Jump to content
BulForum.com

На w00x-а превозното средство с четири колелета (НА W00X-A АЛФАТА)


Psihara^^

Recommended Posts

Mobile.bg: обява за продажба на Alfa romeo Gt, 2006г., цена: 10490 лв.

 

С тоя двигател и толкова много екстри се чудя как някой не го е забърсал вече...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 808
  • Created
  • Last Reply

http://www.mobile.bg/11352195491558269

Mobile.bg: обява за продажба на Alfa romeo Gt, 2006г., цена: 10490 лв.

 

Ох на бате лъскавото. 100км на месец са й по силите. Другото време ще е на бюти и спа в сервиза.

 

_____

http://www.mobile.bg/11371060157496175

 

Алфите изобщо не ги гледам. Не мога да им смогна на части. 4-5 пъти по-скъпи са от тия на БМВ-тата.

Иначе ми харесват. Бих взел една 159 по-лъскава.

 

Аудито е хубаво, но не ми трябва толкова мощен автомобил чак.

 

Точно обратното. Просто ти търсиш лъскава кола а не кола, която да караш много и да не ти прави проблеми.Защото ти ще вземеш кола поне на 300,000км и над 10-12 годишна. При подобен автомобил почват да се обаждат всякакви неща. Постоянно. Дреболии, но ти ставаш абонат на сервиза. Всеки месец. Не е заради марката. Заради възрастта и километрите е

 

Не е обратното. Не ми казвай сега аз какво търся. Лъскавата кола не е задължително чуплива.

 

Голф-а пред блока е на 28 години и 280 000км. Знаеш ли колко пъти е влизал в сервиз за 18 години? 3. 1 път за скоростна кутия, защото баща ми не натиска съединителя до край и сменя на полу-съединител, 2-ри път защото ме удариха и трябваше да ѝ оправят ламарините, 3-ти път защото смених цялата ходова част, защото отново баща ми, кара без изобщо да му пука каква дупка или неравност има пред него и кара юнашката.

 

И кво праим ся? Не 10 годишна кола на 200 000км. 28 годишна кола на 280 000км.

 

И да. На 280 000км е, нищо, че няма да ми повярвате. Ако искате да видите най-запазения Голф 2-ка в Източна България, може да заповядате да ви го покажа.

Link to comment
Share on other sites

Едно е ясно, Ангеле. На теб кола не ти трябва. И тъй като тук има предостатъчно хора, които могат да ти препоръчат кола, с която да се келешиш с червеното сако (употребява се като метафора, също както и чорапите, както и израза "пикае на шумка да му тропа"), аз лично прекратявам участието. Просто е безсмислено. 

Link to comment
Share on other sites

Вашия е толкова, моята кола също е на 4 години и е на 40,000км (даже май още няма 40,000 ми е 38-39 някъде).

 

Имам приятел взе авенсис като моя и за няма и 3 години навъртя над 200,000 км (само той, тя си беше преди това на 100,000)

 

Нищо ѝ няма - върви си идеално и не се е налагало да я вкарва в сервиза изобщо освен за обслужването.

 

Аз на четвъртата година сменях тампони. Другото време сипвам бензин само и когато се налага я водя за обслужването.

 

Само че аз карах едно Поло на 80-90,000 и като чукна 100-те хиляди почнаха да се обаждат всякакви неща - то не беше цапане на свещи, не бяха проблеми със скоростната кутия, тропане на спирачките (дрънчете всъщност). Накрая един майстор си остави ръцете та като я дадох на сестра ми те я ремонтираха 3 месеца и май смениха скоростната кутия + какво още са оправили не знам.

Link to comment
Share on other sites

Не бе, смислено е, ако се споделят мнения за определен модел. Иначе аз много добре знам моделите автомобили.

Искам също така и да ми харесва колата, която карам на външен вид не само гумите, които сменям веднъж на 3 години да са с по 40лв по-евтини на бройка.



