Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Единственото което ми направи много добро впечатление при кулбокс беше ,че каналите не са намачкани а си вървят с битрейта с който идват.

 

Това как го разбра? ( питам информативно)

 

Кажи какъв е битрейта на някой канал с топ качество? Да направим някакво сравнение.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

С микротик с чист тунел между бокса и онт у-вото на кулбокс ,просто за да видя трафика , NG Wild го засякох да върви с 14Mbit докато същия при виваком не минава 9Mbit, не съм си записвал всеки канал с колко битрейт е !Turn off this option! iPhone Turn off this option!

Всички канали, включая HBO, Diema Sport и т.н.? Ако е така - цената е трепач, но имаш ли и друга услуга към тях? Ако нямаш и промото ти е само ТВ+Нет => супер оферта!Обаче... Как ти гарантират тея 100 мегабита, ако всичко върви по UTP, а не си на влакно? Тоест какво се случва с нета, когато трите бокса /примерно/ са на HD канал? Или си с втори порт? Ако си с 2 порта - супер!За фрийзването при Виваком. Не е имало място, където да гледам Виваком и да го няма. Днес, минавайки покрай новия им офис, току срещу Халите, загледах отвън ТВ-то, което беше на HBO - фрийза беше налице. Сещаш се за какво ти говоря, предполагам - през няколко секунди, фрийзва за момент. Оправя се временно с рестарт на бокса и след час-два - пак го има.За Кулбокс - да, не пипат каналите, както са от сорса, така ги пускат. И за другото си прав - на момента таймшифта е отврат. Като цяло боксът им не е от най-бързите и като добавим и натоварен сървър, става...
Цената е без HBO и Diema Sport, промото е само за тв+нет ! Незнам как ги гарантират но факт е ,че досега не съм имал проблем ! Медия конвертора е долу в мазето до мен идва utp влиза в 200Mbit switch на който 5-ти порт е програмиран за нет останалите за твПравил съм си тестове на 4-те тв вървят HD канали и в същото време свалям торент на сървъра с 10MB , ако искаш някой път заповядай ще тестваш .А за фрзването аз досега не съм забелязал да има но щом си го видял значи има .Turn off this option! iPhone Turn off this option!
Link to comment
Share on other sites

Това е перфектно наистина.

Подобен битрейт съм виждал само на Футбол 1/2/3 HD, Матч HD и ARD HD на сателит. Всичко друго е надолу.

Link to comment
Share on other sites

Най-високият битрейт, който съм засичал е 14.7 Mbps миналата година по Diema Sport HD, по време на F1 Китай

 

 

 

General
ID                                       : 188 (0xBC)
Complete name                            : Formula_1_Chinese_Grand_Prix_Race_DiemaSport_HD_20150412.mpg
Format                                   : MPEG-TS
File size                                : 10.00 GiB
Duration                                 : 1h 37mn
Start time                               : UTC 2015-04-12 06:00:20
End time                                 : UTC 2015-04-12 08:01:50
Overall bit rate mode                    : Variable
Overall bit rate                         : 14.7 Mbps

Video
ID                                       : 825 (0x339)
Menu ID                                  : 39 (0x27)
Format                                   : AVC
Format/Info                              : Advanced Video Codec
Format profile                           : High@L4.0
Format settings, CABAC                   : Yes
Format settings, ReFrames                : 2 frames
Codec ID                                 : 27
Duration                                 : 2h 1mn
Bit rate                                 : 13.7 Mbps
Width                                    : 1 920 pixels
Height                                   : 1 080 pixels
Display aspect ratio                     : 16:9
Frame rate                               : 25.000 fps
Color space                              : YUV
Chroma subsampling                       : 4:2:0
Bit depth                                : 8 bits
Scan type                                : Interlaced
Scan order                               : Top Field First
Bits/(Pixel*Frame)                       : 0.265
Stream size                              : 11.7 GiB

Audio
ID                                       : 841 (0x349)
Menu ID                                  : 39 (0x27)
Format                                   : MPEG Audio
Format version                           : Version 1
Format profile                           : Layer 2
Codec ID                                 : 3
Duration                                 : 2h 1mn
Bit rate mode                            : Constant
Bit rate                                 : 256 Kbps
Channel(s)                               : 2 channels
Sampling rate                            : 48.0 KHz
Compression mode                         : Lossy
Delay relative to video                  : -9ms
Stream size                              : 223 MiB (2%)

