Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Извинявай но гледам Ф1 запалено от 1997. И оттогава съм фен на Михаел и като едим такъв запален фен знам че Ерата Шумахер е в периода '94 - '96 и от 2000 до 2005. Така че поне си кажи честно според теб нямало ли е ера Хакинен например, ера Вилньов или ера Хил. Вярно че ако Шуми не си беше чупил крака през '99 можеше да пенсионира Хакинен рано - рано. Но все пак не може да се отричат успехите на тези пилоти ( нито да се пренебрегват ).

Каква ера ве човек? 1-2 години световен ера ли е? ;) + това през 98 това правило за гумите... :angry1 допълнително спъна Скудериата, тогава както и сега Макларън се ориентираха най-добре. :music

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Каква ера ве човек? 1-2 години световен ера ли е? ;) + това през 98 това правило за гумите... :angry1 допълнително спъна Скудериата.

 

Не е ссветовен ред но е прекъсване на хегемония. Просто се прекъсва няква серия. А тва е достатъчно.

 

Е ся правилото за гумите... кво искаш ся... ФИА... не можеш с тях, не можеш и без тях.

 

 

Джозо в ВРЦ има две ери. Преди Куатро и след Куатро. ;)

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to comment
Share on other sites

Извинявай но гледам Ф1 запалено от 1997. И оттогава съм фен на Михаел и като едим такъв запален фен знам че Ерата Шумахер е в периода '94 - '96 и от 2000 до 2005. Така че поне си кажи честно според теб нямало ли е ера Хакинен например, ера Вилньов или ера Хил. Вярно че ако Шуми не си беше чупил крака през '99 можеше да пенсионира Хакинен рано - рано. Но все пак не може да се отричат успехите на тези пилоти ( нито да се пренебрегват ).

 

Е по същия начин неможе да се отрича че има такова животно Ерата Рено във Формулата ама като виждам всички го отричате въпреки големите успехи!!Както в послените години Ферари бяха непобедими така и тимовете с Рено са спечелили 5 титли по изключителен начин в периода 92-97 въпреки че и след изобретяването на турбокомпресора от РЕНО разбира се те са отново непобедими с огромната си мощност докато другите тимове не копират измисленото от РЕНО!!Неможе РЕНО да има славни усехи и да седят зад едно от най-великите изобретения в автомобилостроенето и да се казва че са незначителен отбор и марка!!Все пак да погледнем един друг шампионат този при ВРЦ там без турбо колата става като трактор!! :punk

 

Рено винаги си е била велика марка и ви моля най-накрая да го признаете!!Не ви харесва извинявам се но е така :punk :punk

 

 

Относно наш собствен раздел мога да кажа че работя по въпроса ,но най-вероятно няма да може си слагаме Уорн както каза някой ;) Модераторите ще си го подържат :)

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Не е ссветовен ред но е прекъсване на хегемония. Просто се прекъсва няква серия. А тва е достатъчно.

 

Е ся правилото за гумите... кво искаш ся... ФИА... не можеш с тях, не можеш и без тях.

Как стояха нещата:

1996 - Нов отбор. Първо да се свикне в кокпита, пък тогава да се мисли за Шампионата.

1997 - Множество инциденти като ГП на Европа Ралф избута БРАТ си още след старта. :angry1

1998 - + Правилото, и Кулхард допринесе за титлата на Хакинен като много пъти нарочно още на първия завой се врязваше в Шумахер, само и само да не вземе точки.

1999 - :cry Още си спамням как се разплаках когато Шуми махаше с ръце безпомощно от колата с два счупени крака.

2000 - 04 B) :punk .

Link to comment
Share on other sites

Относно наш собствен раздел мога да кажа че работя по въпроса ,но най-вероятно няма да може си слагаме Уорн както каза някой ;) Модераторите ще си го подържат :)

И дума да не става за Warn само по подредени да са темите.

Например темите за квалификацията, за залозите и т.н. За всеки сезон ще си има оделна тема. А не така всички сезони в 1 тема. :sick

Link to comment
Share on other sites

А ве хора наред ли сте как може да сравнявате хора като Шуми и Жак Та разликата им е от небето до земята и не става дума само за титлите След световната си титла Жак не показал нищо хубаво докато Шуми не само че постсави рекорд в тази област доказва че и сега въпреки трудностите е доста по класния пилот от Жак Да отговоря на ЛЕПЕР на въпроса защо ме кефи Шуми. Казвал съм го и пак ще гго кажа кефи ме заради стила си заради агресията и заради това че залага на всичко или нищо щото второто място означава най-добър сред загубилите Ще се повторя ама от първите ми състезания които съм гледал все Шуми ми е бил в устата Той е просто една жива легенда в този спорт И ще завърши кариерата си с титла и то във Ферари А за тва дало е добър фактите го показват Още в началото на кариерата си е побеждавал и Сена и Хакинен и Френцен А дори през злощастната 94 година Сена печели три пол позишъна но победите са на сметка на Шуми Вие ми кажете дали е добър или не И пак вие ми кажете дали Ферари не е най-легендарния тим във Ф1

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Как стояха нещата:

1996 - Нов отбор. Първо да се свикне в кокпита, пък тогава да се мисли за Шампионата.

