Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Не само там - имат дори и един в Чикаго, както и един в България...всъщност той е само един, дето пътува, ама за да оправим малко статистиката ще го броим за двама. :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Некадърници и тъпанари

Само да обясниш как така за има-няма 5 месеца МИрцедес им диша праха. На тая писта голям резил браха. Най ми харесаха пируетите на циганина още от тренировките. Носят се слухове, че се записал да тренира фигурно пързаляне и балет едновременно. Сигурно за другата ще слагат двойни филтри за червения въздух :)

Лауда беше като прясно наакан през цялото време.

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

Само да обясниш как така за има-няма 5 месеца МИрцедес им диша праха. На тая писта голям резил браха. Сигурно за другата ще слагат двойни филтри за червения въздух :)

Лауда беше като прясно наакан през цялото време.

 

 Ти да ми обясниш как 10 години са посмешище и тотал щета? 

Link to comment
Share on other sites

Ти да ми обясниш как 10 години са посмешище и тотал щета?

По спокойно. Аз може да съм инж. Само на документи, но там бачкат хора дето Ич не с прости. Да казвам ли, че без ОД шитбул почнаха да страдат. Колко промени направиха, за да спрат Ферари и Мкл... Общо взето всичко. Няма нужда да обяснявам повече. Ако само махнат забраната за тестове... Сезона свършва.

 

Иначе само в твоите очи са такива. Не разбра ли. Кими е изтривалка. Такъв е СЛЕД 2005та. Това беше неговата година. Но Мкл беше чуплив. След Тва е бледо копие. За това и всеки го бие и за това ще играе ролята на буфер за Фетел.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Стефче, АКОто мирише, батьовата. Ред Бул 4 пъти го начукаха на прехвалените провалени. Хич не ги споменавай дори, щото и сега са в челото, не на опашката. Титлата на Бътън хич няма да я коментирам. Къде бяха инж. тогава? Подигравка отвсякъде. Просто трябва да се слезе на земята и надувките (тотално излишни и смешни) да спрат, когато фактите говорят. Нали ме разбираш?   

Link to comment
Share on other sites

Стефче, АКОто мирише, батьовата. Ред Бул 4 пъти го начукаха на прехвалените провалени. Хич не ги споменавай дори, щото и сега са в челото, не на опашката. Титлата на Бътън хич няма да я коментирам. Къде бяха инж. тогава? Подигравка отвсякъде. Просто трябва да се слезе на земята и надувките (тотално излишни и смешни) да спрат, когато фактите говорят. Нали ме разбираш?

Икономиката ми е толкова силна колкото на теб Ф1. На шитбул им дадоха да спечелят. Забрави ли тайните тестове на Мерцедес... Гледам, че да. Няма да пиша повече на тая тема. На кимилюбките не им е ясна ф1(взимам лафа от друг форум)

Стефче, АКОто мирише, батьовата. Ред Бул 4 пъти го начукаха на прехвалените провалени. Хич не ги споменавай дори, щото и сега са в челото, не на опашката. Титлата на Бътън хич няма да я коментирам. Къде бяха инж. тогава? Подигравка отвсякъде. Просто трябва да се слезе на земята и надувките (тотално излишни и смешни) да спрат, когато фактите говорят. Нали ме разбираш?

Aми тая забрана кой удари според теб. А гумите... Тошкова са много, че ще ми трябва гуглата, лаптоп и 2 часа да обяснявам Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

И всъщност гледа ли състезанието или просто така, вентилатора да се върти. За кое точно са виновни от отбора? Забавиха ли го в бокса, нещо да се издъниха?! Ми не, просто толкова си може. Фетел направи три бързи обиколки и го прескочи...та после му дръпна и с близо 15 секунди на шампиона. Или пак нещо колите са различни и т.н. конспирации.

 

Turn off this option! SM-G900F Turn off this option!

 

 

Link to comment
Share on other sites

ИНТЕРЕСНО е, когато се задават тъпи въпроси...

Това е така още когато Алонсо беше в тима, сега Фетел го наследи... От 2015та ;). Не знам защо се открива колелото. Същото е с Ботас и Хамилтън, Рикиардо и голямата уста.

 

Виж разликата в за платите, спонсорите, очакванията, титлите.... Остава и ботас да е равен на черния и Кими да е равен на Фетел. В някой друг, идеален свят. Не и да тоя.

