Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

За мен лично, безспорен победител е Райконен, без значение дали това се харесва или не.

 

За всички по света е така, но Стефчо с лопата да го праснеш по главата нема да го вдене  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Кими влиза от лидерска позиция в бокса. Не успява да дръпне на повече от 2.5 секунди за НАД 30 обиколки.

Кими е ИЗВИКАН в бокса по НАРЕЖДАНЕ СВИШЕ. Той не се е оплакал от гумите, нито от тима споменават да има някакви проблеми с тях.

Кими, за разлика от Фетел, пази гумите и ВИНАГИ до сега е правил повече обиколки от Фетел преди смяна.

По вторият въпрос: въпросът не е колко е дръпнал той защото той е водач и сам си определя темпото на писта, на която изпреварванията са НЕВЪЗМОЖНИ.

Защо да хаби ресурса на болида и гумите в този случай?! Фетел е втори и се бори за лидер, следователно той трябва да натиска.

И тук задаваме правилният въпрос: Защо Фетел не може да стопи разликата цели 30 обиколки, при положение, че Кими не натиска докрай?

Разбирам пристратията ти, както и американският ти начин на мислене, но последните две нямат нищо общо с реалността в случая.

Защо Фетел дърпа след бокса над 10 секунди. Значи първия стинт Кими не може да се измъкне, а втория изостава с много и той бил победител. Интересно ама няма как да се съглася.

Защото Кими няма за какво да се бори вече (или по друг начин казано: по-умен е) и сваля драстично темпото, знаейки прекрасно, че няма кой да го изпревари, както и той няма шанс да изпревари Фетел.

За всички по света е така, но Стефчо с лопата да го праснеш по главата нема да го вдене  :laughing:

Явно се е поамериканчил. Всички американци са така: с голямо самочувствие. Обаче, когато хапнат сапа... лошо. А, това винаги се случва. Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

За всички по света е така, но Стефчо с лопата да го праснеш по главата нема да го вдене :laughing:

Свеждай целия свят до определени кимилюбки, на които Ф1 им е чужда. ;) Великия Кими да беше дръпнал 12 секунди и да си беше влезнал и излизал пред Фетел. Не само, че не го направи, но и застраши победата като цяло. Защото Даниел също правише бързи обиколки. Със старите си гуми Фетел е по-бърз от новите на Кими. След излизане от бокса Фетел прави една цигара време на Кими докато мигне с очи. Толкова за бозавия ви пилот. Дано това е последния му сезон с Ферари. Нека върви в някой бабиришки отбор да рязгъва потенциал.

Кими е ИЗВИКАН в бокса по НАРЕЖДАНЕ СВИШЕ. Той не се е оплакал от гумите, нито от тима споменават да има някакви проблеми с тях.

Кими, за разлика от Фетел, пази гумите и ВИНАГИ до сега е правил повече обиколки от Фетел преди смяна.

По вторият въпрос: въпросът не е колко е дръпнал той защото той е водач и сам си определя темпото на писта, на която изпреварванията са НЕВЪЗМОЖНИ.

Защо да хаби ресурса на болида и гумите в този случай?! Фетел е втори и се бори за лидер, следователно той трябва да натиска.

И тук задаваме правилният въпрос: Защо Фетел не може да стопи разликата цели 30 обиколки, при положение, че Кими не натиска докрай?

Разбирам пристратията ти, както и американският ти начин на мислене, но последните две нямат нищо общо с реалността в случая.

Защото Кими няма за какво да се бори вече (или по друг начин казано: по-умен е) и сваля драстично темпото, знаейки прекрасно, че няма кой да го изпревари, както и той няма шанс да изпревари Фетел.

Явно се е поамериканчил. Всички американци са така: с голямо самочувствие. Обаче, когато хапнат сапа... лошо. А, това винаги се случва.

Абе вие кое състезание сте гледали. Черното няма да стане бяло колкото и да ви се иска. Кими е бавен. Има около състезание и половина на сезон. Дано се стегне и да почне да завършва на позиция зад Фетел, че и това му е трудно.

