Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

RON DENNIS

“A very good race for the team and an excellent result for Kimi who drove a consistent and disciplined race. He made sure that he didn’t get involved in any incidents. Our strategy proved to be superior, and two podium places are a good reward for the team’s efforts. Regarding Juan Pablo’s incident it should be noted that somebody who has been lapped already twice should make certain that he leaves enough room. The damage caused by the accident and Juan Pablo’s off at Turn eight prevented us from achieving a one-two. We are looking forward to the rest of the season

 

JUAN PABLO MONTOYA

“I’m obviously disappointed to lose second place so close to the end of the race to Alonso. I had lapped Monteiro in the Jordan, but I think he must have locked up under braking and went into the back of me. The car felt OK for the first couple of corners after this, but when I came back to the pits after the race I could see that my entire diffuser at the back of the car had been destroyed. I then ran wide in turn eight which allowed Alonso to pass. I’m a bit disappointed as my car was very quick and the strategy was right, so second place would have been fairly easy. I had a bit of an incident in my first pitstop when the fuel nozzle got stuck, but that didn’t really cost me too much time. I’m sad for the team because a one-two would have been really good for the Championships.”

 

eй за тва така Монти сбърка когато Алонсо го мина!!![

Edited by MazataBG
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Относно първата извадка:Мисля че Жан Тод откровенно си признава че имат големи проблеми с колата не само с гумите!!Те са част от пакета но има места където си личи че не доволен и от смата аеродинамика на колата!!Само неразбирам защо Ферари се оплакват че малко отбори карали с Б и затова нали от Б имали малко информация за обработване!!Ами самите Ферари си го направиха така и те са си виновни!!Спор няма че всички от Б работиха само за Ферари и другите отбори с Б трябваше да са луди да седят и да гледат това нещо!!Ферари получават най-добрите гуми другите лапат мохи!!Еми има една много хубава българска поговорка по случая "Каквото си надробиш това ще сърбаш"!!Е сега пак Б си работят само за тях ама разбраха че трябва да се отнасят еденакво към всички отбори а не само към Ферари!!Ето това прави Мишлен доставя едни и същи гуми на всички затова и няма да имат подобен проблем като този на Бриджстоун и въпреки че може някой отбори да се оттеглят от М те може би пак ще се по-добрите ако Б пак се самозабравят :punk

 

Относно втората извадка:Втория път като гледах състезането по Ринг имаше много хубав коментар!!"Монтоя трябва да знае много добре че неговата кола спира по-добре,защото е просто по-добра".Имаше достатъчна преднина и за никъде нетрябваше да бърза можеше да изчака и друг завой да изпревари изостаналия с една обиколка пилот!!Ами натресха му се отзад чупи се дефлектор и изгоря да си се сърди сам на себе си!!Понякога е хубаво да имаш агресивен стил на каране ама в дадения случай това много му навреди :)

Link to comment
Share on other sites

За случая с Монтоя и аз съм на мнение че сам си е виновен все едно не знаеше че Алонсо е бая зад него и един два завоя зад Тиаго щяха да го забавят много Сам си е виновен и това е

Link to comment
Share on other sites

...изпревари изостаналия с една обиколка пилот...

:wtf: .... :bgrin:

 

Първия ти коментар е пълна повърня. :sick Не следиш Ф1 редовно, т`ва ми е ясно. През предишните години Б работеха главно за Ферари, но предоставяха същите гуми и на Заубер, и на БАР, и на Джордън, и резултатите бяха добри нали? Просто ФИА нареди "СТОП на ерата Ферари" (между другото федерацията се опитваше да ни спре още след 2002, но неуспя) като вкара тези малоумни правила. Тази година Рено или Макларън ще са шампиони, догодина не е ясно, но направи ли някой тим вече 3 поредни титли ФИА ще го спира и то с цел да не се повтаря случката 2002 и 2004. (Ако има шампионат Ф1, де :sick )

 

Много поздрави на Алфонсо.

Link to comment
Share on other sites

:wtf: .... :bgrin:

 

Първия ти коментар е пълна повърня. :sick Не следиш Ф1 редовно, т`ва ми е ясно. През предишните години Б работеха главно за Ферари, но предоставяха същите гуми и на Заубер, и на БАР, и на Джордън, и резултатите бяха добри нали? Просто ФИА нареди "СТОП на ерата Ферари" (между другото федерацията се опитваше да ни спре още след 2002, но неуспя) като вкара тези малоумни правила. Тази година Рено или Макларън ще са шампиони, догодина не е ясно, но направи ли някой тим вече 3 поредни титли ФИА ще го спира и то с цел да не се повтаря случката 2002 и 2004. (Ако има шампионат Ф1, де :sick )

 

Много поздрави на Алфонсо.

