Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Това вече е за темата "Да се посмеете много..."

 

В "кутийките" на кулбокс няма активно оборудване.

И ако обясниш как тези явления се случват при оптичните кабели, ще съм ти много благодарен.

А бе направо ми виж подписа ;)

специално за теб: питай дали конструкцията на използваните от/за кулбокс кабели е all-deielctric/ADSSили поради по-ниска цена по някое време при изграждането са ползвали и някой от онези кабели с металната влагозащита и стоманен носещ елемент, или онези с металното гофре за механична устойчивост под външната изолация, или някой друг вариант. аз съм виждал какво разфасоват и завират по кутиите и че не си играят да замасяват каквото и да е. не че имат и къде по кутиите де.

 

до кутийките са изведени незапушени тръби, през които прониква дъждовна вода до шахтите. дъждовната вода барабар със замърсяванията е свестен проводник при по-високо напрежение. в шахтите тип "олдскуул" има специално заземени конзоли. тока си знае пътя.

 

междувременно пресметни на един километър кабел преходния капацитет между стоманения централен носещ елемент и алуминиевото фолио под външната обвивка за влагозащита дали няма от индукция да набере през времето достатъчно заряд, че да ти удари един шок през пръстите ако не внимаваш какво и как пипаш.

 

други въпроси?

 

пък ако искаш - смей се. било полезно за нервната система.

 

 

 

 

аз повече няма да отклонявам темата от проблема на човека. ако не можете да му помогнете, поне не му пречете.

Edited by mobo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Това вече е за темата "Да се посмеете много..."

 

В "кутийките" на кулбокс няма активно оборудване.

Само да вметна:

Оптичните влакна (неелектропроводими кабели, проводници) се ползват само за пренос на данни (сигнали) посредством светлинен източник (излъчвател) и светлинен приемник, т.е. играят ролята на свързващите метални (електропроводими медни, алуминиеви) проводници (или кабели) между отделните конпоненти на цялата система, които са на големи разстояния един от друг. Оттам нататък, сигнала се преобразува в електрически за да може да се обработи. След обработката той пак може да се преобразува в светлинен за да се пренесе някъде другаде и т.н.

Медиа конверторите (т.н. кутийки) правят същото, т.е. имат активно оборудване. Ако не вярваш - питай в технически отдел на кулбокс.

Единствено при живите организми тази част се пропуска, защото там всички процеси са физико-химични.

Edited by victory
Link to comment
Share on other sites

ако не можете да му помогнете, поне не му пречете.

 

Да му пречим как? Да не би някой от нас да е до него и да му пречи по всякакъв начин да се обади от какъвто и да е телефон на съпорта. Да не би някой да охранява офисите за възпрепятстване на достъпа на даденото лице? Екипите, които само прокарват кабели с охрана ли и те вървят, че и при тях да се възпрепятства контакта на въпросното лице? Да бе някой да е тръгнал да възпрепятства техническите лица оторизирани в работата по мрежата и устрйствата на АйТиДй Нетуърк за констатиране на проблема? На кое викаш пречене, че някои потребители пускане добри резултати с цел да се види, че имат локален проблем а не в цялата мрежа? Първо, защото така по-бързо ще направят връзка между себе си абонатите с проблеми и ще отправят запитване към доставчика. Второ, защото какво ще реши едно лице търсещо си нов доставчик на услуги, когато види в тази тема само оплаквания? Моментално, ще излезне!

 

Не казвам ли почти във всеки пост НАСТОЯВАЙТЕ колективно за решаване на проблема?

 

Как да разбирам следното казано от него: "Звънял съм няколко пъти, повече няма да се занимавам с вас"? Но в същото време усърдно продължава тук да пуска постове. Може би вече е решил за смяна на доставчик. От къде мога да знам, какво му е в главата? Казах, че гласовата комуникация е единственият приемлив вариант за решаване на проблем. Аз искам поне една компания на високо интелектуално и европейско ниво да видя в България! Затова и аз настоявам проблемите на въпросните лица да бъдат отстранени! А от въпросните лица настоявам да се обадят на съпорта и да съдействат за констатиране и отстраняване на проблема.

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

victory , хайде обади се на съпорта да направим още едно посещение при теб и да изчистим има ли проблем и къде е.

Това, че 99,99% от абонатите са доволни и нямат проблеми не значи, че няма 0,01 процент лоши инсталации или клиенти с проблеми.