 

Ще го напиша с големи букви. КИМИ НЯМАШЕ ШАНС ЗА ПОБЕДА С ТОВА ТЕМПО КОГАТО И Да БЕШЕ ВЛЕЗНАЛ В БОКСА. Ред була щеше д го изпревари дори. Мислиш ли, че някой ще си играе да подарява нещо, което Кими не може да вземе и да изпусне двойна победа. Голям човек си.

Link to comment
Share on other sites

КИМИ НЯМАШЕ ШАНС ЗА ПОБЕДА С ТОВА ТЕМПО КОГАТО И Да БЕШЕ ВЛЕЗНАЛ В БОКСА.

Кими беше победител не само в състезанието, но и в квалификацията. Може би имаше ден. Може би си беше настроил по-добре болида.

От тима му отнеха победата. По-ранното влизане в бокса беше "елегантен" начин да отстъпи първата позиция.

Както всички забелязаха, ултра меките гуми даваха повече от отличен резултат в последната четвърт на живота си. И това се знаеше от всички пилоти и тимове.

Ненапразно се коментираше, че това състезание може да се затвори без влизане в бокса. Хамилтън кога влезе в бокса?

В бокса на Ферари забавиха Кими с 0.3 секунди в сравнение с Фетел. Отделно, последните три обиколки Фетел натрупа по повече от половин секунда на обиколка, сравнено с резултата на Кими преди бокса. Кими загуби и след излизането от бокса заради разликата между двата типа гуми.

До влизането на Кими в бокса, Фетел не можеше да стопи разликата под 2 секунди средно. И това е така именно защото на тази писта са важни пилотските умения, а Кими има натрупан опит в рали шампионати. Просто е по-техничен и има усет за такъв тип трасета. Факт.

На това трасе няма никакъв шанс за изпреварване. Всички опити завършиха с отпадане. Една каруца с кон да пуснеш, няма шанс да бъде изпреварена.

Много голямо унижение е за него поредната нечестна постъпка на тима. Не им прави чест.

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

Копирам си мнението от друг форум, че ме домързя

 

Дори да приемем, че си на 1000 процента прав. Доктора го каза. Кими не е правилния пилот. Кими е застаряващия пилот. Фетел трябва да спечели. Тука е заложена титла/и. Не егото на пилот пред пенсия. Кими не гледам да се пени много. Взима милиони и баш го курац боли. Мислиш ли, че през сезон 2017 Кими има реален шанс да стане световен шампион? Аз не мисля. Обаче Фетел има. Или има преди техниката да се обади при него или Хамилтън. Не смятам, че Ботас или Кими ще се намесят в тяхната борба. Ботас и Кими ще помагат и ще бъдат втори пилоти. Достатъчно умни са, за да го знаят. Шефовете на отборите пък още повече. Само ние феновете искаме друго. Ама нас ни яли кучета. И аз предпочитам Алонсо вместо Кими ама питат ли ме? След максимум 5 години оставаме с Рикардо и Верстапен. Хората дори на моето поколение се пенсионираха, а новите не ме грабват и това е.

 

Фетел го бие колко... 5:1. Плюс предните два сезона. Алонсо го би, Маса го би. Погледнете голямата картина. В нея Кими не е шампион. 2007ма беше отдавна, 2001ва още по...

Link to comment
Share on other sites

Рапторе, да обясниш рекордните обиколки на Фетел? Да не вземе да излезе, че Фетел е връщал газта защото мръсния въздух на болида пред теб много пречи. А той почва да сте усеща още на около 2.5 секунди дистанция.

 

Гледай състезанието, може би ще разбереш защо Кими загуби.

 

Последен въпрос. Къде беше Кими след боксовете. ЗАЩО не беше на скоростната кутия на Фетел.

Link to comment
Share on other sites

Копирам ОТНОВО мнение на хора, дето не лижат кайсиите на отбор Ягода на всяка цена:

 

ESPN rounds up the main talking points from a tense Monaco Grand Prix, as Sebastian Vettel led home a Ferrari 1-2 to extend his championship lead with his third victory of the year.

Number One: Sebastian Vettel's win all but confirmed his number one status at the Scuderia. Kimi Raikkonen, who claimed a stunning first pole position in nine years on Saturday, led in the early stages and had been doing a solid job out front, at times lapping 0.5s faster than his teammate.

Raikkonen pitted earlier and was dropped into traffic by his Ferrari team, while Vettel stayed out and made the most of clean air to set some blistering lap times and pull out a sufficient gap to his teammate. This proved crucial when he eventually pitted, as the German returned to the track ahead of Raikkonen.

