Jump to content
BulForum.com

Газови системи за автомобили


HEMO

Recommended Posts

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Сервизи за монтаж и ремонт,марки модели,адреси и телефони на сервизи и др.Всякакво инфо по въпроса е добре дошло :) Пижо верно е на газ ама съм харесъл едно Митсубиши :love обаче не знам дали ще стане на газ...Ако имаш идея за сервиз дето хората са светнати,свиркай :)

Link to comment
Share on other sites

Сервизи за монтаж и ремонт,марки модели,адреси и телефони на сервизи и др.Всякакво инфо по въпроса е добре дошло :) Пижо верно е на газ ама съм харесъл едно Митсубиши :love обаче не знам дали ще стане на газ...Ако имаш идея за сервиз дето хората са светнати,свиркай :)

 

Ах тиии, ще изневеряваш на марката, а? :excl: Направооо не знам :laughing:

Аз лично взех да се замислям за газ, ама ще покарам още малко с 98 :punk :punk :punk

За сервиза ти пиша PM :)

Link to comment
Share on other sites

Газта има едно предимство - парите. И май нея не я фанаха шитните с акцизи и тем подобни. Аз лично ще си карам колата по-малко ако се налага, НО ГАЗ не искам. Ако колата Ви може да говори ще ви пита вие що не ядете само вода и хляб ами боцкате и мръвки ;).

Link to comment
Share on other sites

Газта има едно предимство - парите...

 

Че малко ли е?Аз с моята съм минал 70хил.км само на газ-при разлика 8-10 лева на 100км спрямо бензина, сметни колко е икономията ;) За мен колата е инструмент-начин да се придвижа от точка А до точка Б максимално удобно и икономически изгодно...И мръвките предпочитам да си ги "боцкам" аз,не да ги наливам в резервоара :lol:

Link to comment
Share on other sites

Да, така е. И за мен колата е не само удоволствие, но и бачкам с нея. Ходя насам-натам и си върша работа. На ден под 80км не падам градско. Досега я лигавих, ама вече не. При разлика в литъра 1.10лв. ше ме извинява. А и ако падне бенза нищо не ми пречи - цък и си минавам на бенз. Парите в газовата винаги си седят, а и кола с газова се продава много по-лесно в България.

Link to comment
Share on other sites

Газта има едно предимство - парите. И май нея не я фанаха шитните с акцизи и тем подобни. Аз лично ще си карам колата по-малко ако се налага, НО ГАЗ не искам. Ако колата Ви може да говори ще ви пита вие що не ядете само вода и хляб ами боцкате и мръвки ;).

ti si s punto 1.2 deto ti gori max 8 gradsko ostavashe i gazowa da mu slojish maina..

Link to comment
Share on other sites

Явно си ползвате колите само за ходене до кварталното кафе. 1000 км на месец/което смятам е нормално/ при 8/100 са 80 литра,което е около 160 кинта. Има хора,които взимат 300-400 кинта заплата-ми то половината ще им иде за бензин. Има си далавера с газта. На който му идва нанагорно цената на бензина - газ.

Link to comment
Share on other sites

Aко колата ви е с пълен инжекцион и можете да си го позволите , сложете си газов инжекцион и резултата ще е половин литър по малко ще гори газ спрямо бензина и ще вдига с 10 км повече, така е при мен.Впръскването е директно на цилиндрите и няма никакви загуби като при изпарителите и не слушайте кво ви говорят разни малоумници за мръвки и хляб.

Ето как изглежда

378847_orig.jpg

Link to comment
Share on other sites

мдаа.., при добре настроен газов инжекцион не само ще гори колкото бензина, но и ще върви колкото него ;)

аз също съм с газов инжекцион от BRC

Link to comment
Share on other sites

мдаа.., при добре настроен газов инжекцион не само ще гори колкото бензина, но и ще върви колкото него ;)

аз също съм с газов инжекцион от BRC

:punk :punk :punk :punk :punk :punk

Link to comment
Share on other sites

ti si s punto 1.2 deto ti gori max 8 gradsko ostavashe i gazowa da mu slojish maina..

 

8 е абсолютният минимум. Даже май не е стигало никога толкова. 9 10 си дава при положение, че се кара нормално без ръчка ;). Според теб как иначе са изкарани 90 коня от 1,2 мотор. Иска се тунджа за тях ;)

 

Aко колата ви е с пълен инжекцион и можете да си го позволите , сложете си газов инжекцион и резултата ще е половин литър по малко ще гори газ спрямо бензина и ще вдига с 10 км повече, така е при мен.Впръскването е директно на цилиндрите и няма никакви загуби като при изпарителите и не слушайте кво ви говорят разни малоумници за мръвки и хляб.

Ето как изглежда

378847_orig.jpg

 

а що не каза и колко струва това. Иначе и теб те тресе гъзарията........ама караме на газ. Стана ли ми нангорно колата я продавам и почвам да карам 99(рейс). Щото и газовата не е малко пари

 

Начи да фърля ей така 2 бона за колата с лека ръка. Запитвал ли се се дали всеки го може.