Вашия е толкова, моята кола също е на 4 години и е на 40,000км (даже май още няма 40,000 ми е 38-39 някъде).

Имам приятел взе авенсис като моя и за няма и 3 години навъртя над 200,000 км (само той, тя си беше преди това на 100,000)

Нищо ѝ няма - върви си идеално и не се е налагало да я вкарва в сервиза изобщо освен за обслужването.

Аз на четвъртата година сменях тампони. Другото време сипвам бензин само и когато се налага я водя за обслужването.

Само че аз карах едно Поло на 80-90,000 и като чукна 100-те хиляди почнаха да се обаждат всякакви неща - то не беше цапане на свещи, не бяха проблеми със скоростната кутия, тропане на спирачките (дрънчете всъщност). Накрая един майстор си остави ръцете та като я дадох на сестра ми те я ремонтираха 3 месеца и май смениха скоростната кутия + какво още са оправили не знам.


И кво се оказа ся? Че не е до марката, а до колата?

Link to comment
Share on other sites

Аз карам купе на 19 години и 270 хиляди км и мотор на 15г и 170 хиляди км... :D:D:D

 

--------

 

Майко очичките ми останаха в тия RX8... Само по 10 хилки и после само права генерация, заварка на дифа и прекъсвачи до припадък :wub:

Link to comment
Share on other sites

Като искаш нещо яко, задели пари и си вземи Honda S2000 :)

Митсубиши Еклипс също стои не лошо

Нещо което лично на мен ми допада много и бих си взел някой ден :))http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11369664903211184&f1=details&slink=39ncl3

А за чупенето - всичко се чупи, въпрос на късмет е. Вкарвали сме чисто нова Хонд Сивик 8ма на 3000 км в сервиз с проблем в двигателя, на 7000 км смениха автоматика. Колата беше взета зимата, пролетта климатроника просто не духаше студено, беше с дупка в радиатора му, това да кажем е било инцидент с камъче или нещо си ...

На приятелката ми единичката е в сервиз от 2 седмици ...

Дъртото ми GTV е било в сервиз само за смяна на консумативи, съеденител, и носачи по задницата. Не, че е най-яката кола на света, ама съм бил късметлия като съм я взимал. Но знам, че като я покарам още малко, ще почнат да се обажда кой знае какво друго, просто защото е дърта и на километри вече ... 

 

А набутването с кола на 200+ К км - само дертове те чакат. Това е механика, има си заложен живот, няма поддържаш не поддържаш - като му дойде се счупва. Да, големите неща може да имат дълъг живот, но всичко покрай тях ... :)

 

 

А за гумите ... има коли с гуми по 100 лева бройката, нови. Има такива на които е трудно да намериш за 250 лв нова гума, като въобще не си претенциозен да е бриджстоун, мишлен и т.н.. Става дума за 2 инча разлика :)

 

 

Edit :
@хост - виж колко км е живота на двигателите на RX-8 :)

Link to comment
Share on other sites

И кво се оказа ся? Че не е до марката, а до колата?

Не е заради марката. Заради възрастта и километрите е

Не е като да не съм го казал малко по-нагоре

 

 

Плюс това ти гледаш възможно най-ниската цена за въпросния модел. За да е такава цената този автомобил трябва или да е на много километри или на повече години.

 

Нещо което лично на мен ми допада много и бих си взел някой ден :))http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11369664903211184&f1=details&slink=39ncl3

Това вземе ли го, смятай тука не просто ще го скъсат от бъзик ами направо ще го освиркат него. Особено както се връзва на бъзици и са го запукали вече за това червено сако и розови чорапи - вземе ли едно мини ще е егати цирка
Link to comment
Share on other sites

Мини е прекрасна малка кола. Само Суифт бих предпочел пред нея, по непритенциозен е. Иначе минито е супер дизайн.

И тва не е Ауди ТТ или опел тигра така да го базикат.

