Jump to content
BulForum.com

Газови системи за автомобили


HEMO

Recommended Posts

Ами, той charovni, доколкото съм запознат, си реши проблема преди доста време. Всъщност, доколко наистина го реши е друг въпрос, ама това е и друга тема.

А информацията в поста на колегата kener е малко подвеждаща, щото на сайта на Фобос, цитиран по-горе, цените се разминават от посочените.

Иначе и ние сме виждали газови инжекционни системи Фобос. И не само. Да не кажа, че даже сме се заровили до лакти с тях! :D Ама понеже не сме си платили за реклама в Bulforum, досега съм избягвал да го обявявам тук.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply
Ами, той charovni, доколкото съм запознат, си реши проблема преди доста време. Всъщност, доколко наистина го реши е друг въпрос, ама това е и друга тема.

А информацията в поста на колегата kener е малко подвеждаща, щото на сайта на Фобос, цитиран по-горе, цените се разминават от посочените.

Иначе и ние сме виждали газови инжекционни системи Фобос. И не само. Да не кажа, че даже сме се заровили до лакти с тях! :D Ама понеже не сме си платили за реклама в Bulforum, досега съм избягвал да го обявявам тук.

 

Ahahaha до лакти - сигурно до ушите ама аиде :D

Не искам да им правя реклама - исках да поясна малко (цените наистина сам ги объркал). Хората искат да си "ъпгрейднат" колата, но не знаят каде да отидат, да не ги излъжат, да не им прецакат колата, да не им оберат парите за нищо и т.н. Бих изкал да добавя само използваите представителите за съотвентните марки газови инжекциони, проверявайте (по възможност) дали наистина могат да ви направят колата да работи добре на газ - най-сигурно е да видите същата кола като вашата направена с въпросната система.

Има случай в които дадена система се поставя в автомобил (давайки гаранция, че ще стане) и след няколкодневна неравна и неуспешна борба да се настрои системата да работи т.нар майстори се отказват и ви я демонтират, или по-зле пускат ви да си ходите с условие "Че то по добре не можело да стане и дребните косури като гаснене, препукване, липса на мощност при високи/ниски обороти, предърпване са незначителни проблемчета ". Имате ли такива симптоми -> колата ви не е настроена добре или тази инж. система не е за вас.

Link to comment
Share on other sites

Теодор Вендов така е "направил" едно Пежо 406 на един познат, че направо по-добре да си беше сложил изпарител - нищо против Теодор Вендов, но след като видях "монтажа" извършен от него... Газовият инжекцион на Фобос е наистина много добър, но има друг сервиз, където монтажът се извършва наистина професионално и цената не е горепосочената :) Някой ако иска инфо да пише лично :P

Link to comment
Share on other sites

Теодор Вендов така е "направил" едно Пежо 406 на един познат, че направо по-добре да си беше сложил изпарител - нищо против Теодор Вендов, но след като видях "монтажа" извършен от него... Газовият инжекцион на Фобос е наистина много добър, но има друг сервиз, където монтажът се извършва наистина професионално и цената не е горепосочената :) Някой ако иска инфо да пише лично :P

 

Малко пояснение Т. Вендов не прави монтажи :punk . Той продава газови комплекти и насочва желаещи да си монтират инж към някои от сервизите в града (Все пак той разработва системата). Колкото до пежото ако човека не е доволен да си търси правата (ако монтажа наистина не е добър-> отивате и вдигате скандал в сервиза кадето са ви го свожили-> да ви го оправят), все пак това е едно от предимствата на фобоса -> потдръжката и гаранцията.Това се отнася за всички->не се примирявайте с не добре свършена работа все пак си плащате една солидна сума за монтаж(работа).

 

П.С. 100% сам сигурен, че Теодор не би пуснал кола с лош монтаж и най-вероятно не я е видял как е станала.

