Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

УЕБ си е карал на друг режим на колата, ясно, точно и правилно. Кви сейри, кво чудо..

Това ИЗОБЩО, ама никак не се връзва със заповедта на Хорнер. Освен всички да са спали по време на състезанието.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

О_o...Заповедта на Хорнер за ДВАТА болида е след последните стопове МУЛТИ21 (Режим пестене на гориво, двигател и гуми, следователно 21 - КОЛА НОМЕР 2 начело, КОЛА НОМЕР 1 след него) затова се повтарям: Не ми говорете, какво състезание съм гледал..

 

Уебер след последния пит изключил "2 цилиндъра" на двигателя и хайде бебенцето го изпреварило и направило голямо зрелище за псевдо фенчетата. 3 пъти УРА за БЕБЕто ЙЕЕЕЕЕЙ!

Вярвам сега разбирате каква е разликата между ФЕРАРИ и всички останали. Аз досега не бях виждал толкова ревливи физиономии на Хорнер, Нюй и дядо Марко, въпреки, че двата им пилота са на подиума.

 

http://www.youtube.com/watch?v=5y4-RH7eBr0

 

MAINTAIN 3 SEC GAP!!!

Накрая УЕБ: MULTI 21, MULTI 21 YEAH...и физиономията на НЮЙ БЕЗЦЕННА...

 

"I was really scared, I tried to hold the pattern and he was moving and I had to leave the line." о напишках се...

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Честно казано ми иде да ви нарека с някои определения, които не ми приляга да използвам спрямо други потребители. Та къде виждате пускането и болида е с 2 цилиндъра по малко?


http://www.youtube.com/watch?v=BuIe5TeBC4U


edit:
Ако Ред Бул-а с 2 цилиндъра по - малко се държи така направо трябва да им дадат титлата от сега :thumbsup:.

Link to comment
Share on other sites

Cruise Мode се нарича. Това, че на пръв поглед се движат заедно неозначава, че са с еднаква мощност и настройки. Двата цилиндъра са образно казано. Няма вече да се опитвам да говоря. Отоврете си форума на аутоспорт и ф1 техникал и четете, кой с ква мощност и на къф режим кога е карал. Пак казвам, псевдофенчетата се кефят на това изпреварване, и го окрасяват като някакаъв супер мега як екшън, ама време да се осъзнаете.

 

 

I can only speak for myself not all the other Vettel fans. I wrote it directly after the race yesterday that it was a double edged sword for me. It genuinly impressed me during the race that he stood up for his number 1 status and showed that bite (beginning with the radio message earlier in the race). I was excited because of the overtake, not knowing that Mark was in cruise mode. After the race then the excitement quickly vanished. It's over a day ago and i still haven't concluded for myself what to take from the event. I see both positives and negatives emerging from it. At the moment the negatives overshadow but maybe that will change once the dust settles.
Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Румба, с Раптора на тема казарма се говори, а с Ванката на тема Iphone и други продукти. На тема Ф1 няма смисъл. Гледат си някви паралелни състезания и си нагласят нещата така както и опитен играч в "тука има тука няма, де е топчето"...не може да го направи. :) Чак ми е забавно :D. Получава се малко милионер да учи милиардер как да прави пари :D

 

Ядосания Марк е много ценен. То и на малките деца е ясно, че оная пут** Хорнер не е никакъв шеф и не може да се справи с ПОДЧИНЕНИТЕ си, та...патакламата едва сега започва, а КОГАТО се случи шитнята лимонадабул да отпадне...надявам се същите хора да са пак тук, а не да се крият.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Откакто съм чул и видял пилота Марк Уебър, никога не съм виждал да се бори така за позиция. Ако някой има кадри, от "много умните и информираните", дето накрая на сезона ми целят телевизора с телефони от яд. щото някак си все не става на тяхното (защо ли)  - моля да ми ги покаже. Баш ма курац боли кой с какви настройки е бил. Уебър пазел гуми и т.н. - МНОГО ВАЖНО! По-важното е, че всеки кьорав може да види как пречеше през цялото време на Фетел. Стефчо и с Ф50 да е зад мене, аз спокойно мога с Октавията да му преча да изпревари, освен ако не се опитва да ме прескочи. Така че пийте по едно и мирясайте. Фетел победи - ФАКТ! Стефчо, нали така беше?:

 

"Не ми пука как ще спечели Ферари, ако ще и нечестно да е - важното е да спечели! Даже като е нечестно ми е по-сладко!"

