Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Няма нужда да говорим за очевидните неща. Или може би има, защото фераристите и тях изопачават по всякакъв начин. laughing.gif

Пак ще повторя - тук е тема за ФОРМУЛА ЕДНО, мен лично не ме греят останалите, а и не ги следя. Да е жив и здрав Сутляша, че е млял мангала, жалко, че не го е направил и тук, но пък има кой да му сипва - споко. Лимона го направи за смях в неделя.

 

 

 

За каруца не знам, но за некадърна - факт. И днес още не е оправена както се вижда от първите две състезания за сезона. Всички приказки и точене на зъби излетяха. Нещо си траете май, че за разлика от другите отбори Ферари половин сезон повече се готви за 2011? А? Нещо забравихте, че 2010 по средата Ферари заебаха болида и почнаха да се готвят за тоя сезон и Стефчо това редовно го ползваше за оправдание? Срам ли ви е? Има за какво. И от Ферари ги е срам. Затова гледаха като залухани келеши и на квалификацията в неделя като останаха без гуми - няма такъв цирк.

 

 

 

Радио ФЕРАРИ-БУЛФОРУМ отново в ефир. Няма условности - една простичка цифра е отговора, мързи ме сега сам да я проверя, а теб те е срам да я кажеш, защото съм убеден, че насън знаеш отговора.

 

 

 

Какъв довод??? Че Маса е некадърник, бездарник, скучен пилот и глупак? Има ли някой тук да го отрече това??? Опа - разбира се че има! И бяла лястовица има все пак! tounge.gif

Много е прав г-н Смит :). Аз обаче си начесах крастата за днеска. А и за малко да забравя. Дървото Фелипе кара във Ф1, въздесъщия Кими ше шляе във долните ешалони.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ама разбира се! Между другото цифричката, която търсим е 7 - СЕДЕМ!!! Така че само може му се радвате на тоя льольо, че го има и се пребори да прекъсне серията. А къде кара в момента - не е на магарето работа, както се казва. Кара точно където си иска и където могат да си позволят да му платят. Така че нека се забавлява момчето - постигна титла и е доволен. А вие вместо да му гледате в паницата си гледайте отбора на какъв хал е с новата баракуда, разработвана ПОЛОВИН СЕЗОН повече от всички останали. И се молете Алонсо да ви спасява. И правете там обичайните си магии да се развалят колите на другите, че както е тръгнало друг шанс няма... tounge.gif

 

Иначе нямам против да се утешавате двамата с колегата ти радиоводещ - имате нужда. И както е тръгнало - все повече ще имате нужда. За теб поне имам малки ракийки да те успокоявам.

Link to comment
Share on other sites

Разликата е, че Маса след тази година няма да кара нищо, а Кими ще си остане пилот.

 

От Кими помня Франция 03 (blush) Сузука 05 - евала и натирването му от Ферари :D. Дали Фелипе ще кара не знам. Знам само, че Ледения беше предупреден И от Ситроен :D

 

Ама разбира се! Между другото цифричката, която търсим е 7 - СЕДЕМ!!! Така че само може му се радвате на тоя льольо, че го има и се пребори да прекъсне серията. А къде кара в момента - не е на магарето работа, както се казва. Кара точно където си иска и където могат да си позволят да му платят. Така че нека се забавлява момчето - постигна титла и е доволен. А вие вместо да му гледате в паницата си гледайте отбора на какъв хал е с новата баракуда, разработвана ПОЛОВИН СЕЗОН повече от всички останали. И се молете Алонсо да ви спасява. И правете там обичайните си магии да се развалят колите на другите, че както е тръгнало друг шанс няма... tounge.gif

 

Иначе нямам против да се утешавате двамата с колегата ти радиоводещ - имате нужда. И както е тръгнало - все повече ще имате нужда. За теб поне имам малки ракийки да те успокоявам.

Не знам кви цифрички търсиш. Заплатата на Кими в момента е най-малкия проблем. Няма луд да даде много пари за него, за да се върне. Доказаха го и Рено, които ако правилно помня дори не са разглеждали Кими като вариант.