Link to comment
Share on other sites

Стига бе kener, нали по-горе ти ни препоръча господин Т. Вендов, като оторизиран представител и сервиз за монтаж на въпросните инжекциони!?! И че само там, щото... нали. Пък сега излиза, че той не правил монтажи! Как така? А и как става да не допуска лош монтаж, като не го прави? Продава системите и после колите минават при него на преглед след монтажа ли?

Аз лично знам отговорите на всички въпроси, ама да не остане някой от четящите объркан от напътствията, та затова питам.

А и Lucky Luciano кви такива ги пише завоалирани и дава инфо само на лични! :devil Тук хората като гледам си говорят директно! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Стига бе kener, нали по-горе ти ни препоръча господин Т. Вендов, като оторизиран представител и сервиз за монтаж на въпросните инжекциони!?! И че само там, щото... нали. Пък сега излиза, че той не правил монтажи! Как така? А и как става да не допуска лош монтаж, като не го прави? Продава системите и после колите минават при него на преглед след монтажа ли?

Аз лично знам отговорите на всички въпроси, ама да не остане някой от четящите объркан от напътствията, та затова питам.

А и Lucky Luciano кви такива ги пише завоалирани и дава инфо само на лични! :devil Тук хората като гледам си говорят директно! :D

Taka разликата е в това, че въпросния човек е връзката на фобос с всички сервизи в града (които искат да свагат инж. фобос) Той продава китове(комплекти за газов инж.) Ако някой иска да му се монтира такъв той те свързва със съответния сервиз дава им кит и съответно оговаря да ти бъде направен монтажа на опеделената цена в сайта.Тъй като в Пловдив всички майстори работеха на по-високи цени, а той е разработчик на системата и не се занимава с монтаж(няма сервис) е предприет този ход за да се зарибят клиенти.

Всеки един маистор минава на кратко обучение по монтаж. Сервизите които ги правят добре им се изпращат клиенти които са се свързали с него чрез сайта.

Link to comment
Share on other sites

Да внеса още малко объркване по темата.

Въпросният господин Вендов не знам дали "е връзката на Фобос с всички сервизи в града". Освен че не се занимава с монтажи, поне доколкото аз съм запознат, той не се занимава и с търговска дейност, т.е. не продава китове. Не знам дали е разработчик на цялат система, но със сигурност пише софтуера за нея. Самата фирма е на брат му (също много точен човек), който е в Плевен -там се произвеждат въпросните системи. Аз поне купувам китовете директно от Плевен, от фирма Фобос. Монтират се тук в Пловдив на цена около посочената (често има специфични неща, които тя не включва), без да имаме някаква специална уговорка за това с фирмата. Най-ниската цена по принцип се търси само от таксиметрови шофьори. Всички останали се интересуват от качеството на материалите, монтажа, гаранцията, вървенето на колата и пр. Без разрешение, обучение, одобрение и каквото и да е там от въпросния господин. С него сме контактували единствено при възникване на проблем -неподходящи дюзи за даден автомобил или дефектен компонент от кита, при което той е успявал винаги да реагира достатъчно бързо и адекватно. И нито купуваме от него системите, нито се отчитаме пред него с вече направения автомобил. Случвало се е да споделяме с него някои особености и специфики при монтажа или по скоро настройките на системата за някой екзотичен автомобил, за да бъдат включени в базата данни и да се предвидят в бъдещите версии на софтуера.

Link to comment
Share on other sites

с риск за малко да ви прекъсна рекламните спорове и с надеждата да получа отговор от хора, които се занимават с газификацията на автомобили, а не от такива които само са чели реклами за нея (като мен), имам следния въпрос:

възможен ли е монтажа на т.нар. "газов инжекцион" на автомобил с двигател 1,8T 16V, производство на някоя от марките на VAG през настоящия век? Питам щото тва си е с турбо и не съм наясно със съвместимостта на принудителното пълнене с газовите инжекциони. При подобна манипулация приблизително колко от 150те коня, които му се дават по заводска спецификация ще бъдат скопени? Разхода на газ ще се повиши ли значително? А тъй наречения "чип тунинг" приложим ли е на газифициран двигател или това което се случва в управлението на газовия инжекцион си е същото?