 

Стефан Марчев

Link to comment
Share on other sites

Не издържах заради лимонастите и след първите 6 изгледани обиколки...вие сериозни ли сте? Поне ше знам друг път, когато не гледам, че квото се напише - няма нищо вярно, освен от Ru Dee.

 

едит: с правото на една защитна маневра...сериозно ще трябва да ъпгрейднеш Октавията срещу Ф50-то :D

 

 

"It's obvious that the Pirelli tires are designed for this type of car," Red Bull's Dr Helmut Marko is quoted as saying.

"The Lotus of today has the same DNA."

 

Тва е изказване на баш клоуна на шит бул...по повод цивренето за връщането на ланските гуми. Както и че R30 бил тестов болид на Пирели...нищо, че е от 2010-та и т.н и т.н...

 

Тия са ебати палячовците.

 

Сега като гледам и като се сетя щУ глупости изчетох...чак ми се реве от смях. Тука се даваха съвети за гледане повторно...не е нужно. Обиколки 26, 27 и 28 са достатъчни. Чудна чудесия

 

Герои на мача: Хълк и Бианки и...лолипопа на Верн :D. Туй то

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

 

Марко: Няма начин да контролираш подобна ситуация; Ред Бул: Ще се справим по наш начин   

Няма защото сте хванати от цирковата трупа. Браун как се справи...ясно и точно даде заповед, която беше изпълнена, а не действаше пут***ски като вас...циркаджии такива. Силно се надявам Марки да е наранен и да има какво да си връща на Фетел

 

 

 

Аз, честно казано, не виждам какво толкова е направил Браун. Той ги

остави достатъчно да се наиграят. Нико на два пъти изпревари Хам и на

два пъти Хам си върна позицията. Все пак Хам е достатъчно известен с

"толерантността" си в подобни ситуации. Колко още трчбваше да чака Браун

за да се намеси? Ако Нико беше малко по разсъдлив и не прибърза да

изпреварва на първата права, щеше да си запази позицията. И това два

пъти, като тогава все пак Браун не се намесваше.

 

При РБ, според мен, друга работа. Марк бил бавен и объркал стратегията

на Фетел, та даже Люис го изпреварил. Смешничко, за такъв "талант" като

Фетел срещу "дърваря" Марк. Марк сигурно не е най дория пилот на грида,

но със сигурност е един от най трудните за изпреварване. В този старт,

според мен, Фетел нямаше никакви шансове, ако ги бяха оставили свободно

да се състезават. РБ направиха всичко възможно във всичките смени Фетел

да прескочи Марк, но този път работата се закучи. На изсъхващата писта

Марк получи по твърдите гуми, докато Фетел - по меките. Не стана. След

това Марк получи карани меки, срещу нови по твърди на Фетел, но пак не

стана. Ако не бяха го накарали да занижи режима на двигателя - Фетел

щеше да има много здраве. М/у другото веднага след изпреварването си

пролича, че дефакто Марк има скорост и ресурс в гумите и можеше да си

върне позицията, след което изведнъж за 1 об изостана на повече от 3

сек. Според мен , нещо от радиото в последните обиколки не сме чули.

 

 

 

Всичко това обаче, за съжаление, не е моето виждане за Ф1. Това не беше

състезание, а пародия. Вече не влагам грам нерви като гледам, което е

показателно. Не че ще спра да ги гледам, но не са ми вече приопитет в

плановете. Ако нямам какво друго да правя - може!

