Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Добре ама ще им позволят ли такова нещо Аз лично нямам нищо против тва Ама и ако тогава има изоставане просто..........:)

Ще им позволят, не се и съмнявам. :lol: За изоставането мога да ти отговоря веднага: Още преди ГП на Германия Тойота и Уилямс правиха тестове с V8 и при тях се останови, че болида е по-бавен с 3 сек. Да, но тези тестове бяха с хибридно шаси (шаси от сезон 2005 пригодено за двигател V8). Всички отбори смятат, че с направата на шаси за V8 ще намалят изоставането от тази година с 1 сек. Например на Монца вместо 1.19.ххх ще имаме времена от типа на 1.21.ххх ~ 1.22.ххх. очаква се и тези двигатели да са с мощност ~ 800 коня и нагоре. :punk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

TVA za kimi e golqm shok za men.

Тъкмо виждах в тва момче следващ мика хакинен.

Шумахер няма да отиде в Макларън(помнете ми думата)но за кими не съм сигурен.

Ако отиде формула 1 ще ми стане много двулична и може би ще загубя малко интереса си към Ф1.

Link to comment
Share on other sites

FERRARI.jpg

Ахахахахахахаха. С едно такова колко пари можеш да направищ. :rolleyes:

 

0008702.jpg

Още едно... :)

 

Охооо Ферари с нова придобивкаааа... За Ероуз знам. Те бяха първите с троен болид.

 

Но на Ферари явно двойният не им стига да развеждат гостите си. Вземат да отворят и автобусна линия :lol: :lol: :lol: .

Link to comment
Share on other sites

Маза недей така както и вие, така и ние сме в много сложно положение. Аз лично ще се радвам на победите и на двата отбора. :rolleyes:

 

Не се обиждай, обаче Шуми е адски безпреспективен пилот. Той вече върви надолу и Макларън няма какво да извлекат от него повече. Докато Кими в момента е един от най-добрите пилоти (да не кажа най-добрия) и безспорно е най-големия талант. Това, което смятам, че наистина трябва да направят Ферари е да вземат Маса, който вече е сигурен и Алонсо или нещо подобно. Демек да си сменят екипа, защото от толкова титли вече нямат грам мотивация. Аз гледам, че и Жан и РОс едва не заспиват на състезанията. Жан пък и се задява с оная китайска мадама и въобще не му е до Ф1. Сега във Феррари предстои подмладяване, каквото се случи и във Макларън. Те си смениха и двамата пилоти, самият екип, смениха си структурата и както виждате в момента берат плодовете (най-общо казано) и в следващите 3-4 години са те на ход. В големите спортове е така. Времената се менят. Рено са просто доста малък тим (в сравнение с голямата тройка) и тяхното е толкова. Да вземат титлата тая година (не дай си боже) и догодина няма могат. А Алонсо ако иде във Ферари, Рено съвсем затъват! Така че, не смятам че Шуми тепърва на 30 и нз си колко години ще иде да гони дивото. Ще си изкара и другия сезон на куц крак да прибере още 50-60 милиона, да мое да си лепне още някоя екстра в къщата и тва е. КОга ще се присбособи в Макларън, кога ще почне да печели... Да не говорим, че там никога няма да получи парите, които той иска. И Макларън и Уилиямс са английски консервативни тимове, които не плащат много пари. Едно време за някви дръгливи 2 милиона изгониха Хил...Пък и просто политиката на стрелите не е такава. В момента, ако някой отбор има нужда от Шуми, то това ще е Заубер от догодина. Пилето е известен с уменията си да развива колата и да анализира задълбочено. Просто ще им е от голяма полза, но тук пък едва ли той ще се навие.

