Jump to content
BulForum.com

За змиорките, бутането и изнервящите номера на пътя


jozo

Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply
За последно се изкушавам да ти отговоря, но ще е за последно наистина, че явно е безсмислено.

По горната "блестяща" "логика" можем да приемем, че всъщност, при положение, че не е кой знае колко натоварено движението (примерно вечер) спокойно мога да ПАРКИРАМ в средната лента ДО някой, който е ПАРКИРАЛ в дясната лента и всичко е ок... Ми нали остава ЦЯЛА една лента за движението - баси - и няма никакви знаци "Забранено паркирането", ми значи си паркирам и това е... особено пък, ако ми зАвънне телефона за "важен" разговор. (По бизнес.) :bowdown:

 

 

 

 

Хост, като гледам какво си сътворил - спокойно мога да препоръчам това горното и за теб. ;)

 

Ако искаш даже може и в скута да ми спреш... Сега сериозно почти съм сигурен, че в закона пише че когато ти се наложи да спреш спираш в най-дясна лента а не в средна или където ти хареса...

Link to comment
Share on other sites

6.

 

Чл. 98

 

1. (1) Престоят и паркирането са забранени:

1. 1. на място, където превозното средство създава опасност или е пречка за движението, или закрива от другите участници в движението пътен знак или сигнал;

2. 2. до престояващо или паркирано пътно превозно средство от страната на движението;

3. 3. в тунели и подлези, на мостове, надлези, стеснени участъци от пътя и в участъци с ограничена видимост;

4. 4. върху трамвайни и железопътни линии или в такава близост до тях, която може да затрудни движението на релсовите превозни средства;

5. 5. на пешеходни или велосипедни пътеки и на разстояние по-малко от 5 метра преди тях;

6. 6. на кръстовище и на по-малко от 5 метра от тях;

7. 7. на платното за движение, където разстоянието между пътното превозно средство и пътната маркировка, забранена за пресичане, е по-малко от 3 метра или с пътен знак е забранено изпреварването:

8. 8. върху пътна лента, предназначена за движение на бавно движещи се пътни превозни средства, обозначена с пътен знак.

2. (2) Освен в посочените в ал. 1 случаи паркирането е забранено:

1. 1. пред входовете на паркове, училища, театри, кина, предприятия, както и на други места, където е възможно да влизат или да излизат пътни превозни средства;

2. 2. на платното за движение и на тротоара непосредствено пред входовете на жилищни сгради и гаражи, когато това затруднява достъпа до тях;

3. 3. на спирките на превозните средства от редовните линии за обществен превоз на пътници;

4. 4. на места, определени за инвалиди.

Това е момчета и понеже просто си говорим и мисля, че сте достатъчно умни просто четете

http://www.listovki-kat.com/zdp-chapter_2_19

Link to comment
Share on other sites

...Защото и в двете ситуации говорим за спиране.Мене не ме интересува причината...

 

Този "бисер" сега го видях. :)

 

И понеже тебе не те интересува причината, мога да те посъветвам да се пробваш да спреш в тунела под Стария град, в която лента ти с избереш - и спокойно да си проведеш "бизнес" разговора. И ако не те трясне някой, или не ядеш бой, най-малкото ще отнесеш един акт за... познай за кое ! ;)

И ако ти се експериментира - запали си колата, пак в същия тунел - ПЪК да видим тогава дали някой ще ти пише акт и дали ще си нарушил Закона !

 

П.П. Него не го интересува - ТОЙ е последната инстанция ! ;)

Link to comment
Share on other sites

аз обаче ще продължа да съм нагъл. имам претенции да съм бил по-към храстчето от посоченото от раптор място на първите снимки, т.е. по-отдалечен от кръстовището, макар и с 2-3 метра.

опасност за движението не представлявах тъй като към момента на извършването на маневрата ЗАД мен нямаше други коли. аз бях последния от колоната в средната лента и се изнесох плътно в дясно веднага след паркиралите коли в първото свободно място което видях, а моя грешка е че не дадох на заден, за да се залепя за тях - това го признавам. може би една идея по-малко главоболия щях да създавам.