 

Трябва да ти кажа, че благодарение на Кими, Парагон и глада за успехи, който се появи в резултат на хегемонията на Ф през последните години, Макларън ще е сред водещите отбори поне прз следващите 5 години, дай боже през това време и 5 титили. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Трябва да ти кажа, че благодарение на Кими, Парагон и глада за успехи, който се появи в резултат на хегемонията на Ф през последните години, Макларън ще е сред  водещите отбори поне прз следващите 5 години, дай боже през това време и 5 титили. :rolleyes:

 

Чак 5 години. Ти се изхвърли ся. Ще дойде времето Монти да си търси друг отбор, Кими също, Алонсо да ходи на :censored2: си и тогава само нови таланти биха спасили МКЛ, а такива като Кими и Монти и Алонсо трудно ще се намерят. Все пак малките отбори ги тренират. Ти кво си мислиш че не помня когато Алонсо започна 2001 в Минарди ли. Половината сезон само им чупеше колите. След тва се стегна. От друга страна Кими влезе направо в Заубер и още на първото си състезание взе точка. Така че тук сега казвам съвсем открито: Кими е по-добър от Алонсо. Съгласен съм че ся МКЛ е фаворит тоя сезон ( поне за мен ) и излязоха от криза от която отбор като Рено, БАР или Уилямс биха излезли за няколко сезона а МКЛ го направиха за един затова заслужават уважение, но не повече от още два сезона ще са в елита. след тва пак ще изпаднат в няква криза я заради двигатели спомни си 2000 с Хакинен или гуми и т. н. Така че МКЛ да се радват докато могат.

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to comment
Share on other sites

Taзи година Ферари страда заради гумите най-вече и за тва ги детронираха Догодина не се знае какво ще хрумне на ония олигофрени от ФИА и тогава другите отбори могат да се окажат в нашата ситуациа Аз не мога да разбера едно нещо уж всички говорят за живота на пилотите и тяхната сигурност а тва с гумите беше най-голямата простотия заради която май за пръв път в историята на Ф1 имаше бойкотирано състезние А МКЛ само може да се надяват на 5 поредни титли То до тогава може и Ф1 да няма :(

 

ЕДИТ: НЕ съм много сигурен ще без добрите си гуми и Рено и МКЛ имат толкова по-добри коли от Ферари както това беше през сезон 2004

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

ЕДИТ: НЕ съм много сигурен ще без добрите си гуми и Рено и МКЛ имат толкова по-добри коли от Ферари както това беше през сезон 2004

Докато всички не минат на Б или М няма как да разберем. :)

Link to comment
Share on other sites

но повече от още два сезона ще са в елита. след тва пак ще изпаднат в няква криза я заради двигатели спомни си 2000 с Хакинен или гуми и т. н. Така че МКЛ да се радват докато могат.

 

Какво значи в елита бе човек? Макларън винаги са били в елита. В момента те са втория най-титулован отбор ъв Ф1. Те винаги са се борили за титлите, не винаги са успявали, но винаги са опитвали. Истината е, че има 3 отбора - Макларън, Ферари и Уилямс. Останалите са самозванци.

Не ми се иска да започваме отново спорове, защо Шумахер е станал шампион вместо Хакинен, но трябва да знаеш, че Хакинен изгуби 2 спечелени състезания още в първите 2 кръга заради двигател....така че, във този спорт не винаги побеждава най-заслужилият, а този, който покаже повече съобразителност във дадена ситуация и този, на който му се усмихне всевишния :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Какво значи в елита бе човек? Макларън винаги са били в елита. В момента те са втория най-титулован отбор ъв Ф1. Те винаги са се борили за титлите, не винаги са успявали, но винаги са опитвали. Истината е, че има 3 отбора - Макларън, Ферари и Уилямс. Останалите са самозванци.

    Не ми се иска да започваме отново спорове, защо Шумахер е станал шампион вместо Хакинен, но трябва да знаеш, че Хакинен изгуби 2 спечелени състезания още в първите 2 кръга заради двигател....така че, във този спорт не винаги побеждава най-заслужилият, а този, който покаже повече съобразителност във дадена ситуация и този, на който му се усмихне всевишния :laughing:

Прав си донякъде. ;)

 

Айде аз искам да коментираме малко "тийм заповедите".

Турция 2005 Истанбулпарк, тийм радио Рено - "...Фернандо, по-бърз си от Джанкарло - изпревари го..."

За Скудерията се вдигаше адски много шум след онази черна неделя в Австрия, а тук "бъдещите" :lol: :lol: шампиони останаха необезпокоявани. :angry1

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

Какво значи в елита бе човек? Макларън винаги са били в елита. В момента те са втория най-титулован отбор ъв Ф1. Те винаги са се борили за титлите, не винаги са успявали, но винаги са опитвали. Истината е, че има 3 отбора - Макларън, Ферари и Уилямс. Останалите са самозванци.