1997 - Множество инциденти като ГП на Европа Ралф избута БРАТ си още след старта. :angry1

1998 - + Правилото, и Кулхард допринесе за титлата на Хакинен като много пъти нарочно още на първия завой се врязваше в Шумахер, само и само да не вземе точки.

1999 -  :cry Още си спамням как се разплаках когато Шуми махаше с ръце безпомощно от колата с два счупени крака.

2000 - 04  B)  :punk .

 

Не беше ли 1 счупен крак. :huh: Не знам избягало ми е от акъла. Ти кво си мислиш. Всеки фен на Ферари се е събуждал в 3 ч. през нощта облян в студена пот спомняйки си онзи слънчев юлски ден на Силвъстоун. На 7-ми юли мисля че беше. И после се събуждаш пак облян в пот мислейки си за това кого изкара за заместник а именно Мика Сало...

 

Аре ся че нещо взехме много да спамим и никой не казва нещо смислено.

 

Такаааа... искам да се върнем на темата за заповедите от бокса. Определено Рено в момента действат според една изпитана тактика чрез която ( според много хора ) е спечелила титлата на Шумахер. Но тогава ставаше дума за 1 точка. Вместо 1 Шуми да вземе 2. Колкото повече - толкова повече е казал Мечо пух. Това означава само 1 че Рено наистина се страхуват и намират в МКЛ една реална опасност за тях и за титлата на Алонсо. Решение на проблема едва ли ще има скоро. но засега всички действат на принципа: "На войан, в любовта и във Формула 1 всичко е позволено" :angry1 . Определено не съжалявах за това че Баричело остана с едно място назад заради Шуми, защото и аз се страхувах за титлата. Но сега поставяйки се на мястото на Фисикела знам че Ферари са направили грешка. И без да беше пуснат Шуми пак щеше да вземе титлата. И все пак целта оправдава средствата дори понякога дасе правят такива жертви.

 

 

Никъв Warn, за теб направо Ban

 

Приемам че е шега. ;)

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to comment
Share on other sites

Стига сте се чесали за тимовата дисциплина Ми много ясно че ще има нареждания от бокса Щом единиа пилот върви по-добре от другия през целия сезон ми сори ама ще свири втора цигулка И сега нещо което хич не ми се ще ама ще се случи МКЛ ще станат световни при конструкторите но Алонсо ще си вземе така жадуваната световна титла Просто МКЛ сега вървят много добре и за тва с нетърпение чакам този сезон да свърши за да го забравя по-бързо И дано 2006 да е по-добра за СКУДЕРИЯ ФЕРАРИ

Link to comment
Share on other sites

Това означава само 1 че Рено наистина се страхуват и намират в МКЛ една реална опасност за тях и за титлата на Алонсо.

Рено осъзнаха това което казах "още не сте свикнали да печелите и ще трябва да отвиквате". Алонсо, (лично според мен) няма да вземе повече победи до края на сезона, радбира се ако Райко не му направи някой подарък. ;) Та вече от тима правят сметка къде Алонсито трябва да завършва минимум за да вземе титлата. :punk

Link to comment
Share on other sites

ДЖОЗО аз май ти бях казал нещо за Бриаторе и сълзите Жалко само че наказанието не дойде от Ф2005 на ферари а от МКЛ

Тамън ще боли повече. Щото ще им доиде отзад, а не от където очакваха. :P (без лоши чувства) :)

Link to comment
Share on other sites

Рено осъзнаха това което казах "още не сте свикнали да печелите и ще трябва да отвиквате". Алонсо, (лично според мен) няма да вземе повече победи до края на сезона, радбира се ако Райко не му направи някой подарък. ;) Та вече от тима правят сметка къде Алонсито трябва да завършва минимум за да вземе титлата. :punk

 

Ми никаква не е гаранцията че догодина Ферари ще свикне пак да печели нали така?? ;)

 

ДЖОЗО аз май ти бях казал нещо за Бриаторе и сълзите Жалко само че наказанието не дойде от Ф2005 на ферари а от МКЛ