за пореден път натъртвам: преди да дойде раптор колите си ме заобиколиха спокойно, изчакаха си светофара в дясна лента наредени 4 броя една след друга и си завиха като пичове. в момента на пристигането на раптор пред мен чакаше друга единствена кола за надясно, а той се залепи зад мен.

сигурно е имало някакво събитие или друга причина, но колоната от спрели автомобили си беше по-дълга от обикновено. раптор това и да иска не може да го снима, аз също. ако искате вярвайте.

 

относно спирането, в която и да лента - липсва пътна маркировка (вижда се на всяка от снимките на раптор), няма ленти, следователно не можете да се твърди, че съм бил в лента за движение. няма и знак за наличие на платнос три ленти за движение в едната посока, както казах и в предишния пост. в другия край на кръстовището ясно се виждаха други напаркирали коли и не исках да спирам върху пешеходната пътека, а да спирам на паважа означава да съм ВЪТРЕ в кръстовището. пътни знаци или сигнали не съм закривал. толкова по ал. (1.) от чл. 98 и дали съм пречел.

 

единствения знак е от групата предупредителни и означава, че следващото кръстовище се регулира от светофар. няма отношение към правилата за паркиране и не въвежда специални ленти за движение.

 

 

Като гледам първите две снимки, да се спре на посоченото място за мен е живо пречене на движението - затрудняването му и реална предпоставка за ПТП. Постоянно спрелите коли са точно СЛЕД спирката, а не на 50-100 метра след нея или толкова близо до светофара. И наистина малко след това много коли си паркират заради заведението. Да не говорим, че и самото заведение си има паркинг. Т.е. нищо кой знае колко сложно за да не може да се направи вместо да се пречи на движението по този начин. Още повече при натоварено движение.

спрял и сигнализиран с аварийни светлини автомобил е предпоставка за ПТП?! кой ще е вновния за ПТП-то - спрелия или движещия се?!

 

на "ниския тротоар" на самия ъгъл на кръстовището има поставени предпазни колчета срещу качване на автомобили. малката оградка явно също вече е призната за съществуваща, но дори и да я нямаше, пак няма да се кача върху зелени площи за да направя път някому, особено след като вече съм бил спрял.

 

нито съм спирал рязко, нито съм карал някого да ми отстъпва предимство, нито съм шофирал докато говоря, още по-малко съм водил колона след себе си. раптор също нямаше колона, а само 3 автомобила му се поведоха на акъла, като 3тия дори не можа да си завърши маневрата поради липса на място и заради него все пак и 4мата успяха да се върнат в средна лента.

 

 

момента беше такъв че можех да се изнеса бързо на свободно място без да преча, преди да вдигна телефона и да говоря. даже двигателя си бях загасил малко след това. не беше час пик, движението не беше натоварено, а нормално седмично следобедно, преди 16:00. стига с тези спекулации "какво би станало ако......". ами нищо не стана. нямаше пострадали, само няколко ядосани. и отново: пред мен до светофара имаше място за 4-5 коли и това беше остатъка от "лентата за движение надясно".

 

хендсфри си имам, даже няколко. просто в момента не беше с мен. казах че разговорите бяха важни за мен и знам че за никой друг не са, т.е. няма нужда да създават опасност и за него.

 

дали ми пука за другите участници в движението, нека те да си решават като карат около мен. а дали ми пука как ме нарича раптор? определено вече не.

 

за тази ситуация пиша за последен път. нямам намерение да се конфронтирам с никого, защото уж имам повод да се радвам на нещо, а и колкото и да е чудно на някои - не съм конфликтна личност. кой ли би предположил, че един безобиден жест за пропъждане на демони, бесове и лоши поличби, може да събуди такава ярост. дерзайте. имам и други жестове в запас, но ще ги използвам за други ситуации.

 

......

 

А колкото за клаксона, има си предвидени глоби за всички считащи за крайно наложително да покажат колко са важни и какви музики им вади колата.Това звуковосигнало у-во НЕ се използва в градски условия( и извън града при наличие на знак ), това, че всеки втори българин с книжка си мисли, че така раздава правосъдие на пътя е отделно нещо.

ползвам цитата само за да напомня, че наистина не би било приятно да се превръщаме в ориенталска държава или подобие на италия, където навсякъде се тутурутка почти постоянно.

