Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Искаше ми се да направя коментар по предишните постове, но са само блуткава информация. Единствено мненията на jozo ми допаднаха.

 

Като за начало - страхотно състезание. Кими отново показа, че има огромен потенциал. Верно е, че Алонсо бе задържан от Трули, но да не забравяме как "групичката изоставащи" задържа Монтоя и дистанцията бе скъсена от 4 на 1.9 секунди.

 

Баричело - каква беше тази тактика с три влизания в бокса? Направо ме разби!

Шумахер - беше наистина бавен, но пилотските му умения не дадоха голям шанс на Кими да го изпревари.

Райконен - ако не беше толкова задържан можеше да се класира и на второ място. Все пак фактите са различни и положението е такова. Шанса му за победа в шампионата вече са доста малки, но все пак нищо не може да се гарантира още.

Фисикела - желанието ми се сбъдна - той наистина угасна в бокса! :D Нищо против нямам него, но по-изгодно за мен беше Райконен да е на трето място.

 

@Blitz_krieg_1941, Шумахер жънеше победи, когато всички отбори бяха в най-голямата си криза, поради помоща на FIA към Ферари. Спора е воден и преди, така че няма смисъл да ме контрираш с каквито и да е глупости.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Blitz_krieg_1941, Шумахер жънеше победи, когато всички отбори бяха в най-голямата си криза, поради помоща на FIA към Ферари. Спора е воден и преди, така че няма смисъл да ме контрираш с каквито и да е глупости.

 

Ъъъъъъ... Нещо не схващам кви са тия помощи? И кои отбори са били в криза. 2000. Еми... МКЛ и Ферари просто щяха да се изпотрепат. Къде помощи от ФИА? Освен МКЛ през 2001 за други големи отбори не се сещам, които да са имали няква криза.За 2002 и 2003 само Минарди и Ероуз бяха в по-сериозни кризи. Къде помощи? За 2004 кво да кажа. Златен сезон имаше конкуренция ( при тва силна ).И пак - къде ги видя тия помощи. Би ли ми обяснил щото явно съм ги позабравил за кои помощи става въпрос.

 

Абе пич. Ферари кат са нямали титла от 1979 до 2000 някой от тях да е седнал да е казал че ФИА са помагали на Уилямс, на Лотус, на МКЛ, на някой друг? Аре помисли малко преди да ми развиваш теории за конспирации ;) .

Link to comment
Share on other sites

Нещо немога да свана ако Шуми... какво?? :confused

 

eх че бързам исках да кажа чи ако тоя ......цензурирано......... Трули го нямаше можеше Кими да е 1ви/при положение че Монти би го пуснал/ а Мишо 3ти.

Link to comment
Share on other sites

eх че бързам исках да кажа чи ако тоя ......цензурирано......... Трули го нямаше можеше Кими да е 1ви/при положение че Монти би го пуснал/ а Мишо 3ти.

 

Ако ако то много мирише ;) И все пак много филми станаха тва ако,онва ако :)

 

Не мислите ли че в края на състезанието Кими пак презорваше колата за бързи обиколко и в следващото състезание няма да има пак проблем с двигателя?? :confused

Link to comment
Share on other sites

Ако ако то много мирише ;) И все пак много филми станаха тва ако,онва ако :)

 

Не мислите ли че в края на състезанието Кими пак презорваше колата за бързи обиколко и в следващото състезание няма да има пак проблем с двигателя?? :confused

 

dano ne si prav

Link to comment
Share on other sites

Ако ако то много мирише ;) И все пак много филми станаха тва ако,онва ако :)

 

Не мислите ли че в края на състезанието Кими пак презорваше колата за бързи обиколко и в следващото състезание няма да има пак проблем с двигателя?? :confused

 

То е почти сигурно тва че ще има проблеми Щото пича не му стигна че го качиха на почитната стълбичка ами иска и мястото на Алонсо Е така не става

А що се отнася до Ферари кво да кажа много лоша работа И това е може би първото състезание в което нито ВРЕМЕТО НИТО ПРОБЛЕМИТЕ пречиха на скудерията просто за момента не им вървят пустите коли когато имат повече тунджа но какво да се прави

Link to comment
Share on other sites

То е почти сигурно тва че ще има проблеми Щото пича не му стигна че го качиха на почитната стълбичка ами иска и мястото на Алонсо Е така не става

Не е ли това целта? Иначе дай всеки да си кара както му отърва и каквото стане... Човечеството се развило именно поради този стремеж да постига най-доброто и да еволюира.

