Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

За да не стартира 1-ви в другата квалификация за да събере инфо за пистата а отностно двигателя той си е отпаднал и ще си го смени ако тима реши

УЕБЪР ДА ГО ЧУКА КОН НА РОЛКОВИ КЪНКИ

 

Еееее добре бе Чефо. Пак разконспирира Ферари. Добре бееееее.

 

А защо на ролкови кънки? Няма ли д аму е неудобно...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ай честита двойна... :bgrin: както и да е. Алонсо е най-добрия, как? :sick :sick

Прекрасно състезание за Кими. Тоя пич почва ме кефи (сега се видя Кими vs Алонсо). :)

 

Шуми, Шумииииии. :cry :cry

Аз не видях как си прее*ава новия двигател :confused

 

За майката на Уебър - дума да не става.

 

Монти - после ще бие Монтейро, надушвам. :lol:

 

А, Джозо Алонсо шампион! Лепер, Маза, та на кой му била подарена титлата, на Шуми или Алонсо? :bgrin:

 

Едит Чефо изпреварил си ме.

...двигателя той си е отпаднал и ще си го смени ако тима реши...
Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

Ай честита двойна...  :bgrin:  както и да е. Алонсо е най-добрия, как?  :sick  :sick

Прекрасно състезание за Кими. Тоя пич почва ме кефи (сега се видя Кими vs Алонсо). :) 

 

Шуми, Шумииииии. :cry  :cry

Аз не видях как си прее*ава новия двигател :confused

 

За майката на Уебър - дума да не става.

 

Монти - после ще бие Монтейро, надушвам. :lol:

 

А, Джозо Алонсо шампион! Лепер, Маза, та на кой му била подарена титлата, на Шуми или Алонсо? :bgrin:

 

Не сме казвали, че на Шуми титлата му е подарена. Казваме, че доста му е помагано за някои от титлите, ама то тва на Алонсо направо....нямам думи просто

Link to comment
Share on other sites

Не сме казвали, че на Шуми титлата му е подарена. Казваме, че доста му е помагано за някои от титлите, ама то тва на Алонсо направо....нямам думи просто

Хуу айде няма да търся назад в постовете, за да не изпадаме в глупави спорове отново. ;)

Бътън ме удиви :woot :woot

Link to comment
Share on other sites

Хуу айде няма да търся назад в постовете, за да не изпадаме в глупави спорове отново. ;)

Бътън ме удиви :woot  :woot

 

Aз от кога тръбя че Бътън трябва да е във Ферари И като втори пилот може би Алонсо

Link to comment
Share on other sites

Започвам да си мисля че наистина Уебър е пропуснал лекцията по изпреварване Иначе състезанието беше интересно с бая изпреварвания

Ами май му липсва сезона в GP2 сериите :lol: :punk.

Шуми постъпи правилно, евала. Води се отпадал, ще си смени двигателя и на Монца сме на 100%. :)

Link to comment
Share on other sites

Тва лайно Монтейро ни прецака двойната  :angry1

Айде да му е честито на Алонсито и да не забрави да цунка Монтейро

Колкото и да ми се искаше двойна победа вината не беше в Монтейро. Монтоя трябваше да прецени дали може да направи тази маневра без да се натресе на предницата му. А после на завой номер 8 пак ли Монтейро му беше виновен?

 

Относно Шумахер - каквото и да си говорим той сам се натресе в Уебър. Гледайте повторение ако трябва и вижте как Уебър е най-отвътре и шумахер в опита си да го притисне се уля.

Link to comment
Share on other sites

Шумахер си се натресе в Уебър това си е очеизбодно!!Кво Уебър да излезне извън пистата за да остави място на Пилето да мине отвън ли??Как не Шумахер си е виновен! :punk

Link to comment
Share on other sites

Шумахер си се натресе в Уебър това си е очеизбодно!!Кво Уебър да излезне извън пистата за да остави място на Пилето да мине отвън ли??Как не Шумахер си е виновен! :punk

 

Виновен или не така трябва да се кара всичко или нищо И аз да бях и аз така щях да направя

Link to comment
Share on other sites

Виновен или не така трябва да се кара всичко или нищо

Е да, но в случая нищо. Като се взимат такива решения не трябва после да се сочи някой друг за виновен.

Link to comment
Share on other sites

Само да добавя ако не се лъжа Бътън също изпревари Шуми но така както си му е реда без да му остави шанс докато Уебър пак показа че не се шлифовал достатъчно и сега и двамата не завършиха

Link to comment
Share on other sites

нищо лично, ама тряя да гоним Алонсо в шампионата

Колкото да ви се иска (а и на мен, защото си заслужавате и двете титли), няма да можете. :)

 

Аве Уебър май беше затворен с обиколка от Шуми, когато стана инцидента.