 

Средната лента на червен светофар се пълни доста зад местото където е спрял телефониста, а тези за надясно в коя лента трябва да са?

може би пред него?! може би не е било нужно да се излиза от средната лента, а само да се изчака малко. и то по-малко отколкото да се натресеш зад мигащ спрял автомобил и да чакаш благоволението на някой друг да те пусне да се върнеш.

 

 

 

лек път и много безаварийни километри на всички.

Link to comment
Share on other sites

Ей, сигурно си поне 10 години по-голям от мен, но толкова труден разговор само с младежи съм имал.

 

 

 

Чл. 63

 

1. При движение в тунел, началото на който е обозначено с пътен знак, водачът е длъжен:

1. 1. да включи къси или дълги светлини;

2. 2. да изключи двигателя при принудително спиране в тунела, ако това спиране не е кратковременно.

 

Чл. 64

 

1. При движение в тунел е забранено движението назад, завиването в обратна посока, спирането за престой и паркирането.

 

Аз ти казвам, че ти се правиш на интересен като ми внасяш ТУНЕЛ в ситуацията с разговора и престоя, по твоята логика и аз мога да ти се правя на интересен и да ти кажа, че имаш авария с колата и ЩЕ спреш в тунел.

Такива логики на 6-то класник тип "на инат" мислех, че повечето, честопишещи тук сме ги оставили отдавна в миналото.А за инстанции :) нека се въздържа да коментирам

Link to comment
Share on other sites

:) точка 1 и точка 6 са две различни точки ! Можеш ли да направиш разлика ? Никъде не е казано, че всички точки се припокриват - то освен това е лишено и от всякаква логика.

 

"Какво трябва да направиш като ти звънне телефона казваш?" Интересен въпрос ! :) Ами ако си в тунел ?!? Спираш и пускаш аварийни а !!!

Да спреш в лента за движение СЪЗДАВА затруднение за движението на другите автомобили ! Аз си мисля, че е пределно ясно, ама явно има всякакви хора...

 

П.П. Изобщо не казвам, че съм най-примерния шофьор - хич даже, НО когато съм направил нарушение не се правя на отворен или на малоумен и да се репча, където трябва и където не трябва. Все си мисля, че това е правилното поведение...

 

 

 

 

Ай ай ай, тук гъмжи от гении. Ами то и в средната лента да си пуснеш аварийките пак ще те заобикалят Айнщайн, особено ако имаш важен разговор !!! :bowdown:

Не разбирам какво ми даваш за пример тунел. Там изрично е забранено паркирането и престоя.

 

А ти г-н не гений разбери, че тези 2 закона

"...Чл. 98 (1) Престоят и паркирането са забранени:

6. на кръстовище и на по-малко от 5 метра от тях;"

"За престой и паркиране в населените места пътните превозни средства се спират възможно най-вдясно на платното за движение по посока на движението и успоредно на оста на пътя. "

Двата, от които мобо НЕ нарушава и по никакъв начин НЕ може да пречи на движението щом спазва закона. Пречка е точно твоя пример. Ако спре в средата, т.е. е нарушил 2-рия цитиран закон.

 

 

Ето някои корекции на снимката, които въведох. Има за цел да покаже, че булеварда е огромен като ширина и ако наистина е имало спрели паркирали коли след мобо.

c212d1510865cd24.jpg

Link to comment
Share on other sites

При положение че има 2 свободни ленти и достатъчно място до светофара къде е опасността и пречката за движението ??! Това е неяснотата...

 

Умопомрачително заключение!!! Като изключим тоталното безсмислие в това изказване (закона по принцип постановява да се движим в най-дясна лента когато това е възможно) лъсва факта, че момъка нищо не е чел от разговора. Изрично се поясни, че от дълга средна колона, подобна на тази, която показах на една от снимките се престроявам в дясна лента за предстоящ дясен завой както си му е реда (ти, Нео, от средна лента ли правиш десен завой? Кой ти е дал книжка на тебе?). Видимост вдясно няма и пред нас, когато вече сме затворени от средната колона изниква спрялата преди светофара КИА на Мобо. Какво правим? Таран вляво или в задницата на Мобо? Спираме 4 коли да го чакаме да .... говори по телефона.