Link to comment
Share on other sites

Тва мини автомат не гори ли много ? Една приятелка на сестра ми получи подарък такова и май с 40лв се ходи до София.

Едит;Има едно турско мини в София на някакъв студент.Ем окапаха ми очите по него.Спортно окачване,генерация,турбо :D 

Link to comment
Share on other sites

Като искаш нещо яко, задели пари и си вземи Honda S2000 :)

Митсубиши Еклипс също стои не лошо

Нещо което лично на мен ми допада много и бих си взел някой ден :))http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11369664903211184&f1=details&slink=39ncl3

А за чупенето - всичко се чупи, въпрос на късмет е. Вкарвали сме чисто нова Хонд Сивик 8ма на 3000 км в сервиз с проблем в двигателя, на 7000 км смениха автоматика. Колата беше взета зимата, пролетта климатроника просто не духаше студено, беше с дупка в радиатора му, това да кажем е било инцидент с камъче или нещо си ...

На приятелката ми единичката е в сервиз от 2 седмици ...

Дъртото ми GTV е било в сервиз само за смяна на консумативи, съеденител, и носачи по задницата. Не, че е най-яката кола на света, ама съм бил късметлия като съм я взимал. Но знам, че като я покарам още малко, ще почнат да се обажда кой знае какво друго, просто защото е дърта и на километри вече ... 

 

А набутването с кола на 200+ К км - само дертове те чакат. Това е механика, има си заложен живот, няма поддържаш не поддържаш - като му дойде се счупва. Да, големите неща може да имат дълъг живот, но всичко покрай тях ... :)

 

 

А за гумите ... има коли с гуми по 100 лева бройката, нови. Има такива на които е трудно да намериш за 250 лв нова гума, като въобще не си претенциозен да е бриджстоун, мишлен и т.н.. Става дума за 2 инча разлика :)

 

 

Edit :

@хост - виж колко км е живота на двигателите на RX-8 :)

 

Honda S2000 също съм я гледал. Неоправдано скъпа и прекалено екзотична за БГ.

Eclipse 2005 също ги гледах, но пък такава не съм виждал и ми се струват прекалено пластмасови. Иначе много ми харесва. Но пак - всичко е по-скъпо от на БМВ-тата.

 

Ако RX8 беше по-надеждна, до сега да съм я взел, но ....

 

Няма как да взема кола на под 200 000км. Просто няма начин. Тва е положението.

 

Не е като да не съм го казал малко по-нагоре

 

 

Плюс това ти гледаш възможно най-ниската цена за въпросния модел. За да е такава цената този автомобил трябва или да е на много километри или на повече години.

 

Това вземе ли го, смятай тука не просто ще го скъсат от бъзик ами направо ще го освиркат него. Особено както се връзва на бъзици и са го запукали вече за това червено сако и розови чорапи - вземе ли едно мини ще е егати цирка

 

Еми казал си го, защо го обсъждаме. Както и да го въртим, в тоя ценови диапазон кола на по-малко километри няма как да взема. И далеч не гледам най-евтините в ценовия диапазон. Напротив. Гледам само най-скъпите.

 

А Мини-то бих го взел. Не това точно де.

Ето това: http://www.cars.bg/c209621

 

Но тук забравяме факта, че искам отзад да мога да кача нормално двама човека. Тук мога да кача единствено куче и то по-малко. Багажник - липсва.

Link to comment
Share on other sites

woox-е, мисля, че сме на едни години, или си малко по-голям ... Какво ти пука за двамата човека ? :))

Да има място за гаджето и портфейла, това е важното ;) А, и чантата с лаптопа :) И ако си късметлия като мен, 9 месеца по-късно ще се пренасяш да живееш в друга държава, чудейки се къде да навреш багажа си ...  :laughing:  :laughing:

Mинито е класика, каквото и да си говорим, много симпатична количка ... 

