Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

И кой от двата агрегата е по-добър ден за ден ползване? 6-така или 4-ката? Какъв шофьор трябва да си за да караш 4ката на над 80% възможности? Много добре ги знаем тия неща. Обслужването на s2000 с 300к.с. колко често е, а колко често гърми или гори?

 

Че и двата подхода има хляб в тях ясно.

Но аз визирах специално най-обикновените коли по пътя ни. Винаги 6така е с по-добър звук (за мен). В Бг хората с профи подготвени коли и направени двигатели сигурно се събират в една гарсониера (да не са състезатели по занятие).

 

Всяка хонда самолет, всяко волво танк, всеки голф совалка, всяко бмв е дриф машина. Това просто е несериозно.

 

За 323is си има инфо.

 

И аз карам кола с предно, много сме гледали и чели и колкото и да е добра тя предела на кефа и вървежа й идва при предния предавателен мост. Истинските машини са със задно (за движение по обществени пътища и пистови шампионати).

 

________________

 

Само да спомена -

 

този агрегат е колекционерски, аз лично не съм виждал в БГ такава.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ако имат предвид американското 323i sport - може. Под "is" съм свикнал да разбирам 4 цилиндрово Е30 със 16 клапанов мотор, а май в щатите казват "is" на всичко със спортен пакет и по този начин има 323is, 325is и тн.

 

320is имаше за продажба - искаха и колкото на M3 и цвета беше гаден.

Правени са за италия като заместител на М3 с цел по-нисък данък, но не виждам нищо уникално, защото са със скопен мотор от М3, стандартно купе, спирачки, главини с 4 болта и окачване от 318is.

320is+two+door.jpg

 

 

Колкото за 150коня 1,6 vs 150коня 2,3 естествено, че второто е по-дълготрайно - BMW освен M моделите не са мислени за спортни, а като магистрални коли с които да ходиш на работа на 200км и да нямаш проблеми и след 500000км.

Обаче има и нещо друго - преди да се включи vtec-a при хондата конете са малко и може да си караш икономично с 3-4000 оборота (ще гори колкото обикновена кола):

2003hondas2000dyno.jpg

а 6 цилиндровите Е30 са с примитивни мотори като технология и бензина винаги си върви по много.

Карал съм E39 уж с по-модерен 24 клапанов мотор и пак гореше градско 15-16, а нито е много бърза кола, нито е много луксозна.

 

Не ме разбирай погрешно - фен съм и на BMW и на Honda, карах известно време E30 318i и бих си купил E30 защото е кола с много добро усещане, но моторите не са нищо особено като характеристики, особено спрямо хонда.

Ако имам E30 и слагам по-мощен мотор определено няма да е някой огромен тежък 2,8-3,5l от друго BMW, както се прави масово.

Виж японците какво правят http://www.vbox7.com/play:9d6d1523

или пък

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

лол все повече и повече неща откривам за колите

до днес не знаех че касетофона свери с различна сила в зависимост дали си пуснал фаровете или не!

Ето защо зимата нищо не се вижда - понеже през деня си задължен да караш с фарове, а като пуснеш фаровете се намаля светлината на касетофона, и така нищо се невиди!

много яко

преди си мислех ауу как може една кола да струва 30к подяволите

сега си мисля хммм напълно нормално е една кола да е 30к

след 10-20 години като им разгадая всичко, сигурно ще си мисля лол как може една кола да е само 30к

Link to comment
Share on other sites

Заварка на пукнатината, ама отивай по-скоро, че ако се напълни с боклуци пукнатината вече лепене няма.

А можеш ли да ми кажеш къде правят такава?

Link to comment
Share on other sites

Тръгваш по Пещерско шосе в посока р-т Чадърите.На светофара правиш десен завой, караш само на право(не завиваш леко в дясно да мишен покрай гребната, а караш на право към стопански двор ли какво е).Последната къща в дясно има табела "Лепене на стъкла"

Link to comment
Share on other sites

като се вземе предвид, че един галон 87 октанов (тук се карат нискооктанови горива - де да знам защо, най-високото на пазара е 91) е около $2.95 - $3.

щото е на друга система. 87=92, 89=94, в Сиатъл има 92=97

 

В калифорния точно видях по магистралата мацка която карайки си говореше по телефона и си оправяше грима... и ако питате как едновременно гледа пътя и се гледа в огледалото - не знам... и не, не държеше волана с нито една от ръцете си :lol: Исках да я снимам, но моя приятел не ми даде че можела нещо да ни съди... гада не ми даде да снимам във вегас как баба с инвалиден стол и система, пафка цигари и играе на ротативки - ей за това последното съжалявам повече че не го снимах но и то не било позволено...

и аз съм виждал подобни неща - с едната ръка държи телефона и говори, а с другата пуши цигара и кормилото на произвола. А твоя приятел много се е шашнал. Снимаш и тва е

 

 

Редакция от Midex: Този и следващите 10 поста са преместени тук от темата за хибридите.

Edited by Midex
Link to comment
Share on other sites

щото е на друга система. 87=92, 89=94, в Сиатъл има 92=97

 

и аз съм виждал подобни неща - с едната ръка държи телефона и говори, а с другата пуши цигара и кормилото на произвола.

 

Важното е предницата да е центрована и кат' пуснеш да върви направо - те там пътищата са им прави и нямат много дупки. :lol:

 

А по въпроса за системите с октаните - ако знаеш, дай малко повече инфо за конверсията между "тук" и "там", по някаква формула (коефициент) ли става (като гледам как си ги написал са точно с разлика 5), щото и аз като взех сегашната ми кола се изненадах, че я дават да върви на 91 октана, ама това явно ще да е по американските измерения за октани. :unsure:

 

Едит: Да, така е - сега го прочетох в BG-Уикипедията (последните изречения).