Link to comment
Share on other sites

Ако ако то много мирише ;) И все пак много филми станаха тва ако,онва ако :)

 

Не мислите ли че в края на състезанието Кими пак презорваше колата за бързи обиколко и в следващото състезание няма да има пак проблем с двигателя?? :confused

 

Prav si ama tapata mu kartuna......

То е почти сигурно тва че ще има проблеми Щото пича не му стигна че го качиха на почитната стълбичка ами иска и мястото на Алонсо Е така не става

А що се отнася до Ферари кво да кажа много лоша работа И това е може би първото състезание в което нито ВРЕМЕТО НИТО ПРОБЛЕМИТЕ пречиха на скудерията просто за момента не им вървят пустите коли когато имат повече тунджа но какво да се прави

DON_CHEFO DOBRE DO6AL NA ZEMQTA!

 

Не е ли това целта? Иначе дай всеки да си кара както му отърва и каквото стане... Човечеството се развило именно поради този стремеж да постига най-доброто и да еволюира.

E da natiska ama nakraq da go ostavi da si po4ine toq dvigatel!

 

 

Spec da predupredq chefo: NE SPOMENAVAI MAIKATA NA TRULI AKO PI6E6 V ONQ FORUM DET IMA PREPRATKA (IMAM 20% WARN ZARADI MAIKA MU KOETO ME VBESQVA I NAISTINA MI SE ISKA DA Q POZDRAVQ EDNO HUBAVO)

Edited by MazataBG
Link to comment
Share on other sites

О-о-о-о-о-о-о-о Jozo начи си бил фен на Шумахер а? :huh:

 

Да некрия че бях негов фен,но това беше в далечната 94-та когато караше кола Бенетон РЕНО!!!Той беше водещата фигура в тима беше млад и амбициозен и ми харесваше стила му на каране!!След 97-ма Рено излезнаха от формулата пък и Шумахер започна още след първата си шампионска титла много да прави изпълнения и разни други изцепки и точно това ме отврати от него!! :sick Пък и тогава все пак бях малък и тъкмо бях започнал да гледам Формула 1 и съм бил неориентиран и не толкова заинтересован от този спорт колкото съм сега!!!

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

След разочароващото представяне на Михаел Шумахер и Рубенс Барикело в Гран При на Великобритания и през целия сезон до сега, всички се питат каква е причината за проблемите на Ферари. Жан Тод се опитва да даде яснота по проблема.

 

"Видя се, че имахме голям спад в бързината днес поради липса на сцепление; ако погледнете няколко състезания назад, то тогава нашите опоненти имаха проблеми с бързината в състезанията, докато ние бяхме силни."

 

Коментирайки шансовете тази бързина да бъде възвърната, Тод казва: "ако успеем да намерим точния компромис и да си свършим по-добре работата, то ще е възможно."

 

Жан Тод обясни и прогресивното влошаване на нещата при Ферари по време на уикенда. "Изненадата бе неприятна, тъй като срещнахме същите проблеми и седмица по-рано (във Франция - б.п.). Бе същото, не по-лошо. Ако вземете най-бързата обиколка от състезанието тази седмица (ГП на Великобритания), най-бързата от миналата (ГП на Франция) и също така времената от петък, когато бяхме конкурентноспособни, ще видите, че в събота имахме известни проблеми, а в неделя нещата се влошиха още повече по време на състезанието."

 

"От няколко състезания се движим назад. Също така, ако видите НБО от състезанията, то често тази година имаме най-бързата обиколка или близко до нея. На Мани кор бяхме 1.3 сек. назад, тук бяхме на 1.2 сек. от най-бързото време. Нашите опоненти успяха да направят НБО в последната обиколка. След 20-тата обиколка при нас проблемите задълбочаваха все повече и повече, така че се движехме назад образно казано."