Link to comment
Share on other sites

Не се обиждай, обаче Шуми е адски безпреспективен пилот. Той вече върви надолу и Макларън няма какво да извлекат от него повече. Докато Кими в момента е един от най-добрите пилоти (да не кажа най-добрия) и безспорно е най-големия талант. Това, което смятам, че наистина трябва да направят Ферари е да вземат Маса, който вече е сигурен и Алонсо или нещо подобно. Демек да си сменят екипа, защото от толкова титли вече нямат грам мотивация. Аз гледам, че и Жан и РОс едва не заспиват на състезанията. Жан пък и се задява с оная китайска мадама и въобще не му е до Ф1. Сега във Феррари предстои подмладяване, каквото се случи и във Макларън. Те си смениха и двамата пилоти, самият екип, смениха си структурата и както виждате в момента берат плодовете (най-общо казано) и в следващите 3-4 години са те на ход. В големите спортове е така. Времената се менят. Рено са просто доста малък тим (в сравнение с голямата тройка) и тяхното е толкова. Да вземат титлата тая година (не дай си боже) и догодина няма могат. А Алонсо ако иде във Ферари, Рено съвсем  затъват! Така че, не смятам че Шуми тепърва на 30 и нз си колко години ще иде да гони дивото. Ще си изкара и другия сезон на куц крак да прибере още 50-60 милиона, да мое да си лепне още някоя екстра в къщата и тва е. КОга ще се присбособи в Макларън, кога ще почне да печели...  Да не говорим, че там никога няма да получи парите, които той иска. И Макларън и Уилиямс са английски консервативни тимове, които не плащат много пари. Едно време за някви дръгливи 2 милиона изгониха Хил...Пък и просто политиката на стрелите не е такава. В момента, ако някой отбор има нужда от Шуми, то  това ще е Заубер от догодина. Пилето е известен с уменията си да развива колата и да анализира задълбочено. Просто ще им е от голяма полза, но тук пък едва ли той ще се навие.

Ще видим какво ще стане. За сега само Мидланд, Ред Бул и Ферари са подписали с дедо Бърни за след 2007. :(

Link to comment
Share on other sites

АБе квото ще става ще стане,няма смисъл ние да умуваме и разсъждаваме и дори да се притесняваме за някой пилот-няма значение дали ще е алонсо,шуми,кими или маза.

В тоя спорт всичко е пари и парите са взели ума на повечето пилоти.

Link to comment
Share on other sites

Абе нз ама има 2 възможности или ФИА да фалира /като даде много кинти на сички отбори да преподпишат Конкорд/ :bgrin: :bgrin: или Сезон 2006 да е края на Формула 1 и от 2007ма да има нещо от рода на .......и аз незнам кво :D

Link to comment
Share on other sites

Не се обиждай, обаче Шуми е адски безпреспективен пилот. Той вече върви надолу и Макларън няма какво да извлекат от него повече. Докато Кими в момента е един от най-добрите пилоти (да не кажа най-добрия) и безспорно е най-големия талант. Това, което смятам, че наистина трябва да направят Ферари е да вземат Маса, който вече е сигурен и Алонсо или нещо подобно. Демек да си сменят екипа, защото от толкова титли вече нямат грам мотивация. Аз гледам, че и Жан и РОс едва не заспиват на състезанията. Жан пък и се задява с оная китайска мадама и въобще не му е до Ф1. Сега във Феррари предстои подмладяване, каквото се случи и във Макларън. Те си смениха и двамата пилоти, самият екип, смениха си структурата и както виждате в момента берат плодовете (най-общо казано) и в следващите 3-4 години са те на ход. В големите спортове е така. Времената се менят. Рено са просто доста малък тим (в сравнение с голямата тройка) и тяхното е толкова. Да вземат титлата тая година (не дай си боже) и догодина няма могат. А Алонсо ако иде във Ферари, Рено съвсем  затъват! Така че, не смятам че Шуми тепърва на 30 и нз си колко години ще иде да гони дивото. Ще си изкара и другия сезон на куц крак да прибере още 50-60 милиона, да мое да си лепне още някоя екстра в къщата и тва е. КОга ще се присбособи в Макларън, кога ще почне да печели...  Да не говорим, че там никога няма да получи парите, които той иска. И Макларън и Уилиямс са английски консервативни тимове, които не плащат много пари. Едно време за някви дръгливи 2 милиона изгониха Хил...Пък и просто политиката на стрелите не е такава. В момента, ако някой отбор има нужда от Шуми, то  това ще е Заубер от догодина. Пилето е известен с уменията си да развива колата и да анализира задълбочено. Просто ще им е от голяма полза, но тук пък едва ли той ще се навие.

