Jump to content
BulForum.com

Търговия по Интернет чрез eBay.com


sandman

Recommended Posts

................

 

Засега съм стопирал оставянето на фийдбек, защото след като му написах:

 

...........I'm already sick of it - every time I win something at Chinese auction at a lower price, every time I get the same answer "Dear friend, this item is defective / it is not in the vendor's warehouse / etc.". Why this is never happening when I'm in the UK / USA / Germany / etc. auctions or when I buy something from China at a fixed price?........

 

...ненадейно и моменталически продуктът се появи в наличност и ми беше изпратен дори с тракинг. След като го получа и изпробвам, ще реша как точно да постъпя. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 467
  • Created
  • Last Reply

Засега съм стопирал оставянето на фийдбек, защото след като му написах:

 

 

...ненадейно и моменталически продуктът се появи в наличност и ми беше изпратен дори с тракинг. След като го получа и изпробвам, ще реша как точно да постъпя. ;)

 

Тоягата..., отлично и признато от мен средство.

По тази причина аз отдавна не набеждавам хората в нищо. Не обвинявам и системата. Просто използвам нейните слабости в своя полза.

Link to comment
Share on other sites

Проблем с логването в Пайпал през Ибей в момента. Логването директно в Пейпал работи. Явно са насрани нещата в Ибей.

Логването обаче през Ибей Канада става на секундата. През щатския и UK не става.

Ако някой има да плаща и не става, да знае.

 

Бахти..., и Ибей станаха европейци. Наакаха така добре работеща система.

Link to comment
Share on other sites

Мисля, че не - то и затова преди да го поставиш те пита дали си сигурен, че искаш да го поставиш. Ако имаше пряка връзка със съпорта на Ибей чрез live-chat или имейл, вероятно можеше да стане ако пишеш и някой се навие да го поправи, но нямат такава опция...иначе може да се свържеш със съпорта по телефона, но ме съмнява да тръгнеш да им звъниш в щатите и да им обясняваш на дълго и широко за какво точно става дума. ;)

Link to comment
Share on other sites

Мисля, че не - то и затова преди да го поставиш те пита дали си сигурен, че искаш да го поставиш. Ако имаше пряка връзка със съпорта на Ибей чрез live-chat или имейл, вероятно можеше да стане ако пишеш и някой се навие да го поправи, но нямат такава опция...иначе може да се свържеш със съпорта по телефона, но ме съмнява да тръгнеш да им звъниш в щатите и да им обясняваш на дълго и широко за какво точно става дума. ;)

Ясно. То този така и така си го заслужаваше, тъй че... :)

Link to comment
Share on other sites

Ако онзи отговори с реплика под твоя фийдбек, мисля, че можеш да добавиш твой отговор, в който да напишеш накратко това, дето искаш, но отрицателният фийдбек ще си остане така или иначе, освен ако след това продавачът не поиска (по подобен начин) да му го изтрият.

Link to comment
Share on other sites

Поставен "отрицателен" фийдбек може ли да се коригира и евентуално как?

 

Може. Праща се искане за промяна (ревизия).

Ако на теб са ти го поставили, пращаш искане да се промени на този, който ти го е поставил. Той има две опции: приема или отказва искането.

Ако го приеме, пак може да ти лепне отрицателен (да пише други мотиви :lol: )

Последното изречение е шегувка, не че не може да стане.

 

Приеме ли се искането за промяна (ревизия) на фийдбек-а, то все едно не е поставен. Може да се промени на положителен, отрицателен и неутрален.

 

Не може да се променя само фийдбека, който ти си поставил на другата страна. Нито с оплакване, нито с искане до Ибей.

Link to comment
Share on other sites

Не може да се променя само фийдбека, който ти си поставил на другата страна. Нито с оплакване, нито с искане до Ибей.

 

Е да де, той точно това пита. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ибей ме уведомиха, че смятат да въведат нов начин за извършване на плащанията, като Пейпал на този етап също се запазва като начин на плащане и ще е само опция.

Бла..бла..бла...фирмата за плащане била световно известна - толкова, че аз даже за пръв път я чувам, вероятно е известна в друг край на света, но не и тук.