    Не ми се иска да започваме отново спорове, защо Шумахер е станал шампион вместо Хакинен, но трябва да знаеш, че Хакинен изгуби 2 спечелени състезания още в първите 2 кръга заради двигател....така че, във този спорт не винаги побеждава най-заслужилият, а този, който покаже повече съобразителност във дадена ситуация и този, на който му се усмихне всевишния :laughing:

 

Спомням си само ГП на Испания през 2000 два завоя преди финала на последната обиколка. Второто състезание не се сещам кое е. Но той и не стартира в много състезания като ГП на Бразилия например. Но МКЛ не винаги са били в елита. когато Сена се е състезавал No 1 са били Лотус и след тва Уилямс и Ферари покрай чичо ти Герхард. Преди тва в началото на 70-те нокий не се е сещал за МКЛ. Но безспорно без МКЛ нямаше Ф1 да е така популярна. Тва определено не е отбор еднодневка като Тирел, Стюърт и всякви други отбори купени от някой друг и този друг пък е бил купен от трети. Просто искам да ти покажа че невинаги МКЛ е бил в елита ( ааа да по елит разбирам поне първите 2-3 отбора в класирането за сезона ). Но определено Норберт Хауг е тоя дето изправи МКЛ на крака и взеха титлите през '98 и '99. :D

 

 

Австрия

 

ИСКАМЕ СИ АВСТРИЯ!!!

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to comment
Share on other sites

:wtf: .... :bgrin:

 

Първия ти коментар е пълна повърня. :sick Не следиш Ф1 редовно, т`ва ми е ясно. През предишните години Б работеха главно за Ферари, но предоставяха същите гуми и на Заубер, и на БАР, и на Джордън, и резултатите бяха добри нали? Просто ФИА нареди "СТОП на ерата Ферари" (между другото федерацията се опитваше да ни спре още след 2002, но неуспя) като вкара тези малоумни правила. Тази година Рено или Макларън ще са шампиони, догодина не е ясно, но направи ли някой тим вече 3 поредни титли ФИА ще го спира и то с цел да не се повтаря случката 2002 и 2004. (Ако има шампионат Ф1, де :sick )

 

Много поздрави на Алфонсо.

 

Aма чи как ве ама аз за сефте чувам кво е тва състезание от Формула 1 ;) Ай земи ми обясниш ако може???Аз щото изобщо не следя Формулата и затва миналата година ама хич не се сетих ама една темичка за тва да пусна!! ;) Даже незнам как се казват и отборите ;)

 

Аве @evil_smith ти нямаш ли си п :censored2: да си играеш а само се заяждаш с мен за глупости??Очевдино че те е яд че Ферари са губещи и такива ще си останат ама кво те е яд на мен че ти казвам истината в очите и се цупиш!!Кво ми разправяше преди Индианаполис Б били смотани затва Ферари били бавни след състезанието ми гоговреше че са много хубави щото Ферари могли да завършат състезание и ся пак са смотани щото сте слаби!!Само с търсиш начин ти да се отървеш чистичък и все правия пък другите се виновни и незнам си там кви!!И само да напиша нещо не както требва гледаш се заядеш че не гледам състезанието!!Като гледам не само на мен разправяше така де ;)

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

ИСКАМЕ СИ АВСТРИЯ!!!

И пистите в ЮАР, Ещорил и Аржентина.

 

Споко догодина като няма посещение на ГП САЩ и дядо Бърни ще ни чуе.

 

Ето една измислица:

Финландецът ще кара за Черните кончета от 2007 заедно с Валентино Роси

 

Ферари ще привлече Кими Райконен от Макларън на мястото на Михаел Шумахер, гръмнаха немските медии. Онзи ден "Билд" написа, че седемкратният световен шампион ще премине в Макларън Мерцедес през 2006 г., след като изтече договорът му със скудерията.

Немската преса припомня, че договорът на Райконен с Макларън също изтича през 2006 г. и финландецът още не го е подновил. В момента той получава по 15 млн. евро в Макларън, а скудерията ще може да му предложи повече, след като Шумахер напусне.

"Кими ще бъде чудесен заместник на Шуми", коментира спортният директор на Ферари Жан Тод.

Съотборник на Кими Райконен във Ферари след края на ерата "Шумахер" ще бъде Валентино Роси, твърди вестник "TZ". Световният шампион по мотоциклетизъм вече пробва два пъти болида на Черните кончета.

Шумахер бе напът да подпише с Макларън Мерцедес още през 1998 година. Той се беше договорил със Сребърните стрели, но тогавашният шеф на "Даймлер-Крайслер" Юрген Шремп се обяви против привличането му.

