Jump to content
BulForum.com

Газови системи за автомобили


HEMO

Recommended Posts

Да бе, да! А един мърмот...

Как е успял с газ да скапе бензинова дюза, ей тва не мога да се сетя? Щото ако е газовата дюза, няма нищо общо с бензиновата и на бензин ще си върви. А газовата дюза не е ли в гаранция, та да му я сменят?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Ми немога да ти кажа как се прецакала ма факт е че като отиде в сервиза му казаха че 1 от дюзите бензиновите е за смяна.Факт е също че като купи дадения автомобил колата си вървеше като самолет и даже имам клип как дига 210 на магистралата.Незнам кой е слагал уредбата ама и на ГАЗ посмъртно неможеше да дигне и 180 а на 150 умираше.Както казах на бензин си ги хвана 210.

Link to comment
Share on other sites

Ами можеше да почнеш оттам, че са му сложили кофти уредба. И да пропуснеш заключението, че уредбата му е повредила дюзата, щото няма как да знаеш това. А ако беше свястна уредбата, на газ нямаше да има проблем да си върви както и преди, даже и без бензинова дюза.

Аз пък като си сложих газова и след няколко месеца ми се наложи да правя кормилна рейка, ама не съм се сетил да търся връзка между двете събития. На всяко нещо си му идва време за ремонт и смяна.

Link to comment
Share on other sites

E как докато караше на бензин не му се повреди дюзата а се чупи след като си сложи газова?Пък и двете имат връзка все пак.Не бацат дюзите щото са изключени и фабричното ЕКУ се побърква.....И къде е дюзата къде е рейката........Поне двете да бяха в двигателя.......

Link to comment
Share on other sites

Е то ECU-то се побърква, щото не е сложен свестен емулатор и от това да трупа грешки, ама да развали дюзата в отговор малко не ми се връзва.

 

Може компа да е отмъстителен и да я е развалил нарочно :D

А моя комп се разбра чудесно с газовата ми. Дори сам си мести ъгъла на запалване когато работи на газ, което честно казано ме учуди, но е факт :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Марвинчо,прекаляваш малко.Много ли богати хора познаваш??Много ли готини коли си карал?Това май беше тема за газови системи на автомобили и възникна съвсем логичен спор-какво по дяволите ме интересува колко си богат,стринка ти колко и тежат ташаците и кой си познавал??Като 15 годишните рацерчета по светофарите си-"ела да ти покажа".Ми ние българите винаги знаем най добре бре.BRABUS оповестиха,че са осъзнали умопомрачителната мощ на газта и новият им модел ще използва това смазващо законите на физиката гориво.За ръководител завеждащ конструкторският отдел е назначен Marwin щото има много опит в свръхзвуковите тунинг газ чудовища.В момента се очаква от ферари да преорганизират производството си и като опция всяко ново ферари може да си го поръчате едноместно с метанова уредба до вас за повишаване на мощността.Върви с комплект лепенки-"майната ви на всички комплексирани бедни дрипави селяни-по-бърз съм и ми е евтино и гот".Противно на очакванията от мегакасовият голфаджийски хит "бързи и яростни" разкриха че бутилките които бяха в колите в насъскващите състезания бяха всъщност газови уредби и бяха успешно замаскирани като НОС и ЧЕП.

Link to comment
Share on other sites

Нека да започнем именно от този факт. Но никой не мисли за вредите от бензина като гориво.

 

Ами има такъв момент, но точон причина като твоята досега не бях чувал. Моята кола е с турбо, и алтернативите ми бяха две - или OMVL Dream XXI, или BRC Sequent Fastness. Първата уредба се оказа, че не може да ми храни двигателя като се развърти турбото, втората пък имала софтуерен проблем и се караше с груповото управление на бензиновите ми дюзи. И това всичко заради това, че газовият компютър на практика не е самостоятелна електроника, ами т.н. Piggy Back, който взима управляващите сигнали от бензиновото ЕКУ, доработва ги и ги подава на газовите инжектори. От тази гледна точка електрониката на ФОБОС е значително по-добра, тъй като си работи напълно самостоятелно.

Oт всички постове до тук разбирам колко разбират "разбиращите" или да ги нарича просто монтьори на газови уредби.

Трябва да са ясни следните неща:

1. Всички газови инж. работят на един принцип = четат импулси от бензиновите дюзи и изработват (с кофициент) импулси към газовите си дюзи, взимайки предвид данни от други датчици-ламбда сонда, налягане на газта, температури, МАП,ТПС. Газови инж. които работят без да използват сигналите от бенз.инж. или от бензиновия комп. НЯМА!!!

