Jump to content
BulForum.com

НетГруп ООД


Recommended Posts

А бе не знам за вас, ама аз тотално изядох голямата курабия :angry1 Снощи не можах да се логна в офиса - бях пуснал firewall-а - ясно, обаче.... днес отпуснах нещата и лъснаха кирливите ризи :angry: От офиса не можах грам да се вържа на Булсаламовския IP - даже ping не ми се връща...хубаво , викам сигурно поне обратно ще стане - обаче пак куриандър в супата :angry1 оказва се че внезапно не знам как порта който ползвам за SSH ( не ползвам стандартния) се оказа филтриран заедно с още някой...... ама кирливия 3389 си върви :angry1 Още не са се нанесли и вече почват да €%$€% по пътеката :angry1 . айде за смачкания динамичен адрес за 50 мин ще се пробваме с разни дивотии като dyndns, ама ако ще трябва да се заиграваме и с разни портове :angry1

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Вчера вечерта =>

928008725.png

Явно трябва да изчакаме малко за да видим как ще се развият нещата. Определено за 2-3-4 дена не може да очакваме да са перфектни.

Link to comment
Share on other sites

Вчера вечерта =>

928008725.png

Явно трябва да изчакаме малко за да видим как ще се развият нещата. Определено за 2-3-4 дена не може да очакваме да са перфектни.

Потвърждавам, че поне ъплоуда като че ли е малко по-висок от на Нетгруп. Но тоя пинг дето го показваш не е добре. Явно спийдтеста се бърка, защото реално пинга е нормален, измерен в промпта.

Общо взето положението за момента се търпи, ако няма прекъсвания и дропове, и по-важното - IP-тата да не сменят, ще се изтърпи някак.

Link to comment
Share on other sites

Прави ми впечетление,че доста хора се оплакват от загуба на всякаква свързаност. Някой по-горе беше писал,че вече са "силно" динамични ип-тата. Пробвахте ли с auto obtain ip/dns? Колкото и абусрдно да звучи ми мирише на подобен проблем поне при някой,особено като се има впредвид че от край време хората на нетгруп са си на статични настройки (въпреки,че си имаше 'работещ' dhcp сървър).

Link to comment
Share on other sites

Прави ми впечетление,че доста хора се оплакват от загуба на всякаква свързаност. Някой по-горе беше писал,че вече са "силно" динамични ип-тата. Пробвахте ли с auto obtain ip/dns? Колкото и абусрдно да звучи ми мирише на подобен проблем поне при някой,особено като се има впредвид че от край време хората на нетгруп са си на статични настройки (въпреки,че си имаше 'работещ' dhcp сървър).

Ами те тези статични настройки си отидоха онзи ден - всякакви такива заминаха а заема на Ip то си е на 50 мин. - и толкова. Въпроса ми е има ли начин да разбера кои портове по принцип НЕ се филтрират тези от Булсата ?

Link to comment
Share on other sites

Че аз винаги съм си бил на автоматични настройки на нетгрупа. Явно е друг проблема зашото от вчера нямам интернет. Предполагам че проблема не е в мен щото до оня ден нямах проблеми.

Link to comment
Share on other sites

Който има проблеми с нета, след като е приминал на Булсатком (като мен) директно да се обажда на нов доставчик... проблемите няма да се опрвят.

Аз 4 дена вече не мога да ъплоадна 2мб файл, не мога да си видя адсенс, не мога да си проверя пощата... нищо... вече си заявих Н3...

Link to comment
Share on other sites

Който има проблеми с нета, след като е приминал на Булсатком (като мен) директно да се обажда на нов доставчик... проблемите няма да се опрвят.

Не ги защитавам, но не съм съгласен. Аз защо нямам проблеми? Явно много неща оказват влияние, но не може по теб да съдиш за всички. :)

Link to comment
Share on other sites

Не ги защитавам, но не съм съгласен. Аз защо нямам проблеми? Явно много неща оказват влияние, но не може по теб да съдиш за всички. :)

 

A какво да правият хората когато и те като DCC не им действат старите телефони, на сайта нищо като информация за офис , телефон ...

