Jump to content
BulForum.com

На w00x-а превозното средство с четири колелета (НА W00X-A АЛФАТА)


Psihara^^

Recommended Posts

Ангеле, Джозо по-горе хубаво ти го е казал - избери си подходящ за тебе модел (не конкретен екземпляр), огледай го, закарай го на преглед за важните неща и ако е ОК, взимай го...иначе никога няма да си купиш кола секънд хенд, защото все нещо няма да ти хареса при различните огледи. Аз ако разсъждавах като тебе сигурно още щях да си карам "синята птица", защото си вървеше прилично и си ми харесваше...купуването на кола втора ръка си е компромис, ама то и нова да вземеш пак има недомислени неща ако се задълбочиш, а пък за женитбата да не ти разправям какви огромни компромиси ще ти се наложи да направиш... :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 808
  • Created
  • Last Reply

Принципно не съм заклет БМВ фен даже хич ама 330ката е в пъти по-кола от тая Алфа..... така да се каже жалка имитация на ферари....

Тва Пловдивското купе сивото стои от много време обявата а принципно не се задържат много , обявата е от поне 3-4 месеца.

Сигурен ли си, че е същата? Не я бях виждал преди. Има и още една сива в Пловдив, но е на 12000.

Link to comment
Share on other sites

Не му говорете за женитба! Недейте го стресирайте! Тъкмо човека беше харесал почти кола.

Ама му е време :) Няма да става тепърва баща като стане на 30 години я. Ергенството е хубаво нещо ама в един момент се замисляш философски над живота какви аджеба ги вършиш и така ли смяташ да я караш идните 20 години и отговора някак изплува ...
Link to comment
Share on other sites

Аз от година и половина не мога да си намеря приятелка, ти за женитба ми говориш. :)
Ще видим БМВ-то как ще повлияе. :D :D :D
Шегувам се разбира се.

Link to comment
Share on other sites

Аз от година и половина не мога да си намеря приятелка, ти за женитба ми говориш. :)

Ще видим БМВ-то как ще повлияе. :D :D :D

Шегувам се разбира се.

 

Не се шегувай, понеже наистина може да повлияе...и то не в най-добрия аспект... ;)

 

Едит: 10-та страница...правилно ли виждам? :online2long:

Link to comment
Share on other sites

Трябва да направим абонамента платен...явно има интерес. :laughing:

 

П.П. Злобил и дедото - най-върлите ти фенове! Не забравяй да им дадеш автограф! :P

Link to comment
Share on other sites

Аз тук мисля да направя една бакалска сметка. Едната кола 10900 другата 8800 ( да изключим пазарлъка). За да се подкара БМВ-то иска Екотакса 240 лв по данни от миналата седмица за Евро 4, застраховка само ГО 250 е минималната като видях, 67 номера и документи. Да кажем само на пътя да излезе и да е твоя 11500. За Алфта е с Пловдивски номера само нови документи 20 кинта, прехвърлянето няма да е повече от 80 грубо 100 кинта, отиде на 8900. Само от покупката БМВ-то е с 2600 лв. по-скъпо. Така като гледах и неговите носачи на 330 ЦД също са 300+ лв. като на Алфата. Колко ремонта трябва да имаш само да стигнеш парите за покупка? Ами ако БМВ-то е калпаво, още колко ще е вътрешно?

Link to comment
Share on other sites

Не пресмяташ фактора "продажба" обаче. Ако искам да продам БМВ-то, ще го продам доста по-бързо от Алфа-та.

Link to comment
Share on other sites

Чакай ся ти я купуваш тая кола за да я караш или за да я продадеш ? Още не си я купил вече мислиш колко пари ще й вземеш след нам си колко години.Ами ако до тогава фърли съединител и двигател и трубо ко прайм а ? Такива сметки без кръчмар недей да правиш.Пък след това вместо да я продаваш можеш да я подариш на баща ти примено :D

Link to comment
Share on other sites

Чакай ся ти я купуваш тая кола за да я караш или за да я продадеш ? Още не си я купил вече мислиш колко пари ще й вземеш след нам си колко години.Ами ако до тогава фърли съединител и двигател и трубо ко прайм а ? Такива сметки без кръчмар недей да правиш.Пък след това вместо да я продаваш можеш да я подариш на баща ти примено :D

 

+1 :thumbsup:

 

...прекалено си прагматичен...и подозрителен...и никак не обичаш да си прекаран...а в живота е добре понякога да рискуваш умерено без да си сигурен на 100% какво ще получиш...

 

П.П. Пасата ми практически съм го подарил на баща ми, който си го държи в гаража и си го ползва из цяла България по предназначение, въпреки че се води на мое име и му плащам данъка. Покарвам го веднъж на няколко месеца и то на кратки разстояния, колкото да си припомня 3-тото място, което спечелих с него на Калояново в клас до 90 к.с....ама съм супер скромен, нали... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Правилно виждаш. Виж и горе в дясно. Двама човека са се абонирали за темата. :D

При мен е автоматично - всички теми, в които съм писал са така.

 

Ангеле, една жена хване ли се с теб заради колата ти - заеби...