Това са нормални неща в една мрежа и колкото и да се планира , използва сертифицирано телеком оборудване и т.н. винаги има и подобни случай.

За капацитета на АйТиДи и Cooolbox в частност не се притеснявайте. Фирмата от няма две години изгражда тази оптична мрежа, а за цялата си над 12 годишна история е и продължава да е доставчик на доставчиците.

Имаме собствена точка на присъствие във Франкфурт от където директно се терминира над 50% от целия ни международен капацитет , в това число и до всички по-големи и социално значими мрежи google , yahoo , facebook и т.н. Връзката ни примерно с facebook е директна и не минава през нито един друг доставчик и в резултат може почти на 100% да се каже, че ако има някакви забавяния те са от претоварването на техните сървъри, които си е висш пилотаж да планираш и резервираш заради мащаба и посещенията в минута. Възможно е ваш приятел логнат в един от сървърите им да няма проблем , а при вас да е забавено. Не търся начин да прехвърлям вината, нещо което е практика в съпортването на услугите по-принцип , но забранено със закон при нас :) , а просто искам да ви дам индикации, че нещата не са толкова прости и ясни и в повечето случай зависят от множество фактори.

И малко да се посмеем ще ви разкажа една случка с клиент преди време. Много известен сайт с супер много посещения хостнат върху доста мощно PC започна да има проблеми. След нашия анализ се оказа, че базата данни не е оптимизирана по никакъв начин и не е чистена стара информация с години. В резултат на което сървъра за всяка дребна заявка трябва да прерови огромно количество информация и съответно започна да се бави и дори да спира на моменти. След месец и половина спорове и гневни майли клиентите взеха, че изтриха старата информация от базите и дори без някаква друга оптимизация всичко заработи като пушка. Смешното беше тезата на хората които се грижеха за сайта " единствената разлика м/у вчера и днес за сървъра е, че вчера валеше , а днес не" ??? В тази логика и мен вчера зъба ми беше наред ама днес има кариес :)

Всичко в живота подлежи на някаква промяна и най-силното човешко качество е да се приспособява към промените.

Така, че за случая на Victory ще кажа , че при инсталацията може да е нямало проблем , но да се е появил. В рутара , PC-то , кабелите и т.н .по мрежата у тях също. Може кучето да е прегризало кабела или някаде кабела да е огънат достатъчно, че да почне да прави проблем от време на време и т.н. За тези близо 11 години вече съм се нагледал и наслушал на всякакви случки и странности.

Сега се сещам за един супер странен случай с клиент за телевизия. Вечер над 20 часа дистанционното му спираше да работи... след половин месец полемика .... подмяна на всичко което може да се подмени няколко посещения в доста след извън работното време (все пак след 20 часа) ..... се оказа, че телевизора му има някакъв механизъм за auto brightness и сам си регулира яркоста в зависимост от светлината в стаята... и както вече се досещате след 20 часа когато се стъмни телевизора започва да заглушава дистанционното ... след като спряхме тази опция всичко се оправи.

Victory , молбата ми е да спреш да тръбиш, че капацитета , кабелите или целия cooolbox е зле, защото ти имаш някакъв проблем . Обади се още веднъж, въпреки че си се засегнал, че нещата не са се оправили с магическа пръчка от първия път и ни помогни да решим проблема.

Link to comment
Share on other sites

laner, как ще обясниш фокуса, че след 17 ч. нета става бавен като костенурка, а след полунощ като в приказката за Пепеляшка тиквата се превръща в лъскава каляска...т.е след 00ч. става някаква магия и нета става бърз като влака стрела?

Link to comment
Share on other sites

Това, че 99,99% от абонатите са доволни и нямат проблеми не значи, че няма 0,01 процент лоши инсталации или клиенти с проблеми.

Тук съм съгласен. Проблемите при мен започнаха още след монтажа, като си тръгнаха техниците. Половин час след като ме свързаха беше налице и първото забиване на телевизията. Оттам започнаха и безкрайните разговори с кол центъра, липсата на проблем според тях, смяна на един приемник с друг, смяна на медиа конвертора, посещение на място..., обвинен беше и телевизора (който незнайно защо от 3 седмици не забива) и се стигне до отказа ми от услугата ви за телевизия.