Как да се свържеш по водопровода ли? И ако така искаш да имаш клиенти незнам , ти се наакай веднъж после плащай за Билборди , ще ти се хвана на въдицата ама друг път.

Пробайте да звъните на телефоните на Bulsat , все пак ако и там незнаят къде да Ви пренасочат се сещам само за Арменския Поп в Кючука :-)

http://bulsat.com/contacts.php?go=68

Link to comment
Share on other sites

A какво да правият хората когато и те като DCC не им действат старите телефони, на сайта нищо като информация за офис , телефон ...

Как да се свържеш по водопровода ли? И ако така искаш да имаш клиенти незнам , ти се наакай веднъж после плащай за Билборди , ще ти се хвана на въдицата ама друг път.

Пробайте да звъните на телефоните на Bulsat , все пак ако и там незнаят къде да Ви пренасочат се сещам само за Арменския Поп в Кючука :-)

http://bulsat.com/contacts.php?go=68

Аз изобщо не съм споменавал за поддръжка или телефони или офиси. Говорех за проблема с качеството на нета след смяната от Нет Груп към Булсат. :)

Link to comment
Share on other sites

Аз изобщо не съм споменавал за поддръжка или телефони или офиси. Говорех за проблема с качеството на нета след смяната от Нет Груп към Булсат. xmas.gif

 

Ти си май единственият читав от групата laughing.gif

 

Логично е хората да са бясни

Link to comment
Share on other sites

Аз изобщо не съм споменавал за поддръжка или телефони или офиси. Говорех за проблема с качеството на нета след смяната от Нет Груп към Булсат. :)

 

 

Да де ама ти си имаш НЕТ , а дали ако нямаше щеше да си така споко след като си платил да имаш а :devil

Link to comment
Share on other sites

Определено търпението ми не е безкрайно, но все пак трябва да има някаква търпимост. Е ако в нормално време ми се прецака нета ще звъня през 5 секунди и 5 пъти ще отида до офиса, но при положение, че се бърника, сменя, настройва и какво ли още не... може би щях да потърпя малко. Наблягам на думата МАЛКО. :) хахаха

Link to comment
Share on other sites

. . . ако и там незнаят къде да Ви пренасочат се сещам само за Арменския Поп в Кючука. . .

 

И още една алтернатива има, но пък ще трябва поне някакъв достъп до интернет

http://armenskipop.net/

Link to comment
Share on other sites

Абе честно казано до завчера не беше толкова зле булсат-а, защото от вчера не съм в града и не знам вече как е, но ако се задържи така, ще е Ок, притеснително е това за "да забравим" за статичен IP, което е общо взето недопустимо за мен, как така ще забравим, да не може човек дори с някакво доплащане да има старичен адрес..

Че мен освен добрата връзка, това е другото, което силно ме слепяваше с Нетгруп.

Дано скоро продължи с Лангейм :) .

Link to comment
Share on other sites

Оооооо и моето ИП почва с 46.40... Това е много лошо... Видене твоето ИП запази ли ти се или и то е сменено , въпреки че си оставаш на лангейм ?

 

Ще сменям доставчика то е ясно....като бивш работник в една от фирмите мога само да ви уверя, че вече не сме абонати на лангейм ...а на булсатшит...еее продадоха се....пуууу.......скапан нет уплоудвам с 4кб...пинг към абв дропи си ....м..та

Link to comment
Share on other sites

Аз съм много доволен до момента. Не усещам разлика (е, малко пинга се ебава, но това за сега не е болка за умиране), а и с тия промоции нет+тв ще намажа -25 лева на месец. Ще видим ко ши стане.

Link to comment
Share on other sites

Продължавам да нямам нет на лаптопа. Оказа, че компютрите на Виста имали проблеми с автоматичните настройки на мрежата, поне така ми казаха в офиса на блок 144 (работело се по въпроса). А се наложи да отида с колата до там, защото не си вдигаха телефоните. И наистина когато отидох имаше две каки които Не вдигаха телефоните, които пък не спираха да звънят. Та както и да е прибрах се и ръгнах кабела в другия комп, който е с ХП, и о чудо има интернет и то досто добър. Та явно трябва да се почака малко да си оправят бакиите.