 

Само неразбрах 1 нещо!!Как не свикна да не говориш преди нещо да е станало!!Още сезона не е свършил има състезания може МКЛ да земат титлата при конструкторите ама може и да не е вземат!!Може Алонсо да стане шампион ама може и да не стане!!Никва не е гаранцията :) Така нищо не се знае дали догодина Ферари ще са по-добре може и да са още по-зле вие от къде знаете??Все пак тва е спорт и всичк е възможно :punk

 

Едит:Ми то и този сезон на Ферари им дойде изодзадзе с големите си амбици и надъханост(и аз нямам лоши чуства просто констатирам)!!Пък и друго има народа е казал "От високо се пада най-лесно".Това и стана докато и Рено да загубят са се борили все пак и не са се отказали :)

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Само неразбрах 1 нещо!!Как не свикна да не говориш преди нещо да е станало!!Още сезона не е свършил има състезания може МКЛ да земат титлата при конструкторите ама може и да не е вземат!!Може Алонсо да стане шампион ама може и да не стане!!Никва не е гаранцията :) Така нищо не се знае дали догодина Ферари ще са по-добре може и да са още по-зле вие от къде знаете??Все пак тва е спорт и всичк е възможно  :punk

С оглед на идващите правила нищо чудно Минарди и Джордън да са №1.

Нищо не се знае, но просто нямат тази финансова възможност. Догодина Водещи ще са Ферари, Маклърън-Мерцедес, Тойота, БМВ и Уиламс-Косуърт.

Link to comment
Share on other sites

Ей сега ще ти кажа що си миксля така Първо колата на МКЛ е по-добра от тази на Рено и второ Вече от давна се работи по колата за 2006 или поне по двигателя и става дума за Ферари и просто уменията ми на медиум ми подсказват така:)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

С оглед на идващите правила нищо чудно Минарди и Джордън да са №1.

Нищо не се знае, но просто нямат тази финансова възможност. Догодина Водещи ще са Ферари, Маклърън-Мерцедес, Тойота, БМВ и Уиламс-Косуърт.

 

Ами не съм съгласен

1.Ферари навлезоха в криза и надали ще излезнат толкова бързо от нея

2.БМВ ще изграждат нов отбор на базата на Заубер и ще им трябват няколко годинки за да започнат да се преставят добре

3.Уилямс имат прекрасен двигател сега от БМВ а като земат много по-слабия мотор на Косуърт едва ли ще направят нещо.

4.Рено не са за пренебрегване доказаха го тази година като най-вероятно ще вземат титлата при пилотите и ще продължават да развиват колата напред!!То се видя че след завръщането им бавно бавно вървят към подем!Започнаха с 1 спецелено състезание през миналата година тази година спечелиха 7 за сега ами догодина може да спечелят и повече :)

 

С теб съм съгласен:

1.Макларън са наистина много бързи и така ще продължават и другата година освен ако не се получи пак фал с двигателите!!

2.Тойота отмъкнаха Гаской от Рено и догодина наистина ще имат превъзходна кола

 

Ами май минусите са повечеко така че мисля че не си прав изобщо :)

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

То толкова рокади ще станат че май май нищо не може да се предвити Джозо не ми казвай че си противореча Аз като фен на Ферари никога няма да сломя глава винаги се надявам добрите моменти за Скудерията да продължат И сега малко за Уилямс ми то ако има тим стъпил много на зад то това са те А от догодина и с този косуърт могат само мухи да лапат Не че ме засягат де А Тойота те и този сезон щяха да пишат история ама май силите им стигат само за квалиф. и нищо повече

Link to comment
Share on other sites

Ами не съм съгласен

1.Ферари навлезоха в криза и надали ще излезнат толкова бързо от нея

2.БМВ ще изграждат нов отбор на базата на Заубер и ще им трябват няколко годинки за да започнат да се преставят добре

3.Уилямс имат прекрасен двигател сега от БМВ а като земат много по-слабия мотор на Косуърт едва ли ще направят нещо.

4.Рено не са за пренебрегване доказаха го тази година като най-вероятно ще вземат титлата при пилотите и ще продължават да развиват колата напред!!То се видя че след завръщането им бавно бавно вървят към подем!Започнаха с 1 спецелено състезание през миналата година тази година спечелиха 7 за сега ами догодина може да спечелят и повече :)

 

С теб съм съгласен:

1.Макларън са наистина много бързи и така ще продължават и другата година освен ако не се получу пак фал с двигателите!!