 

А Ботас и Верстапен. Тях кой им НАРЕДИ да идат в бокса? Че те дори от по-рано влезнаха. Кими не се бил оплакал от гуми видиш. За това Фетел имаше 1 секунда в резерв защото втория ни пилот го бави.

За всички по света е така, но Стефчо с лопата да го праснеш по главата нема да го вдене :laughing:

Стига шикълкавене. Не сме в съда. Кратко, точно и ясно. Личи си от километри, че не си гледал. Погледни. Даже ще ти спестя време и. Обиколки 28 до 34. После влизането на Фетел в 38мата ако не греша. След още 3 обиколки ще видиш 3 секунди разлика(нещо което бозавия не направи за 30, а имаше ЧИСТА писта пред себе си) , после ще дойдеш сам да се извиниш и да се засрамиш ;) Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Не мога да слагам цитати от телефона.

 

""На мен ми стана ясно, че Ферари са избрали първия си пилот, и че ще направят всичко възможно Себастиан да получи максималното от всеки уикенд до финала. Много е трудно водещата кола да бъде изпреварена от втората, освен ако отборът не реши да се намеси. Напълно ясно е", заяви Хамилтън.

По-рано този сезон Мерцедес помолиха съотборника на Хамилтън Валтери Ботас да го пусне, за да може Люис да се бори за победата в Бахрейн. След Гран При на Испания пък финландецът призна, че работата му е била да задържи Фетел, когато стратегията му със спиранията го постави пред пилота на Ферари"

 

Когато е за Хамилтън - може, но иначе не. Интересно.

Link to comment
Share on other sites

Аз казах каквото имам да казвам кратко и ясно. Казаха го и други. Нямам какво повече да коментирам, нещата както винаги са ясни. И факта, че добре разбираме какво и защо не прави постъпката по-малко просташка. 

Link to comment
Share on other sites

Аз казах каквото имам да казвам кратко и ясно. Казаха го и други. Нямам какво повече да коментирам, нещата както винаги са ясни. И факта, че добре разбираме какво и защо не прави постъпката по-малко просташка. 

I want to understand if there was really TO then why Ferrari would deny it ??? . It isn't illegal, and it would even make more sense from WDC point of view 

 

ALL the frontrunners in Ferrari , Mercesdes and Red Bull choosed the undercut . Then why the conspiracy theory was only about Ferrari

 

 

These sector times told you everything that you need to know on why RAI surrendered the lead to VET besides the two searing laps in the 15.2 and 15.5 that VET did when he had clear air.

 

RAI  inlap S3 - 38.019 ; outlap S1 - 22.773

VET inlap S3 - 37.125 ; outlap S1 - 22.358

 

 

 

Kimi lost a lot of time nearly 0.9s to Vettel coming into his pit-box. No traffic here. On Kimi's outlap, he was slower by 0.4s but am not sure where he cleared Button whether in this sector or S2.

The question is, why didn't Kimi do the laptimes that Seb did in clear air? Kimi was doing 1.16s while Seb did 1.15.5 and then 1.5.2 for the overcut. If he wanted that win, he should've been faster. Fuel-saving excuse just doesn't cut it for me in Monaco. 

 

 

 

Although Räikkönen/Vettel had pulled an average of 0.5sec per lap on the Bottas-led pack behind, from the 15th lap onwards Räikkönen’s pace levelled off as Bottas and the Red Bulls continued to improve. By lap 22 Bottas was just 4.9sec behind Vettel, who was being restricted to Räikkönen’s pace. What was happening here? From lap 22 onwards Kimi suddenly dropped a further 0.7-0.8sec from his earlier pace – and now the Bottas/Verstappen/Ricciardo group began to gain by three to four tenths each lap. Furthermore, even Sainz was going faster, meaning they might no longer clear the Toro Rosso if they stopped now. This hadn’t been the Ferrari plan – which was now being seriously compromised by Räikkönen’s pace. “The plan was for us to pull away,” confirmed Vettel, “which we did. But then…” He was diplomatic with what he said next, saying Bottas had good pace. That wasn’t the feeling at Mercedes. “No, we were never a serious threat to the Ferraris,” said Toto Wolff. “We were focused on the Red Bulls behind. We heard the radio traffic where Seb was asked to switch to strat. 5 [a more aggressive engine mode] and Seb had replied, ‘No, it’s not necessary.’ He was just cruising at that point.”