2. Различните системи имат различни възможности за настройка. Невъзможността да бъдат настроени вносните системи е донякъде и до некадърност на инсталатора.

3. Фобос системата има големи възможности за настройка но тях ги има и в другите системи -- разликата е че има кой да ти обясни как да ги ползваш и развитието на софтуера им е доста динамично - могат да ти компилират специализиран софтуер само за твоя автомобил (ама е малко вероятно да го направят за всеки).

4.Причините автомобил да не работи с определена система са следните:

-невъзможност да ти я настрои инсталатора (некадърност).

-не е изправен автомобила (запалителна система, електронна система, клапани, изпускателна система ако щете) и няма правилно/равномерно изгаряне.

-Всичко останало е прах в очите и замазване на положението.

Link to comment
Share on other sites

Айде сега де, колата не можела да си вдигне скоростта. Що говорите глупости. Преди няколко дни си сложих газова и веднага заминах за София. На магистралата си вдигна 190 като пич с включен климатик. Също така ECU-то не се шашка и не трупа грешки. Има си емулатор и всичко е ток. Едно е газовата и монтажа да е кофти и тогава може да се скапят много неща, но ако уредбата е сложена кадърно и самата тя е качествена, пък била тя и конвенционална не виждам какъв е проблема? Мишо ви обясни някои неща за газовите уредби, че и на метан, но няма кой да чете, а само се заяждате. Като не ви кефи не карайте на газ и толкова. Аз си карах моята кола на бензин 35000км., но почна да ми писва с тея цени и с тея мръсни горива. На 6000км. да сменяш горивен филтър, като преди това резервоарът е бил идеално чист и е сипвано гориво само от Лукойл... Правете си сами изводите. Плюс това не виждам какво има като колата има газова. Ако бензина поевтинее правя "цък" и колата си работи на бензин. Всеки да си кара на каквото си иска. Всяко гориво си има предимства и недостатъци. Честно казано мен най ме дразни бутилката на газовата уредба и чашката на бронята, но пък като знам, че отивам до центъра и се връщам за 1лв... това го забравям. Имам пари да си карам на бенз и дори я карах само с 98 и в момента резервоарът ми е пълн догоре, но защо като мога да не карам по-евтино? :)

 

@kener - а защо колата на Стефан /Пежо 406 с Фобос монтиран при Вендов/ сутрин като запали на бенз работи все едно, че някой е "врътнал" запалването като пумпал и седи да му гледа сеира?

Link to comment
Share on other sites

Пичове,тея ГИ-та Фобос ги слага май най-добре в Пловдив един пич зад военна болница,Слави Шишков се казва-ако някой проявява интерес мога да му дам телефон за контакт(или питайте колегата Лъки Лучано,той ме свърза с човека) :) Срещнах се преди няколко месеца с него,стори ми се много компетентен,показа ми монтиран ГИ на неговата кола (Волво мисля беше)Из форумите чета доста добри отзиви за работата му,говорих и с познат дето си е газифицирал рендето(лагуна) при него много е доволен човека :)

 

п.п.безсмислените спорове бензин vs газ не помагат на никой-който го кефи да се набутва за бензин,ние простите и икономични хорица,дето са се набутали да си купят големи коли,ше си караме на гадното течно-газообразно вмирисано екологично таксиджиско гориво :D

 

@Lucky Luciano-честито ти агууууу :P

Link to comment
Share on other sites

HEMO,ако не си разбрал повечето нямат нищо против метана и газта,просто някой хора заключиха,че на газ и метан колата ти става по-мощна.

Link to comment
Share on other sites

Доста време не бях чел темата и доста новости прочетох в областа на ГАЗ технологийте.

Ми ако е вече доказано физически и практически, че ГАЗ-та ще дигне мощността на колата ми, да слагам един газов инжекцион на белия кораб :woot

Link to comment
Share on other sites

Ако белия кораб е на аватара - забрави за ГИ :rolleyes: На КЕ джетроника дюзите са механични и няма как да вземеш сигнал.

Някой обаче не ме разбра правилно - исках да кажа че е тъпо и снобско да оприличиш човека избрал газта за селянин. Съвременните коли са толкова сложни че поставянето на газова уредба не е лъжица за устата на тъпия среден газаджия , който и идея си няма за принципа на работа на електронните системи - това е по силите само на квалифициран персонал , да кажем с инженерно образование. Във всички останали случаи газта съсипва колата , не газта а аматьора който я е слгал.

Link to comment
Share on other sites

А гот ли ти е да са буташ с бакшишите на една и съща колонка ?