 

Лепер и аз много се извинявам ама май си дойдохме на нашето Айде сега и аз да говоря честно Ясно се вижда че Кими е талант Вярно че колата в момента му е най-хубавата но пича си има талант След като ще стават такива рокади и промени всяка година нормално е и интерес към Ф1 да спадне но за тва си е виновен само Бърни и компания с техните постоянни ограничения И защо всеки говори за КИМИ И АЛОНСО Аз ако бях шеф на тим ама веднагически кихам пари за БЪТЪН И МОНТОЯ и веднага се аргументирам: Монтоя единствен има стил на каране като на Шуми с много агресия и в стил всичко или нищо Бътън от своя страна показва завидни умения както с прекрасния БАР през сезон 2004 така и с колата за 2005 Аз лично много харесвам БЪТЪН За Кими мога да кажа че с тази кола в момента няма кой да го стигне Но щом ще кара за ФЕРАРИ НЕКА НОСИ СВЕТОВНИ ТИТЛИ но да не задминава легендата МИХАЕЛ ШУМАХЕР В ТАЗИ ОБЛАСТ PEACE

Link to comment
Share on other sites

Лепер и аз много се извинявам ама май си дойдохме на нашето Айде сега и аз да говоря честно Ясно се вижда че Кими е талант Вярно че колата в момента му е най-хубавата но пича си има талант След като ще стават такива рокади и промени всяка година нормално е и интерес към Ф1 да спадне но за тва си е виновен само Бърни и компания с техните постоянни ограничения И защо всеки говори за КИМИ И АЛОНСО Аз ако бях шеф на тим ама веднагически кихам пари за БЪТЪН И МОНТОЯ и веднага се аргументирам: Монтоя единствен има стил на каране като на Шуми с много агресия и в стил всичко или нищо Бътън от своя страна показва завидни умения както с прекрасния БАР през сезон 2004 така и с колата за 2005 Аз лично много харесвам БЪТЪН За Кими мога да кажа че с тази кола в момента няма кой да го стигне Но щом ще кара за ФЕРАРИ НЕКА НОСИ СВЕТОВНИ ТИТЛИ но да не задминава легендата МИХАЕЛ ШУМАХЕР В ТАЗИ ОБЛАСТ PEACE

 

Аз не бих предпочел МОнтоя...и ще ти кажа защо! Защото Монтоя наистина има супер стил на каране, обаче е ПРЕКАЛЕНО агресивен. За него няма второ място и винаги натиска. Видяхме до какво доведе това в Турция. Затова аз ако бях Денис на момента щях да разкарам Монтоя и на негово място да взема Хайдфелд. Защото той наистина е малко по-бавен пилот от Хуан засега, но е доста млад. Пък и Уилямс не веднъж подчертаха, че той работи толкова добре с инжинерите, както не са го правили дори Хил и Сена, а това е адски важно за днешната Ф1. Бътън наистина и заслужава, за него не мога да кажа нищо лошо, освен, че е малко непостоянен.

 

Чефо, кое е нашето бе пич? Аз никога не съм отричал въпросното качество на пилето, ама никога. Аз оспорвам единствено техническите му качества и някои от не дотам развитите му морални устои!

Edited by Leper_Messiah
Link to comment
Share on other sites

Да обаче спомни си с кой стил на каране Шуми е вече 7-кратен световен шампион Аз лично съм съгласен с това каране Справка този сезон писта Индианаполис За малко и двете ферарита да не завършат ама не се получи и Шуми победи Така се кара ако искаш да си винаги на върха Естествено е че и ще си патиш ама.......

Link to comment
Share on other sites

Да обаче спомни си с кой стил на каране Шуми е вече 7-кратен световен шампион Аз лично съм съгласен с това каране Справка този сезон писта Индианаполис За малко и двете ферарита да не завършат ама не се получи и Шуми победи Така се кара ако искаш да си винаги на върха Естествено е че и ще си патиш ама.......

 

Чефо, недей да бъркаш стиловете на Монтоя и Шумахер. Шуми отлично знае как да запази темпо за да вземе по-малко но макар и важни точки, които в последствие са му печелили титлата. Точно това МОнтоя не го може, и точно затова няма да стане Шампион във Ф1. Може да стане такъв единствено ако колата му е с класи над другите.Аз ако не се лъжа неговия двигател и изпаткал повече пъти от на Кими (говоря за свястно изпаткване, не за смяна на двигател по време на уикенд заради маслена помпа или нещо сорта. Става дума за пушеци, огън, масло и тем подобни) Пък и той нерядко е предизвиквал катастрофи.