 

Така, че за случая на Victory ще кажа , че при инсталацията може да е нямало проблем , но да се е появил. В рутара , PC-то , кабелите и т.н .по мрежата у тях също. Може кучето да е прегризало кабела или някаде кабела да е огънат достатъчно, че да почне да прави проблем от време на време и т.н.

Taka. В рутера проблем няма. Както бях писал тук (и като добросъвестен и добронамерен потребител информирах и съпорта ви по телефона) трябваше да активирам една опция в него, която позволява да се ползва пълният капацитет на връзката. В противен случай половината от нея се резервира за медийно съдържание. При ДСС, благодарение на далеч по-ниската скорост това не го отчетох, защото нямаше и как да стане, но след като вие вдигнахте скоростта на 40 мегабита... всичко излезе наяве. След като намерих проблема... писах тук за него (и бях обвинен в спам), обадих се на съпорта като им казах модела на рутера и коя опция трябва да се активира, защото може и при други потребители да стане. Съответно поднесох извиненията си както тук, на страниците на форума, така и на съпорта.

Относно ПС-то. Готов съм да се обзаложа на сума, която вие да назовете, че проблема не е там. Лаптопа го ползвам в поне 5 мрежи, на доста по-некачествени доставчици от вас и проблеми с рефреш, недозареждане на определени страници и т.н. нямам. Ето в момента дори imageshack ми зарежда сносно, а промени не съм правил никакви. Снощи страниците на булфорум не ми се дозареждаха, днес това го няма, снощи имах загуби на пакети и нестабилно време на отговор към gmail... в момента нямам грам загуби. С две думи към момента на писане на поста ми всичко е ОК.

Относно кучето ми: то се храни по команда и не взима в уста нищо за което не му е казано. Заповядай у нас, остави храна където пожелаеш и гледай. Прегризани кабели няма защото те минават под первазите и няма физически достъп до тях.

 

За тези близо 11 години вече съм се нагледал и наслушал на всякакви случки и странности.

Сега се сещам за един супер странен случай с клиент за телевизия. Вечер над 20 часа дистанционното му спираше да работи... след половин месец полемика .... подмяна на всичко което може да се подмени няколко посещения в доста след извън работното време (все пак след 20 часа) ..... се оказа, че телевизора му има някакъв механизъм за auto brightness и сам си регулира яркоста в зависимост от светлината в стаята... и както вече се досещате след 20 часа когато се стъмни телевизора започва да заглушава дистанционното ... след като спряхме тази опция всичко се оправи.

Макар това да е извън темата, ще се опитам да ти го обясня. Тази опция няма нищо общо с дистанционното управление. Тя единствено намалява яркостта на кинескопа (матрицата) при слабо осветление и я увеличава при висока околна осветеност с цел добър зрителен комфорт. Това по никакъв начин не е свързано (хардуерно) с модула за ДУ. Работата на ДУ се влияе по-скоро от наличието на осветителни тела с честотно управляни електрически крушки (т.н. енергоспестяващи) в близост до телевизора. Въпреки, че сигнала на ДУ е честотно модулиран... проблеми се появяват и се изразяват в липса на реакция, забавена такава и т.н.

 

Victory , молбата ми е да спреш да тръбиш, че капацитета , кабелите или целия cooolbox е зле, защото ти имаш някакъв проблем . Обади се още веднъж, въпреки че си се засегнал, че нещата не са се оправили с магическа пръчка от първия път и ни помогни да решим проблема.

Сега: никъде не съм писал, че капацитета, кабелите и целия кулбокс е зле! Не ми слагай в устата думи, които не съм изрекъл! Освен това, както писах и по-рано в темата - не съм се обаждал 1 път а минимум 20! Проблемите за които пиша не само при мен а при Лъки Лучано и при още 1 потребител (не се сещам в момента за ника му) и вместо да ги търсите... вие започвате нападки.

В крайна сметка правете каквото намерите за добре. След като за вас няма проблем... така да бъде. Нямам намерение нито да спорим, нито да водя нови, безкрайни разговори с кол центъра. Но, за проблемите ще пиша докато ги има.

Edited by victory
Link to comment
Share on other sites

Нямам намерение нито да спорим, нито да водя нови, безкрайни разговори с кол центъра. Но, за проблемите ще пиша докато ги има.