Link to comment
Share on other sites

Беше. :bgrin:

Едит: Аре да ти обясня като на малоумник: :allien

Уебър пука гума. Шуми го изпревари, преди да влезне в бокса. Копелето се добра до пит-а и смени капута. На излизане, пак видя червените квадратчета на бял фон, които се намират отзад върху спойлера на немеца, там където по дефаут си пише Малборо. :) :P

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

 

Michael Schumacher, Ferrari (DNF):

“We have not been quick enough all weekend. In fact, back on Friday it was clear we were in a very difficult situation. Even before the start, I did not expect to get any points and that is how it turned out. As regards the incident with Webber, I saw him closing on me and he moved to the right. As I began to brake, I could no longer see him and, when I was in mid-corner, I felt a bang at the back as he hit me with his nose. He was one lap down, so I don’t understand why he tried this move. After the collision, there was something wrong with the car, so I went into the pits where the mechanics changed the power steering incredibly quickly. I went back out on track so as not to have to be first out in qualifying in Monza. At least this worked out, as I made up three places.”

Link to comment
Share on other sites

Ми самия Шуми в едно интервю каза че ако ще продължи кариерата си още няколко години то ще е само във Ферари Не ми се вярва след 9 години работа да загърби всичко и да отиде в МКЛ а не се знае дали този сезон няма да им е единствен на сребърните стрели

Link to comment
Share on other sites

 

Как така дебютирал в Заубер? Не е ли в Джордан през 1991. Заубер аз доколкото знам е създаден 1993. :huh:

Link to comment
Share on other sites

"Тук определено нямаше светлина. Беше доста тъмно," каза Жан Тод в неделя след финала на първото в историята Гран При на Турция, попитан дали светлината в края на тунела в Будапеща е изчезнала в Истанбул.

 

"Да, видяхме светлина, но знаехме, че гумите тук ще са напълно различни. Дойдохме със стара спецификация, защото гумите от Будапеща нямаше и не можеха да бъдат използвани в Истанбул.

"Знаехме, че пристигайки на ново трасе винаги може да има неочаквана изненада, но в петък сутринта разбрахме, че изненадата не е такава, каквато очаквахме."

 

Липсата на сцепление продължава да е основния проблем на Ферари. Тод обяснява, че това е причинено от липса на аеродинамично и механично сцепление, и гумите взети заедно.

"Ние сме единствения топ отбор с Бриджстоун. Ако имаше още един такъв отбор с Бриджстоун би било по-лесно да се отговори, но в момента не знаем. Понякога се опитваме да сравняваме с Джордан и Минарди, но те използват различни спецификации на гумите."

"Тази година колата отново е с нова аеродинамика, двигателят трябва да издържа две състезания, така че е различно от миналата. Снабдяваме Заубер със същия двигател, така че имаме някаква база за сравнение и със сигурност не можем да твърдим, че проблема са само гумите, само аеродинамиката; нека да кажем, че пакета не предоставя това, което имахме преди и не предоставя това, което очакваме."

 

"Но пък от друга страна, ние използвахме същата кола в Будапеща с напълно различни гуми и видяхме, че сме бързи в квалификацията, бързи в първата третина от състезанието. След това започнахме да губим бързина, това дава на нашите партньори някои индикации. Но когато тези индикации трябва да бъдат анализирани трябва да се работи, нещата са много сложни. Ако бе лесно, нямаше да сме в такава ситуация.

 

Основната разлика от миналия сезон е правилото за гумите. Миналата година смените бяха позволени и ако преди три седмици можехме да сменяме, то щяхме да спечелим състезанието със сигурност. Но не се оплаквам от това. Нека да кажем, че правилото за едни гуми за квалификацията и състезанието е лошо за нас и губим най-вече заради него."

 

Както винаги Тод отказва да критикува доставчика на гуми. "В живота има плюсове и минуси, а плюсовете все още са много повече в сравнение с минусите. Позитивните страни са толкова много поради тяхната подкрепа в момента; нормално е, винаги реагираме според току-що случилото се, но когато правим стратегия, план, трябва да помислим и да погледнем назад към последните пет години."

 

Ситуацията в бъдеще може да се промени, като се предполага, че Тойота и Ред Бул ще се присъединят към лагера на Бриджстоун през следващия сезон. "Ще правим общи тестове и те също ще изминават определен брой километри. Това определено ще е от полза за нас."

 

Но сезон 2005 все още е на дневен ред. "Искам да завършим на колкото се може по-предно място в класирането, наистина. Мечтата ми да спечелим и двата шампионата няма да се осъществи, но сега поне трябва да си осигурим третото място ако е възможно."

Link to comment
Share on other sites

По-хубаво изказване от това здраве му кажи Тод хем намеква за проблема хем не критикува явно Но за едно е прав щом колата спечели квалификация и то така убедително с тези гуми значи има хляб в нея.Аз също смятам че ако не беше тази глупост за не сменянето на гумите такъв проблем във Скудерията нямаше да има и нещата щяха да са коренно различни :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...