So, why was Kimi so slow at this phase? Did he have a problem? “No, not really,” he replied enigmatically, devoid of emotion. “The car was behaving well, not really having any issues. We had to take it a little bit easier here and there but nothing to complain about.” Had he used up the tyres? “The rears were going a little bit, but nothing too bad.” Still no explanation from him about why he’d slowed so much. He simply wasn’t up for offering one.

The loose pre-race plan at Ferrari was to have the first car stop on lap 34. But at Räikkönen’s suddenly slowed pace, that might be too late to prevent Bottas and/or Verstappen from under-cutting Vettel.  

 

 

Gledam, 4e obi4ame citati. Da ne ostana po-nazad i az ;). Poslednia citat e ot tuk: http://www.motorsportmagazine.com/reports/f1/2017-monaco-grand-prix-report

 

Jalko, 4e ne moga da risuvam. No mislia i sega e dostata4no iasno i za hora NE gledali. 4e e i na vnosen ezik za tezi deto ne viarvat na Man4ev.

Posledno, 4e sam na rabota i kolkoto i da mi e priatno da si igraia s Kimiliubkite...triabva da svar6a ne6to.

 

Some Kimi fans are incredibly imaginative with excuses. Nevermind that Ferrari basically told Kimi to be faster 5 laps prior to the pit stop. Yet Kimi did 1.17s.

 

Before the start of the race it was obvious that Vettel would always try a different strategy than Räikkönen, because this is the only way to overtake in Monaco. Did anybody really expect him to just sit back and gift Kimi the win?

When different strategies are used, the only question left is: did Vettel get the better strategy on purpose?

There really is no proof for such a claim - but a lot of proofs for the contrary, most of them have been repeated over and over on the last 20 pages. But I want to add 2 more:

 

1) Pirelli tweeted before the race, that the fastest strategy would be to stop in lap 28 (ignoring track position and traffic, of course). 

https://twitter.com/...501460102860801

So a stop in lap 34 was by no means early or unexpected. It's really, really difficult to argue that Ferrari must have known that the old Ultrasofts would still be better than new Supersofts although pitting 6 laps later than proposed by Pirelli. It's also really, really difficult to argue that Kimi wasn't expecting to be pitted (thus giving him an excuse why he "forgot" to open a gap).

Those Pirelli numbers suggest once more that pitting Kimi in lap 34 (and earlier than Vettel) was expected to be the quicker strategy.

 

2) Now Kimi fans last straw is the inevitable "but they let him out in traffic". 

Which traffic? Those 2 lapped cars? It's not like they put him behind a direct opponent like they did with Vettel just 2 weeks ago when Seb came out behind Ricciardo after his 1st stop! That's what I call "letting him out in traffic".

Ferrari was clearly making sure that none of their drivers would fall behind Sainz, which was difficult enough thanks to Kimis awfully slow lap times. After pitting Kimi had to lap Button and Wehrlein - but he wasn't even losing time doing that. Button was waving him by way before Kimi was near him. And catching Wehrlein right before the pit straight wasn't costing him time, either.

By the way, if he had been staying out he would have been running into Ericsson, who was only 2-3 seconds up the road. So there was never a choice between "traffic" and "NO traffic" for Kimi!

After clearing Button and Wehrlein in lap 35 Kimi had no one in front of him and still had enough of a gap to virtually stay in front of Vettel. It was laps 36, 37, 38 and 39 he lost the race - in clean air.

 

Conclusion: Räikkönen got the preferred strategy (undercut) and Vettel did what everybody should have expected: something different (staying out longer and pushing like crazy on old tyres). Although being on the proposedly inferior strategy he was quicker than Räikkönen. If that proposedly inferior strategy was indeed inferior, that's a guessing game and doubtful at least. But it's no guessing game to realize that Ferrari never ever could have been convinced before stopping KImi that the proposedly inferior strategy was in fact the way better one thus intentionally "cheating" Kimi.