Edited by Midex
Link to comment
Share on other sites

http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

 

Какво щяхме да правим без тази уикипедия не знам :)

 

Важното е предницата да е центрована и кат' пуснеш да върви направо - те там пътищата са им прави и нямат много дупки. :lol:

 

И аз така знаех но като бях там ме предупреди един приятел да не разчитам особено на това защото чат пат наклона примерно бил обратен, чат пат знаците хич ги нямало. Верно далече са от нашите висоти но според него американските пътища били далече от идеалните и според него в Германия били доста по-добри като цяло. Аз нямам никакви забележки и според мен си бяха перфектни само прекалено много полицаи имаше нещо.

 

Моите хора се бъзикаха че шанса да отнесеш глоба за скорост ако те спре някой произволен полицай не е много висок, ако те спре шерифа вероятно само ще трябва да слушаш и да се съгласяваш и ще се разминеш с конското обаче спре ли те полицай на мотор си изгорял отвсякъде понеже това е общо взето всичко което те правят (писането на актове за превишена скорост)

 

ПС: Последните постове май не са за темата с хибридите, а? :)

 

ПС2: Е не е задължително да е Midex пък тема с подобен лафо-подобен характер за автомобили си имаме, но тъй като и той се включи може нарочно на него да оставят местенето :lol:

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

В големите градове пътищата не са перфектни, но и са далеч пред това което знаем в БГ. Не съм бил в Германия, но там е и по-малка страна и всичко се прави много по-лесно. Не мога да се оплача от пътищата в САЩ, като възникне дупка се оправя за броени дни. А в ЛА като бях карат като луди 90 мили в час за нищо ги нямат след като лимита е 65 на магистралата. И полицайте хващат най-бързия. Ако караш с 80 си сейф :)

 

И аз така знаех но като бях там ме предупреди един приятел да не разчитам особено на това защото чат пат наклона примерно бил обратен, чат пат знаците хич ги нямало. Верно далече са от нашите висоти но според него американските пътища били далече от идеалните и според него в Германия били доста по-добри като цяло. Аз нямам никакви забележки и според мен си бяха перфектни само прекалено много полицаи имаше нещо.

 

Моите хора се бъзикаха че шанса да отнесеш глоба за скорост ако те спре някой произволен полицай не е много висок, ако те спре шерифа вероятно само ще трябва да слушаш и да се съгласяваш и ще се разминеш с конското обаче спре ли те полицай на мотор си изгорял отвсякъде понеже това е общо взето всичко което те правят (писането на актове за превишена скорост)

щом в ЛА мислиш че е имало много полицай пробвай Сиатъл. Тук са много стриктни и глоба се отнася много лесно, докато в Калифорния направо се съзтезават. В Холивуд в града едни караха с 70 при лимит с 35 и питам един човек тези не карат ли много бързо. И той вика а това си е нормално за тук :)

 

А ако Мидекс иска да премести последните постове в нова тема

Edited by Botev1912
Link to comment
Share on other sites

В ЛА нали съм си бай ганьо съм най-бързия в трафика и съм нямал проблеми никакви, пък и аз разчитам че като ме спрат ще се правя, че не говоря английски :D

 

По 15-ти интерстейт съм шпорил и със 100 мили в час (в частта в невата и тази в калифорния) и пак съм нямал проблеми, а съм минавал край спрял патрул с около 90 (горе-долу успях да намаля).

Edited by PlayMate
Link to comment
Share on other sites

В този ред на мисли, ако те заснемат, че правиш прегрешение и си с кола под наем какво се случва? Стори ми се, че ме щракнаха за improper lane usage - понеже съм шматкинсон в близост до LACMA минах в обратната посока на един "ръкав" за ляв завой на отсрещното и последва светкавица.

Link to comment
Share on other sites

Един познат мина по Golden Gate Bridge в Сан Франциско без да плати и беше с рентвана кола. Първо пращат глобата на фирмата и после фирмата гледа кой е наел колата и му препраща глобата на него :)

Edited by Botev1912
Link to comment
Share on other sites

f1 да го д*ха. До сега гледаха ALMS - Американските Льо Ман Серии. Няма толкова интересни рейсинг серии като тях за момента. Точно като едно време. Особено в най-ниския прототипен клас (нов за тази година) се утрепаха да се гонят в квалификацията. Толкова напрежение, толкова непринудено държание - нищо общо с f1. Направо се чудя за какво въобще гледам f1 този сезон отново.

Speed TVпредават серията и имат live stream от сайта им. Състезанията не са 24 часа като Льо Ман, а са 12ч. Ако искате да видите нещо интересно, изпреварвания ... погледнете им сайта.

 

Още повече в GT класовете - Ferrari, BMW, Porscha, Vette!!!!

 

Това е повече от колкото човек може да иска.

 

IRL доколкото разбрах били интересни. Миналата седмица в Бразилия им е бил откриващия кръг.

 

________________

 

Едит: Днес бяха квалификациите.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Повече гуми фулда - никога! За 3 години - 3 пъти се пръскат и сега като ги свалих имаха 2 балона. Като се има предвид, че никога не са ремонтирани, а са заменяни с нови.

Link to comment
Share on other sites

Пичове аз съм отскоро с Голф 4-ка 1.8 бензин и като го взех беше с летни гуми

Firestone Firehawk TZ200 15 цола 195/65 отпред и 205/60 отзад. И сега съм с тях.

Имат още живот в тях но се колебая добри ли са за парите си(нови са около 125 лв бройката).

Ако може да ми препоръчате нещо по-добро за тия пари за Голфето.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...