Menu
ID                                       : 809 (0x329)
Menu ID                                  : 39 (0x27)
Duration                                 : 1h 37mn
List                                     : 825 (0x339) (AVC) / 841 (0x349) (MPEG Audio)
Service name                             : Diema Sport HD
Service provider                         : Nova TV
Service type                             : advanced codec HD digital television

 

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

Благодарим ви за подадените сигнали. Действително беше регистриран проблем снощи, който е от общ характер и е бил успешно идентифициран. Установена е причината и колегите ни системни администратори са предприели мерки за неговото моментно отстраняване, като работата продължава с цел трайно разрешаване.

Link to comment
Share on other sites

Какво значи "благодарим за подадения сигнал", все едно ни лук ял, ни лук мирисал ?!?

Аз лично съм подавал три пъти сигнали досега за това!  

Мисля, че се бъзикате вече! 

Проблемът е перманентен, БТВ е негледаем на таймшифт, от днес натам ще снимам на видео всеки път, когато опитам да гледам нещо по БТВ назад и ще го пускам тука! 

Жена ми гледа едно предаване ... мастършеф или подобно беше, всеки ден е късане на нерви и ми идва да строша телевизора, превъртам по 10 пъти, докато захапе! 

Егати услугата, егати екстрите! 

Link to comment
Share on other sites

Отне точно 20 минути, преди да направя първото видео! 

Мога да продължа да снимам, защото и в момента е същото! 

 

https://vid.me/e/hfse?stats=1&tools=1

 

Дали отново е "успешно идентифициран" този проблем??? 

И как стои въпросът с "моментното отстраняване" ? 

Защото за 6 месеца не се отстрани! 


Поне кажете като пичове - абе имаме проблем, изтрайте малко, ще го оправим, вместо да ни правите на маймуни ... 

Link to comment
Share on other sites

Отне точно 20 минути, преди да направя първото видео! 

Мога да продължа да снимам, защото и в момента е същото! 

 

https://vid.me/e/hfse?stats=1&tools=1

 

Дали отново е "успешно идентифициран" този проблем??? 

И как стои въпросът с "моментното отстраняване" ? 

Защото за 6 месеца не се отстрани! 

Поне кажете като пичове - абе имаме проблем, изтрайте малко, ще го оправим, вместо да ни правите на маймуни ... 

 

Здравей!

И аз го наблюдавах този проблем, при това си мислех че бокса на единия телевизор се е понатоварил.

Направих тест и на другия телевизор и се оказа, че и там насичаше...

Абе с две думи сървърите, функциите им сгъват, но не си признават, което не им прави чест - за неустойки дума да не става.....

Единственото "временно решение" е да се даде на пауза за 10 секунди и след това се оправя....

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, @vkirov,

Сигналите от вчера се отнасяха за проблем, който се прояви на 31.05 и причината няма общо с предишни сигнали. Снощи имаше повторна поява и колегите ни успяха в рамките на 15 минути да го разрешат. Както споделихме, идентифицирали сме причинителя на проблема и системните ни администратори работят за трайното му отстраняване.

Link to comment
Share on other sites

Много се съмнявам проблемът с Timeshift да се реши трайно за всички потребители. Нито имат ресурс, нито желание да го направят. Всеки път едно и също оправдание "работим по въпроса". Ами " изработете го" де.

Link to comment
Share on other sites

Аз на Нова и там нямаше, а почти всеки ден гледам спец. Нова и за сефте онзи ден имах подобен проблем. А като знам каква инсталация правих да стигне сигнала до применика в хола, това си е направо за хвалба (липсата на проблеми).

Link to comment
Share on other sites

Много се съмнявам проблемът с Timeshift да се реши трайно за всички потребители. Нито имат ресурс, нито желание да го направят. Всеки път едно и също оправдание "работим по въпроса". Ами " изработете го" де.

Ресурс имат, повярвай ми. Въпросът беше със желанието, но явно е дошло и сега се работи.

За справка, вечерта, когато всички са имали проблеми, преди 2 дни, аз гледах 2 часа и нещо bTV на таймшифт и нямах нито едно накъсване, с изключение, на един момент, в който за 5 секунди звукът Счезна, но без проблем в картината, след което се възстанови и нямаше проблеми. Като казвам нито едно, разбирайте нито едно, с изключение на прекъсването на всеки кръгъл час, което е 3 секунди и е неизбежно.