 

....................

 

Още един "шофьор".... Ти колко години имаш книжка и колко километра си минал само да попитам? Защото като чета така, все едно Пазу пише...

 

Средната лента на червен светофар се пълни доста зад местото където е спрял телефониста, а тези за надясно в коя лента трябва да са?

 

Благодаря за пояснението, колега. Интересно ми е дали някои хора изобщо разбират ситуацията, която се коментира...

 

Ето някои корекции на снимката, които въведох. Има за цел да покаже, че булеварда е огромен като ширина и ако наистина е имало спрели паркирали коли след мобо.

 

Много ти е грешна корекцията на снимката, коли за него нямаше никакви, а за средната колона да не се повтарям.... Откога има 4 ленти на бул. България???

 

Вие верно ли смятате, че ако имаше как да се заобиколи Мобо щях да стоя 10 секунди зад него? Сериозно ли не разбирате какво се говори или пак да рисувам?

Link to comment
Share on other sites

Ей, сигурно си поне 10 години по-голям от мен, но толкова труден разговор само с младежи съм имал.

 

 

 

Чл. 63

 

1. При движение в тунел, началото на който е обозначено с пътен знак, водачът е длъжен:

1. 1. да включи къси или дълги светлини;

2. 2. да изключи двигателя при принудително спиране в тунела, ако това спиране не е кратковременно...

 

:) Ако говорим на акъл съм поне с 1-2 века пред теб. И виждам, че обичаш да цитираш какво ли не, не виждам обаче какво искаш да кажеш с тези цитати ? Аааа сетих се, "принудително" е ключа от палатката, дам точно така, то като ти звънне някой по телефона, ако не е "принудително" - няма какво.

 

И пак да те питам, верно ли няма разлика, дали спирам в тунел, за да си говоря по телефона или защото ми се е запалил двигателя :confused Кажи ми, че е верно и повече няма да те притеснявам от съображение за крехко здраве !

 

 

... разбери, че тези 2 закона

"...Чл. 98 (1) Престоят и паркирането са забранени:

6. на кръстовище и на по-малко от 5 метра от тях;"

"За престой и паркиране в населените места пътните превозни средства се спират възможно най-вдясно на платното за движение по посока на движението и успоредно на оста на пътя. "

Двата, от които мобо НЕ нарушава и по никакъв начин НЕ може да пречи на движението щом спазва закона. Пречка е точно твоя пример. Ако спре в средата, т.е. е нарушил 2-рия цитиран закон.

 

Отново виждаме пример за блестяща правна логика - цитирам: "ако не са нарушени ДВА закона, то няма как да е нарушен трети" :bowdown: - не знам даже дали ме разбираш, но мога да го обясня по-подробно при нужда.

Link to comment
Share on other sites

Защо питаш за Км?Това ми помага да разбера по-добре закона и правилата, защото като ги чета след 100k мярка и вече са други ли?Или, че ти си крив и почваш да даваш доводи и сравнения нямащи нищо общо е въпроса?Или, че извъртането е по-лесно?

Има-няма да имам 10-12 хил. зад волана за 2 години и нещо.И?Сега?Ти понеже примерно имаш 900k ти се разрешва да свириш с клаксона, да ти се дава коридор на движение лишен от други коли и да си напишеш нов правилник?

 

_________________________________________________

 

Правиш ли се, че не четеш или мислиш, че никой не забелязва?

 

като ми внасяш ТУНЕЛ в ситуацията с разговора и престоя, по твоята логика и аз мога да ти се правя на интересен и да ти кажа, че имаш авария с колата и ЩЕ спреш в тунел.

 

Кой е питал дали може да спира за разговор в тунел те питам аз?Защо въобще си мислиш, че си открил нещо ново с това, че в тунел не се спра за престой???И защо сравняваш тунела с 3 лентово платно на което Е разрешено да отбиеш в дясно за престой?

Link to comment
Share on other sites

Много ти е грешна корекцията на снимката, коли за него нямаше никакви, а за средната колона да не се повтарям....

 

Вие верно ли смятате, че ако имаше как да се заобиколи Мобо щях да стоя 10 секунди зад него? Сериозно ли не разбирате какво се говори или пак да рисувам?