2.Тойота отмъкнаха Гаской от Рено и догодина наистина ще имат превъзходна кола

 

Ами май минусите са повечеко така че мисля че не си прав изобщо :)

Ами щом казвате професор Запрянов...

Ферари работят по двигателя от средата на тази година. И не си мисли, че да се направи двигател V8 е толкова лесно. ФИА ограничава и разстоянието между цилиндрите та Рено ме съмнява да направят добър двигател.

Ето и линк към тест на двигател Косуърт V8

Link to comment
Share on other sites

А колко ли оборота ще развиват тези V8 и каква ли ще е мощността им много съм любопитен Аз викам да вземат да ги резнат на 4 цилиндъра редови Така поне 100% няма да има виски скорости опа то този спорт е свързан с това :)

Твърде много въпросителни има за сезон 2006 и отговорите щеше да ги даде Нострадамус ако беше жив:) ама не е и за тва ще си чакаме кротко месец МАРТ до година :P :D :blink:

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Как стояха нещата:

1999 -  :cry Още си спамням как се разплаках когато Шуми махаше с ръце безпомощно от колата с два счупени крака.

Така и не успях да го гледам това състезание. :( Моля ако някой има записа да ми го даде, защото от вътре нещо ме изяжда...

Link to comment
Share on other sites

Ами щом казвате професор Запрянов...

Ферари работят по двигателя от средата на тази година. И не си мисли, че да се направи двигател V8 е толкова лесно. ФИА ограничава и разстоянието между цилиндрите та Рено ме съмнява да направят добър двигател.

Ето и линк към тест на двигател Косуърт V8

 

Кой е казал че Рено не работят по новия си двигател немога да разбера???Или пък се едно да кажем че и Макларън не мислят за нов мотор а гледат само какво става този сезон :) А от теста на двигателя Косуърт видях само че качи 20 000 оборота и немога да разбера какво от това!!Иска се не само мощ и големи обороти ,а и издръжливост (видяхме какво стана с Макларън тази година) Така че е стиганла тези върхови обороти не е гаранция как ще се престави този двигател в колата на Уилямс защото не се знае пак какъв звяр ще изкарат от БМВ!!Все пак те първи стигнаха 20 000 оборота :)

 

Едит:Ами за кой ли път вече ще се повторя Рено са доказали че могат да правят двигатели!!Все пак и Шумахер е ставаш шампион с двигател на Рено :D :P Не е той единствения така че невиждам защо да не се справят с направата на V8 двигател!!Да дойде следващия сезон пък тогава ще видим кой кого ;) Сега нека гледаме този :)

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

И ВЪХ какво може тва нещо и то от 8 цилиндъра ако това го видя по време на състезание ще фана къра чесно Обаче Джозо е прав че двигателя трябва и да е издържлив и мощен едновременно

Link to comment
Share on other sites

И ВЪХ какво може тва нещо и то от 8 цилиндъра ако това го видя по време на състезание ще фана къра чесно Обаче Джозо е прав че двигателя трябва и да е издържлив и мощен едновременно, како на Ферари.

Харесва ли ти този малък едит?

А аз не съм чул БМВ да се стигнали 20000, но за 19600-19750 об. И Джозо къде съм написъл "Рено не работят по новия си двигател"? И питаш какво означава 20002об.?

Ами ти сам си отговори.

Едит Чефо ще ти го пратя ама си офф. ;)

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

А колко ли оборота ще развиват тези V8 и каква ли ще е мощността им много съм любопитен Аз викам да вземат да ги резнат на 4 цилиндъра редови Така поне 100% няма да има виски скорости опа то този спорт е свързан с това :)

Твърде много въпросителни има за сезон 2006 и отговорите щеше да ги даде Нострадамус ако беше жив:) ама не е и за тва ще си чакаме кротко месец МАРТ до година :P  :D  :blink:

 

Ако не се лъжа, четох някъде, че V осмицата на Косуърт била минала 20-ака (оборота). Може би Уилямс правят нелош избор с тези двигатели.

Link to comment
Share on other sites

Ако не се лъжа, четох някъде, че V осмицата на Косуърт била минала 20-ака (оборота). Може би Уилямс правят нелош избор с тези двигатели.

Виж линка горе. :P 20002 об/мин. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Виж линка горе. :P 20002 об/мин. :blink:

 

Абе ако го напънеш и Азиатек-а на Ероуз отпреди 4 години ще вдигне толкова, въпроса е да не си изплюе сегментите и буталата :laughing: Не ми се вярва да работи на толкова дори и в квалификационен режим, камо ли в състезателен...АБСУРД. м/у другото за 8-цилидровите важи ли правилото за и двигател на 2 уикенда, или отпада?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...