет от 40 и 50лв. дават HD приемник.

Обаче някой, ако не ги познава, по сайта им ще реши, че наистина са най-големите.

И наистина, това което забелязвам е, че много хора изобщо не знаят, че това са ЕКК.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Доколкото схващам, няма заключени менюта. До всичко имам достъп с пин 0000. Инсталация, ъпдейт, настройки и др. Ако има, то трябва да са скрити. Бърз? Нямам идея колко е бърз, нямам база за сравнение. Ако е за смяна на програмите – на около 3 сек ги сменя. В началото имаше и лек лаг на картината – забиваше за около 30 сек. Сега е ок. Явно наистина са били на зор с приемници, защото аз съм на 25 лв. Сега остава да си сменя и телевизора, за да се възползвам от HDMI порта :) Иначе от близо 4 години съм си клиент на Гигабит/ЕКК/blizoo, като засега не съм имал особени проблеми, освен в началото. Ама явно си е до късмет и район, щото непрекъснато чета отрицателни отзиви. Аз живея близо до офиса в Кършияка.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

А бе ще ми се да попитам има ли някакви бъгове с тези Нови приемнци? Значи на майка ми дадоха такъв - доста пъти ми се оплакваше от замръзване на картината - предполагам че не е било приемника, обаче - ето миналия ден както си работел, внезапно всичко изчезнало и излезнал надпис " няма сигнал" Поръчках го аз кабели букси вадене слагане човъркане- виждам началния екран, менютата, програми и канали се настройват обаче няма изображение и звук и си пише " няма сигнал" Възможно ли е да се е прецакал кабела до scart-а или е по скоро нещо от приемника ? Иначе от съпорта казват "виж си кабелите" е какво да ги гледам бе, могат ли хората без да мръднат да ви скъсат кабела? :angry1

Link to comment
Share on other sites

А бе ще ми се да попитам има ли някакви бъгове с тези Нови приемнци? Значи на майка ми дадоха такъв - доста пъти ми се оплакваше от замръзване на картината - предполагам че не е било приемника, обаче - ето миналия ден както си работел, внезапно всичко изчезнало и излезнал надпис " няма сигнал" Поръчках го аз кабели букси вадене слагане човъркане- виждам началния екран, менютата, програми и канали се настройват обаче няма изображение и звук и си пише " няма сигнал" Възможно ли е да се е прецакал кабела до scart-а или е по скоро нещо от приемника ? Иначе от съпорта казват "виж си кабелите" е какво да ги гледам бе, могат ли хората без да мръднат да ви скъсат кабела? :angry1

 

Ако се е прецакал кабела на скарта няма да имаш никаква картина. Ние не знаем кой е този _до_ скарта. По принцип тунерите имат един вход и един loopback изход точно до него. Ако вържеш loopback-а към телевизора ще можеш да гледаш аналоговите програми (стига тунера да е захранен).

Тоест, ако аналоговата ти работи, и няма снежинки, проблема не е в кабела на кабелната. (разбира се, най-добре е да се провери с втори приемник или цифровия декодер на телевизор).

 

Пробвай да изключиш приемника от контакта, ако не помогне го подръж изключен.

 

По принцип в менютата за търсене имат по два индикатора за сила и за качество, виж дали отлепят от нулата. Като се замисля, ако открива програми значи хваща сигнал и получава някакви данни от него... Я му направи и един Factory Reset.

Link to comment
Share on other sites

Ами точно там е въпроса де... значи тунера е свързан от монтажниците и по 2та начина - loopback е свъзан с входа за антената/кабелната и отделно с един кабел с ето такъв но много долнопробен като направия кабел:SE_2000.jpg

Когато включих приемника после започва да се инициализира, показва няколко секунди надписа "good" и след това вече мога да му ровя из менютата и да избирам наличните канали ....те уж се превключват обаче изписва 'no signal" и толкова...въобще ако имаше проблем с видеото или кабела как по дяволите изкарва картина(начална снимка-лого) и менюта ? Нещо ми се забъркват понятията вече....