 

Нарусувах как е изглеждало когато мобо е паркирал (по неговите думи). Все пак главното обвинение е, че той е паркирал на неправилно място. Ако мобо е паркирал при тази ситуация, спазва си законите, тогава кво правим?

 

Отново виждаме пример за блестяща правна логика - цитирам: "ако не са нарушени ДВА закона, то няма как да е нарушен трети" :bowdown: - не знам даже дали ме разбираш, но мога да го обясня по-подробно при нужда.

Вземи помисли малко а? За да се явяваш "пречка" на движението ти трябва да си нарушил някой от законите.

Link to comment
Share on other sites

да ти се дава коридор на движение лишен от други коли и да си напишеш нов правилник?

 

Изби едрия, дребния, абе всичкия добитък! Потресен съм. Няма просто какво да кажа повече :laughing: ...

 

---------------------------------------

 

Аз мисля да пусна предложение в града да се монтират знаци по булевардите "Разрешено спирането за разговори по телефона" B)

И особено в пряка близост до кръстовища

Link to comment
Share on other sites

като ми внасяш ТУНЕЛ в ситуацията с разговора и престоя, по твоята логика и аз мога да ти се правя на интересен и да ти кажа, че имаш авария с колата и ЩЕ спреш в тунел.

 

:) Нещо бъркаш - ТИ в прав текст сложи под един знаменател двете ситуации: "спирам защото ми се говори по телефона" и "спирам защото ми се запали колата", което видимо ме притесни.

 

Вземи помисли малко а? За да се явяваш "пречка" на движението ти трябва да си нарушил някой от законите.

 

Именно ! Ти твърдиш, че не е нарушил еди кои си две точки от Закона за ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА и щеше да си прав, ако тези ДВЕ точки изчерпваха целия ЗАКОН, но къде остава: "1. на място, където превозното средство създава опасност или е пречка за движението, или закрива от другите участници в движението пътен знак или сигнал;"

 

 

Само да изясним - Светлия, ако си прочетеш назад ще видиш, че не аз променям ситуацията с престой на 3 лентов път, на повече от 5м от кръстовище, на спиране в тунел.Както твоята промяна няма общо с началната ситуация, то така и моята.Аз ти я дадох да ти илюстрирам това.

 

С тая разлика, че нищо не илюстрираш, а твърдиш откровени лесно оборими небивалици. :)

Link to comment
Share on other sites

За дивеч говорим сега?За знаци за "Разрешено спирането..." и пряка близост( 5м ? ).Не ми се говори, честно казано по това повече.

 

_____________________________

 

Само да изясним - Светлия, ако си прочетеш назад ще видиш, че не аз променям ситуацията с престой на 3 лентов път, на повече от 5м от кръстовище, на спиране в тунел.Както твоята промяна няма общо с началната ситуация, то така и моята.Аз ти я дадох да ти илюстрирам това.

_____________________________

 

Лесно оборими как?Не видях нито един довод срещу каквото и да съм написал да каже някой освен да ме питате неща, които нямат нищо общо със ситуацията, да се иронизираме, да се правят подмятания и да се сменя темата.

Link to comment
Share on other sites

Тука искам да кажа на момчетата, които се хващат за буквата на закона, палят им се колите и прочее, да се качат, ако имат кола, па да идат да покарат малко из града, не по пътя за село събота и неделя тате като е фирнал. Тогава пак да говорят.

Link to comment
Share on other sites

host, как преценяш:

 

"1. на място, където превозното средство създава опасност или е пречка за движението, или закрива от другите участници в движението пътен знак или сигнал;"

 

- къде спрялото на аварийни за "важен бизнес" разговор, създава опасност и пречи и къде не ? При положение, че създава зад себе си КОЛОНА от желаещи да направят десен завой УЧАСТНИЦИ (със същите права като "бизнесмена") в движението, която не може да завие И им се налага да изчакат "малко".

 

Лесно оборими как?Не видях нито един довод срещу каквото и да съм написал да каже някой освен да ме питате неща, които нямат нищо общо със ситуацията, да се иронизираме, да се правят подмятания и да се сменя темата.

 

По-лесно оборимо от: сложени под един знаменател две ситуации: "спирам защото ми се говори по телефона" и "спирам защото ми се запали колата", не се сещам ! ;)

 

...