Ако на някой му се чете, слагам направо какво ми пратиха:

 

eBay is happy to announce plans to further improve the customer experience by intermediating payments on our Marketplace platform. In doing so, eBay will manage the payments flow, simplifying the end-to-end experience for both buyers and sellers. We have signed an agreement with Adyen, a leading global payments processor, to become our primary payments processing partner. PayPal, a long-time eBay partner, will be a payments option at checkout for eBay buyers.

You do not need to take any action at this time. The transition to full payments intermediation will be a multi-year journey.

Over the past three years, eBay has transformed its business to drive the best choice, most relevance and most powerful selling platform. Building out our payments capabilities is the next step in that strategy.

Payments intermediation will bring significant benefits for eBay sellers. You can expect a simplified pricing structure, more predictable access to funds, and most sellers can expect their costs of payments processing to be reduced. We’re also working on ways to provide sellers a central place to track and manage their business, which can soon include payments information.

By offering buyers more choice in how they pay and expanding payment options into more geographies, eBay believes sellers will be able to reach more buyers and improve conversion.

The transition to full payments intermediation will be a multi-year journey. eBay will begin intermediation on a small scale in North America starting in the second half of 2018, expanding in 2019 under the terms of the Operating Agreement with PayPal. In 2021, we expect to have transitioned a majority of Marketplace customers to the new payments experience.

Again, you do not need to take any action at this time. As eBay gets closer to the initial phase of its intermediation efforts, we will share more details about this process and next steps for sellers. In the meantime, please read the eBay Inc announcement for further information. For any immediate questions or to share feedback, please email paymentsinfo@ebay.com.

We’re looking forward to what’s next, and to getting there with you.

As always, thank you for selling on eBay.
Link to comment
Share on other sites

Добре де, аз нещо не разбирам...системата на Ибей ли е скапана или какво? Купувам си аз вчера нещо и преди малко забелязвам estimated delivery:

 

2cef0820e4bde448.jpg

 

Значи какво излиза - китаецът се е презастраховал и е предвидил, че продуктът му мога да го получа или след 2 седмици, или след 2+ месеца, когато вече ще е минал всякакъв възможен срок за оплакване, а докато не изтече и последната минутка на която и да е estimated delivery, ибейският софтуер не ме пуска по никакъв начин да отворя кейс. Сега в този случай ще ми е интересно дали след 10-ти април ще имам възможност за някакво извънредно отваряне на кейс, при положение, че след 60 дена всеки продукт автоматически изчезва от orders-листата ми и отива в архива Purchase history. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Добре де, аз нещо не разбирам...системата на Ибей ли е скапана или какво? Купувам си аз вчера нещо и преди малко забелязвам estimated delivery:

 

2cef0820e4bde448.jpg

 

Значи какво излиза - китаецът се е презастраховал и е предвидил, че продуктът му мога да го получа или след 2 седмици, или след 2+ месеца, когато вече ще е минал всякакъв възможен срок за оплакване, а докато не изтече и последната минутка на която и да е estimated delivery, ибейският софтуер не ме пуска по никакъв начин да отворя кейс. Сега в този случай ще ми е интересно дали след 10-ти април ще имам възможност за някакво извънредно отваряне на кейс, при положение, че след 60 дена всеки продукт автоматически изчезва от orders-листата ми и отива в архива Purchase history. :unsure:

Защо изобщо се занимаваш да пускаш кейсове в ибей?

Пейпал реагират много по-бързо. Там няма проблем да оспориш транзакцията.

Освен това нали четеш какви са сроковете на доставка преди да платиш?

Link to comment
Share on other sites

Освен това нали четеш какви са сроковете на доставка преди да платиш?

 

Никога не съм ги гледал, защото досега всичките бяха сходни (20-40 дена), но някой да си определи време за доставка почти 70 дена - това определено ми се случва за пръв път (след сумати години и стотици покупки). Явно трябва и на това да хвърлям поглед преди да поръчам нещо, само дето изобщо съм забравил къде се изписваше по време на поръчката...

Link to comment
Share on other sites

Може пък китайците да се подсигуряват покрай масово забавените пратки от началото на декември. При мен две години подред ми се случва да чакам над 60 дни пратки поръчани края на ноември.

Link to comment
Share on other sites

Вероятно...а то и в самия Ибей си има забележка: "Delivery times may vary, especially during peak periods".
 

Таб-а Shipping and Payments вдясно от Description.