Link to comment
Share on other sites

Хайде и аз да се оплача малко. Гледам преди няколко дни минах към булсат автоматично. Проблемите започнаха. Настроих си рутера и хвана някво Ай пи и уж проработи. Ама сега имам проблеми с нета. Ту има, ту няма и не мога да разбера от рутера ли е, от нета ли е? В понеделник ще се псуваме май в офиса на Нет Груп, който вече е на Булсат. Плащам за този месец да видя кво ще се случи и ако не се оправят ще бягам и аз. То бива, бива наглост, ама да си сменят Ай пи без да кажат, добре че следя форума тук от работата, та разбрах за кво иде реч. В Абсурдистан вече всичко е възможно....

Link to comment
Share on other sites

Два полезни цитати, за да се добие представа какво предстои:

Всъщност първия месец скоростта е на max, а след това - колкото си платиш. Прекарването е 30 лева, а ако го плащаш заедно с телевизията има 3 лева отспъпка.

 

Ако решиш да търпиш комбинацията некадърен достачик + старата мрежа на Нетгруп' date='

спокойно може да не им плащаш, защото се оказва, че събират данни за абонатите,

когато отиват да си платят.

(нормално е да е така - защото не съм им предоставял такава информация, а и те не са проявили интерес)

 

В момента за тях си един МАК адрес. Колкото и компютри да си включиш,

толкова реални ИП-та ще получиш. (пробвай ако не вярваш)

 

Когато им звъннете се пригответе да им кажете МАК адреса си, защото имена и адреси нямат никакво значение.

 

Ако им заявиш по телефона , че си си предплатил при тях за няколко месеца, ако те спрат

и на това ще се вържат. Те не разполагат с информация в момента.

 

Ако отиде комшията ти, който например и хабер си няма от нет и каже, че е предплатил и това даже не знаят.

 

Досега никой от тях не е потърсил помощта ми за преодоляването на този проблем.

Знаят че ще им струва пари, а те мразят да дават пари.

Колкото повече време минава, толкова повече пари ще им струва.

 

 

Вероятно тактически изчакват, защото и да им я предоставя тази информация,

нямат софтуер в който да я нанесат.

 

Нямат софтуер за статистика на загубите по мрежата.

Нямат софтуер за регистриране на обажданията, проблемите, съответно и за историята на проблематиката.

 

В допълнение в мрежата им постянно тече arp poisoning с идеята двама абонати от сегмента да не могат да се виждат, а да комуникират само през рутера.

Това влошава работата на броадбанд рутерите. Те са много чувствителни на мултикаст (слаби са им процесорите).

 

В момента мрежите по центъра и по тракия са едно цяло. Ако някой броадбанд рутер, бъде обърнат да раздава DHCP става страшно всичко пада.

 

А проблемите са много от проблеми с буксата на абоната, до преместването на кабела му.

Всичко при тях ще се свърши с първата буря. Да не говорим, че всеки един абонат започва да смята,

че проблемът е при него и започва да "чопли" и да се опитва да си оправи компютърът или рутера

и с това още повече влошава положението.

 

Старият екип са го взели на работа, но той ще бъде като сляп навън.

От офисите и касите няма да има съпорт. Администраторите им са в София.

 

Определението, което даде мой колега за ситуацията при тях в момента е:

 

ТЕ СА В ТЕХНИЧЕСКИ НОКАУТ.

 

Стоят прави на краката си, не са паднали, но все още не осъзнават какво се случва около тях.

Действителността е, че са си купили мрежа от въздушни кабели с Х на брой абонати, които скоростно се смаляват с всеки изминал ден.

Накрая ще останат X-Y абонати, на които поддръжката ще им струва толкова много пари, че ще бъде безсмислено да им се предлага услуга.

 

Пародията е че направиха излитане от висока скала и вместо да поддържат височината,

те настъпват газта за по-бързо забиване в земята. В момента се лъскат офиси.