Link to comment
Share on other sites

Е прав си така е Ама щом иска да става шампион ще трябва тогава и от време на време да мисли Аз не случайно винаги съм казвал че Шуми е №1

 

Поправям се агресивен стил на каране в който има и поне малко разум

Link to comment
Share on other sites

Не се обиждай, обаче Шуми е адски безпреспективен пилот. Той вече върви надолу и Макларън няма какво да извлекат от него повече. Докато Кими в момента е един от най-добрите пилоти (да не кажа най-добрия) и безспорно е най-големия талант. Това, което смятам, че наистина трябва да направят Ферари е да вземат Маса, който вече е сигурен и Алонсо или нещо подобно. Демек да си сменят екипа, защото от толкова титли вече нямат грам мотивация. Аз гледам, че и Жан и РОс едва не заспиват на състезанията. Жан пък и се задява с оная китайска мадама и въобще не му е до Ф1. Сега във Феррари предстои подмладяване, каквото се случи и във Макларън. Те си смениха и двамата пилоти, самият екип, смениха си структурата и както виждате в момента берат плодовете (най-общо казано) и в следващите 3-4 години са те на ход. В големите спортове е така. Времената се менят. Рено са просто доста малък тим (в сравнение с голямата тройка) и тяхното е толкова. Да вземат титлата тая година (не дай си боже) и догодина няма могат. А Алонсо ако иде във Ферари, Рено съвсем  затъват! Така че, не смятам че Шуми тепърва на 30 и нз си колко години ще иде да гони дивото. Ще си изкара и другия сезон на куц крак да прибере още 50-60 милиона, да мое да си лепне още някоя екстра в къщата и тва е. КОга ще се присбособи в Макларън, кога ще почне да печели...  Да не говорим, че там никога няма да получи парите, които той иска. И Макларън и Уилиямс са английски консервативни тимове, които не плащат много пари. Едно време за някви дръгливи 2 милиона изгониха Хил...Пък и просто политиката на стрелите не е такава. В момента, ако някой отбор има нужда от Шуми, то  това ще е Заубер от догодина. Пилето е известен с уменията си да развива колата и да анализира задълбочено. Просто ще им е от голяма полза, но тук пък едва ли той ще се навие.

 

Ще ме извиняваш ама да говориш че Рено са малък тим е много смешно!!Какво като Рено няма Парагон??Тва не значи че не хвърлиха супер милиони да си обновят завода на Бенетон който беше бая изостанал!!Какво като се махне Алонсо???Алонсо стана звезда благодарение на Бриаторе какъв е проблема той същия да извади пак някой млад и преспективен пилот който да се приспособи към тима за 1 година и после да мачка наред!!Рено винаги са влагали много милиони в Формулата пък и имат немалко успехи така че изобщо не се за подценявае!!Ето защото тази година всички ги подеценяваха затова може да измъкнат титлите изпод носа на Макларън.Относно Уилямс наистина навремето беше голям отбор но сега е една пародия само!!Сър Франк много остаря и действа ама твърде консервативно ,а така във Формулата вече не се върви напред!!На тима трябва нов шеф за да вървят напред иначе е си останат така посредствени като тазги година!!За пример давам Ред Бул на които колата миналата година е построиха само млади инжинери и видяхте как се преставят този сезон :)

 

Лепер и аз много се извинявам ама май си дойдохме на нашето Айде сега и аз да говоря честно Ясно се вижда че Кими е талант Вярно че колата в момента му е най-хубавата но пича си има талант След като ще стават такива рокади и промени всяка година нормално е и интерес към Ф1 да спадне но за тва си е виновен само Бърни и компания с техните постоянни ограничения И защо всеки говори за КИМИ И АЛОНСО Аз ако бях шеф на тим ама веднагически кихам пари за БЪТЪН И МОНТОЯ и веднага се аргументирам: Монтоя единствен има стил на каране като на Шуми с много агресия и в стил всичко или нищо Бътън от своя страна показва завидни умения както с прекрасния БАР през сезон 2004 така и с колата за 2005 Аз лично много харесвам БЪТЪН За Кими мога да кажа че с тази кола в момента няма кой да го стигне Но щом ще кара за ФЕРАРИ НЕКА НОСИ СВЕТОВНИ ТИТЛИ но да не задминава легендата МИХАЕЛ ШУМАХЕР В ТАЗИ ОБЛАСТ PEACE