 
Да, вярно - там беше, но не винаги излиза estimated. Ето примерно изкарах 2 скрийншота от 2 различни продажби (които обединих в един и ги разделих с линия) - на първия излиза, на втория не.
 
31beb7463ee3cc17.jpg
 
А иначе по-горе казах, че за пръв път виждам 70 дена 'estimated', обаче днес и второ нещо видях за първи път. Нали обикновено когато отвориш кейс, Ибей първо изпраща съобщението/оплакването ти до продавача, чака се няколко дена и ако след това няма допълнителна кореспонденция между продавача и купувача, чак тогава ти връщат парите. Днес получих едни неща, дето се оказаха, че изобщо не са тия, дето поръчах - снимах ги, отворих кейс за несъответствие, приложих снимката, пуснах го и в момента на пускането ми изписа това:
 

This return is now completed
Good News! For being a regular buyer on eBay and a valued customer, we've issued a $$ refund to your PayPal account, and you get to keep the item too. PayPal transaction  2RE7*************.

 
То бива бърз рефунд, но пък чак моментален...ама не се оплаквам де. ;)

Link to comment
Share on other sites

Вероятно...а то и в самия Ибей си има забележка: "Delivery times may vary, especially during peak periods".

Това изречение е сложено защото наистина доставката може да се забави поради официални празници, природни катаклизми и т.н.

Но, тук говорим за няколко дена, не за няколко месеца.

При мен е имало немалко случаи стоката да се достави преди края на периода. Включително стока от Истока.

Да, вярно - там беше, но не винаги излиза estimated.

Излиза, след като платиш И отсрещната страна Приеме плащането (order confirmed). Тогава винаги излиза. Ако отсрещната страна не потвърди, сделката остава висяща, т.е. без статус сключена и няма как да ти излезе срок на доставка.

 

Последната ми сделка, преди седмица, беше с подобен образ от UK. Плащам, парите отиват в Пейпал и там стоят. Образа ми пише: може ли да ми поставите фийдбек, защото не мога да си получа парите? :lol:

Естествено не му поставих, защото едното няма общо с другото и парите висяха в Пейпал няколко дена, а пича беше изпратил стоката и тя беше получена в офиса в UK даже.

Link to comment
Share on other sites

Тогава винаги излиза.

 

С леката поправка "почти винаги" и веднага подкрепям с пример от една щатска пратка - платена и вече изпратена...дори и след това над тракингa пак няма estimated.

2.jpg

Link to comment
Share on other sites

С леката поправка "почти винаги" и веднага подкрепям с пример от една щатска пратка - платена и вече изпратена...дори и след това над тракингa пак няма estimated.

Това е така защото си специален!

На нас, обикновените джендъри, винаги ни излиза :lol:

Link to comment
Share on other sites

Моят джендър е "фосил", но за съжаление само тука във форума ми го признават. :laughing1:

 

И между другото един страничен въпрос към останалите, дето също купуват от Ибей - вие връщате ли пари, когато стоката ви все пак пристигне с известно закъснение? Щото аз връщам чат-пат, стига това дето съм поръчал да не е дошло на третия месец... Примерно покрай всички неща тая година дето дълго чаках имаше и едно, дето не беше закъсняло кой знае колко (30+ дена) и за всеки случай пуснах едно ЛС до продавача да го питам дали знае нещо, понеже тракингът не показваше нищо смислено. И въпреки, че до крайния estimated оставаха още 20-тина дена, оня предложи направо да ми върне парите още в момента, а когато продуктът евентуално пристигне и имам желание - да го платя отново. В събота неговата пратка взе, че пристигна и днес му преведох отново сумата за продукта...и друг път съм постъпвал по същия начин, но ми е интересно дали и останалите го правят. ;)

Link to comment
Share on other sites

И аз така - изключения правя в случаите когато продуктът дойде с огромно закъснение или пък ако самият продавач ме е въртял на шиш в кореспонденцията ни с него и на 59-я ден се е наложило да отворя кейс...както и аз пък когато съм продавал нещо и съм го изпратил бързо без тракинг, но след 45-я ден да речем купувачът ми е писал, че все още не е пристигнало - веднага съм му изпращал рефунда. ;)

Link to comment
Share on other sites

Мен по ми е чудно как се размина с първото...щото тука сумати народ уж големи бабаити се пишат...

По форумите всички са от бабаит нагоре!

И най-големите мишки пищят най-силно.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...