Link to comment
Share on other sites

Да може да му се сложи газов инжекцион, нито един от 150 -те ти коня няма да се загубят, турбото с нищо не бърка работата на двигателя и чипа който имаш също ще си е едно към едно с работата на инжекциона ти.

Една малка подробност ,обаче това ти го гарантирам при уредба BRC.Би трябвало и с други марки да нямаш проблем,ако са я настроили правилно към съответния ти софтуер на колата.

Link to comment
Share on other sites

И аз след време възнамерявам да си взема един Голф 1.8 Т а може и 2.3 V5 още не съм решил

но и мен ме интересува ако се здобия с Голфчето и конете муса повече от 150 демек е правен или чипосан мотора, ако е направя да върви и на газ ще изгубали част от конете като карам на газ ?

също ме интересува да ли е скъпо смяната на скоростната кутия от ръчна да се направи на автоматик ?

Link to comment
Share on other sites

И аз след време възнамерявам да си взема един Голф 1.8 Т а може и 2.3 V5 още не съм решил

но и мен ме интересува ако се здобия с Голфчето и конете муса повече от 150 демек е правен или чипосан мотора, ако е направя да върви и на газ ще изгубали част от конете като карам на газ ?

също ме интересува да ли е скъпо смяната на скоростната кутия от ръчна да се направи на автоматик ?

За обикновенни газови инсталации ли говориш или за газови инжекциони има разлика . Ако е инжекцион определено няма да ти се скопат конете напротив даже може да усетиш подобрение . Мой приятел е с фиат браво 1.8 гт и след като сложи газов инжекцион се усети подобряване на вървенето на колата . За скоросната кутия незнам но едно е сигурно подръжката е по скъпа . За какъф голф говориш 3 4 5 ? Защо направо не си вземеш с автоматична скоростна кутия ?

Link to comment
Share on other sites

За обикновенни газови инсталации ли говориш или за газови инжекциони има разлика . Ако е инжекцион определено няма да ти се скопат конете напротив даже може да усетиш подобрение . Мой приятел е с фиат браво 1.8 гт и след като сложи газов инжекцион се усети подобряване на вървенето на колата . За скоросната кутия незнам но едно е сигурно подръжката е по скъпа . За какъф голф говориш 3 4 5 ? Защо направо не си вземеш с автоматична скоростна кутия ?

Говора за 4-ка

ми ако си харесам някой с ръчна смятам да правя кутията авоматик

а това ако е вярно за газовия инжекцион значи това ще да е, кви пари излиза

а при наличието да речем на 190 коня при каране на газ ( газовия инжекцион ) падат ли конете и мощноста на автомобила илии

Link to comment
Share on other sites

На въпросният двигател 1,8T 16V няма проблем да се сложи газов инжекцион. Все пак, трябва да се види автомобила и да се прецени на място за точния тип на инжекторите и конфигурацията на системата като цяло, но не е проблем със сигурност

От чиптунинг при газовия инжекцион няма смисъл. Поне в частта, управляваща инжекторите, защото те при газ не игряат. Ограничителят на оборотите отпада в повечето случаи. Остават единствено настройките зе момента на запалването, които може да пипа чипът. В случая с газовия инжекцион имаш нов компютър, който се грижи изцяло за храненето на автомобила и можеш да си го настроиш както си искаш (е, не ти, но поне по твой вкус). Ако си с правилната газова система, обаче. При много от съществуващите марки и модели обаче (мисля да включа и BRC в тази група), тези настройки са автоматични или не могат да шават в големи граници. Така че с тях можеш да получиш прилично вървящ и харчещ автомобил и толкова! Когато системата позволява изцяло ръчни настройки, може да се контролира работата на двигателя във всеки диапазон на оборотомера. Може да се направят предварителни настройки за няколко режима на работа -напр. "Нормал" и "Спорт", които да си ги сменяш от бутона за команди на газовата система. При "Нормал" обикновено се задават настройки, при които автомобилът върви както досега и харчи с една идея повече, а при "Спорт" си зависи от теб каква мощ искаш и какъв разход си склонен да понесеш (най-често 2-3 литра отгоре).