 

А пък няма как да се съглася, че НАСКАР ще донесе много повече кеф от Формула. И аз мога да държа волана на ляво :D

 

Разликата е, че Маса след тази година няма да кара нищо, а Кими ще си остане пилот.

тия сме ги чували и преди

Link to comment
Share on other sites

Доста често някои хора повтарят заучени радио-фрази, но когато липсват факти и те вършат работа.

 

Рапторе, бъркаш нещо годините... 2009 с 2010...

 

Ферари представиха последния си двоен дифузьор в Корея.

 

http://www.formula1....10/840/804.html

 

Отделно промени имаше и за ГП на Бразилия: http://www.formula1....10/842/808.html

 

Пак ти казвам... Или спори с факти, или по-добре не се излагай.

 

Остани със здраве и наздраве!:beer:

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

Доста често някои хора повтарят заучени радио-фрази, но когато липсват факти и те вършат работа.

 

Рапторе, бъркаш нещо годините... 2009 с 2010...

 

Ферари представиха последния си двоен дифузьор в Корея.

 

http://www.formula1.com/news/technical/2010/840/804.html

 

Пак ти казвам... Или спори с факти, или по-добре не се излагай.

 

Е те бачкат половин сезон преди всички, за това Ф10 така се засили още от Силвъра и Валенсия :)

Link to comment
Share on other sites

- Дължина на пистата - 5,451 км; дължина на състезанието - 56 обиколки (305,066 км); рекорд на пистата: Михаел Шумахер (Ферари, 2004 г.) 1:32.238 мин.

 

- Пистата е разположена на 30 км северозападно от Шанхай. Капацитетът й е 200 000 зрители.

 

- Гран при на Китай е част от календара на Формула 1 от 2004 г. В досегашните й 7 издания има 7 различни победители - нещо наистина уникално за надпревара от F1. Шестима от тях: Рубенс Барикело, Фернандо Алонсо, Михаел Шумахер, Люис Хамилтън, Себастиан Фетел и Дженсън Бътън - ще участват и този сезон в надпреварата. Единствено Кими Райконен не е в F1.

 

- Трасето претърпя няколко промени от старта през 2010 г. досега: пресфалтиране на влизането в завои 1, 8, 11 и 14; ръбовете на левия бордюр в пети завой са променени за подобряване на дренажа; допълнителни работи по подобрение на дренажа са извършени след завой 16.

 

- Себастиан Фетел ще опита да спечели пета поредна Гран при (от края на миналия сезон досега). Световният шампион стартира пет от последните 6 Гран при от полпозишън.

 

- Пистата и прилежащите й сгради и съоръжения са построени за 18 месеца. Мястото по принцип бе блатисто и това изискваше полагането на 40 000 подпори (с височина между 40 и 80 метра), които да осигурят стабилна основа.

Колко време правят бул. България?

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Много е прав г-н Смит :). Аз обаче си начесах крастата за днеска. А и за малко да забравя. Дървото Фелипе кара във Ф1, въздесъщия Кими ше шляе във долните ешалони.

 

 

Нали не забравяш ,че мениджър на Маса е Никола Тод (който е син на Жан Тод ) който от своя страна е Президент на Международната Автомобилна Асоциация (ФИА).

Така че подлогата Маса винаги ще си го дундуркат .

Link to comment
Share on other sites

Рапторе, бъркаш нещо годините... 2009 с 2010...

 

Пак ти казвам... Или спори с факти, или по-добре не се излагай.

 

 

Остани със здраве и наздраве!:beer:

 

Дори да ги бъркам - резултата е същия и в двата случая, защото още не са се добрали до победата от Ферари.

 

Освен това не съм аз този, който спори. Вие двамката със Стефчо сте толкова забавни като се опитвате да изкарвате черното бяло... tounge.gif

 

Наздраве и от мене. beer.gif

 

Нали не забравяш ,че мениджър на Маса е Никола Тод (който е син на Жан Тод ) който от своя страна е Президент на Международната Автомобилна Асоциация (ФИА).