 

A ako niakoi si misli,4 e sastezanieto moje da se izkara s karani ultra soft...moje da 4ue kakvo kaza Button na race injenera si. Tolkowa ot men, dragi kimiliubki. Kofti pilot ste si izbrali. "Leave me alone" v Abu Dabi ne pravi Kimi barz pilot. Pravi go idealen nomer 2. Zlatnite mu godini minaha mnoooogo otdavna

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

--------

Искам само да отбележа следното и приключвам от моя страна безсмисленият спор.

1. Много е обидно да се поства с такъв голям шрифт, удебелено и в цвят. Не мисля, че всички сме малоумни, а дори и така да е, прояви уважение! Това не ти е Америка, нито някакъв селски мегдан.

2. Това, което си постнал е същото, което пишеш вече няколко страници. И НЕ Е вярно. Това е все едно аз да тръгна да те убеждавам с форумни цитати как една черна точка е бяла само и единствено защото белият цвят е модерен в момента.

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

Искам само да отбележа следното и приключвам от моя страна безсмисленият спор.

1. Много е обидно да се поства с такъв голям шрифт, удебелено и в цвят. Не мисля, че всички сме малоумни, а дори и така да е, прояви уважение! Това не ти е Америка, нито някакъв селски мегдан.

2. Това, което си постнал е същото, което пишеш вече няколко страници. И НЕ Е вярно. Това е все едно аз да тръгна да те убеждавам с форумни цитати как една черна точка е бяла само и единствено защото белият цвят е модерен в момента.

Има си Хас във века на толерастията да не е обидно големия шрифт. Такъв е, че да може и слепите(заблудени Кимилюбки) да го видят. Официалното становище на Пирели както и цитата от моторспорт сайта и те ли са ти форуми?

Америка защо ти е в устата - нямам идея. Ти си знаеш. Математиката е точна работа. И тя показва, че Фетел си играе с дистанцията до Кими, пази гуми и после литва. Когато Кими е в чиста писта - не го прави. Все още нямам обяснение защо Кими не направи 20 секунди(примерно) на Фетел. Обратното обаче се случи. Кими е по-бавния пилот искаш или не. Кими трябва да целува краката на Маркионе, че му даде още 1 година.

 

До кога ще се въртите на шиша без да обясните защо Кими не отвори предна, която да не позволи никакъв кът да излезе зад Фетел. А и защо забравяте опцията СК. Да се чуди човек. Как само кимилюбките видяха тая имагинерна победа на по-бавния пилот.

 

И всичко това на писта, на която нямаше НИТО едно изпреварване. Ферари не са малоулници, че да рискуват победата заради бавни Кими.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

И всичко това на писта, на която нямаше НИТО едно изпреварване. Ферари не са малоулници, че да рискуват победата заради бавни Кими.

Обясни сега на аудиторията това, което си написал. Ще ти помогна, като подредя обърканите ти умозаключения, които се базират на верните факти :)

 

1. На пистата няма нито едно изпреварване (допълвам: защото е невъзможно такова. Факт, признат от всички и доказан на трасето.)

2. Ферари не са малоумници за да рискуват победата. Обясни какво рискуват, след като двойната им победа е 100% гарантирана от твърдението в т.1 и те ще вземат максималният брой точки ако и двете коли нямат технически проблем. Ако едната кола отпадне, те ще вземат точките за 1-во място, без значение коя кола отпада.

3. Какво значение има твърдението за бърз и бавен пилот, опирайки се на неоспоримият факт в т.1. Както отбелязах и по-горе: ако аз стартирам с каруца, теглена от кон а ти със совалка - пак не можеш да ме изпревариш.

 

Кими трябваше да се направи на глух и да не влиза в бокса когато му нареждат.