Link to comment
Share on other sites

Ами точно там е въпроса де... значи тунера е свързан от монтажниците и по 2та начина - loopback е свъзан с входа за антената/кабелната и отделно с един кабел с ето такъв но много долнопробен като направия кабел:

Когато включих приемника после започва да се инициализира, показва няколко секунди надписа "good" и след това вече мога да му ровя из менютата и да избирам наличните канали ....те уж се превключват обаче изписва 'no signal" и толкова...въобще ако имаше проблем с видеото или кабела как по дяволите изкарва картина(начална снимка-лого) и менюта ? Нещо ми се забъркват понятията вече....

 

Значи елементарните неща.

 

Първо, от кабелната телевизия имаш един коаксиален кабел, трябва да са пробили малко дупки в стените за него. Този кабел е вход, по него вървят както аналоговите така и цифровите програми. Той се включва в приемника, защото иначе няма как да приеме каквото и да било.

 

Другия кабел, този от снимката е scart, той служи за пренос на "декодирано" видео и аудио. Приемникът прочита цифровите програми, декодира ги до изображение, наслагва към тях менютата и ги праща към телевизора като композитно/компонентно видео. Ако изключиш този кабел ще ти изчезне картината.

 

Та, коаксиалния кабел от стената влиза в приемника. Приемника праща готовите видео и аудио по скарта (кабела от снимката).

 

Като опция може да трети кабел - loopback, който да "удължи" кабела от стената към телевизора, за да си гледаш както преди да имаш приемник (но приемника трябва да е включен към захранването, иначе сигнала вместо да се усили, ще се влоши).

 

Ако имаш 3 кабела (+захранващ), то би трябвало да можеш да гледаш аналоговите програми на телевизора, което ще покаже че нямаш проблеми от кабелно естество.

 

Ако си местил кабели и кабелът от стената си го включил директно към телевизора, като се надяваш телевизора да го прати през скарта, да знаеш че няма да стане.

 

(Едно време видео касетофоните бяха популярни с т.н. RF modulator, той позволяваше сигналът от видеото да се модулира до аналогова програма, на зададена честота. Приемникът който ползвах от EKK имаше _и_ такава възможност, като втори набор от вход и изход за коаксиален кабел. Това е и причината да го спомена тук.).

Link to comment
Share on other sites

А бе ясно... лекцията принципно не ми беше нужна ное полезна :beer: Извода е: Знаех си, че не трябва да забърквам моите възрастни родители с Евроком и тяхното цифрова изгъзица, ама нали ми е толкова акъла... Така или иначе не мисля че проблема е в задклавиатурното устройство, защото просто не се е налагало то да влиза в действие... ще събера тоя Бъгав боклук и ще го метна в кашона където му е мястото...и без това нямаше нужда от него ама сега съвсем ми затвърдиха мнението за Близу - много хубаво ...добре че преди 5 години избягах завинаги от тях :punk

Благодаря на тези , които се опитаха да помогнат :beer:

Приемникът прочита цифровите програми, декодира ги до изображение, наслагва към тях менютата и ги праща към телевизора като композитно/компонентно видео.

 

п.с Точно там е въпроса - има менютата и всичко от приемника, има и аналогова кабелна - интъересно ми е как "съпорта" :lol: е решил че кабелите са виновни :punk

Edited by Romel
Link to comment
Share on other sites

Сложил ли си картата в приемника? Какво ти изписа - "Няма сигнал" или "Няма достъп"?