Има-няма да имам 10-12 хил. зад волана за 2 години и нещо.И?Сега?Ти понеже примерно имаш 900k ...

 

Явно това ИМА значение. :)

Link to comment
Share on other sites

Това тука не ти е справочник за правни консултации, въпреки това.

 

В случая спрелия автомобил ако е бил на повече от 5м от светофара (така твърди), бил е възможно най в дясно на платното, и не е излязъл водача от автомобила и е престоял само, ТО колоната от желаещи за десен е трябвало да се съобрази и да не стига на 5 см от задната му броя преди да разбере, че няма кой да ги пусне в средна лента.Да реалността на движението в 7:00-10:00 и 16:30-19:30 е ужастна, но това е точно заради мисленето, че всеки е длъжен някому.Само спазването на правилата дава предвидимост на трафика.

Опастност и или е пречка се преценява спрямо ситуацията.Ако говорим за конкректна така както ни е презентирана от спрелия, то няма на лице нито опастност, нито пречка и той е направил всичко надлежно за да избегне такива.

Дали той ни казва обективно нещата...

 

Кой кара до село, в град и т.н. ... не знам кой може да каже.

 

______________________

 

Горе съм се объркал и написал ляво вместо дясно.

Link to comment
Share on other sites

...трябвало да се съобрази и да не стига на 5 см от задната му броя преди да разбере, че няма кой да ги пусне в средна лента...

 

Ама естествено, какъв и е проблема на цяла една лента с коли, които не могат да завият,

ЩОМ на някой му се говори по телефона, няма повече да подчертавам "важен бизнес разговор". Това ако не е създаване на опасност и пречене... Точно заради логика като твоята е пълен хаос движението, което даже и ми харесва, ако трябва да съм честен. Дразни ме обаче, когато някой хем нарушава, хем е безкрайно нагъл !

 

П.П. И повярвай ми правните си консултации не ги правя тук. ;)

Link to comment
Share on other sites

И все пак факта, че Raptor се е наврял в дясната лента без да забележи отдалеч автомобила с пуснати мигачи,ме навява на мисълта че е бил разсеян,защото според мен мигаща кола се вижда отдалеч ако си следиш пътя.Съгласен съм с това ,че му е било напрегнато,но това не оправдава реакцията му в момента на ситуацията.Да не говорим за използваните определения тук във форума.Факт е и това че Mobo е реагирал по възможно най-правилния начин в момента.Мисля си че е по-добре да спре там,отколкото 20мт.по-надолу да отнесе пресичащ пешеходец или пък да засече някой автомобил.По добре ли щеше да е, ако беше засякъл Rapor и беше станало мазалото?Или тези 2мин.които е загубил са страшно много време от живота му?

Link to comment
Share on other sites

Мобо си го каза както си е. Сега какво се получава ако някой излезе с десен мигач с 40 км/ч от средната колона на 6-7 метра зад него? Сещаш ли се, мислиш ли? Един такъв спортист да се намери и ще му прати телефона до чистачките. Това е една от примерните опсаности, които създава, спирайки на 20-на метра от светофара. Отново да припомним, че е стоял не минута, а над 10 както сам той каза. За мен това е без коментар. 15 години съм шофьор и досега не съм видял такова нещо... Да му е аварирал автомобила разбирам, но това... Без думи...

 

Светлия, не разбра ли сега какво иска колоната отзад, която си е в платното по всички правила на закона - "да ти се дава коридор на движение лишен от други коли". Бум! :laughing:

 

И все пак факта, че Raptor се е наврял в дясната лента без да забележи отдалеч автомобила с пуснати мигачи,ме навява на мисълта че е бил разсеян,защото според мен мигаща кола се вижда отдалеч ако си следиш пътя

 

Я поомбисли малко ситуацията отново преди да вкарваш подобни лафове... Първо в дълга средна колона с наличие и на товарни автомобили не може да виждаш ПРЕЗ тях и второ след като влезеш отдалеч в ПРАЗНА ДЯСНА лента покрай ПЪЛНА ЛЯВА лента сещаш ли се изобщо какво става??? Или да бия спирачки и да избутам на задна тия зад мене??? Какви шофьори сте бе хора???

