Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Здравейте, @host и @Lucky Luciano,

 

имате лично съобщение за BOXtv.

 

 

@ Lucky Luciano,

 

благодарим Ви за подадения сигнал относно нашето приложение за показване на времето. Ще извършим проверка и ще го коригираме при необходимост. Относно качеството на канал "Нова Телевизия" - при нас сигналът се взима директно от тях. Както знаете, ние не правим компромис с качеството на излъчваните програми към нашите клиенти и по никакъв начин не влияем върху тях с допълнителни доработки, които биха го влошили.

 

 

Здравейте, @sasshko,

 

в случай, че все още изпитвате затруднение с използване на предоставените Ви услуги, моля, свържете се с нас на националния ни денонощен телефон 0700 45 0 45 или ни напишете в лично съобщение трите имена на титуляр по договор и телефон за връзка с Вас, за да ги предадем на колегите за проверка :)

Edited by JoyDay
Link to comment
Share on other sites

Има градски слухове, че дори и Н3 подготвя пускане на приложения и гледане на ТВ през интернет, след Близу и Булсата. Надявам се, че няма да сте последни в конкуренцята :)

Link to comment
Share on other sites

Здравейте! Появи ли се опцията за връщане на каналите при Cooolbox вече - или поне дали има възможност канал по избор да си го върнеш примерно с 3 часа назад?

 

Благодаря!

Link to comment
Share on other sites

А това може ли да става, докато същевременно гледаш на същия телевизор друг канал? Ако може - ще е супер яко!

 

До момента винаги съм гледал цифрова с CA модул и се чудя, като е с външен приемник - един вид губя всички преимущества на вградения тунер и обработката на картината..., та дали качеството при Cooolbox е по-добро от това при който и да е кабелен оператор, само че с модул?
 

Благодаря!

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

Това го знам, понеже досега съм записвал с вградената функция на телевизора. ;-) ГОтиното в случая е, че може да се записва канал, докато гледаш друг., като за същата цел на телевизора ти трябват два тунера и две карти.

Може да записваш и без да ти е пуснат ТВ-то :) Просто задаваш кой ден какво да записва и то (приемника) си ги помни.

Link to comment
Share on other sites

А, вярно ли е. че към септември ще бъде пусната въпросната функция за връщане на канали или просто касиерката реши да си ми го каже ей така ?

Link to comment
Share on other sites

Има градски слухове, че дори и Н3 подготвя пускане на приложения и гледане на ТВ през интернет, след Близу и Булсата. Надявам се, че няма да сте последни в конкуренцята :)

Здравейте, @vebaev,
 
високата летва говори добре за пазара и неговото положително развитие :) Тя може да има различно измерение, което се предопределя в голяма степен от потребителите на всеки един доставчик на услуга. Ние работим приоритетно върху най-многобройните желания на нашите взискателни клиенти, за да покрием максимално очакванията. Подготвяме нововъведения, но предпочитаме да не издаваме предварително. 

 

Да бъдеш един от водещите двигатели на пазара е огромна отговорност, но носи изключително удовлетворение и е много вдъхновяващо!  :)
Link to comment
Share on other sites

@JoyDay, Поне споделете дали тези нововъведения визирани от предният ми пост предстоят да се случат през тази календарна година? 

 

ПП

Високата летва говори добре не само за пазара и неговото положително развитие, а и за конкурентоспособността на доставчиците и евентуалният  клиентски поток между тях, породен от същата  :)

Edited by vebaev
Link to comment
Share on other sites

 

 
Да бъдеш един от водещите двигатели на пазара е огромна отговорност, но носи изключително удовлетворение и е много вдъхновяващо!   :)

 

 

Това трябва да го опрели потребителят, а не вие. Иначе звучи самохвално, в стил "умря циганката, дет' ме хвалеше".

Имате още неща да оправяте, имате да въвеждате и чак се чудя как се мотате за някои от тях.

Link to comment
Share on other sites

Няма свежи пари си мисля аз... Всичко е въпрос на $$$ и тези които искат да играят по правилата, винаги са прецакани! (в тази държаа)

Link to comment
Share on other sites

 

Здравейте, @vebaev,
 
високата летва говори добре за пазара и неговото положително развитие :) Тя може да има различно измерение, което се предопределя в голяма степен от потребителите на всеки един доставчик на услуга. Ние работим приоритетно върху най-многобройните желания на нашите взискателни клиенти, за да покрием максимално очакванията. Подготвяме нововъведения, но предпочитаме да не издаваме предварително. 