Закупуват се нови автомобили. Градът е залян от реклама им.

 

Все едно е даже и да им дойдат заявки за включване те не могат да ги изпълнят.

 

ОК - капацитета на работа на екипа им го знам - Знам какво могат за 8 часов работен ден.

Попитах единият от колегите ми: Какво става ?

Отговорът му беше лаконичен - каквото ми кажат това правя.

Честно, не можех да повярвам, защото самият аз не разполагах с достатъчно информация,

за да го управлявам този човек, когато Нетгруп поддържаха тази мрежа, необходимо е много добра координация

и комуникация между хората в двата края на линията. Такава там няма.

 

 

До нова година ще стане следното: ДОЙДОХТЕ, ВИДЯХМЕ ВИ и ВИ КАЗАХМЕ ЧАО !

 

Въпреки че не само не са ме информирали, нито за продажбата, камо ли за намеренията си,

аз не само не им преча, но се опитвам и да помагам както на техниците им, така и на абонатите,

които все още звънят в офисите ни. Днес им се обади, че има паднало дърво на Парчевич и

че гражданска защита разчиства и да си оправят кабелите.

 

При нас се знаеше кой е с рутер и кой с wireless. Кой е с Windows и кой с каква операционна система е.

Знаеше се на кой му е включен компютърът на кой не. Даже касиерката разполагаше с тази информация и

с един клик можеше винаги да направи диагностика на сързаността (с малки изключения - свързаност на 10 мегабита не се разпознаваше).

Имаше SMS оповестяване за отпаднали връзки. SMS оповестяване за температурни отклонения по техническите ни възли.

 

Контрола върху трафика и количеството му към абоната не беше свързан при нас с това колко трафик можем да закупим или

на това колко е свързаността ни със София. Винаги беше свързано с възможността на мрежите да го пренесат.

Най - слаби като пренос бяха мрежите на Нетгруп. Това, което правят техните администратори в момента е

че трафика към абоната е без контрол, кой колкото си хване. С нощните ни скорости от време на време сме си имали грижи -

няколко късно лягащи си абоната да създадат грижи, като претоварят локално някое трасе в мрежата.

 

Когато бъде вдигана скоростта никой не забелязва, когато обаче бъде свалена всички го виждат.

 

В този форум често съм отговарял и винаги съм се старал да бъда прецизен. Там ще си глас в пустиня.

С много от хората съм комуникирал по един или друг начин било чрез форум, е-мейл, телефон даже и F2F.

 

В момента Булсат подписват договори .... , НО ..... в тях не се вписва номер на договора, няма дата на договора,

няма предмет на договора, няма условия, няма цена, няма скорости.

не се знае изобщо за какво се сключва договора.

Има име, адрес, ЕГН, номер на лична карта и задължение да се спазват Общите им условия, които не се предоставят.

 

 

Казват, че конкуренцията било хубаво нещо, та си мисля колко хубаво щеше да бъде всичките ми конкуренти в Пловдив да са като тях. Да ама не са !

 

Има една поговорка за ЖАБАТА и ВОЛА. За тях важи с пълна сила.

Всеки си плаща за обучението. Те избраха метода на пробите и грешките.

За голяма компания като тяхната е леко рисково такова поведение.

 

Съмнявам се, дали някой от абонатите им ще ги трае да си правят експерименти.

 

За центъра продължаваме да приемаме заявки за включване.[/quote']

Link to comment
Share on other sites

А бе някой ходил ли е да се отказва от интернета ? Защото ако е вярно това, че в момента не се знае кой -кой е в мрежата как да се отпишеш като те няма никъде.... А пък за офисите им - аз никога не съм и стъпвал в офис - все по банков път си плащах .... да вземем да си опечем и тук нещата ...

Link to comment
Share on other sites

Аз се отписах... просто си прекарах друг нет и срязах тоя кабел.

ами то и аз стъм на този ход, ама викам да не ми измислят някави пропуснати ползи и дължими такси - то нали и те са малко гейове като онези от БТК с техните заробващи договори и простотии :angry1

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...