"Докато съм тук, Шумахер няма да кара Макларън", заяви тогава Шремп. Сега него вече го няма и новият шеф на "Даймлер-Крайслер" Дитер Цече е дал зелена светлина на привличането на Шуми.

В. "Билд" отчита опровержението на 7-кратния световен шампион за негово преминаване в Макларън, но подчертава, че той не е обявил, че ще приключи кариерата си във Ферари.

 

Източник в. Билд :sick

Link to comment
Share on other sites

И пистите в ЮАР, Ещорил и Аржентина.

 

Споко догодина като няма посещение на ГП САЩ и дядо Бърни ще ни чуе.

 

 

Без ЮАР. Аз даже не знам как се казва пистата. Каялами ли нещо такова беше. В Ещорил от около 11-12 год. не е имало състезание. Ще бъде якичко... А кво стана с ГП на Русия?

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to comment
Share on other sites

Аве @evil_smith ти нямаш ли си п :censored2: да си играеш а само се заяждаш с мен за глупости??Очевдино че те е яд че Ферари са губещи и такива ще си останат ама кво те е яд на мен че ти казвам истината в очите и се цупиш!!Кво ми разправяше преди Индианаполис Б били смотани затва Ферари били бавни след състезанието ми гоговреше че са много хубави щото Ферари могли да завършат състезание и ся пак са смотани щото сте слаби!!Само с търсиш начин ти да се отървеш чистичък и все правия пък другите се виновни и незнам си там кви!!И само да напиша нещо не както требва гледаш се заядеш че не гледам състезанието!!Като гледам не само на мен разправяше така де ;)

От 2003 година мразя гумите Б, за САЩ казах, че ние поне можем да стартираме и да завършим с тези цървули. Иначе си признавам, че М са с малко по-добри. (да бе доста малко :bgrin: ) Държа се така с теб, щото покрай този галфон започно много да се отваряш. Подариха му 25342565545634564 победи (Кими и Рено - отборни заповеди ). Колкото и да се напъваш Алонсо никога няма да постигне успехите на Хакинен, та камоли Шуми. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Спомням си само ГП на Испания през 2000 два завоя преди финала на последната обиколка. Второто състезание не се сещам кое е. Но той и не стартира в много състезания като ГП на Бразилия например. Но МКЛ не винаги са били в елита. когато Сена се е състезавал No 1 са били Лотус и след тва Уилямс и Ферари покрай чичо ти Герхард. Преди тва в началото на 70-те нокий не се е сещал за МКЛ. Но безспорно без МКЛ нямаше Ф1 да е така популярна. Тва определено не е отбор еднодневка като Тирел, Стюърт и всякви други отбори купени от някой друг и този друг пък е бил купен от трети. Просто искам да ти покажа че невинаги МКЛ е бил в елита ( ааа да по елит разбирам поне първите 2-3 отбора в класирането за сезона ). Но определено Норберт Хауг е тоя дето изправи МКЛ на крака и взеха титлите през '98 и '99.   :D

ИСКАМЕ СИ АВСТРИЯ!!!

 

Ами аз щото малко не разбирам от Формула 1 и съм чувал нещо такова като ерата Рено в Формулата.

Титла 1992 Уилямс РЕНО

Титла 1993 Уилямс РЕНО

Титла 1995 Бенетон РЕНО като Ферари имат само 1 победа всички други победи са на автомобили с двигател РЕНО 5 победи на Уилямс и 11 на Бенетон

Титла 1996 Уилямс РЕНО

Титла 1997 Уилямс РЕНО

 

Това е последната тила на Рено в Шампионата защото след тази година го напуснаха ама аз тва пък от къде ли ша го знам аз Формула 1 негледам ;)

 

Това не са единствените титли на обори с двигатели РЕНО но просто за тези си спомням а за другите наистина трябва да прочета някъде!!Който ми каже ся че Рено не са едни от най-добрите ама може много да ме извинява!!! :punk

 

Иначе за пистата в Австрия дето се казва А1 ринг(и тва ли пък от де го знам ;) )и аз искам да се завърне в шампионата :punk

 

 

От 2003 година мразя гумите Б, за САЩ казах, че ние поне можем да стартираме и да завършим с тези цървули. Иначе си признавам, че М са с малко по-добри. (да бе доста малко  :bgrin: ) Държа се така с теб, щото покрай този галфон започно много да се отваряш. Подариха му 25342565545634564 победи (Кими и Рено - отборни заповеди ). Колкото и да се напъваш Алонсо никога няма да постигне успехите на Хакинен, та камоли Шуми.  :angry:

 

Ами наистина много зех да се отварям но това е адеквантра рекация и на вашите изкавания!!Наистина с това много започнахме да разводняваме темата так че вече ще се старая да не пиша так!!се пак трябва да сме приятели и да водим диалог а не да спорим за глупости!! :)

 

ТАКА ЧЕ СЕ ИЗВИНЯВАМ АКО СЪМ ОБИДИЛ НЯКОЙ НЕЩО :punk :punk :punk :punk

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Ами аз щото малко не разбирам от Формула 1 и съм чувал нещо такова като ерата Рено в Формулата.