Така че подлогата Маса винаги ще си го дундуркат .

 

Ама недей моля ти се да обиждаш така този велик пилот и невиждан талант... laughing.gif

Link to comment
Share on other sites

Нали не забравяш ,че мениджър на Маса е Никола Тод (който е син на Жан Тод ) който от своя страна е Президент на Международната Автомобилна Асоциация (ФИА).

Така че подлогата Маса винаги ще си го дундуркат .

Twa da не ти е А футболна група ;)

Link to comment
Share on other sites

Twa da не ти е А футболна група ;)

АХАХАХАХХААХАХАХАХАХАХАХАХХАХААХАХАХАХ

Значи титлата на Фетел е наредена, ама маса не е нареден пилот?!?! Смешен ставаш.

Link to comment
Share on other sites

АХАХАХАХХААХАХАХАХАХАХАХАХХАХААХАХАХАХ

Значи титлата на Фетел е наредена, ама маса не е нареден пилот?!?! Смешен ставаш.

само ти си знаеш защо споменаваш Фетел ама наредените пилоти не взимат 10 млн евро заплата.

Link to comment
Share on other sites

само ти си знаеш защо споменаваш Фетел ама наредените пилоти не взимат 10 млн евро заплата.

 

Защо така си мисля, че в това е целия смисъл на нареждането??? tounge.gif

Link to comment
Share on other sites

Дори да ги бъркам - резултата е същия и в двата случая, защото още не са се добрали до победата от Ферари.

 

Освен това не съм аз този, който спори. Вие двамката със Стефчо сте толкова забавни като се опитвате да изкарвате черното бяло... tounge.gif

 

Наздраве и от мене. beer.gif

 

Има време. Още от тестовете се знаеше, че Ферари няма да са първа сила, но в Австралия се оказа, че не са и втора. Състезателното темпо и на двете състезания беше много добро.

 

Кое по-точно се опитвам да извадя инакво? Алонсо изгуби титлата заради отборна стратегическа грешка - Факт. Ферари в момента са 3-та сила - факт. Без подиум - факт. Последната им пилотска титла е спечелена с Райконен, последната конструкторска с Маса и Райконен - отново факти...

Дразни ме това, че на базата на 1 лош сезон (2009) , автоматично ги отписваш и занапред.

Link to comment
Share on other sites

2010 не е ли лош? :blink:

 

За мен е незадоволителен. Лош сезон е 2005 и 2009 - пълна липса на конкурентноспособност.

Знам че от Ферари се очакват поне 2 титли на година, но по някога и те се дънят.

Link to comment
Share on other sites

Има време. Още от тестовете се знаеше, че Ферари няма да са първа сила, но в Австралия се оказа, че не са и втора. Състезателното темпо и на двете състезания беше много добро.

 

Кое по-точно се опитвам да извадя инакво? Алонсо изгуби титлата заради отборна стратегическа грешка - Факт. Ферари в момента са 3-та сила - факт. Без подиум - факт. Последната им пилотска титла е спечелена с Райконен, последната конструкторска с Маса и Райконен - отново факти...

Дразни ме това, че на базата на 1 лош сезон (2009) , автоматично ги отписваш и занапред.

 

Моля ти се - никого и нищо не отписвам - не мога да гадая какво ще стане. Затова коментирам видяното дотук, а в бъдеще време употребявам думата АКО - АКО не се промени нещо във Ферари е ясно, че напред няма да дръпнат. Иначе както казах и на Стефчо - всичко е възможно.

 

За мен е незадоволителен. Лош сезон е 2005 и 2009 - пълна липса на конкурентноспособност.

Знам че от Ферари се очакват поне 2 титли на година, но по някога и те се дънят.

 

Иван е прав - 2010 не знам защо я определяш като просто незадоволителна, след като пак се издъниха. И лично според мен проблема е изцяло в колата, иначе Алонсо щеше да покаже много повече.