е сложил я е инсталатора ... и дава "няма сигнал" затова и не я наритах нея, защото ако беше за достъп тогава ясно - има парчета с кодирането ... то и тъпото е, че аз съм на другия край на града и хич не ми се занимава с глупости, ама за друг път ще знам .... :pirate

Link to comment
Share on other sites

Пробвай да извадиш картата и пак да я сложиж. Ако не стане се обади на съпорта да ти reset-нат самата карта - те ще те идентифицират като клиент, освен това на картата има някакъв номер. Аз преди известно време имах подобен проблем - не си спомням как точно беше (какво точно изписваше), но примерно имаше от програмите на цифровата само БНТ1 и още няколко, останалите бяха изчезнали (черен екран). С ресет-ване на картата веднага се оправи проблема.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

тъй като не получих никакъв отговор от support-a на Близооо, задам си въпроса тук:

 

Клиент съм на тройната услуга (интернет, телефон и кабелна) и ме интересува телефона ми има ли си SIP номер освен PSTN номера, който вече знам. Ако да - предполагам, че той би трябвало да е нещо от рода: 12345678@sip.blizoo.bg или нещо друго? Ако няма SIP номер, то модема има ли такава опция да му се добави SIP номер и да звъни на прикачения телефон?

 

Идеята ми е да се обаждам на телефона от друг SIP клиент - в случая програма.

Link to comment
Share on other sites

Искам да попитам има ли някой с новите приемници които "раздават" и най-вече ме интересува когато се отиде в менюто за инсталация дали преди да започнеш каквото и да е се виждат някакви нива на качеството и силата на сигнала по мрежата. Питам, защото продължавам да обикалям проблема и ми се струва че приемника има дефект и не "влиза" входния сигнал, а съпорта си знае едно - "оправи си кабелите" :angry1 Колко кабели има бе джанъм ? :angry1 И все пак ми се иска преди да го прасна на някой на бюрото да съм сигурен че не се излагам като кифладжия :punk

Link to comment
Share on other sites

Да, на подменю "ръчно търсене" ми се виждат показателите за ниво и качество на сигнала, съответно 62% и 96-98%. Засега нямам проблеми с тоя приемник. На мене ми изписа "няма сигнал", когато имаше някакъв ремонт на EVN, тогава нямаше и нет, и аналогова. После всичко си дойде на мястото. Може да е дефектирал твоят. Баси, толкова ли не могат да пратят някого...

Edited by vlad_angeloff
Link to comment
Share on other sites

Да, на подменю "ръчно търсене" ми се виждат показателите за ниво и качество на сигнала, съответно 62% и 96-98%. Засега нямам проблеми с тоя приемник. На мене ми изписа "няма сигнал", когато имаше някакъв ремонт на EVN, тогава нямаше и нет, и аналогова. После всичко си дойде на мястото. Може да е дефектирал твоят. Баси, толкова ли не могат да пратят някого...

Еми днес са си поиграли на "телефонна любов" и като не станало нищо ще пращат ...ама да видим кога :pirate

 

разгеле...дошли , сменили всичко и си отишли ... браво, не мога да повярвам :bgrin:

Edited by Romel
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Абонат съм на Евроком/Близу Лан. Скоро ще стане една година та наближава момента, в който ще се откопча от тях. Да ви питам какъв ъплоуд постигате към абонати на БТК. От както съм абонат повече от 20-30КБ/сек към БТК не съм постигал. Тая вечер беше върха на сладоледа, като ми се наложи да ползвам remote desktop - нуждаех се от асистенция от приятел който е на БТК. Е нищо не се получи. И как да стане като след това проверихме колко беше скоростта ми към него(ползвахме Скайп - нали е п2п), и познайте.........5-10КБ/сек. Кеффф. Звъннах на поддръжката им щот ми накипя. Та човека на Близу ме накра да пусна tracert до IPто на БТК. И понеже най-голямото забавяне беше между сървърите на БТК (около 43милисек.) той ми казва: "Ето проблема е при тях" и аз му викам "Ми добре". Ама после взе да ме гложди - ми как така по закъснението ще определи дали има шейпване???

Кажете имате ли подобен проблем? Ако и при вас скоростите са ниски значи шейпъра е при близооо. Ако не.....и аз не знам.