Титла 1992 Уилямс РЕНО

Титла 1993 Уилямс РЕНО

Титла 1995 Бенетон РЕНО като Ферари имат само 1 победа всички други победи са на автомобили с двигател РЕНО 5 победи на Уилямс и 11 на Бенетон

Титла 1996 Уилямс РЕНО

Титла 1997 Уилямс РЕНО

 

Това е последната тила на Рено в Шампионата защото след тази година го напуснаха ама аз тва пък от къде ли ша го знам аз Формула 1 негледам ;)

 

Това не са единствените титли на обори с двигатели РЕНО но просто за тези си спомням а за другите наистина трябва да прочета някъде!!Който ми каже ся че Рено не са едни от най-добрите ама може много да ме извинява!!! :punk

 

Иначе за пистата в Австрия дето се казва А1 ринг(и тва ли пък от де го знам ;) )и аз искам да се завърне в шампионата  :punk

 

Екипа на Бенетон Ф1 одавна го няма. Няма ги болшинството от механиците, инженерите, спонсорите и голяма част от ръководния състав. Сега вместо британско-италиански шефове има изцяло френско ръководство. И един италианец управляващ тази добре смазана и лъщяща като детска играчка машина.

 

Въпреки традициите на Рено през годините, настоящия тим на френския автомобилен концерн-Рено, обаче се е отправил към Световната титла при конструкторите и пилотите , точно въз основа на този легендарен тим. Тима на текстилния гигант – Бенетон. А той започва с една покупка....

Към това време искам да се върнем, сега!

 

Годината е 1985-та. Тед Толеман испуска талантливия пилот от Бразилия Аертон Сена и се разделя с доставчиците на гуми за екипа му от Формула 1 – Толеман. Въобще проблемите са го налегнали отвсякъде и става все по трудно за него да се справя със сложната ситуация в която е изпаднал. Точно тогава пристига и предложението от спонсорите –Бенетон, компания търгуваща с текстил и мода. Да, те наистина можели да спасят тима от фалит, но цената била една – закупуване на тима на 100%. За Тед избора бил двузначен – или да загуби това на което дал толкова много от себе си или да продаде тима. Така Толеман се превръща във великия Бенетон Ф1.

 

В началото тима бил сравнително посредствен, понякога печелели пол-позишъни, понякога завършвали в зоната на точките , но все така си били средняшки тим.

Така тима достига до първата си победа в състезание за Голямата Награда на Мексико през 1986 година, когато Герхард Бергер побеждава , и то при факта че в списъка на финиширалите пилоти са Ален Прост със своя Макларън, Сена със Лотус и пилотите на Уилиамс!

 

През следващите години, тима не успява да заеме място по-високо от трето в класирането. Въпреки това болидите на Бенетон са едни от най-добрите, ако не се брои невероятното превъзходство през тези години на болидите на сър Франк и невероятните болиди на Макларън. Проблемите идвали предимно от двигателите Форд, които все не успявали да направят нещо ново и революционно. А знаменития Cosworth DFV все повече остарявал и ставал неконкурентноспособен. Въпреки трудностите през 1994 година тима стига до Световна титла на Михаел Шумахер с разработката на точно двигател – Форд - Зетек.

Тогава идва преломния момент за съществуванието на Бенетон!!! Те сключват договор с най-добрия доставчик на двигатели за Формула 1 – Рено.

Производител с традиции в този спорт , Световен Шампион от предната година с тима на Уилиамс – Рено с годовност решават да доставят двигатели на още един тим участващ в надпреварата от СШ във Формула 1. Бенетон добавя към името на тима и към зелено –белия цвят и синьото лого на Рено.

Годината е 1995-та.

 

Успехите , достигнати до обвързването на Бенетон с Рено са свързани с три значими фигури в автомобилния спорт:

 

Флавио Бриаторе – дошъл през 1989 година от щатския филиал на Бенетон;

Джон Бърнард – човека направил от болида на Бенетон победител;

Михаел Шумахер – невероятно талантлив германски пилот, дошъл от Джордан;

 

Решителните ходове , Бриаторе предприема през 1991 година, когато тима вече е усетил неколкократно вкуса на победата – 1989 г. Нанини печели в предпоследния кръг а дошлия в тима през 1990 година, Трикратен Световен Шампион – Нелсън Пикет печели още два приза.

