jozo Posted 2 hours ago Share Posted 2 hours ago Мерси Митак. Мен ми е ясно, че нищо няма да и стане и спокойно мога да я карам и после да им я върна, пък следващия след мен да реве, как се чупи едно след друго. Обичам да си поддържам техниката и дори ся синтетични масла, с какви ли не добавки и прочие си губят качествата и съм виждал какво става в последствие. Да кажем, че не ми е О.К. умишлено да съсипвам техниката и на тоя след мен да му го набия да си блъска главата. В книжката пише на 30к или 1 година се сменя масло, маслен, въздушен филтър, филтър купе. На 60к или 2г. освен тея неща се сменят свещи и т.н. Пише и за антифриза и спирачна течност на 120к, ремък с ролки на 150к., обтегача за хибридната система 180к. Отделно при всяко посещение в сервиза са длъжни да проверяват 28 неща, като всички течности, дискове, накладки, т.н и най-интересното за мен антикорозионно покритие(как по дяволите се проверява това?) и ако се налага се сменя нужното. Същите тея неща съм ги намирал в сайта на производителя и са копие 1:1 като в сайта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted 1 hour ago Share Posted 1 hour ago Антикорозионното покритие вероятно е в някакъв определен цвят. Или се мер,и както се мери дебелина на боя. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.