Link to comment
Share on other sites

Бях подал жалба към екипа на Coolbox, и си пасуват, даже най-нагло ми заявяват, че нямало да направят неустойка, за това че предлагат некачествена услуга. Има изписано много във форума им.

Касае се, че ако дадеш нещо да се записва на харда, гориш много мощно - защото бъгъвия им софтуер не позволява да избереш която и да е от двете команди в диалоговия прозорец. Проблема е от 1 май-най малко ,понеже тогава го засякох лично - допреди това не съм записвал!

 

Ето и какво става, когато се даде на запис програма. Единственото решение е да дръпнеш захранването на кабела, но така може да си замине харда, май малкото не е приятно докато тече текущ запис, но на кой му пука - нали са много куул и си правят каквото си искат. Отговориха ми със служебната реплика - предали сме на колегите и те вече са информирани и работят.....

Е мина месец, че и повече а проблема е налице.....

 

Значи потребителя на всяка цена е ДЛЪЖЕН да ви снася месечната такса,  а когато има явен проблем, при това вие дори не го отричате - не си правите труда да направите компенсация за потребителите си, а излизате със становището, че няма заложена клауза в договоря която да Ви задължава това!!!!!!

 

Link to comment
Share on other sites

Целя сезон на Мастършеф съм го гледал периодично седмица назад и нямах почти никакви проблеми.

 

@viiipeer_ щом с месеци си имал проблем значи е нещо персонално?

Edited by vebaev
Link to comment
Share on other sites

Бях подал жалба към екипа на Coolbox, и си пасуват, даже най-нагло ми заявяват, че нямало да направят неустойка, за това че предлагат некачествена услуга. Има изписано много във форума им.

Касае се, че ако дадеш нещо да се записва на харда, гориш много мощно - защото бъгъвия им софтуер не позволява да избереш която и да е от двете команди в диалоговия прозорец. Проблема е от 1 май-най малко ,понеже тогава го засякох лично - допреди това не съм записвал!

 

Ето и какво става, когато се даде на запис програма. Единственото решение е да дръпнеш захранването на кабела, но така може да си замине харда, май малкото не е приятно докато тече текущ запис, но на кой му пука - нали са много куул и си правят каквото си искат. Отговориха ми със служебната реплика - предали сме на колегите и те вече са информирани и работят.....

Е мина месец, че и повече а проблема е налице.....

 

Значи потребителя на всяка цена е ДЛЪЖЕН да ви снася месечната такса,  а когато има явен проблем, при това вие дори не го отричате - не си правите труда да направите компенсация за потребителите си, а излизате със становището, че няма заложена клауза в договоря която да Ви задължава това!!!!!!

 

 

За такъв бъг, не виждам причина за неустойка.

Освен, че менюто е лагаво, друг проблем не виждам.

Link to comment
Share on other sites

Аз доколкото виждам, проблема е, че няма как да откаже записа и съобщението остава докато помпи "Да, спри записа". За да се махне менюто/спре записа, трябва да рестартира приемника. Сега ще тествам при мен как е.

 

ЕДИТ: Тествах, работи, ако държиш мога да кача клипче. TV Panasonic, запис правя върху 4GB JetFlash Transcend (ноунейм флашка).

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

Здравейте,
Писъл съм във форума на cooolbox, и вече работят по отстраняването на бъга.

 


В случая не говорим за таймшифтинг-а, а за запис на HDD/Flash.

 

Целя сезон на Мастършеф съм го гледал периодично седмица назад и нямах почти никакви проблеми.

 

@viiipeer_ щом с месеци си имал проблем значи е нещо персонално?

Link to comment
Share on other sites

vipper_, пробвай с друга флашка!!! При мен с една флашка, боксът става изключително бавен. Закача ли му, обаче, външен диск, проблем няма. Може самата флашка да го забавя. Примерни бол...

Link to comment
Share on other sites

vipper_, пробвай с друга флашка!!! При мен с една флашка, боксът става изключително бавен. Закача ли му, обаче, външен диск, проблем няма. Може самата флашка да го забавя. Примерни бол...

 

Благодаря ти, че искаш да помогнеш. Тук не става въпрос за флашка, а за външен HDD USB 3.0, като проблема не е от самия диск, понеже на другия телевизор, поведението е същото с друг HDD USB 3.0.

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...