 

Странна личност си :) Имам проблеми, но нямам желание да ми ги оправят, но за това пък ще мрънкам за съществуването ѝм. НЕЛОГИЧНО Е :) Не знам как един психолог би определил подобно поведение :)

 

Той не е казал, че със сигурност имаш проблем в тези устрйства. Той дава пример, предположения. Само тези променливи могат да бъдат обсъждани, когато ти не желаеш да се обадиш! Много взе да ме съмняваш ти конкретно, въпреки това ни дръж в течение. Дано ако имаш наистина проблеми да се отстранят!

 

Не може ли да му засечете IP-то и да проверите връзката към него, като е такъв инат?

 

За пореден път: всеки, който има проблем да се обърне към съпорта http://cooolbox.bg/home/contactus/ :)

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

Странна личност си :) Имам проблеми, но нямам желание да ми ги оправят, но за това пък ще мрънкам за тях. НЕЛОГИЧНО Е :) Не знам как един психолог би определил подобно поведение :)

 

Той не е казал, че със сигурност имаш проблем в тези устрйства. Той дава пример, предположения. Само тези променливи могат да бъдат обсъждани, когато ти не желаеш да се обадиш! Много взе да ме съмняваш ти конкретно, въпреки това ни дръж в течение.

 

Не може ли да му засечете IP-то и да проверите връзката към него, като е такъв инат?

 

За пореден път: всеки, който има проблем да се обърна към съпорта http://cooolbox.bg/home/contactus/ :)

 

Пич,сигурен ли си че не си на заплата в АйТиДи?

Link to comment
Share on other sites

Издънка викай на някой друг по-близък! Не, не съм на заплата. Опитвам се просто да го накарам да се обади на оператора и да му пратят екип на място да констатира проблемите :) Има загуби както показва, а това е неприемливо за него и за самата компания! За остраняването на проблема трябва да се погрижат от АйТиДи, а той трябва да се обади за това, не да се тръшка и да мрънка по форумите!

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

Издънка викай на някой друг по-близък! Не, не съм на заплата. Опитвам се просто да го накарам да се обади на оператора и да му пратят екип на място да констатира проблемите :) Има загуби, както показва, а това е неприемливо за него и за самата компания!

Ай стига с тая "издънка", че ставаш смешен, а?!

Внушил си си че под "Пич" хората искат да те нарекат "издънка", без да си даваш сметка, че под тази дума хората съвсем не искат да обиждат. Да те светна - "пич" обикновено се вика на някой, който не ти е пръв приятел, но е просто индиферентно обръщение, обикновено на английски е "dude", и съвсем не е обръщение с лоша умисъл. Хванал си се за тая издънка и скандал може да заформиш на тая тема даже :) .

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Ти пък ;) Със скандал нищо не се решава. Разбира се, че не иска да обижда. Но мислейски, че е нещо "модерно" използва нещо без да знае значението му. Аз казвам не на чуждиците в нашия език, въпреки че и аз ползвам такива ;). Това е турска дума, означава издънка и не ми е приятно да се използва. Ни най-малко към мен да се обръщат по този отвратителен начин :)

 

Но проблема е друг: Виктори има проблем, но не желае да му бъде решен! Това е факт! Някой модератор да засече IP-то на Виктори и да го даде на Laner за да се констатира района и да се локализира проблема :)

 

Мисля че всички искаме едно - да се реши проблема. :)

 

От сега нататък при пуснат проблем, ще питам единствено: Обадихте ли се на поддръжката? Какво ви казаха? Ако аз не съм задал въпросите, друг да го направи :)

 

Аз, ако съм собственик бих създал отдел, който да се интересува как се обслужват самите клиенти! Така се прави в гугъл, скайп, линксис и редица големи компании. Потребителите оценяват служителите, а ръководтвото следи всичко в една фирма да е изрядно и на ниво! Затова държа проблема да бъде решен!

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

Извинете,че ви засегнах господине.Явно тълковният ви речник е от 1887ма година.В днешно време думата пич няма обиден характер както се изрази колегата по-горе.Представям си какво ще стане ако някои използва някой наистина обиден епитет каква буря ще се разрази.

Link to comment
Share on other sites

В днешно време и чалгарите са на всеки сантиметър земя, но аз не съм длъжен да ставам един от тях нали? :) И не се притеснявайте за тълковният ми речник. Гледам да е изчистен от тъпизми :)

Link to comment
Share on other sites

Да му пречим как? ....