 

А тая работа със смяната на скоростната кутия ми се струва несериозна! Даже и да се намери подходяща и да приемем, че се монтира правилно и успешно, не виждам как ще усетиш пълната й сладост, освен ако не е от точно същия автомобил. Скоростите се командват от компютър, в който трудно можеш да се намесиш и да направиш настройки. И ако приемем, че все пак това е възможно, едва ли ще ти хареса цената, на която може да се осъществи процедурата.

Иначе тези работи с поддръжката, могат да се пренебрегнат -имаш смяна на масло и филтър, дето се прави през мнооого километри, така че не ги брой толкова. Други "спецове" разправят, че и ремонтите на автоматиците били скъпи, ама без да са наясно с цените на ремонтите на ръчните скоростни кутии. Повредите в тези кутии най-често се свеждат до износване на съединителите им или повреда на някой от електрическите клапани. Все неща, които са отработени и лесно поправими. Поне от моя гледна точка.

Link to comment
Share on other sites

Автоматичната скоростна кутия ако се полагат елементарни грижи за нея ще е вечна, 99 % от сериозните повреди са от келешлък и немарливост.

 

Именно!

Link to comment
Share on other sites

а на мене ми минава една мисъл през главата .... защо примерно си купувате коли с по 150+ коня след като не можете да ги нахраните с бензин ?

Link to comment
Share on other sites

а на мене ми минава една мисъл през главата .... защо примерно си купувате коли с по 150+ коня след като не можете да ги нахраните с бензин ?

не сме си ги купили още, а събираме полезна информация предварително. може ли? одобряваш ли?

някои хора не си купуват автомобилите заради външния им вид или щото едикойси казал че са страхоооотни, примерно. желаем да направим избора си самостоятелно, ако разрешаваш.

за мен има значение дали с личната си кола ще правя 30 000 - 40 000км на година или до 20 000, поради високата цена на горивото й. паметник не ща да си купувам или да карам само служебните.

за теб се радвам че не те интересуват разходите, но не виждам с кво помагаш. минаващите мисли са в друга тема.

Link to comment
Share on other sites

Вече 50 000 км съм на газ с инжекцион и нямам никакви проблеми.При добре настроен газов инжекцион, трябва да ви гори дори с около 1/2 литър по малко в сравнение с бензина и трябва да ви върви по бързо на газ.Това че бензина имал повече мазилни свойства може да го твърди един пълен тъпак и малоумник, също така го твърдят и разни келеши дето никога не са имали такъв инжекцион а са чули от други малоумници, какво им говорят.Работил съм в сервиз на Мерседес 2.5 години в Щутгард и мога да ви кажа, че в момента ако си купувате нова кола може да си я поръчате с такъв инжекцион директно от дистрибутора.Толкова от мен, изборът е ваш. Успех ;)

Link to comment
Share on other sites

И аз след време възнамерявам да си взема един Голф 1.8 Т а може и 2.3 V5 още не съм решил

но и мен ме интересува ако се здобия с Голфчето и конете муса повече от 150 демек е правен или чипосан мотора, ако е направя да върви и на газ ще изгубали част от конете като карам на газ ?

също ме интересува да ли е скъпо смяната на скоростната кутия от ръчна да се направи на автоматик ?

 

Въпрос. Защо изобщо се натискаш да зимаш такива мотори щом ще слагаш газ ;). Много ми е любопитно

 

Вече 50 000 км съм на газ с инжекцион и нямам никакви проблеми.При добре настроен газов инжекцион, трябва да ви гори дори с около 1/2 литър по малко в сравнение с бензина и трябва да ви върви по бързо на газ.Това че бензина имал повече мазилни свойства може да го твърди един пълен тъпак и малоумник, също така го твърдят и разни келеши дето никога не са имали такъв инжекцион а са чули от други малоумници, какво им говорят.Работил съм в сервиз на Мерседес 2.5 години в Щутгард и мога да ви кажа, че в момента ако си купувате нова кола може да си я поръчате с такъв инжекцион директно от дистрибутора.Толкова от мен, изборът е ваш. Успех ;)

 

Защо не остана там при тях, ами се занимаш с "малоумници" тука

 

а на мене ми минава една мисъл през главата .... защо примерно си купувате коли с по 150+ коня след като не можете да ги нахраните с бензин ?