 

Това не е мое мнение и не е от форум на Ферари. На колко такива мнения се натъквам вече и то на фенове на Мкл, Уилямс и т.н...на хората им писна и когато аз говорех за тия неща - вие се смеехте. Другия път: молив, лист хартия и водене на записки ;) :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ма Стефчо моля ти се, тоя Фетел просто направи такъв шедьовър с това изпреварване, че просто влезна в историята (на цирка)

 

 

На изсъхващата писта Марк получи по твърдите гуми, докато Фетел - по меките. Не стана. След това Марк получи карани меки, срещу нови по твърди на Фетел, но пак не стана. Ако не бяха го накарали да занижи режима на двигателя - Фетел щеше да има много здраве.

Стига толкова по този казус.

Link to comment
Share on other sites

За к'во търсите под вола теле?

нищо не търсим...тва са факти още 09-та...по-точното смятана на правилата след 08-ма. Се едно 2+2...не е 5 колкото и да ни се иска ;)

 

Всъщност процесите започват още от 2000-та...после 04-та и после 08-ма....общо взето тва е хронологията, а следващата е края на тоя сезон ;). Мерси :)

Link to comment
Share on other sites

Ми трябва да лъжа майна....пък не ме бива, еле пък на тая тема

 

едит: ако има дълга коса и липса на адамова ябълка може да се пробвам да скалъпя някоя лъжа :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Няма какво да лъжеш - просто трябва да проумееш, че (казвам го за 23523452-ти път):

 

1. Правилата, срещу които ревеш СА ЕДНАКВИ ЗА ВСИЧКИ.

 

2. Гумите, за които пееш една и съща песен, без да има някой несъгласен с очевадните факти, СА ЕДНАКВИ ЗА ВСИЧКИ. 

 

Респективно тези, които печелят СЕ СПРАВЯТ НАЙ-ДОБРЕ! Това, че не ти харесва кои са, не е наш проблем. Представям си ако бяха Ферари какви фойерверки щяха да са и какви раздувки в точно обратен заспект щяхме да четем.  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Няма какво да лъжеш - просто трябва да проумееш, че (казвам го за 23523452-ти път):

 

1. Правилата, срещу които ревеш СА ЕДНАКВИ ЗА ВСИЧКИ.

 

2. Гумите, за които пееш една и съща песен, без да има някой несъгласен с очевадните факти, СА ЕДНАКВИ ЗА ВСИЧКИ. 

 

Респективно тези, които печелят СЕ СПРАВЯТ НАЙ-ДОБРЕ! Това, че не ти харесва кои са, не е наш проблем. Представям си ако бяха Ферари какви фойерверки щяха да са и какви раздувки в точно обратен заспект щяхме да четем.  :laughing:

тъй ли...гледам не си прочел ревовете на клоуна Марко...как искат спецификациите от 2012. И цитат дадох...линк искаш ли? Има гуугъл - няма да се плашункаш :). За гумите милион пъти е казано, че вината не е на Пирели, а на един дърт миндил дето се опитва да го раздава капо ди тути капи...ама не разбрах само дали Грибовски няма да му духне под опашката. Ше го е*а във фрола

 

edit: относно правилата, които така защитаваш...те ги направиха такива с една ясна цел - да бъдат спрени Ферари и Мкл, които от 98-ма до 08-ма си бяха замесени в битката за короната. Преди това бяха Уилямс и Мкл...горе долу все едни и същи играчи. Мисля, това е ясно вече и на малките деца, които току що са казали: МАМА

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Мнооого интересни новини има от последните 2 дни :blush: Казва се, че Ферари И Лотус ще наложат вето върху пут****ското цвилене на шитбул.

 

И едно дълго мнение, останалата част съм я скрил със спойлера:

 

I am a journo in my own language, I translate one of my articles into English:

However
Fernando Alonso usually put his team-mate behind himself over the
course of his three years at Ferrari, in the latter four qualy sessions
the Spaniard was desperately fighting for maintaining the pecking order
inside the team. What's behind the turn-around?