Link to comment
Share on other sites

Е да де,ама в ситуацията която описваш този който излезе от средна колона с 40км. в час си е направо убиец.Все пак светофара свети червено, има огромна колона коли в средна лента,която се движи бавно или е почти спряла и реакцията на един нормален шофьор(ако има такъв) е да намали скороста.

Едит:Може да не е светил червено,но по-нагоре се спомена че колоната се е движила с 15-20км.

Едит2:Не знам кой какъв шофер е,но в момента в който се покажеш леко в съседната лента вече има видимост и веднага може да се прецени ситуацията случваща се там.Просто в момента на престрояването никой не може да те натисне отзад и да ти поречи да се върнеш обратно,тъй като половината ти (или 1/3)автомобил се намира все още в неговата лента.

Link to comment
Share on other sites

...Мисля си че е по-добре да спре там,отколкото 20мт.по-надолу да отнесе пресичащ пешеходец или пък да засече някой автомобил.По добре ли щеше да е, ако беше засякъл Rapor и беше станало мазалото?...

 

Защо оставам със странното впечатление, че да си вдигнеш телефона е от по-голямо значение, отколкото дали ще минеш през двама трима пешеходеца, или пък ще предизвикаш катастрофа :confused

 

Решението е просто: не си вдигаш телефона, спираш някъде където НЯМА да пречиш и си набираш човека с който искаш да говориш. Освен може би, ако не се страхуваш, че ти ще платиш 20-те стотинки за разговора и в крайна сметка е по-добре да пречиш...

 

 

...Светлия, не разбра ли сега какво иска колоната отзад, която си е в платното по всички правила на закона - "да ти се дава коридор на движение лишен от други коли". Бум! :laughing:...

 

Това честно казано не го разбрах. Явно ще трябва да се правноконсултирам - ама не тук естествено. :)

 

...Какви шофьори сте бе хора???

 

Еми те си признаха, на по 10-20 хил. километри с книжка от 1-2 години ! Повече от това здраве му кажи.

Link to comment
Share on other sites

Е да де,ама в ситуацията която описваш този който излезе от средна колона с 40км. в час си е направо убиец.Все пак светофара свети червено, има огромна колона коли в средна лента,която се движи бавно или е почти спряла и реакцията на един нормален шофьор(ако има такъв) е да намали скороста.

Едит:Може да не е светил червено,но по-нагоре се спомена че колоната се е движила с 15-20км.

 

Светофара беше светнал вече зелено, колоната започна да се изтегля полека (средната), като ние вече бяхме зад Мобо приклещени. Отзад средната колона се пълнеше вече с гонещи зеления брояч, следователно доста по-бързо движещи се коли откъм Победа. Тоест или рискуваме тежка катастрофа, заобикаляйки Мобо ( аз тествах, на като видях как връхлитат отзад се отказах веднага) или го чакаме да се наговори.

Link to comment
Share on other sites

Защо оставам със странното впечатление, че да си вдигнеш телефона е от по-голямо значение, отколкото дали ще минеш през двама трима пешеходеца, или пък ще предизвикаш катастрофа :confused

Тв'а нещо не го рабирам.Аз искам да кажа, че е по-добре да спреш и да говориш, отколкото да говориш и да караш.Ако ти правиш така,евала страотен си.Аз когато карам не вдигам, ако ще и папата да ме търси.Ако ползвам у-во свободни ръце провеждам разговора.

 

Едит:Или изчакваш 1-2 минути и се мушкаш обратно в средна лента без толкова много нерви.

Link to comment
Share on other sites

Тв'а нещо не го рабирам.Аз искам да кажа, че е по-добре да спреш и да говориш, отколкото да говориш и да караш.Ако ти правиш така,евала страотен си.Аз когато карам не вдигам, ако ще и папата да ме търси.Ако ползвам у-во свободни ръце провеждам разговора.

 

Именно същото казвам и аз, само че не е нужно да пуснеш аварийни и да набиеш спирачките и да запушиш ЦЯЛА лента в час пик, като "бизнесмените" тук, ами да не вдигнеш да спреш някъде, където НЯМА да пречиш и си говори колкото искаш.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...