 

Добър въпрос.

 

 

Вчера един приятел на Ауди А3 1,8 125 коня си сложи "газов инжекцион" но не разбрах 1600 кинта със или без монтажа ;)

 

@ПРОСТАКА, може ли да обясниш на един "малоумник" защо и поради коя причина колата ти в момента върви повече. Или по физиката плюем със семки и бомбонки

 

 

Ми който си го може - може си AC Schnitzer съвсем неочаквано ще извади на автосалона във Франкфурт шоу-кара GP3.10 GAS POWERED. Колата е оборудвана с двигател 552 к.с., който работи с ... LPG (Liquified Petrol Gas).

 

Отворете на официалния сайт на фирмата и вижте повече данни за колата. Поради това, че кара на газ, въртящия момент е само 540 Нм, ускорява до 100 да 4.5 сек и маскималната скорост е 330 км ....

Link to comment
Share on other sites

Дошъл ти е акъла, преди искаше да слагаш газ на S80 :)

 

не съм искал просто споменах че ако ми гори изключително много може и да сложа но това най-вероятно нямаше да стане

 

не сме си ги купили още, а събираме полезна информация предварително. може ли? одобряваш ли?

някои хора не си купуват автомобилите заради външния им вид или щото едикойси казал че са страхоооотни, примерно. желаем да направим избора си самостоятелно, ако разрешаваш.

за мен има значение дали с личната си кола ще правя 30 000 - 40 000км на година или до 20 000, поради високата цена на горивото й. паметник не ща да си купувам или да карам само служебните.

за теб се радвам че не те интересуват разходите, но не виждам с кво помагаш. минаващите мисли са в друга тема.

 

не визирам тебе а лил стенли който иска да слага инжекцион на кола 190коня....за мене това е глупаво естественно може и да не съм прав

Link to comment
Share on other sites

Знаете ли, момчета, има една приказка "За такъв гъз, такъв х**" :) Така, че е нормално всеки да си се простира според чергата. Всеки иска да кара нещо мощно, нищо лошо, ама тия газ маз-ми тва си е икономия, ако на газ вървяха повече колите, що не ги правят на газ сичките ми се занимават с тия бензини и нафти.Отделен въпрос че почти в цяла Европа газта е забранена като гориво на автомобили.

Link to comment
Share on other sites

@ Marvin: Доколкото ми е известно няма напълно автономен газов комп. - всичките взимат за база инжекторните импулси от бензиновите инж. и ги увеличават/намаля с коефициент като спазват времето за появяването им и са пропорционални на ширината на импулсите.

1. Ако колата има ограничение тя произвежда импулси с ограничена продължителност и няма как газовия комп. да ги овеличи повече - ако чип тунинга премахва тези ограничения то газовият инж. ще си ги обработи както обикновенно.

2. При безпроблемен монтаж и настроика автомобила запазва показателите(конски сили) си но със сигурност ще гори поне 1/2 л. повече. Варианти в които гори по-малко, варви повече и т.н. са свързани или с намаляне на конските сили на газ, овеличаване на разхода на газ(2,3 до 5л), или лоша работа на бензин за сметка на добрата работа на газ която обърква представите за поведение на колата.

За тези които питат защо да се слага газ инж. в автомобил с 200+ коня бих казал представете си кола която гори 15лв./100км и варви с 200+ коня.Няма нищо срамно че карате кола на газ почти в цяла европа има газ станции (за сметка на метанстанциите = няма!).

Автом. скоростна кутия е удобна/практична за ползване ма разваля кефа от карането (мразя да чакам да превключи).По-трудна е за настроиване на газов инж.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...