и кое те кара да мислиш, че е задължително да си умирам от кеф, когато отида да си заредя колата? аз си търся удолвоствието другаде. еднакво безразлично ми е дали се 'бутам с бакшишите' или пък виждам интилигентна физиономия на ракетен инжинер в голф 2-ка до мен. не мога да разбера що за довод против газта е това.

изобщо няма смисъл да се спори. всеки си има своите причини да ползва или не алтернативни горива. да се дават квалификации, на основание това дали караш на газ или не, е тъпо.

Link to comment
Share on other sites

Ако белия кораб е на аватара - забрави за ГИ :rolleyes: На КЕ джетроника дюзите са механични и няма как да вземеш сигнал.

Някой обаче не ме разбра правилно - исках да кажа че е тъпо и снобско да оприличиш човека избрал газта за селянин. Съвременните коли са толкова сложни че поставянето на газова уредба не е лъжица за устата на тъпия среден газаджия , който и идея си няма за принципа на работа на електронните системи - това е по силите само на квалифициран персонал , да кажем с инженерно образование. Във всички останали случаи газта съсипва колата , не газта а аматьора който я е слгал.

 

Ама май не ме разбрахте.Аз не оприличавам на селяни онези които карат примерно Вектричка,Омегичка,Ескортче,Меганче и т.н. коли.Тези хора щом карат такива "ретро" возила значи не са особенно богати и карат на газ.Обаче човек купил си примерно БМВ 745ЛИ или пък да кажем Ягуар Х тайп и му турил газ е това за мен е селения.

 

Да за това си прав че средния газаджия не е много компетентен.Щом някой и на Кадет се затрудняват да сложат газ значи не са особенно добри.

Link to comment
Share on other sites

не , точно съм те разбрал - не е селяния да си правиш сметката и ПРИ РАВНИ ДРУГИ УСЛОВИЯ да ползваш 2 пъти по евтино гориво. Парите можеш да ги оползотвориш по добре от колкото да ги дадеш на Лукойл - ако искаш ги дай на бедните , повече полза ще има.

Селянията е да снобизма да / или мазохизма ако щеш/ да се напъваш да наливаш 2 лв/л , да се стискаш и да не си караш колата и в същото време да плюеш хората че карали ва газ.

Link to comment
Share on other sites

и кое те кара да мислиш, че е задължително да си умирам от кеф, когато отида да си заредя колата? аз си търся удолвоствието другаде. еднакво безразлично ми е дали се 'бутам с бакшишите' или пък виждам интилигентна физиономия на ракетен инжинер в голф 2-ка до мен. не мога да разбера що за довод против газта е това.

изобщо няма смисъл да се спори. всеки си има своите причини да ползва или не алтернативни горива. да се дават квалификации, на основание това дали караш на газ или не, е тъпо.

въпросат ми не беше адресиран към теб за това недей ми отговатяй на него. прочети малко по-назад и ще ти стане ясно

Link to comment
Share on other sites

Затвориха пътя към ферибота Оряхово заради тежката катастрофа край село Добролево

16 септември 2007 | 12:22 | Агенция "Фокус"

с. Добролево. Затвориха пътя към ферибота Оряхово заради тежката катастрофа край село Добролево, предаде кореспондентът на Агенция “Фокус”. Групи на противожарната служба от Бяла Слатина и Враца разрязват останките от автомобила. Колата е напълно овъглена, части от нея са се разхвърчали в близката нива. Автомобилът е прекършил крайпътното дърво. При пожара то също е обгоряло.

По данни на близките най-вероятно в автомобила е пътувал неговият собственик – 23-годишният Радослав Рачев, който е дозиметрист в АЕЦ Козлодуй. Младият мъж е с висше образование, бил е изключително коректен и принципен човек, не употребявал алкохол.

Предполага се, че другото овъглено тяло е на 22-годишния Красимир от село Гложене, който бил негов близък приятел от години.

Близките не знаят накъде се пътували двамата в 2 часа след полунощ, когато е станала катастрофата.

Тракторист, който орял нива, видял експлозия и пламъци, но докато стигнал до мястото, колата била изгоряла напълно.

Двигателят на колата е в нивата. Само по две брони, които са отхвръкнали до него, личи, че е била червена, тъй като горялата част е овъглена до бяло.

Румяна БОРИСОВА

 

познайте горивото

Link to comment
Share on other sites

познайте горивото

ti puk mnogo znaesh koi amatior mu e slagal gazovata,dosega shto ne se e chulo za eksploadirala kola v Evropa ? Shte ti otgovoria,shtoto v Evropa personala e kfalificiran i horata imat mnogo po visoki iziskvania ot nashite za montiraneto na gazovi uredbi.