RX-8 също са прекрасни, но според прочетеното, живота на двигателите им е към 100-120К км, и след това май директно ги хвърляш :(

Link to comment
Share on other sites

Еми казал си го, защо го обсъждаме. Както и да го въртим, в тоя ценови диапазон кола на по-малко километри няма как да взема. И далеч не гледам най-евтините в ценовия диапазон. Напротив. Гледам само най-скъпите.

Можеш на доста по-малко километри да намериш кола в този ценови диапазон, но далече няма да е с толкова екстри и толкова лъскава, колкото на теб ти се иска. Има доста нови автомобили на цена около 20,000лв. Т.е. 5 годишна на около 50,000км спокойно може да се намери за 10,000лв но първо ще е базов модел второ няма да е с кожен салон и т.н.
Link to comment
Share on other sites

и ще е мейд ин ловеч стига сте препоръчвали някви пластмасови сапунерки , колкото и да ви е странно за някои хора е важно да си харесват колата докато пътуват от т.А до т.Б ..... вярно разумният избор е нова сапунерка на малко километри но не е задължителен - кеф цена няма.

 

 

330 на реални 200к км е екстра

друг е въпроса ако е на 500 каквито са повечето тука.

 

 

Raptore я ми обясни вуйчо ти тогава като го констатирал това как става номера тук да са по евтини при положение че се внасят от там и Италия ? Нема логика..... просто тука се продават тоталки...

 

Link to comment
Share on other sites

Точно пластмасови сапунерки.

Злобиле, днес бях да гледам ей тая:

http://www.cars.bg/c326109

Стори ми се доста добре. Бях с един приятел, каза, че на пръв поглед колата реално си е на 200 000км. Тихичка, вътре запазена. Ще си намеря един кожен салон от някоя друга, или ще претапицирам тоя, ще сложа една навигация по средата и ще си я направя както ми харесва.

Как ти се струва?

Също ей на тая съм се наточил от ден 1, откакто съм започнал да търся, но много пари иска. Мисля да му се обадя, да му предложа 10 000лв и да се разбираме ако го устройва. 3-ти път я пуска тая обява.

http://www.cars.bg/c164700

От Англия варианта го обмислям с ето тази, ако ще се случва изобщо. Супер много ме кефи.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=171057018791

Чукната е от едната страна леко и затова там не им дават да ги карат. Трябва да я оправи, презастрахова, да мине пак прегледи и т.н., което излиза много пари. Затова е и толкова евтина. Отделно, че таксите там за подобен автомобил са СУПЕР високи след като навършат определена възраст.

Едит: Злобил, интересен факт. На оная черната 318CI от първата обява, дето съм я гледал и тествал днес ѝ снимах VIN-а. Сега го пуснах в нета. Била е с десен волан. Обръщана. Ми нищо не се разбира майна. Освен да му звънна да го питам тоя къде я е обръщал и да си обърна тая зелената ударената. :D Той тоя приятел ми каза, че стъклото и двата фара са неоригинални, а капака е изправян, китосван и боядисван. Също така, че отзад ги няма разни пластмаси. :) Ударена, купена там, оправена тук с неоригинални части, обърната и сега я продават. Ако щеш. Нищо не личеше, нищо не скърцаше. Дори бях готов да извадя парите и да я купя ако ми я беше дал за 9000лв.

Видене, страшни са колите тук, да знаеш. Само мошеници. И с 1 ключ ми я продава. Ми другите 3?

Link to comment
Share on other sites

Айде да хванем бас, че с GT-то или с един sr20det в ЛИЛАВ 200SX и свирепа джанта(свален на земята) ще събере повече погледи от едно умряло БМВ...ако ще да бъде то и е39 М5.

 

Аз за такъв Нисан се оглеждам или Хонда S2000. Лошото е, че са по 8, 9000 долара, а модваните отиват двойно. И съм на поговорката - трай бабо за хубост :D.