как така само ти се хвана за това?  

 

ама щом не си разбрал: преченето е лесно - например с безкрайни, безмислени и повтарящи се постове, които ако бяха имейли отдавна да бяха отбелязани като "спам". определено пречат на комуникацията клиент-поддръжка и само отлагат развръзката.

 

а на мен пък като страничен наблюдател ми е любопитно каква ще е развръзката в съответния казус. а твоето бръщолевене пречи, защото нерви клиента почти колкото разправията с учтивите оператори на доставчика му. 

 

този форум е вече неутрален откъм ISP. и затова е интересно и малко по-обективно мнението на потребителите на различните доставчици.

 

 

 

 

п.п. между другото ако правилно предполагам, че си от женското вероизповедание - вземи се почеши или помоли някой приятел от мъжкото съсловие да го направи. щото тая нервност е симптом на много дълго време отлагано почесване, а стресът причинявал и безсъние, и главоболие, и бръчки и кво-ли-още-не.... погрижи се за себе си.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ай пак се почва...

victory: ако имаш проблем с нет-а:

 

070045045 /на цената на 1 градски разговор за абонати на БТК; безплатно за COOOLBOX абонати/

0888045045 /за абонати на Мтел/

e-mail: support@cooolbox.bg

COOOL центърът за техническа поддръжка е на разположение 365 дни в годината, 24 часа в денонощието.

 

Братлетата реагират адекватно и светкавично.

 

Що пак има дразга ? Когато вляза в някоя репортната тема имам чувството че влизам с ясли:

 

"Петьо не яж от земята, Иване не удряй другарчето, Тошко пусни на Мимито плитката"

 

И ся кво като се понагрубихте решихте ли си проблема ? Ако отговорът е не пробвайте пак да видим кво ще стане :angry1

Link to comment
Share on other sites

Тъй, понеже видях, че laner е споменал, че относно проблема вечер нещо е правено, се включвам и аз.

Проблемът си остава, имаше го снощи.

Единственото, което забелязвам е пак негативно /сори, така става/. Пинга към гугъл от 43-47, сега е 59-64, пинга към yahoo преди 141-143, сега 188-313. Като цяло забелязвам покачване на пинга, без промяна на загубите вечер.

Сега пуснах пинг към 4 сайта и на около 1000 пакета има по един загуба към всеки.

Довечера пак ще пусна да видим какво ще е положението.

Снощи пак към тези четири сайта на 500 пакета имаше 12 загуби.

Link to comment
Share on other sites

Ай пак се почва...

victory: ако имаш проблем с нет-а:

Опс... не съм имал никакви проблеми :ph34r: . Той монитора ми прескачал а пък аз съм го взел за липса на пакети. Сега като смених лаптопа... всичко е наред. Сони си е Сони...

Утре ще си купя и нова плазма и отивам да си пусна заявка и за телевизия.

Аман, хич не ми върви на техника.

Благодаря и на съпорта - супер сте момчета... изтърпяхте ми мрънкането и напразните обвинения. Както каза и шефа:

 

Братлетата реагират адекватно и светкавично.
Edited by victory
Link to comment
Share on other sites

По-скоро изглеждаше като проблем с бордър-рутър.

Връзката Пловдив-София беше ОК.

Вътре в Пловдив - също.

 

А защо и булфорум-а изчезна?

През бекъп-връзката ми не се виждаше.

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

И линийте им бяха прегряли

 

Не бяха прегряли, изобщо ги нямаше, вкл. и gsm-гейтуея.

 

Не знам доколко е вярно обяснението, но вече се появи:

 

Уважаеми клиенти,

 

Бихме искали да помолим за Вашето извинение за възникналото прекъсване на ползваната от Вас услуга на 19.10.2010 г. в интервала 17:45 – 18:05 ч.

 

Причина за временното ограничаване на достъпа Ви се дължи на непредвиден проблем в мрежата на наш поддоставчик.

 

Оставам на разположение, ако имате нужда от допълнителна информация или съдействие.

 

Благодарим Ви за разбирането и доверието в нас!

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

почти цялото ITD го нямаше, а Булфорум се хоства при тях ;)

 

първо се стигаше само до единия днс

след рестарт на рутера нямаше DHCP...

 

някой ако има инфо ... :) аз не съм се чувал с тях

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...