 

Ами аз лично Бътън не го харесвам защото е твърде непостоянен и дори някой път неразсъждава!!Не ми харесва и стила му на каране защото мога да каже че той не харесва поднасянето на задната част докато Кими Шумахер го предпочитат :) Монтоя е твърде агресивен и това в някой момен му съсздава крайно много бели.Иска ми се да видя Хаифелд в някой по-добър отбор или пък Уебър защото ми допадат и двамата пилоти и защото сега Уилямс както казах са много посредтсвени и слаби :)

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

На мен пък ми се иска Де Ла Роса в някой хубав отбор. Още докато беше в Ероуз (не съм сигурен дали в този отбор беше) смятах, че е добър талант и сега го доказва като тест пилот на Макларън.

Edited by shadowhand
Link to comment
Share on other sites

На мен пък ми се иска Де Ла Роса в някой хубав отбор. Още докато беше в Ероуз (не съм сигурен дали в този отбор беше) смятах, че е добър талант и сега го доказва като тест пилот на Макларън.

 

Съгласен съм. Не смятам, че той отстъпва по нещо на прехваления Уебър, че дори и на Рубенс. Друг е въпроса, че не се знае как ще се държи в един тим имащ високи цели

Link to comment
Share on other sites

Какво като се махне Алонсо???Алонсо стана звезда благодарение на Бриаторе какъв е проблема той същия да извади пак някой млад и преспективен пилот който да се приспособи към тима за 1 година и после да мачка наред!!

 

Джозо ако смяташ че търсенето на таланти и превтъщането им в супер пилоти е точна наука не си познал. И за Александър Вурц се смяташе че е голям ама... и за Сато също ама... и за Картакеян ама... така че всичко е най-напред късмет и след тва се намесва отбора и прави от таланта един истински добър пилот.

Link to comment
Share on other sites

...ама за него не е ли малко рано да говориш? Все пак това му е първа година. Не всеки може да започне като М. Шумахер.

 

Аре поразрови се из броевете на в. Билд :sick отпреди 7-8 месеца да видиш кво мислят за него. Пък и е бил състезател във Формула 4, шампион във Формула Азия доколкото си спомням и още нещо имаше... а Михаел Шумахер с картинг е започнал. Щом започнеш с Формула 4 ( става дума за професионална кариера ) тогава явно наистина трябва да те броят за талантлив. ;)

 

П.С. нов начин за изписване на името на вестник Билд -> в. Билд :sick

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to comment
Share on other sites

Еми то и монтоя се смяташе че е супер талант ама...(пак е голям талант ама не чак супер...) МОнтоя преди да влезне в Ф1 беше няколко години шампион в карт серийте или няква друга формула(не съм абсолютно сигурен).И още в първи си сезон като спечели само 1 състезание се видя че е един переспективен и интересен пилот,не не е роден да мачка наред.

Link to comment
Share on other sites

Щуми е карал и в немски състезания подобни на ДТМ сериите, след това е карал в някакви прототипи тип формула 3. Еди Джордън го забелязва, титулярът на тима е в ареста... още с първата бърза обиколка на Силвърстоун поставя рекорд на Джордън. :punk

Що се отнася до Монти, той печели Инди 500 и става шампион в Карт сериите. Да Мата също беше дошъл от там, но сега в САЩ е един от най-добрите пилоти. :)

Link to comment
Share on other sites

Този да мата карал ли е в формула 1?

 

Да. Беше в Тойота.

Link to comment
Share on other sites

Цели два сезона... 2003 и 2004.

 

nakatak89, ти от кога следиш Ф1? :)

 

Боже как можах да изпусна тази подробност. Аз съм грешник. Аааа бързо, дай ми спагетите да се самобичувам.

 

Абе имам предложение. Кво ще кажете да се съберем някъде в някое заведение където дават Ф1 и да гледаме ГП на Белгия.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...