Link to comment
Share on other sites

По 1000 лв може да се намери вече. Мойта я сложих преди 2 години за 1650 лв и си ги е избила вече :)

колкото до разхода ти.., много ми се вижда, честно :)

аз с мойта 2.0/150 на бензин ми идва 10/11 градско с малко ръчки (те са неизбежни).

Наистина не са малко парите за инжекциона, но наведнъж по-мога да ги дам, отколкото всеки ден да се стискам с тоз бензин. Е когато газта бепе 1,20 а бензина 1,60 си гризях ноктите ама... :D .., ся ако трябваше да карам на бензин, сигурно щях често да натискам педалите на байка си ;)

 

едит: между другото, при инжекциона това е хубавото също, че искаш не искаш, колата пали на бензин и прехвърля на газ при достигнати 30 градуса. Това разбира се не е достатъчно да си съхраниш бензиновата система според мен и всеки път кат пълня бензин си хакам и конска доза добавка за почистване на горивната система. А и тази кола няма да я карам доживот, както се правеше на времето със закупените руски автомобили. Още малко и аре у лево, ше си зема само инжекциона за следващата ;)

Link to comment
Share on other sites

Пичове аз моята барака я юркам по 150км на ден и то предимно обикаляне за кеф... сложил съм и метанче и въпроните 150км са ми 9 лв. от време на време като ми скимне си ходя с аверите извън града там разхода пада... който кара на бензин още просто няма акъл. айде със здраве

Link to comment
Share on other sites

Пичове аз моята барака я юркам по 150км на ден и то предимно обикаляне за кеф... сложил съм и метанче и въпроните 150км са ми 9 лв. от време на време като ми скимне си ходя с аверите извън града там разхода пада... който кара на бензин още просто няма акъл. айде със здраве

 

ебати тъпото изказване , който може да си го позволи защо да не кара ... ?

Link to comment
Share on other sites

Как що ? Щото има пичове , дето карат бараки , гледат от прозореца все едно карат Ферари и се кефят като спрат пред някое кафенце :D От подобни хора не очаквай по-нормални изказвания ;)

Link to comment
Share on other sites

Пичове аз моята барака я юркам по 150км на ден и то предимно обикаляне за кеф... сложил съм и метанче и въпроните 150км са ми 9 лв. от време на време като ми скимне си ходя с аверите извън града там разхода пада... който кара на бензин още просто няма акъл. айде със здраве

 

Метан пък никога, ама никога няма да си сложа. Първо колата ще се скопи и колкото и да ме убеждават с разни адванс процесори и тем подобни простотии колата не е същата. Второ казвам "ЧАО" на багажника и като си погледна колата ще виси отзад и трето нямам намерение да обикалям като пчеличка покрай метанстанциите и да се редя с бакшишите. А и още нещо я тръгни с кола на матан с 5 човека на балкан - багажа ще им е в краката и още на най-малкото възвишение ще обърнеш на бенз, защото ако пуснеш и климатика направо слизайте да бутате :excl:

Link to comment
Share on other sites

Ако някои хора могат да тръгнат с автобуса когато им стане скъп бензина, само и само да не си развалят колата с газ, значи не им трябва кола изобщо. По-добре да си се возят на автобуса и да пестят стотинки за цигари или ваучер на ГСМ-а (например).

Съвременните газови уредби (инжекционните) са си хубаво нещо и изобщо не скопяват автомобила откъм мощност. Даже напротив -можеш да си регулираш разхода и мощността по твоя преценка чрез ключа (режими икономик и турбо) и да направиш колата даже по-мощна, отколкото е на бензин. Иначе, при нормални настройки, почти няма разлика в литри и мощност между газ и бензин. А и химерата от 2 бона за такава уредба отдавна е умряла. С такава благинка човек може да се уреди и за около 1250лв. И определено си струва, свен ако не е такава и цената на колата. Иначе всеки може да си направи сметката сам колко кара и за колко време щи си избие инвестицията. Възможно е такава инжекцижнна система да се направи и с метан, но тогава проблемът с бутилките, мястото в багажника, честата смяна на задни пружини и амортисьори :blink: и малкото на брой метанстанции си остава.

Като гледам, Lucky Luciano все по-правилно започва да разсъждава :D . Той си знае!

Link to comment
Share on other sites

Метан пък никога, ама никога няма да си сложа. Първо колата ще се скопи и колкото и да ме убеждават с разни адванс процесори и тем подобни простотии колата не е същата. Второ казвам "ЧАО" на багажника и като си погледна колата ще виси отзад и трето нямам намерение да обикалям като пчеличка покрай метанстанциите и да се редя с бакшишите. А и още нещо я тръгни с кола на матан с 5 човека на балкан - багажа ще им е в краката и още на най-малкото възвишение ще обърнеш на бенз, защото ако пуснеш и климатика направо слизайте да бутате :excl:

 

 

... проблемът с бутилките, мястото в багажника, честата смяна на задни пружини и амортисьори :blink: и малкото на брой метанстанции си остава.

 

 

не искам да споря, но тия изказвания от първа ръка ли са?