През 1991 година Пикет застава още веднъж на най високото стъпало.

 

В началото на 1991 година се случва нещо много важно за тима.

Бива привлечен един от най-перспективните дизайнери на шасита за Формула 1 – Джон Бърнард. Създадето от него шаси променя завинаги вида на болидите , дори през 1998 година в болида на Бенето се виждат чертите на B191 !!!

 

Но не било само това!

Флавио Бриаторе и шефовете на тима примамват таланта от Германия – Михаел Шумахер, пилот на Джордан Гранд При, само четири дни след невероятното състезание на Михаел в Белгийското Гранд При. Следват скандали и многобройни и дълги съдебни спорове, но Михаел остава в Бенетон......

 

....... и бързо, бързо дал на великия Пикет да разбере че неговото време е отминало, изпращайки го в пенсия. За съекипник на Шумахер е привлечен Мартин Брандъл, който нито за миг не можел да се конкурира с немския пилот. А в това време Шумахер вече набирал опит , вече е спечелил и първото си Гранд При- това в Белгия на пистата СПА, превърнала се в негова любима.

 

Пред сезон 93в тима не достигат парите за закопуването на скъпоструващи електронни компоненти и тима поизостава не само от пилотите на Уиламс, но и от Аертон Сена, който предишната година в много случаи изоставал от Михаел. Единствената победа на Шумахер идва на Ещорил в Гранд При на Португалия.

 

Така настъпва триумфално-скандалната 1994 година.

Срещу тима са заведени три дела от ФИА!!!

 

Първото – За неподчинение на решение на Маршалите и неспиране на състезанието при развят черен флаг -/Михаел Шумахер-лишаване от състезаване в Гранд При на Великобритания/;

 

Второто – За прекалено износена дъска на пода на болида /Лишаване от участие на Михаел Шумахер в Гранд При на Белгия;

 

Трето – По подозрения в исползване на нелегална електроника в болида на Михаел Шумахер /обвиненията остават недоказани и санкция непоследва/;

 

Върхът на всичко обаче е удара на Михаел Шумахер с Деймън Хил в решителното състезание за Гранд При на Австралия, на пистата Аделаида. Шампион все пак става Михаел!!!

Впрочем това би бил най-достойния завършек на може би най-скандалния и трагичен сезон в историята на Формула 1.

 

Следва значително по-спокоен и още по-успешен сезон за тима. Разбира се и тук не минава без дисквалификации! След ГПри на Бразилия, пробите с гориво на Михаел Шумахер и Дейвид Култард се оказват различни от заявените преди състезанието и те са дисквалифицирани.

Борбата на Шумахер и Хил продължават през цялата годино. На два пъти те отново се сблъскват – на Силвърстоун и в Италия но санкции не последват.

Тима печели и титлата при констректорите , благодарение на победата на Джони Хърбърт на Силвърстоун.

Ако трябва да се говори за пилотски качества през тези две години, то е явно че Михаел няма конкуренция! Но при болидите не е така. Уилиамс е най-добрия болид, въпреки проблемите при преминаването от стария наведен нос , към повдигнатия, нещо копирано от всички тимове от Бенетон 191.

Многото грешки на Хил и Култарт ги лишават от титла при конструкторите.

 

Тогава се случва втория преломен момент в тима, от чийто последствия тима не успява да се излекува до края на съществуването му!

В края на 1995 година Шумахер подписва договор с италианската легенда Ферари, сядайки в болида на френската надежда Жан Алези, който от своя страна преминава в Бенетон-Рено , заедно в пакет със съотборника си – австриеца Герхард Бергер , който прави повторно завръщане в Бенетон.

Общите им усилия обаче не са достатъчни за да постигнат това което постигна Михаел.

Тима не печели нито една победа, въпреки че Алези многократно е на крачка да го направи, и остава трети в класиранито за титлата при конструкторите.

 

Трети завършват и следващия сезон, тима печели веднъж в Германия!

В края на сезона Бергер се пенсионира, Алези също напуска, но не в пенсия а в посока Заубер.

 

Тима тотално започва да се завръща там от където тръгва- към посредствеността!

Тук фамилия Бенетон решава да промени нещо и уволнява Бриаторе, замествайки го с човек съвсем нов за Формула 1, Дейвид Ричардс – мениджър на СШ от СвРали Шампионат - Субару. За пилоти са наети италианския пилот Дж. Фисикела и австрийския тест пилот на тима – Алекс Вурц.

 

Да обнови шампионския болид е нает Ник Вурт. Сезон 1998 обаче е провален.