Link to comment
Share on other sites

Чакай ся ти я купуваш тая кола за да я караш или за да я продадеш ? Още не си я купил вече мислиш колко пари ще й вземеш след нам си колко години.Ами ако до тогава фърли съединител и двигател и трубо ко прайм а ? Такива сметки без кръчмар недей да правиш.Пък след това вместо да я продаваш можеш да я подариш на баща ти примено :D

 

За всяка една своя покупка си правя сметката при евентуална продажба. Телевизори, телефони, по-скъпа техника като цяло.

Това е кола. Ако не ми хареса как ми се отразява на джоба или ако не ми допадне като цяло, трябва да мога да я продам. Ако ще и след 2-3 месеца да е. Нямам намерение да дам една торба пари за нещо, което ще си е винаги мое.

 

Ако взема 5-ца и съм доволен от автомобила, може и за децата ми да остане, но тия спортни купета няма как да ги кара човек със семейство, затова трябва да мисля за евентуална продажба преди да съм направил покупката.

Link to comment
Share on other sites

Ако взема 5-ца и съм доволен от автомобила, може и за децата ми да остане, но тия спортни купета няма как да ги кара човек със семейство, затова трябва да мисля за евентуална продажба преди да съм направил покупката.

Не знам за спортните купета - карал съм кола с 2 врати - супер си е. По-удобна ми беше от повечето с 4. Авенсиса е голям - той е друга бира, но ако сравняваш кола от класа на Голф с 2 и 4 врати - аз бих взел тази с 2те.

 

За семейна кола ти трябва голям багажник. И то пак зависи (ако не си като нас да тръгваш с половината къща в багажника може и с по-малък даже). Първите 2 години може да не го почувстваш кой знае колко. Поотраснат ли децата тогава. Защото докато са малки задните врати следва да се блокират да не се отварят отвътре да не стане някой да пробва да слезе в движение. От тази гледна точка е хубаво да имаш заключване на прозорците от седалката на шофьора за да не се наложи да махаш ръчки или да блокираш задните копчета за сваляне на стъклата. С други думи докато лапето (поне едното) не навърши поне 6 - кола с 2 врати е напълно ок стига да имаш голям багажник а гарантирам ти VW Polo дори успя да събере абсурдно количество неща в багажника си - една камара куфари, детска количка, портативна печка с вентилатор и микровълнова. Мисля че и на задната седалка слагахме разни торби, но бяхме взели неща като за 1 месец най-малко. И имаше място на пода зад седалките за още торби :)

 

ПС: Преди години Хонда Акорд я дисквалифицирах от избора именно заради размера на багажника. Буквално наполовина е спрямо Авенсиса.

Link to comment
Share on other sites

btw факта, че няма да е караш всеки божи ден (примерно като мен) колата, прави избора още по-лесен. Дори да излезе някоя леееека греда ... все за 4-6 дни от месеца ще върви :D

 

Бъзика на страна. И според мен купето много лесно ще го разкараш. Точно с 3.0d ги лапкат яко. Все пак с или без чип... разхода градско се върти около 7-8л нафта и тва е без да се жали човек. Какво повече може да искаш!? За това и изчезват от обявите читавите колици. 
А като дойде време за продаване... имайки предвид, колко малко км ще й навъртиш и ако си прилежен човек да си събираш фактури или др. документи за извършени ремонти, обслужвания, след 5г без проблем може да я шитнеш. Вече за колко пари не се наемам да кажа. Не забравяй, че е90 модела е точно на ръба да тръгне мнооого рязко да поевтинява 2ра ръка. А това е най-продаваната 3та серия в историята на БМВ... е46 е много по-ниски продажби. Та ще се наводни до година или две пазара с е90ки на скромни цени.

Link to comment
Share on other sites

Еми отваряш карс.бг или мобилето... гледаш само 330 дали ша е бензин или дизел няма значка и гледаш цените ...ся се увъртат около 18хил лева. До година или две ако бюджета ти е 13ка нищо чудно да те огрее. Особено ако вземаш комби има бая с фул екстри.

Link to comment
Share on other sites

Тука вече говорех за Пандарев ;) той седани и комбита ще гледа. За тях са тия цени, не за купетата ;)

 

Но и купета ще почне да им пада скоро цената рязко. Просто има много такива които по едно и също време ще излязат на пазара на коли 2ра ръка (новото купе 4та серия излиза догодина или края на тази майче).

Link to comment
Share on other sites

330d градско не гори 7-8

по-скоро 9-10.5

извънградско обаче пада и до 5,5 с каране почти в ограниченията

 

тва за 7 градско на трилитров двигател са митове и легенди

всъщност кво значение има нали ще я караш рядко , което при мен изключва дизел като вариянт - ако карах малко до ся да съм се метнал на някоя S4-ка ама въртя ~50к км годишно

 

воксе същата е , сигурен съм мисля обаче цената беше височка.

Link to comment
Share on other sites

330d градско не гори 7-8

по-скоро 9-10.5

 

тва за 7 градско на трилитров двигател са митове и легенди

 

 

OffHostEdit: Така е, много градски легенди битуват...като тая, че спортният филтър ще ти добави поне още 10 коня, а пък и ако го топлоизолираш - даже и 15... :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...