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

Обясни сега на аудиторията това, което си написал. Ще ти помогна, като подредя обърканите ти умозаключения, които се базират на верните факти :)

 

1. На пистата няма нито едно изпреварване (допълвам: защото е невъзможно такова. Факт, признат от всички и доказан на трасето.)

2. Ферари не са малоумници за да рискуват победата. Обясни какво рискуват, след като двойната им победа е 100% гарантирана от твърдението в т.1 и те ще вземат максималният брой точки ако и двете коли нямат технически проблем. Ако едната кола отпадне, те ще вземат точките за 1-во място, без значение коя кола отпада.

3. Какво значение има твърдението за бърз и бавен пилот, опирайки се на неоспоримият факт в т.1. Както отбелязах и по-горе: ако аз стартирам с каруца, теглена от кон а ти със совалка - пак не можеш да ме изпревариш.

 

Ne, ne...sorry. Ima6 cvetove, 6riftove, boldove(obidni deto bili), Ni6to ne obiasniavam pove4e. 

 

Ni6to garantirano niama na Monaco i  ako Button be6e napravil katastrofata s Verlain po-rano...koi znae(ama predpolagam tova ne vliza v smetkite, nali). Gaz i 100% pobeda

 

However, in this race, it is also regarded as one of Schumacher's best performances owing to the immense difficulty to overtake in Monaco, which didn't stop him overtaking at least 11 cars on the narrow track.

 

До кога ще се въртите на шиша без да обясните защо Кими не отвори предiна, която да не позволи никакъв кът да излезе зад Фетел

 

Da go citiram, 4e go propuska6

 

Pirelli MotorsportVerified account

No big surprise: quickest race strategy is a one-stopper. One stint on ultrasoft (28 laps) then supersoft to the flag (1/3)

Viak6, Kimi ne e o4akval stopove, bil e prinuden, no vapreki tova ne darpa na smotania i baven Fetel. tc, tc, tc

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ne, ne...sorry. Ima6 cvetove, 6riftove, boldove(obidni deto bili), Ni6to ne obiasniavam pove4e. 

 

Ni6to garantirano niama na Monaco i  ako Button be6e napravil katastrofata s Verlain po-rano...koi znae(ama predpolagam tova ne vliza v smetkite, nali). Gaz i 100% pobeda

Благодаря ти за шльокавицата и липсата на обяснение на твърденията ти. Това прави спорът приключен, при това не в твоя полза.

Сега напиши на страницата на великаните от моторспорт това, което съм написал тук и им кажи, че това е написано от един прост българин, който на всичкото отгоре не е и любител на спорта. Просто, българинът използва главата си за мислене а не за украса. Това им напиши.

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

na slujeben komp predpolagam ti e iasno, 4e ne moga da imam BG klaviatura, a ot telefona, ne moga da pravia citati...pone tolkova barzo. Sorry, maina ;). Moje6 da si misli6 kakvo li ne, vkliu4itelno, 4e i si me oboril na tema Ferrari...trudna zada4a, no ne tolkova nevazmojna kato izprevaraniata, koito Schumacher napravi na Monaco...stiga samo da obiasni6 za6to Kimi ne uspia da otvori komofrtna prednina, a Seb ne izpolzva Strat 5. ;). Raptor znam, 4e niama da moje. Toi slu6a radioto


Обясни сега на аудиторията това, което си написал. Ще ти помогна, като подредя обърканите ти умозаключения, които се базират на верните факти :)

1. На пистата няма нито едно изпреварване (допълвам: защото е невъзможно такова. Факт, признат от всички и доказан на трасето.)
2. Ферари не са малоумници за да рискуват победата. Обясни какво рискуват, след като двойната им победа е 100% гарантирана от твърдението в т.1 и те ще вземат максималният брой точки ако и двете коли нямат технически проблем. Ако едната кола отпадне, те ще вземат точките за 1-во място, без значение коя кола отпада.
3. Какво значение има твърдението за бърз и бавен пилот, опирайки се на неоспоримият факт в т.1. Както отбелязах и по-горе: ако аз стартирам с каруца, теглена от кон а ти със совалка - пак не можеш да ме изпревариш.