 

В Края на годината Дейвид Ричардс е уволнен и неговото място застава силната ръка на фамилията – Роко Бенетон.

С Дейвид тима заема пето място, с Роко шесто!

Проблемите може и да са били свързани с отказването на Рено от Формула 1 и спирането на парите за подобрения на невероятния 10 цилиндров агрегат. Той пък започва да се произвежда от Мекакром, последвало преминава в СуперТек , основано от....Флавио Бриаторе през 1999 година.

Двигателя остарява и не успява да настигне конкуренцията на Ферари и Мерцедес.

 

Леда около тима се разтопява със завръщането на Рено във формула 1 и закопуването на тима от френския производител. В тима на бял кон се завръща Флавио Бриаторе и по свой тертип започна да изгражда това което е Рено сега!

През 2000 идва достоен замесник на Джон Бърнард – Майк Гаскойн започва да поставя основите а Рено обещава революционен двигател.

Всичко започва да идва на мястото си!

И то отново , по стария, добре познат път, този от края на 80-те.....

 

 

Малко да ти светне. И да видиш, че Рено са най долните типове. :unsure:

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

Ами аз щото малко не разбирам от Формула 1 и съм чувал нещо такова като ерата Рено в Формулата.

Титла 1992 Уилямс РЕНО

Титла 1993 Уилямс РЕНО

Титла 1995 Бенетон РЕНО като Ферари имат само 1 победа всички други победи са на автомобили с двигател РЕНО 5 победи на Уилямс и 11 на Бенетон

Титла 1996 Уилямс РЕНО

Титла 1997 Уилямс РЕНО

 

Това е последната тила на Рено в Шампионата защото след тази година го напуснаха ама аз тва пък от къде ли ша го знам аз Формула 1 негледам ;)

 

Това не са единствените титли на обори с двигатели РЕНО но просто за тези си спомням а за другите наистина трябва да прочета някъде!!Който ми каже ся че Рено не са едни от най-добрите ама може много да ме извинява!!! :punk

 

Иначе за пистата в Австрия дето се казва А1 ринг(и тва ли пък от де го знам ;) )и аз искам да се завърне в шампионата  :punk

 

Поредната като двигател, първата като отбор. ;)

 

Евил тва отде го измъкна? Около 5-10% от тва не го знаех. ( Айде и аз да се изфукам колко знам ). Рекорд за най-много стартове 256 - Рикардо Патрезе. :lol:

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to comment
Share on other sites

От 2003 година мразя гумите Б, за САЩ казах, че ние поне можем да стартираме и да завършим с тези цървули. Иначе си признавам, че М са с малко по-добри. (да бе доста малко  :bgrin: ) Държа се така с теб, щото покрай този галфон започно много да се отваряш. Подариха му 25342565545634564 победи (Кими и Рено - отборни заповеди ). Колкото и да се напъваш Алонсо никога няма да постигне успехите на Хакинен, та камоли Шуми.  :angry:

 

Не мисля, че само броя титли, победи, полпозишъни и др. са определящи за класата на един пилот. Тези неща са само следствие на качествата. Според теб кое ще запомнят феновете на Ферари, седемте му титли или качествата му. Ти защо си му фен, заради титлите или заради качествата. Ако е заради титлите....много лошо за теб. ПЪк и какво, Фанджо като има 5 титли да не би да е по-добър пилот от Хакинен, Сена и Прост? Не!

 

Jozo ти и лепер най-осторо критикувахте Ферари. Сега какво обяснение ще дадеш?
Да си чул тийм заповеди в Макларън? -Не! Аз съм чист :laughing: :P Да си бяхте направили и вие кодирана комуникационна система, както ние, за да не ви чуват тийм заповедите :laughing:

 

И като се дразним ще си лепим WARN

Никъв Warn, за теб направо Ban ;)

Edited by Leper_Messiah
Link to comment
Share on other sites

Не се измъквайте от поставената тема "Тийм заповеди". Jozo ти и лепер най-осторо критикувахте Ферари. Сега какво обяснение ще дадеш? :P

 

Трябва да предложим на модерите/админите да напрявят 1 форум Формула 1 и да пускаме вътре теми. "Футболистите" си имат, ние нямаме къде дават така? :)

Link to comment
Share on other sites

Не се измъквайте от поставената тема "Тийм заповеди". Jozo ти и лепер най-осторо критикувахте Ферари. Сега какво обяснение ще дадеш? :P

 

Трябва да предложим на модерите/админите да напрявят 1 форум Формула 1 и да пускаме вътре теми. "Футболистите" си имат, ние нямаме къде дават така? :)

 

Навит. и ние ще сме модери. И като се дразним ще си лепим WARN. :lol: :lol: :lol:

 

Леко офтопик ама не можах да се сдържа да подкрепя идеята. Съжалявам.