 

p.s sry za latinicata,v chujbina sym(v zala)

Link to comment
Share on other sites

FalleN_213,

 

 

Газта е хубаво нещо за семейния автомобил, но да ти я сложи разбирач.

 

 

Чукча писател, чукча не читател...

 

Та следващия път не се хващай за последното мнение ами чети наред!

Link to comment
Share on other sites

Ако белия кораб е на аватара - забрави за ГИ :rolleyes: На КЕ джетроника дюзите са механични и няма как да вземеш сигнал.

Някой обаче не ме разбра правилно - исках да кажа че е тъпо и снобско да оприличиш човека избрал газта за селянин. Съвременните коли са толкова сложни че поставянето на газова уредба не е лъжица за устата на тъпия среден газаджия , който и идея си няма за принципа на работа на електронните системи - това е по силите само на квалифициран персонал , да кажем с инженерно образование. Във всички останали случаи газта съсипва колата , не газта а аматьора който я е слгал.

 

Абе имам един приятел газаджия, много отворен и доста ги чатка. Като е взех отивам при него да се видим на по кафе, и 1ч ми обясняваше че може да е направи, не е проблем, както с газов инжекцион, така и по обикновенния начин (по-евтиния). След като ми обясняваше повече от 1ч., накрая ми вика: "Виж сега не се занимавай с глупости и си карай колата на бензин, не си отваряй работа, и слагай таралеж в гащите". Аз му казах естествено, че не съм дошъл да ми прави оферта за монтаж, а да се видим и каже мнение за колата. Така че, може да стане, няма невъзможни неща, но аз съм мерси имам една на LPG :)

 

Ама май не ме разбрахте.Аз не оприличавам на селяни онези които карат примерно Вектричка,Омегичка,Ескортче,Меганче и т.н. коли.Тези хора щом карат такива "ретро" возила значи не са особенно богати и карат на газ.Обаче човек купил си примерно БМВ 745ЛИ или пък да кажем Ягуар Х тайп и му турил газ е това за мен е селения.

 

Да за това си прав че средния газаджия не е много компетентен.Щом някой и на Кадет се затрудняват да сложат газ значи не са особенно добри.

 

Като каза за BMW, се сетих за една скорошна случка и ми стана доста смешно, но има и такива.

Отивам да зареждам на OMV и гледам на съседната колонка за LPG се наредила някаква черна Софийска 7-ца.

BMW беше от модела преди послените доста наточено, без нищо селско в него, освен водача.

Докато пича ми миеше предното стъкло, гледам дойде му реда и от вътре отваря багажника (понеже е гъзар и не трябва да си личи газовия клапан на бронята), слиза тежко и гледа намръщено. Интересно ми беше колко ще зареди и се загледах, и след малко пълненето беше преустановено, а сумата на колонката показваше 30лв. :woot

Link to comment
Share on other sites

Като каза за BMW, се сетих за една скорошна случка и ми стана доста смешно, но има и такива.

Отивам да зареждам на OMV и гледам на съседната колонка за LPG се наредила някаква черна Софийска 7-ца.

BMW беше от модела преди послените доста наточено, без нищо селско в него, освен водача.

Докато пича ми миеше предното стъкло, гледам дойде му реда и от вътре отваря багажника (понеже е гъзар и не трябва да си личи газовия клапан на бронята), слиза тежко и гледа намръщено. Интересно ми беше колко ще зареди и се загледах, и след малко пълненето беше преустановено, а сумата на колонката показваше 30лв. :woot

 

Ми човека се крие щото явно не само за мен е селско ама и за него и да не се разконспирира.А аз пък се сетих за една случка на ОМВ на надлез Родопи.Спирам аз да сипвам бензин и пред мен едно Ауди А6 гледам сипва 100 октана бензинн.И аз като теб викам чакай да излюбопитсвам аджеба колко лв. бензин ще сипе.Викам поне 50 ще сложи.Почва пича да сипва стига 50,60,70........(почвам да си мисля това Ауди да няма дупка в резервоара)80,90лв..........накрая спря на 130 лв.Направо ми скри шапката тоя тип.Може тъп да е че не кара на газ ако щете ама евала му правя.Има хубаво Ауди кара си го с хубав бензин и едва ли има някви предрасъдаци да пести от гориво и едва ли не му прави кеф да си го кара на бензин.Ще спести сума пари после ще ги похарчи за ремонт.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...