 

Koйто е мераклия...като Хоста примерно, за 18 000 долара може да го свържем с продавач на S2000(700 коня) :D :D Мидекс, ти? :) :)

 

Не мога да повярвам, че горните думи излизат от моята клавиатура...обаче и двата модела имат такива свирепи попадения, че не е истина :blush:

 

Много еретични неща написах, не ме издавайте пред сектата, че ще ми скъсат членската книжка :D

Link to comment
Share on other sites

A с chevrolet corvette - мацките направо сами скачаха вътре :) Едно време направо се скъсваха да се натискат на Марио като го видеха с онзи

Link to comment
Share on other sites

Заеби тая работа...

Ангел въобще не знае какво иска.

Той не е тръгнал да си купува кола, тръгнал е да си чеше езика по темата(в случая пръстите).

Иска да кара путколовка, а ми обяснява че искал да може да качи отзад мексикански оркестър. 

Иска мега луксове, ама както отбеляза дядо, ги иска на 10% от цената, и на всичкото отгоре е толкова наивен, че си мисли, че някой ще я продава на подобна цена, ако няма сериозни проблеми.

И това със обръщането на волана, 100 човека ти казаха, че е лайно, ама ти пак обясняваш как ще си вкараш от Англия. Абе, само селяните карат десни волани, не си ли го установил това? То иначе най-якото ще е да си преместиш волана на задната седалка. Сичкото коври отпред, а ти ебаси гъзара... Къв е проблема? Ще ти го преместят! Отпред слагаш една 56" плазма, коврите да гледат Fashion TV, а ти отзад ще караш на камери! Всичко ток!

На всичкото отгоре, колата щяла да се кара рядко... 

Ами, какво да кажа, като ходиш на бар, по-добре взимай някоя под наем, повече ще ти излезе сметката!

Link to comment
Share on other sites

Къде са ония къртинки с дабълфейспалм да ги пльосна тука? Живеем в панелка в тракия ама ни е срам да караме Корса. Страхотна логика Ангиле направо ме разби. Сега ако кажеш, че живеш при тате и неговия Голф и направо ще ми трябва трипъл фейспалм да се зашливя.

 

Само да спомена, че космически кораб да е в официален сервиз има неща, които няма как да се хванат с компютърна диагностика. Например турбо без да се сложи на стенд, няма кой да ти каже какви лфтове има и какво налягане прави. Няма още компютърна диагностика на тая планета, която да открива механични проблеми ВЪТРЕ в мотора, а те повярвайте ми за кратко определено има как да се маскират и да те метнат. Може да си най-големия специалист и пак да те набутат български джамбази. За това както казах колата е на късмет.

 

Примера с телефона хич не е уместен. Колите така като им омръзнат си ги сменят само шейховете. Другите ги продават или щото са станали на много години или на много километри!

Link to comment
Share on other sites

Пак казвам, че тия версии 320, 323, 318 са безмислена работа.

 

Обяви с УНИКАЛНА в заглавието... нз дали са здравословни за джоба на друг освен продавача.

 

За диагностиката... 80лв замерване на дино в Плд, 30лв четене на софтуер, 30лв оглед ходова част и интериор от човек, който ще разбере дали е удряна, изправяна, обръщана и ще ти каже дали са свестни частите по нея. Нищо сложно.

Link to comment
Share on other sites

Raptore я ми обясни вуйчо ти тогава като го констатирал това как става номера тук да са по евтини при положение че се внасят от там и Италия ? Нема логика..... просто тука се продават тоталки...

 

Елементарно, Васко. Ние например купихме кола, която изобщо не е внасяна (за Голфа говоря). От единствен български собственик, който  я е купил чисто нова.  

 

Видене, страшни са колите тук, да знаеш. Само мошеници. И с 1 ключ ми я продава. Ми другите 3?