While Ferrari can argue it was covering off the threat of the early-stopping Verstappen and Bottas, Raikkonen ultimately lost out on what would have been a deserved first victory since 2013. The decision to overcut Vettel further cements his number one status in the team and is the latest indicator that Ferrari is keen to back its leading driver all the way to the 2017 title.

 

Накратко - боклуците от пита на Ягода отнемат ЧИСТА победа на Кими. На всеки ретард му е ясно защо го правят, но това са ФАКТИТЕ, Стефче. 

Link to comment
Share on other sites

Виждам, че не си гледал състезанието затова копираш глупости ;). Щото аз го гледам сега. В момента. Жокери спирам да давам. Ще губиш време ако искаш да разбереш защо Кими загуби. Питай ги тия в еспн защо преди СК Фетел имаше над 10 секунди преднина. А Кими.. Кими не беше в никъв трафик, напротив, Ботас и Верстапен бяха зад торо Росо. Аман от глупости. Отивам да спя аз.

 

На кратко. ФЕРАРИ спасиха състезанието на Кими......

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

2+2 =4. А ти копираш глупави, НЕВЕРНИ неща. Повтарям. НЕВЕРНИ неща. Бътън пусна Кими веднага, а Шибания Фетел единствен падна под 1:16. Спри с глупостите на тая тема. Няма печелене тука.

Link to comment
Share on other sites

Щом ТИ си казал - добре. Човекът по-горе също ти го каза, ESPN го казват, но Стефчо е над тия неща - иди се наспи батьовата. 

Link to comment
Share on other sites

Кими не е правилния пилот. Кими е застаряващия пилот. Фетел трябва да спечели. Тука е заложена титла/и. Не егото на пилот пред пенсия.

Да не изместваме въпроса в неправилна посока.

Ф1 е спорт, а в спорта няма предварително подреждане на почетната стълбица. В едно състезание, всеки един стартира за победата и най-добрият печели.

В спорта има понятия за чест, достойнство и уважение. Явно никога не си бил част от спорта и затова тези неща са ти чужди и неразбираеми.

Разбирам донякъде (подчертавам донякъде!) отборният интерес, но само ако става въпрос за последният старт и то само ако този интерес е насочен към класирането на отбора.

За мен лично, безспорен победител е Райконен, без значение дали това се харесва или не.

Link to comment
Share on other sites

Да не изместваме въпроса в неправилна посока.

Ф1 е спорт, а в спорта няма предварително подреждане на почетната стълбица. В едно състезание, всеки един стартира за победата и най-добрият печели.

В спорта има понятия за чест, достойнство и уважение. Явно никога не си бил част от спорта и затова тези неща са ти чужди и неразбираеми.

Разбирам донякъде (подчертавам донякъде!) отборният интерес, но само ако става въпрос за последният старт и то само ако този интерес е насочен към класирането на отбора.

За мен лично, безспорен победител е Райконен, без значение дали това се харесва или не.

Ами да не го изместваме. Кими влиза от лидерска позиция в бокса. Не успява да дръпне на повече от 2.5 секунди за НАД 30 обиколки. Влиза в бокса и излиза ПРЕД Торо Росото, зад което са И Ботас И Верстапен. Бътън пуска Кими след фибата. Или точно 3 завоя след бокса на Кими. За какъв трафик говорим? Единия Заубер, който също е длъжен да го пусне. А защо услужливо забравяте обиколките И на Даниел и на Себастиян. Особено тези на Себастиян(под 1:16). Бяло петно или? Защо Фетел дърпа след бокса над 10 секунди. Значи първия стинт Кими не може да се измъкне, а втория изостава с много и той бил победител. Интересно ама няма как да се съглася. И докато ти явно си гледал, то Раптор говори на изуст, а аз така не харесвам. И бия през пръстите.

 

Другата теория я кажи на Аривабане и Маркионе. Може да пробваш и на мустакатия Цетче и на Хамилтън, който махаше на Ботас когато втория се наведе за пореден път на старт-финала в Испания;). Предполагам помниш.

 

Това не са последните 3 сезона когато Мерцедес можеха да спечелят всяко състезание тръгвайки последни. Тука говорим за 2, 3 десети разлика от представянето на гумите. И два пилота ще с борят за титлата. Тези пилоти не са Ботас и Кими. Заплатите, спонсорите, договорите, точките, статута... Всичко го подсказва.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...