 

Също така в това нещо което написа има много неща отнсно историята на Шумахер!!прочети ги да видиш дали е толкова велик наистина и какви неща е правил през годините замесени все с името му 

 

Например? Кажи че ми стана интересно...

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to comment
Share on other sites

Тогава идва преломния момент за съществуванието на Бенетон!!! Те сключват договор с най-добрия доставчик на двигатели за Формула 1 – Рено.

 

Проблемите може и да са били свързани с отказването на Рено от Формула 1 и спирането на парите за подобрения на невероятния 10 цилиндров агрегат

 

Ами само тези 2 факта ми говорят че Рено винаги са били от водещите тимове :)

 

Също така в това нещо което написа има много неща отнсно историята на Шумахер!!прочети ги да видиш дали е толкова велик наистина и какви неща е правил през годините замесени все с името му :)

Link to comment
Share on other sites

Не мисля, че само броя титли, победи, полпозишъни и др. са определящи за класата на един пилот. Тези неща са само следствие на качествата. Според теб кое ще запомнят феновете на Ферари, седемте му титли или качествата му. Ти защо си му фен, заради титлите или заради качествата. Ако е заради титлите....много лошо за теб. ПЪк и какво, Фанджо като има 5 титли да не би да е по-добър пилот от Хакинен, Сена и  Прост? Не!

Фен съм на Шуми заради качествата му, както на пистата, така и извън нея, а титлите следват от качествата на пилота, не мислиш ли? Що се отнася за времето на Фанджо, то въобще неможе да става дума за сравнение с времето на ЛЕГЕНДАРНИЯ Сена. Колкото и да не ми е приятно да призная Сена е най-великия пилот 86-93, От тогава започва ерата Михаел, и както Вилньов взе 1 титла така и сега Алонсо ще я вземе, а Кими = Хакинен. :punk

Link to comment
Share on other sites

Флавио Бриаторе и шефовете на тима примамват таланта от Германия – Михаел Шумахер, пилот на Джордан Гранд При, само четири дни след невероятното състезание на Михаел в Белгийското Гранд При. Следват скандали и многобройни и дълги съдебни спорове, но Михаел остава в Бенетон......

 

....... и бързо, бързо дал на великия Пикет да разбере че неговото време е отминало, изпращайки го в пенсия. За съекипник на Шумахер е привлечен Мартин Брандъл, който нито за миг не можел да се конкурира с немския пилот. А в това време Шумахер вече набирал опит , вече е спечелил и първото си Гранд При- това в Белгия на пистата СПА, превърнала се в негова любима.

 

Пред сезон 93в тима не достигат парите за закопуването на скъпоструващи електронни компоненти и тима поизостава не само от пилотите на Уиламс, но и от Аертон Сена, който предишната година в много случаи изоставал от Михаел. Единствената победа на Шумахер идва на Ещорил в Гранд При на Португалия.

 

Така настъпва триумфално-скандалната 1994 година.

Срещу тима са заведени три дела от ФИА!!!

 

Първото – За неподчинение на решение на Маршалите и неспиране на състезанието при развят черен флаг -/Михаел Шумахер-лишаване от състезаване в Гранд При на Великобритания/;

 

Второто – За прекалено износена дъска на пода на болида /Лишаване от участие на Михаел Шумахер в Гранд При на Белгия;

 

Трето – По подозрения в исползване на нелегална електроника в болида на Михаел Шумахер /обвиненията остават недоказани и санкция непоследва/;

Ами Джозо Шуми си е получил наказанията, все пак става Световен Шампион... и обърни внимание "Трето - ..."

 

Все пак давам ВСИЧКО, за да няма скрито-покрито. ;)

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

Фен съм на Шуми заради качествата му, както на пистата, така и извън нея, а титлите следват от качествата на пилота, не мислиш ли? Що се отнася за времето на Фанджо, то въобще неможе да става дума за сравнение с времето на ЛЕГЕНДАРНИЯ Сена. Колкото и да не ми е приятно да призная Сена е най-великия пилот 86-93, От тогава започва ерата Михаел, и както Вилньов взе 1 титла така и сега Алонсо ще я вземе, а Кими = Хакинен. :punk

 

Извинявай но гледам Ф1 запалено от 1997. И оттогава съм фен на Михаел и като едим такъв запален фен знам че Ерата Шумахер е в периода '94 - '96 и от 2000 до 2005. Така че поне си кажи честно според теб нямало ли е ера Хакинен например, ера Вилньов или ера Хил. Вярно че ако Шуми не си беше чупил крака през '99 можеше да пенсионира Хакинен рано - рано. Но все пак не може да се отричат успехите на тези пилоти ( нито да се пренебрегват ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...