 

Невероятни има даже. Но то си е казано - който търси, намира. Като не можеш да намериш - не е мой проблем. Има много хора, които продават тотални драги и боклуци пред разпад, но никой не е казал, че ти трябва да ги купиш. Аз лично съм участвал в подбора на 4 коли - нито една не е дала проблем до момента. И какви са тия 4 ключа на кола? Принципно има 2. Всъщност няма значение... Както казах, повече няма да се меся в твоя избор, Жоро добре го е описал. 

Link to comment
Share on other sites

При доста марки има основен, резервен и сервизен ключ. Като сервизният е най-важния по някога, защото е нужен за определени манипулации по колата , но винаги може да се издаде в оторизиран представител по ВИН... стига мотора в колата да е този по вин, и електрониката по запалването да е тази  :laughing:  :laughing:  :laughing:  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Започвате да ставате агресивни. Къде съм бил живеел, кво съм искал да купя. За някви Коври ми обяснявате. Десните волани ги карали селяни. Всяка кола, която се продавала била с проблем.

 

Айде спрете се, че почнахте да ставате злобни вече. Вие вашите от автосалоните ли сте ги купували? Ако е така - браво. Аз не мога да си позволя нова и ще си купя втора ръка.

 

56" телевизори не се произвеждат.

 

Тия БМВ-та са с по 4 ключа, като 4-тия е пластмасова заготовка за вадене на нови.

 

Единия от одеве разправя как имало супер много хубави коли за продажба, други 3-ма обясняват как щом колата се продава, значи има проблем и най-интересното е, че се поощряват и съгласяват един с друг.

 

Съвсем нормална тема беше това, но пак се почна с обясненията че аз съм малоумен, не знам какво идкам, нямало как да го намеря, да съм вземел някви пластмасови женски колички, които ще ме улеснят точно с едно голямо нищо, но са на същата цена като тези, които съм гледал. Без реална обосновка защи да избера сапунерките пред другите.

 

Аз ви казвам, че вчера се опитваха да ми продадат обръщана кола, която нямаше как да я разбера, че е обръщана, ако не я бях проверил, а вие ми обяснявате някви си работи. Тая кола си беше с щета, беше докарана, беше оправена и беше пусната за продажба. И беше точно това, което търсех.

 

Моля феновете на КОВРИ и други подобни хитроумни думички, ала Спиндермаан, да се запрат малко и да използват нормални думи, че се чувствам като човек с дислексия като започна да чета подобни писаници.

 

Осрахте темата, която Психара незнайно защо направи. Психаре, затва не исках да правя тема. Ти колко поста по темата реално можеш да преброиш? Темата за 2-те коли, които аз съм избрал по причина, която написах неколкократно, че се и обосновах?

 

Link to comment
Share on other sites

първата изглежда добре но по средата седалите са претапицирани а кола на 200к с претапицирани седалки е странно , мен това би ме отказало на момента.

а и 318 е мъртвец тотален , така или иначе ще караш малко вземи си поне 320/330 да ти прави кеф разликата в разхода от 320 до 330 е минимална но вървежа няма нищо общо.

тва с вин-а и волана имаше някъв филм бях чел някъде но не мога да се сетя какво беше но не е задължително да е обръщана.

 

 

аз лично бих погледнал 530ката между двете голяма навигация,автомат, кожа и т.н

 

 

колкото и странно да е съм съгласен с вокса за коментарите , ясно е че не го харесвате ама стига сте писали тъпотии щото се излагате , кой точно казва че кола се продава само с проблеми или щото и има нещо , голям % от хората просто ъпгрейдват и заради това се разделят със старата си кола или кво щом и няма нищо дайте да я караме 30 години и да си е вечно наша , аз сменям кола на 2-3 години не щото и има нещо а щото ми писва и за 2-3 години не се е обезценила чак толкова , до сега не съм продавал кола щото е тоталка и искам да я набутам на накой.

ако си я гледаш нормално и е запазена правиш някво разумно доплащанв и взимаш по нова.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...