"Липсваше ни сцепление най-вече. Трудно е да открием причината за проблема. Не е само в аеродинамиката, ако проблема беше в тази област, то нямаше никога да успеем да направим бърза обиколка, както направихме в петък. Тогава заедно с другите сме с еднакво количество гориво и скоростта ни е еднаква. И след това потъваме назад. Но за конкурентите ни е по-лесно да открият проблема, тъй като те са няколко тима в еднаква ситуация. С цялото ми уважение към Джордан и Минарди трябва да кажа, че е трудно да направим адекватно сравнение с тях. Така че, всичко зависи само от нас и от Бриджстоун за да направим най-добрия възможен анализ на ситуацията."

 

Жан Тод не пожела да се задълбочи в проблема, но отбеляза, че решението не е въпрос само на повече тестове. "Първо трябва да анализираме, защото тестването просто за самия тест не ни прави по-бързи. Трябва да анализираме защо в петък сме бързи, защо в събота губим малко скорост, а в неделя - повече. Да се идентифицира проблема е лесно, да се реши обаче е по-трудно и това е нещото, което трябва да направим."

 

"Развитието винаги идва от определено ноу-хау. Хората, които учасваха в успехите на Ферари са все още тук, така че не сме загубили своето ноу-хау. В момента просто не сме достатъчно бързи."

 

Попитан дали е възможна голяма стъпка напред в такъв кратък период от време, Тод казва: "Не знам. Нямам под ръка всички параметри; възможно е, но е много трудно. Трябва да анализираме ситуацията, Бриджстоун - също. Бриджстоун трябва да анализират съвместно с техническия ни екип. Трябва да видим как да реагираме и какво може да се направи. Не мога да ви кажа дали е възможно или не това да стане в много кратък период. Но определено е ново предизвикателство. Бил съм и в много по-трудни ситуации: 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, всички тези години и части от 1999; всички тези бяха далеч по-трудни."

 

Пак проблема с гумите. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Аз чесно казано не им знам точната болка но каквато и да е тя напълно вярвам в ЖАН ТОД и колегите му щото този пич през 96 година се зае от ТРАКТОР да прави болид и успя а щом го направи веднъж ще го направи и втори път Може това да не е този сезон но прогрес ще има

Link to comment
Share on other sites

Еми аз имам друго да кажа. През 2008-ма отново ще сме със сликове. Освен това сериозно ще се уреже аеродинамиката. едва ли не всички коли ще бъдат с еднаква аеродинамика и всичко ще зависи от двигателя. Правят го с цел да станат повече отборите които да се съревновават успешно с Ферари, Уилямс, МКЛ и т. н. Поредната велика мисъл изтекла от болните мозъци на хората от ФИА ( най-вече Макс Мозли ).

 

П. С. Единственото което ми хареса е тва със сликовете. Другото е БОЗААААА :sick !

 

ЕДИТ: Радвам се че пост номер 300 ми е точно в любимата тема :)

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to comment
Share on other sites

Ами аз това и казвах!!!Мишлен може да не участваха в едно състезание и вие ги направихте галоши ама се оказва че са по-добрите!!Ето на Б са кофти и Ферари най-накрая се усетих!!

 

П.С.Евил махни си тея коли от подписа,защото иначе някой модератор ще го стори както при мен днес :)

Link to comment
Share on other sites

Ами аз това и казвах!!!Мишлен може да не участваха в едно състезание и вие ги направихте галоши ама се оказва че са по-добрите!!Ето на Б са кофти и Ферари най-накрая се усетих!!

 

П.С.Евил махни си тея коли от подписа,защото иначе някой модератор ще го стори както при мен днес :)

1 Чети синьото (между червеното)

2 100 pix max нали? :lol: :laughing: Е моите са 92 pix. :)

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

Еми аз имам друго да кажа. През 2008-ма отново ще сме със сликове. Освен това сериозно ще се уреже аеродинамиката. едва ли не всички коли ще бъдат с еднаква аеродинамика и всичко ще зависи от двигателя. Правят го с цел да станат повече отборите които да се съревновават успешно с Ферари, Уилямс, МКЛ и т. н. Поредната велика мисъл изтекла от болните мозъци на хората от ФИА ( най-вече Макс Мозли ).

 

П. С. Единственото което ми хареса е тва със сликовете. Другото е БОЗААААА :sick !