аз карам на метан. колата ми си върви почти като на бензин - това за възвишенията и климатика при мен не е така (и не би трябвало да бъде при добре настроена газова). не обикалям като пчеличка покрай метанстанциите - направо отивам и си зареждам (случва ми се на 3-4 дни веднъж). в багажника ми се събира багаж за 4 човека, отиващи на почивка, без да слагам нищо в краката им. познавам човек, който кара на метан 2 години и няма никакъв проблем със задни пружини и амортесьори (и той пише тук и може да го потвърди) и не видам причина да има проблем при положение, че резервоара ми пълен е 60 кг, а бутилката 85.

не искам да убеждавам никой да си слага метан, но нека говорим за неща, които сме видяли, а не дочули отнякъде.

Link to comment
Share on other sites

А, впечатленията ми са изключително от първа ръка! Една бутилка метан може да е 85 кг. Обаче с нея не се минават кой знае колко километри. А това, дето съм го писал, си е самата истина за Голф 3 с две бутилки отзад и НИКАКВО място в багажника (ако не броим дамската чанта). Еснта му сменяхме пружините и амортисьорите, щото си влачеше ауспуха по земятя, а сега ще му сменяме метановата уредба с газова, щото няма удобна метанстанция там, откъдето е и не си струват километрите, дето ги изминава, за да зареди.

Иначе не споря, че си има любители на всичко. Трудно се вижда жълт автомобил, дето да не е на метан. И икономията е безспорна. Ама останалото...

И аз не убеждавам никого! Само мога да обясня предимствата и недостатъците на всяка една уредба. Пък кой каквото иска, такова му се слага.

Аз лично, на моя Сафран 2.2 12V, съм си сложил конвенционална газова уредба BRC. Просто автомобилът е много подходящ за такава и нямаше особен смисъл от инжекционна система.

Link to comment
Share on other sites

Темата е интересна мм някой случайно да е слагал скоро газова мм искам да питам цени за монтажа и за уретбата интересува ме бутилката да е с форма на резервна гума и да не е за инжекция някой ако може да ме опъти каде да се консултирам и така би било много полезно 10х и аз съм за газ то тоя бензин 2.00 лв лудница :)

Link to comment
Share on other sites

Всеки сам трябва да си прави сметка колко и за какво ще използва автомобила си и според това да реши какво гириво да използва.

Както някои авторитети вече споделиха,при каране на метан се губи голяма част от мощността на автомобила и багажника липсва, но при положение че карам за 5 лв/100 км градско(което ми идва по-евтино от градски транспорт),че зареждам метан за 5 минути и с 1 зареждане карам 290 км, мисля че за студент които поработва тук таме по-добър вариант за гориво няма !!

 

Горивото се избира според интереса и възможностите..и на мен ми се кара със 100 октана..ама не взимам 1000 лв че да си го позволя

Link to comment
Share on other sites

Единственото предимство на ГАЗ-та е че е евтина, друго предимство няма. Преди години така се излъгах и сложиш на Lancia Thema - 16V 150 кобили газ, вярно е че дава икономия, но на каква цена?!!!

Колата ми преди на бензин вървеше уникално, а сега изобщо не иска, запушени дюзи. А тези дюзи за на такова хубаво място че.....

Лятото така му адох главата, връщах се от Софията, и изглючих че трябва да заредя (по точно забравих) и както си карах 180 и мощноста започна да пада а до бензинонстанията имаше 20км.

Свърши ми газта и на бензин пъркаше на 1 цилиндър едвам, едвам съм стигнал до бензинонстанцията. От тогава ги намразих тези газови. Сега бащата и се радва много и му се вижда като самолет.

На новата ми кола не мисля да и слагам, нищо че градско ми дава около 20л. , но за това е малката печка :)

Link to comment
Share on other sites

От горното мнение разбираме, че не всяка газова уредба става за всяка кола (това закойто си е мислил обратното де)! И че се изисква създаването на известни навици при карането на газ (както и на каквото и да е друго гориво). По същата логика, ако нямаше газова уредба и беше забравил да сипеш бензин, щеше да псуваш бензиновите автомобили, че не вървят без гориво.

Към плюсовете на газта мога да добавя и следния. Много автомобили (предимно стари бараки) живеят втори живот благодарение на газовата - издъхнали карбуратори и моноинжекции, изгорели бензинови помпи, изгнили резервоари и бензинопроводи и други проблеми от този род. Вместо скъпи ремонти, които въпросните щайги не заслужават, те си карат още доста време на газ, вместо да отпрашат за гробниците. Като се замисля, това едва ли е толкова хубаво по принцип, ама е факт.

Друг плюс, ама той е вече при газовите инжекциони, е че чрез настройки на системата може да се компенсира износването на двигателя и разликите в компресиите на отделните цилиндри. В резултат на което един не дотам добре работещ и клатушкащ се двигател на бензин, на газ заработва повече от перфектно.

А и такова нещо като загуба на мощност при газта няма (газовите инжекциони). Всичко е заради икономията! На газ автомобилът може да се направи да върви колкото му кажеш. Избягват се и ограничения, като изключването на инжекциона на 6000 оборота напр. Неслучайно някои рацери пъчат мускули именно на газ.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...