Link to comment
Share on other sites

Абонат съм на Евроком/Близу Лан. Скоро ще стане една година та наближава момента, в който ще се откопча от тях. Да ви питам какъв ъплоуд постигате към абонати на БТК. От както съм абонат повече от 20-30КБ/сек към БТК не съм постигал. Тая вечер беше върха на сладоледа, като ми се наложи да ползвам remote desktop - нуждаех се от асистенция от приятел който е на БТК. Е нищо не се получи. И как да стане като след това проверихме колко беше скоростта ми към него(ползвахме Скайп - нали е п2п), и познайте.........5-10КБ/сек. Кеффф. Звъннах на поддръжката им щот ми накипя. Та човека на Близу ме накра да пусна tracert до IPто на БТК. И понеже най-голямото забавяне беше между сървърите на БТК (около 43милисек.) той ми казва: "Ето проблема е при тях" и аз му викам "Ми добре". Ама после взе да ме гложди - ми как така по закъснението ще определи дали има шейпване???

Кажете имате ли подобен проблем? Ако и при вас скоростите са ниски значи шейпъра е при близооо. Ако не.....и аз не знам.

 

Поразрови се из тази тема. Коментирано е няколко пъти, че проблемите между БТК и ЕК са от много години. Прави се нарочно, но едната компания казва, че другата е виновна, а другата твърди същото за първата. Извод си прави сам ;)

Link to comment
Share on other sites

Поразрови се из тази тема. Коментирано е няколко пъти, че проблемите между БТК и ЕК са от много години. Прави се нарочно, но едната компания казва, че другата е виновна, а другата твърди същото за първата. Извод си прави сам ;)

Абсолютно си прав проблем с връзката към Виваком е огромен ,но от Близу отричат да е от тяхна страна даже по скайп като си пиша с познати на БТк не се доставят съобщения,извиках техници за да им покажа ,но отговора им е че Бтк филтрират ип на Близу или ако има връзка тя е минимална от 10 до 20 kb/s ,даже нещо което ми прави впечатление е ,че при торенти винаги има ипта на бтк, но никога няма никакъв трансвер към тях или от тях,а докато ползвах Лан оператор нямаше такъв проблем !

Link to comment
Share on other sites

Поразрови се из тази тема. Коментирано е няколко пъти, че проблемите между БТК и ЕК са от много години. Прави се нарочно, но едната компания казва, че другата е виновна, а другата твърди същото за първата. Извод си прави сам ;)

Ами то стига да обърнеш внимание на стила на работа точно на тези 2 фирми---" да ви зароби с някакъв договор, колкото по дълъг - толкова по добре, и после да ви държи на него, като вместо да ви задържа с качество на работа ви държи с четене на дребните букви в договора " Било ти гадно ? - не ни пука - имаме договор! Имаш проблеми - не сме виновни ние, затова и НЕ може да имаш претенции... ако не си съгласен - имаме договор! И така :devil

Link to comment
Share on other sites

Ами то стига да обърнеш внимание на стила на работа точно на тези 2 фирми---" да ви зароби с някакъв договор, колкото по дълъг - толкова по добре, и после да ви държи на него, като вместо да ви задържа с качество на работа ви държи с четене на дребните букви в договора " Било ти гадно ? - не ни пука - имаме договор! Имаш проблеми - не сме виновни ние, затова и НЕ може да имаш претенции... ако не си съгласен - имаме договор! И така :devil

 

Мда, и в това им беше чара на DCC - плащаш и ползваш или не плащаш, не ползваш. Както ти е кеф :)

Link to comment
Share on other sites

Нета на ЕК трагично зле преди правише проблеми през почивните дни а вече забелязвам че и през седмицата се проявява този фактор !!!

преди не четях форуми за да се интересувам от други доставчици радвам се че рано или късно ще им бия шута на тея ...........................

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...