Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

.......

из европейския съюз също настъпват зловещо с пътните данъци на 100 к.с, на 163 к.с. и на 204 к.с. (отново едва ли са случайни числата, като се срещат в поне 3 страни), .....

 

120 kW / 163 HP

150 kW / 204 HP

 

Акцизната ставка за употребяваните автомобили е, както следва:

1. за автомобили с мощност на двигателя над 120 kW до 150 kW по системата DIN - 35 лв. за 1 kW;

2. за автомобили с мощност на двигателя над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW;

 

това намерих :) нз в другите страни как е

Link to comment
Share on other sites

а я виж колко 6-цилиндрови бензини са точно 163 кобили или 155 по документи. прекалено често се срещат тези числа, за да са случайни.

границата от 120КВ е възприета от доста време, но е свързана с остарялото мислене за екология "по-мощните двигатели са по-мръсни", което си е така, въпреки силното лоби на автопроизводителите.

из европейския съюз също настъпват зловещо с пътните данъци на 100 к.с, на 163 к.с. и на 204 к.с. (отново едва ли са случайни числата, като се срещат в поне 3 страни), но после отстъпват чрез екоданъците и в крайна сметка германския данъкоплатец примерно има доста изгода да кара нов автомобил с висок екостандарт. у нас както винаги се възприемат успешните практики само наполовина.

 

разчитах на теб да откриеш тез числа защо се срещат толкова често, както намери за японците, но и на мен не ми се отдаде търсенето за потвърждение на тез праговет обаче не намирам и документи които да ги отричат, тъй че не знам дали да ги обявяваме за достоверни или не. факт е че разграничение по мощност винаги е имало. и че то няма нищо общо с лукса, но наш бойко обича ПР-а си и не може да пропусне употребата на поредното гръмко название.

 

Искаш да ми кажеш, че ако утре някой ти подари Тундра или Ламбо Диабло - ти ще можеш без проблем да го караш така както караш сегашната ти кола, да му плащаш данъците и т.н. Или да не скачаме толкова много ами просто с една Вектра ОPC, е30 М3. Мисля, че най-малкото разхода им е доста над твоя...та все още ли мислиш, че мощността не е критерий за лукс? .....още примери да ти дам ли?

 

А пък колко коли дето са между 1.6 и 2.0 с лекота прескачат 163те коня? :)

новите турбо бензинки

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Не са го приели естествено. И вероятно и няма да го приемат. Сигурно пробваха секирката за ЕВРО стандартите, които щат-не-щат ще въведат под натиск от ЕС. А те бая ще засегнат хората със стари коли ако не се постъпи разумно и да се направят преференции за LPG , както е в много от страните с ЕКО такси.

Link to comment
Share on other sites

....ако не се постъпи разумно и да се направят преференции за LPG...

 

...Нещо,което трябваше да направят отдавна...А не хората да купуват стари нафтови печки и да тровят въздуха като за световно.Колкото до данъка,ще го приемат под една или друга форма...

Link to comment
Share on other sites

Колеги , изкажете мнение за закупуването на нови летни гуми. Някой да има впечатления за гуми HANKOOK http://www.hankooktire-eu.com/ ??? Днес в сервиза продавача ме обеждаваше , че били страхотни и че даже новият GOLF 5-6 и Passat B6 били излизали от завода като носители на тази марка.Цената , която ми предложи е приемлива , а пък и ми казаха че са много по-добри от SAVA и KUMHO. Казвайте дали утре да ходя да ги взимам.

Link to comment
Share on other sites

То най-правилното е на база изгорели газове и изминати километри последната година но е повече от ясно как изминатите километри ще се "patch-ват" за целта... а и с тези технически прегледи ще е само прах в очите.

 

Обаче не се ли учудвате че "еко такса" още не са споменали? Пу пу пу да не дърпам дявола за опашката

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Страх ги е да я споменат, че 80% от колите са под сигурно 1-вия и 2-рия евро стандарти - и това са все хора които не са си купили такива коли по желание ами просто нямат пари за по-екологични.

Link to comment
Share on other sites

Не е толкова прост проблема, host. Едно 6-7 годишно бензиново Пежо е по-еко от някой 15 годишен дизелов мерцедес и тук вече се обаждат особеностите на пазара - "аз френска чикия не искам" и се качват на стар дизелов мерцедес с не особено малък двигател.

Link to comment
Share on other sites

Не е толкова прост проблема, host. Едно 6-7 годишно бензиново Пежо е по-еко от някой 15 годишен дизелов мерцедес и тук вече се обаждат особеностите на пазара - "аз френска чикия не искам" и се качват на стар дизелов мерцедес с не особено малък двигател.

Че защо пък да го няма тоя избор. И аз френска кола не искам, освен ако не е служебна. Тва май му викат личен избор. Само, че моя такъв ще е по-новата макар и малка(италианка) пред дърт таралясник с мерник.

 

Страх ги е да я споменат, че 80% от колите са под сигурно 1-вия и 2-рия евро стандарти - и това са все хора които не са си купили такива коли по желание ами просто нямат пари за по-екологични.

Аз тва като го казах - половината галактика рипна без дори маааааалко да помисли.

Link to comment
Share on other sites

Дърт таралясник, но вземи направи това с италианска кочинка или френска чикия...

Аз и не искам. Дрифта ме кефи - признавам. Но по ме влече драга. Все има някоя и друга италианка със задно :)

Link to comment
Share on other sites

Има но няма да е екологична в смисъл малка градска количка 1.0-1.3

Tва ми прозвуча като оная работа до края и душата в рая. Не стават така тия работи :D :D

Link to comment
Share on other sites

Мисълта ми беше, че дали голяма италианска кола със задно, която гори 15 бензин или дърт мерцедес, който гори 15 нафта - все тая за екологията.

Всъщност мерцедеса гори повече - един познат има W123 300D и му гори 18-20 нафта градско :lol:

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

Имам едни гооооооооОООооолеми съмнения, че заден десен амортисьор е заминал. Трябва ми обаче потвърждение. "Тресачка" или там както се казва да препоръчате за тест на амортисьорите и пружините - адрес, тел, цена?

Link to comment
Share on other sites

Данък лукс-мукс все ще го избягат хората... просто ще си регистрират колите в чужбина и така ще осъкатят държавата и откъм ддс...

Значи бай Петко с Голф 2 дизел е боклук, че кара такава кола и не си е купил 750 и замърсява много природата, но тарикатите накупили си скъпи коли, които са с чужди регистрации им сваляме шапки за келешлъка, така ли? Хвала. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...