 

Не може да се очаква от никого задължително да вземе титлите, а що се отнася специално до Ферари бая години се заредиха. И не друго, а претенциите че са най-велики, най-големи и прочее правят така, че провалите да изпъкват.

Link to comment
Share on other sites

За мен е незадоволителен. Лош сезон е 2005 и 2009 - пълна липса на конкурентноспособност.

Знам че от Ферари се очакват поне 2 титли на година, но по някога и те се дънят.

То от всеки отбор се очакват две титли, всеки иска да ги гушне, ама с "незадоволителни" и слаби представания не се печелят.

Този сезон (2011) досега, как да го наречем "незадоволителен" ли, или много сме добре, ама не ни се получават нещата? :tongue

Link to comment
Share on other sites

Иван е прав - 2010 не знам защо я определяш като просто незадоволителна, след като пак се издъниха. И лично според мен проблема е изцяло в колата, иначе Алонсо щеше да покаже много повече.

 

Не може да се очаква от никого задължително да вземе титлите, а що се отнася специално до Ферари бая години се заредиха. И не друго, а претенциите че са най-велики, най-големи и прочее правят така, че провалите да изпъкват.

След силното начало и малшанса в средата на сезона какво да кажа?! Във Валенсия (примерно) черньо задържа Алонсо и Маса, след СК веднага изпаднаха в средата на колоната... Ф10 не беше толкова зле колкото го описваш... пък и бе правен за Маса, а не за Алонсо.

 

Тази година Ферари сменят подхода - излезе ли нова част от фабриката - веднага я интегрират, през миналите години се разчиташе на големи ъпргейди...

 

Този сезон (2011) досега, как да го наречем "незадоволителен" ли, или много сме добре, ама не ни се получават нещата? :tongue

 

Този сезон от Ферари незнаят къде е проблема, ти ме караш аз да ти кажа... На тестовете резултатите бяха едни - в квалификациите втори, а на състезанията - трети.

Разочарован съм от квалификационното темпо и съм доволен от състезателното...

 

Алонсо и в двата старта се издъни в началото.... в първия изгуби 4 позиции след първия завой, във втория само 2... Не става така работата.

Медиите в Италия също ги критикуват за пълна липса на иновации... вместо Ферари да копират лимонадите, трябва всички останали да копират от Ферари... ;)

Link to comment
Share on other sites

След силното начало и малшанса в средата на сезона какво да кажа?! Във Валенсия (примерно) черньо задържа Алонсо и Маса, след СК веднага изпаднаха в средата на колоната... Ф10 не беше толкова зле колкото го описваш... пък и бе правен за Маса, а не за Алонсо.

 

Тази година Ферари сменят подхода - излезе ли нова част от фабриката - веднага я интегрират, през миналите години се разчиташе на големи ъпргейди...

 

 

 

Този сезон от Ферари незнаят къде е проблема, ти ме караш аз да ти кажа... На тестовете резултатите бяха едни - в квалификациите втори, а на състезанията - трети.

Разочарован съм от квалификационното темпо и съм доволен от състезателното...

 

Алонсо и в двата старта се издъни в началото.... в първия изгуби 4 позиции след първия завой, във втория само 2... Не става така работата.

Медиите в Италия също ги критикуват за пълна липса на иновации... вместо Ферари да копират лимонадите, трябва всички останали да копират от Ферари... ;)

Не става така, естествено, че сега всички ще копират Ред Бул, те са най-добри просто.И в двата старта Фетел ги нахрани и показа, че дори в началото на сезона ще диктуват нещата.Сега за тази седмица, май само Алонсо ще има ново крило, за другия "велик" пилот, може една лимонада....

Link to comment
Share on other sites

110012chi.jpg

 

Какво ли си мисли?

 

-Имам запек и ми е малко напрегнато преди старта.

-Защо си мисля че мога да карам?

-Кой е номера на китайката.

Edited by mordeath
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...