Кими трябваше да се направи на глух и да не влиза в бокса когато му нареждат.

 

Малко по късно Сайнц беше на 20сек зад Кими, но на 19 зад Фетел, демек Фетел със сигурност излизаше зад Сайнц и Рикардо го прескачаше. Демек губеха двойната, а и както Кими не можеше да слезе под 1.17, при 1.15 на Рикардо, ако го бяха оставили на пистата след Фетел, Рикардо можеше спокойно да остане още 2 обиколки и да прескочи и него. Пак ли не е ясно?

 

Niamam kirlica, a iska6 takava. Ta da se vazpolzam.

Link to comment
Share on other sites

Искам само да отбележа следното и приключвам от моя страна безсмисленият спор.

1. Много е обидно да се поства с такъв голям шрифт, удебелено и в цвят. Не мисля, че всички сме малоумни, а дори и така да е, прояви уважение! Това не ти е Америка, нито някакъв селски мегдан.

2. Това, което си постнал е същото, което пишеш вече няколко страници. И НЕ Е вярно. Това е все едно аз да тръгна да те убеждавам с форумни цитати как една черна точка е бяла само и единствено защото белият цвят е модерен в момента.

 

 

Виждам, че не познаваш Стефчо. 

 

Шрифтът му не е с цел обида или нещо подобно. С него просто никога не можеш да излезеш на глава на тема отбор Ягода. Дори когато отбор Ягода са насрани до уши и носоглътката им е задръстена с фъшкии. Затова и аз в един момент прекратявам, понеже от 10 години ги дъвчем подобни закачки. Например почти една цяла година го питах дали всички карат с еднакви гуми и той така и не отговори. Щото акото е миризливо. И акото в Ягода е съществено, потентно и вече 10 години пляска вентилатора. Точно колкото предвидих преди 10 години. Да видим дали ще се сбори Себастиан, а не таратайката им тази година. 

 

А постъпката с Кими в Монако - ако ще на плакати да изкара буквите Стефчо - цял свят я разбра. И не е като да сме изненадани, просто поредна простащина.  

Link to comment
Share on other sites

Не схващам това за гумите. Те може да са еднакви, но не всички правиха тайни тестове. Налягането в гумите оказва голямо влияние, а то познай... Не е каквото отборите искат, а каквото Пирели каже. До скоро това беше добре за Мерцедес. Сега нещата не са баш така(даже казват, че два отбора нарочно дават грешни данни, за да се облагодетелстват. Познай кои два отбора може да се опитват да дръпнат чергата към себе си). Набъркаха се едни лайна. Всеки дребен и на поглед незначителен детайл(като бавния Кими, който не вдигна темпото, а уж можел, че и от бокса му го казват) може да ти вземе или не победата.

 

Гледам никой не коментира разликата между Фетел и Сайнц и при вашето искане - Фетел отива зад Сайнц. Тогава какво правим със 100 процентовата победа, както беше назована. Не само нямаше да е двойна ами и кой знае какво можеше да направи Рик на чиста писта. Казвам чиста защото Верстапен и Ботас вече ги нямаше. Та обяснете ми това, а не дежурните глупости за прецакания Кими. Който да го Еба го прецакат още от 2008ма когато караше с Маса. От тогава все е прецакан. Толкова прецакан, че едва събира половината от точките на Алонсо и Фетел.

 

Дано се махне ама да не се пенсионира ами да иде другаде и едва да влиза в топ 10, че и друг човек да го бие та да ви стане ясно най-накрая защо Кими не спечели Монако.

Link to comment
Share on other sites

Бравос господа Ягодомразци. И къде са ви доказателствата освен цитираните от г-н Всезнайко хвърчащи неща срещу вентилатора? Приказки. Стефчо цитира данни от състетзанието. И как аджеба магически гумите на Фетел проработиха точно в момента като Кими влезе в бокса? Г-н най-бързия що спа толкова обиколки?!? Да бави Фетел за да изпреварят? Айде бе! Много енергия хвърляте да плюете. Верно е, Ферари са давали грозни заповеди от бокса..кой от водещите отбори не го е правил. Конкретното състезание не беше от тези със заповедите. Ма ви е къса паметта да си спомните такива случки от любимите ви отбори, които и да са те. Кими си е дърво, не са една и две издънките му. Има и проблясъци, но не е шампиона от който има нужда отбора.