 

ЕДИТ: Радвам се че пост номер 300 ми е точно в любимата тема :)

 

Tова за сликовете и аеродинамиката верно ли е Аз лично малко се съмнявам за сликовете но всичко е възможно да се роди в главата на изкукалия МАКС и неговите колеги

Link to comment
Share on other sites

Tова за сликовете и аеродинамиката верно ли е Аз лично малко се съмнявам за сликовете но всичко е възможно да се роди в главата на изкукалия МАКС и неговите колеги

 

Еми да де. Аеродинамиката за сметка ан сликовете. И не само Макс и ФИА са замесени. Хващам бас че и чичи Бърни е в играта.

Link to comment
Share on other sites

Не знам но докато минавах покрай бутката за вистници видях в 7дни Спорт или ТОП спорт/не помна/ на 1стр. в малко каре следното заглавие:

 

ФИА въвежда бутон за изпреварване

 

 

Ай ся който знай нещо да разясни, че тез олигота от ФИА.......... :angry1

 

ЕДИТ: Райконнен на мястото на Баричело.Вярно ли е?? :confused :confused

Edited by MazataBG
Link to comment
Share on other sites

Не знам но докато минавах покрай бутката за вистници видях в 7дни Спорт или ТОП спорт/не помна/ на 1стр. в малко каре следното заглавие:

 

ФИА въвежда бутон за изпреварване

Ай ся който знай нещо да разясни, че тез олигота от ФИА.......... :angry1

 

ЕДИТ: Райконнен на мястото на Баричело.Вярно ли е?? :confused  :confused

 

Аз знам че в момента всеки пилот притежава копче чрез което може да обогатява сместа с която кара И това обогатяване е на степени но по този начин се претоварва двигателя

 

За трансфера на Райконен чуват се разни слухове но може би най-верния ще е този че Барикело ще си тръгне от Ферари За Райконен ако това стане реалност не знам какво ще правя може би ще искам да печели точки за тима но не и световната титла при пилотите

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Не знам но докато минавах покрай бутката за вистници видях в 7дни Спорт или ТОП спорт/не помна/ на 1стр. в малко каре следното заглавие:

 

ФИА въвежда бутон за изпреварване

Ай ся който знай нещо да разясни, че тез олигота от ФИА.......... :angry1

 

ЕДИТ: Райконнен на мястото на Баричело.Вярно ли е?? :confused  :confused

 

Този бутон за изпреварване май ще означава нещо друго не това което ти казваш Дон_Чефо!!Наистина имат една врътка или бутон незнам точно с която обогатяват горивната смес но наистина двигателя се нзарова много пък и разхода съответно се променя следователно и сратегията на тима :)

 

Райконен трябва да е най-голямата будала да иде във Ферари по 2 причини:

1.Ако отиде в тима ще трябва да е дръжка на пилето и да работи за неговите шампионски титли а не за себе си!!

2.Тима на Ферари навлиза в криза докато Макларън излиза от такава и следователно ако си смени отбора да налети от трънка на глог.Просто няма никакъв смисъл :)

Link to comment
Share on other sites

За Ферари не се тревожете от кризата ще излезнат а и JOZO нали знаеш че парата прави борбата или както там се казва И аз много много не ще КИМИ във Ферари но какво да се прави И много правилно дори и това да стане да не си прави илюзии че докато Шуми е в тима ще бъде първа цигулка

Link to comment
Share on other sites

Еми така ще като имат пилот доказал се седем пъти Другите ще трябва да почакат докато Шуми се откаже И моля ви не ми казвайте че не ставал за нищо щото в моментното състояние на тима той просто взимам максимума от колата си и то се видя и в Англия как по бързия Кими не успя по никакъв начин да изпревари Шуми и трябваше да чака питовете

Link to comment
Share on other sites

Бутона за изпреварването си го има и сега. Незнам дали вкарва в горивото допълнителна смес, но определено дава някой оборот в повече. Спомням си Сепанг `05 как от БМВ казаха на Уебър (когато трябваше да изпревари Фисикела) да използва допълнителната мощност, тогава коментатора по РТВ обясни за това копче, че дава по-голяма скорост на болида за около 1 мин.

 

За Кими това ми се струва 99,9% несигурно. Най-вероятно ще е Бътън (прочетох го в F1.com), незнам да се радвам ли или да плача?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...