 

Да бъдеш един от водещите двигатели на пазара е огромна отговорност, но носи изключително удовлетворение и е много вдъхновяващо!   :)

 

Съветвам Ви да ги споделите, дали едното от тях е таймшифтинга - че вчера подписах и май ще Ви разкарам предсрочно, тоест до броени дни, именно заради тази функция! Отделно колко е бъгав и бавен бокса, не е истина просто... Но да не звучи като оплакване - чисто наблюдение. Винаги се говори за това - колко окастрен е вградения приемник откъм функции, но бързината и начина на визуализация на информацията покрай гледаните канали е неимоверно в полза на вградения тунер,

  плюс удобството да се използва заводското дистанционно, но идеални неща няма... Колко малоумно трябва да е - всеки път да те извежда менюто на началния екран, а не да продължава от последно гледания канал. Отделно - Никаква, ама никаква индикация - кой канал  се записва, камо ли ако е повече от един едновременно, особено ако е настроен по-дълготраен запис, може да се види евентуално като се влезе в меню медиа - но е адски неудобно за целта.

 

Ами това е на първа ръка.

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

За някои неща, не опира до пари, а да си размърдат...

 

 

Дано не е както като ги чаках да дойдат в кършиака - 4г :) Ако и новостите така ми ги сервират в такъв времеви диапазон ще ме  загубят :)

Edited by vebaev
Link to comment
Share on other sites

Да бъдеш един от водещите двигатели на пазара е огромна отговорност, но носи изключително удовлетворение и е много вдъхновяващо!   :)

 

Колко да  е  вдъхновяващо, когато  те  напускат  клиенти?  Вдъхновяващо  е  да успееш  да  задържиш клиента на който му е  изтекъл договора  с  нов 18 месечен. 

Link to comment
Share on other sites

Да бъдеш един от водещите двигатели на пазара...

 

— Ама че на туткаво място живееш! — отвърна й Царицата. — А пък тук, нали разбираш, за да останеш на едно и също място, трябва да търчиш колкото ти краката държат. А ако искаш да стигнеш някъде другаде, то трябва да търчиш поне два пъти по-бързо.

 

Луис Карол

Алиса в огледалния свят

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, @KyPo и @viiipeer_,

 
за функцията “time shifting” можем да споделим към момента, че сме на финалната права от процеса на разработка, но все още в тестови период. Когато приключим работа по функцията, ще го обявим официално в нашите онлайн канали.
 
@vebaev, до края на тази календарна година сме планирали работа по други функционалности, които сме поставили с по-висок приоритет. Разбира се, обсъждаме непрекъснато идеи, които могат да подобрят потребителското изживяване :)
 
@splendor, политиката ни до момента, по отношение на задържането на клиенти, е малко по-различна от тази на другите оператори. Не смятаме, че трябва да обвързваме клиентите ни с нов договор, след изтичане на стария. За нас е важно, след като приключи договорът и клиентите имат впечатления от услугите ни, да им дадем свобода на избор, и те сами да решават за какъв период от време искат да ползват услугите ни след това. 
Link to comment
Share on other sites

Аз за мобилно приложение нямам претенции, но искам да си гледам ТВ на таблета/компютър или телефона вкъщи, зад моята медия и на моята услуга Кулбокс. Това е лесно изпълнимо.

Link to comment
Share on other sites

Мисля, че оправянето на приемниците трябва да е приоритет. Писна ми постоянно да цъкам бутона TV, вместо да си продължава от последно гледания канал. Освен това, имам токови удари от време на време и ресивера ми се ресетва леко, което пък от своя страна води до прекъсването на телевизията, точно поради този проблем. Ресивера си се ресетва за части от секундата (това не е ваш проблем) и приемника ми пусна заглавния екран, защото си мисли, че сефте го пускам.

Също така е мнооооооооого бавен в навигирането.

Link to comment
Share on other sites

Той е бавен, щото толкова може. По-бърз не може да стане. Може да се направи да вади директно последния гледан канал и някои други шукарии, но за по-бърз...

Link to comment
Share on other sites

 

@splendor, политиката ни до момента, по отношение на задържането на клиенти, е малко по-различна от тази на другите оператори. Не смятаме, че трябва да обвързваме клиентите ни с нов договор, след изтичане на стария. За нас е важно, след като приключи договорът и клиентите имат впечатления от услугите ни, да им дадем свобода на избор, и те сами да решават за какъв период от време искат да ползват услугите ни след това. 

 

Да разбирам  ли,  че след  изтичане  на  18 месечния  срок на офертатата  с цена 29.90 след  това  си  остава  на  29.90  а  не  скача на 36.90? 

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...