 

Turn off this option! SM-G900F Turn off this option!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Кими не спечели Монако, защото от отбор Ягода го преебаха.

Ясно. Аргументи? Не виждам Аривабене да е на тежки наркотици, че да рискува, но щом казваш... Пак да питам. За 30 Обиколи кой спря Кими да се откъсне толкова, че Фетел с 500 пресичащи стратегии да ползва, пак да не го изпревари? Сигурно са казали на Кими да не кара, а да бичи айляк.

Ама като ги говорите тия смели неща... Само усмивки предизвикате :)

 

В тима, бил той и Заубер винаги карат за двойни победи. С ранното вкарване на Фетел - двойната най-вероятно отиваше по дяволите. И докато теб това не те интересува, мен и по-важното Маркионе и Аривабене ги интересува.

 

Мулти 21(шитбул) :) Австралия 98 или 99 беше(Мкл) . СПА с двойната победа на Джордън... Все тимови заповеди. Ако сте забравили, да ви ги напомня. Мерцедес бая пъти. Живи и здрави

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

https://www.jamesallenonf1.com/2017/05/insight-key-indicators-that-show-whether-ferrari-favoured-vettel-in-monaco-f1-gp/

На, който му се чете, много добре е обяснено.

Вината си е изцяло на Кими, че беше бавен.

 

Ма то това се вижда от самолет....

Не е трудно и да се схване, че на кими колата бе настроена за квала, не за състезателно темпо и това си пролича. Беше бавен

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Чефо, как не те е срам да пропуснеш двойната победа на Ферари днес в Унгария!!! :)

 

 

Между другото, най-интересният момент от състезанието беше този:

 

zx860_3016021.jpg

Link to comment
Share on other sites

Не е този. На едната дупето се видя каро беше пред Кими.

 

Състезанията вече не са ми толкова интересни. Победи, загуби - пиша ги на пирона и даваме следващия ден.

 

Гледах на запис като нямаше какво да правя в края на деня ;)

Link to comment
Share on other sites

20430098_1781965201819507_58765146370388

 

Днес гледах набързо Англия и Унгария...

 

Ягода пак тотал резил и изгубиха ценни точки и на пилотите. във войната с Мангала.. И двамата пукат една и съща гума - браво. Добре че поне Кими достигна финала... 

 

В Унгария - тва магаре Ферстапен почва много да дразни... И да кажеш за колегата си "Fuckin sore loser" в ефира - без коментар. За някой от другите е разбираемо, ама за съотборника... Малко остана пак да бъдат догонени червените... Добере че се поуспокоиха нещата накрая. Мангала какво направи, та Ботас така красиво му зе подиума?  
 

Link to comment
Share on other sites

Polvzal si FF butona pove4e i ot men. Ni6to ne e napravil. Narediha na Botas da pusne Hamiltan, a toi obe6te, 4e ako ne uspee da izprevari Ferraitata 6te varne poziciqta. Koga 6te nau4i6 4e melezbul ne sa zaplaha za Ferrari toia sezon i samo 6ibania kasmet i blaska6tia Bottas varnaha igrata v centara.

 

Mnogo se izkaefih, 4e tia dvama pedali v melezbul se udairha. 6toto imat ogromni usti. Tova bilo normalno, onova bilo normalno. E karmata e 6ibano ne6to. No dale4 tova ne e vsi4ko

 

Anglia ne sam gledal izob6to.

 

Kato govorim za Ungaria - http://www.essentiallysports.com/f1-archives-best-schumacher-brawn-hungary98/

 

Vse za tova se se6tam.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Гледам руски записи и прескачам - няма как да ги търпя в тоя вид 2 часа без да сме на масата. Не съм го разбрал Циганина.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...