There is no
point questoning Felipe' pace over one lap, at least not at his
favourite tracks and not when his car plays into his hands. In his first
year at Ferrari he easily took up the battle against Michael Schumacher
in the qualy sessions of Bahrain, Turkey, Japan and Brazil. In the
following two and half a year, when he was paired with Kimi Raikkönen,
he took 12 poles compared to the Finn's 3 who was considered back in
2005 as the fastest driver of the field.
After the struggles of
Felipe he beat Fernando in the last four qualy sessions which clearly
indicates that his car brings the strenghs of his style into prominence.
At the same time, there are other things to take into consideration why
Fernando is showing less confidence inside the car.

There are
clear evidences that the basics of the F138 are the stongest for the
last four years Ferrari have built, but it is also clear that the mid
corner stabilty and traction are elements to improve. These problems
arise at slow-speed corners with high corner angle which follow
intensive braking. In Malaysia the very last corner was the one which
caused some headache for the Scuderia drivers. Before mid corner and in
two-three second after mid corner the car seemed to be the most
vulnerable. At the very end of braking the car was prone to step out
underneath the drivers which problem was exaggerated by wheel spin in
the first two second of accelerating. Fernando seemed to suffer from it
more then his team mate. He was trying to use a milder steering angle,
while Felipe was using a very different line. The Brazilian was using
some off road under braking, then went off the ideal line and than with
an aggressive steering movement he directed the car onto the exit line,
so he tried the unload the rear by stressing the front. He tried to
focus on accelerating.
Looking back at Fernando's years at Renault,
this part of driving style which Felipe was applying was the one
Fernando prefered back then, too. The Spaniard was less confident too at
other parts of the track: in the corner combination made up by turn 12
and 13 he had less confidence in the rear, while changing direction at
very high speed he didn't dare an aggressive cornering angle as for
example Red Bull's Mark Webber did. Fernando seemingly doesn't have the
confidence yet.
Sebastian Vettel was suffering from a similiar
problem in the first races of 2012, however his problems were the most
intensive from the middle point of long braking. It was the most evident
in China where he couldn't find his way to make the cut into Q3. He was
struggling with the rear under braking into the preultimate tight
corner. He tried to start steering but he felt the car was about to step
out, hence he was forced to straighten the wheel to make the rear
stable. (Davidson was analysing the same last year).
Back to Ferrari:
sine in race conditions the drivers can't use the maximum pace of their
cars, have to brake longer, exit the corners with less throttle input
and also shotshift at times, Fernando's issues vanish away all of a
sudden.
Ferrari's problems are very clear: there is not enough
downforce in slow speed corners. Since the car's balance is satisfying
in middle and high speed corners, it is impossible to get rid of the
problems by simly adding more downforce to to the rear. It also
indicates Ferrari are using the exhaust gases very well, but when the
driver is off the throttle they encounter problems with stability. The
most easiest way to disroot the problems would be using tricky engine
mapping to have some off-throttle gases which are obviously out of law
for a while.


               

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

„Един малък проблем се превърна в голям, защото трасето бе по-тясно, отколкото очаквах“, обясни полякът катастрофата си. „Не бях настроен за максимална атака, но явно подцених ситуацията. Това не може да е извинение, но имахме липса на сцепление на задната ос. Трябваше да внимавам, но за съжаление явно не го направих.“

Задната част на неговия Ситроен се удари в мантинелите, след което се завъртя и отново се удари, този път с предната част. Хубавото в случая бе, че огражденията издържаха, защото можеше да последва пропадане в пропастта.

Това е поредната катастрофа на Кубица. Този път е бил водач в ERC, но е допуснал грешка.

Не знам дали е проява на смелост от негова страна. Напълно го разбирам, че иска да се състезава, но дали не е време да спре. Такава липса на късмет или може би огромна доза късмет все още да е жив след тези зверски катастрофи, които е преживял.

Link to comment
Share on other sites

Радвайте са, че ако не беше Кубица да се хакне 2007 в Канада, сега титанът Фетел (тогава беше емнайсти пилот на BMW) нямаше да го има :D Явно цялата му кариера е за сметка на нечии черни късмет...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...