Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Аз ли не видях...нещо изгубих връзката...какво се случи с Фелипе освен 4-те скунди в бокса....демба макя му :(

 

Нищо, мъчеше се.

 

Адски скучно състезание след Канада това ми се видя като лека дрямка.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Нищо, мъчеше се.

 

Адски скучно състезание след Канада това ми се видя като лека дрямка.

какво му беше готиното на Канада...много мразя случайността да е решаваща...когато всичко е тип топ - крайпътния камък Бътън завършва на минута след победителя хахаха :D

Link to comment
Share on other sites

какво му беше готиното на Канада...много мразя случайността да е решаваща...когато всичко е тип топ - крайпътния камък Бътън завършва на минута след победителя хахаха :D

 

Имаше интрига, имаше изпреварвания, имаше игра с гумите. Това от 1-ви 1-ви на мен не ми е интересно и Вилньов го може.

Link to comment
Share on other sites

Аз ли не видях...нещо изгубих връзката...какво се случи с Фелипе освен 4-те скунди в бокса....демба макя му :(

 

Аз не можах да гледам състезанието като хората, но видях при едното Ферари как се засра смяна на задна гума заради проблем с пистолета. После се суетяха нещо там по въпроса... Аз даже мислех, че на Лимона му го спретнаха тоя номер...

 

Поредно отлично състезание за моето момче - поздрави на хейтърите. laughing.gif

 

Между другото като видяха, че не могат НИЩО да направят на пистата срещу Ред Бул, изродите започнаха да изменят правилата по време на шампионата, с надежда да им съсипят сезона. Хак да им е на всичките боклуци и връзкари, както и на Гнома разбира се.

 

Оттук до края на годината се надявам да гледаме Фераритата пред сивите гълъби и по възможност няколко ефектни катастрофи на Циганина, без други пострадали.

 

beer.gif

Link to comment
Share on other sites

...как се засра ...

 

...поздрави на хейтърите. laughing.gif

 

...изродите започнаха ... Хак да им е на всичките боклуци и връзкари, както и на Гнома разбира се.

 

... Циганина...

 

beer.gif

 

hi_hater-2353.jpg

Нямаше как да се стърпя и да не те поздравя с тази картинка горе. То цялата тази тема е изпълнена с омраза и плювни, ама явно това Ви харесва - да сте постоянно на нокти и зъби и да се лигавите с храчките, които си разменяте. Тъй като на мен това не ми е много в кръвната група- ще помоля всички да спазват добрия тон и да не нарушават точки 1 и 2 от Правилата. Тъй като явно сте ги забравили, ще ви ги припомня:

1. Добрият тон е абсолютно задължителен! Уважавайте останалите участници във форума, дори когато не сте съгласни с тях. Отнасяйте се с другите така, както искате те да се отнасят с Вас. Горещо препоръчваме да се изразявате на кирилица!

 

2. Не е разрешено използването на псувни, обидни думи, преки характеристики или самоцелни саркастични забележки, особено когато целят разпалване или подклаждане на конфликт.

Link to comment
Share on other sites

Любо, ти следил ли си тук разговора изобщо? И да си видял някой с някого да се е СКАРАЛ и някой някого да е обидил? Защото аз не помня да се е случвало такова нещо. А това че всеки от нас има свои предпочитания към едни коли и пилоти и респективно не харесва други такива е напълно в реда на нещата. Тук няма нарушаване на Правилата. Това, че аз и още хора не харесваме Циганина и че други хора не харесват Фетел или Ферари и прочее не касае Форумните разпоредби по никакъв начин. Никой няма право да налага цензура на нечие мнение, освен ако няма обиди, залахи и прочее към други членове на Форума. И тъй като тук такива не е имало не виждам теб какво те притеснява. Не забравяй, че 95% от пишещите в тая тема седим на една маса. И никога не сме се карали.

Link to comment
Share on other sites

Да Видене, чета я тази тема и то доста. Това, че не пиша в нея не означава, че не я чета и че не съм обръщал внимание на дърленията тук. Ако ти не си ги забелязал - това е друг въпрос. Много добре ми е известен и факта, че повечето гледате формулите заедно - когато го организирате това като мероприятие, там сигурно не се чепкате така. Колкото до това дали се налага цензура - аз не се стремя да наложа такава, а на теб ще ти предложа да си прочетеш по-добре правилата ни и да вникнеш в значението им, защото явно малко ти отбягват нещата.

 

За допълнителни разяснения - моля пиши в друг форум и тема.

Link to comment
Share on other sites

Аз не можах да гледам състезанието като хората, но видях при едното Ферари как се засра смяна на задна гума заради проблем с пистолета. После се суетяха нещо там по въпроса... Аз даже мислех, че на Лимона му го спретнаха тоя номер...

 

Поредно отлично състезание за моето момче - поздрави на хейтърите. laughing.gif

 

Между другото като видяха, че не могат НИЩО да направят на пистата срещу Ред Бул, изродите започнаха да изменят правилата по време на шампионата, с надежда да им съсипят сезона. Хак да им е на всичките боклуци и връзкари, както и на Гнома разбира се.

 

Оттук до края на годината се надявам да гледаме Фераритата пред сивите гълъби и по възможност няколко ефектни катастрофи на Циганина, без други пострадали.

 

beer.gif

 

Чакай да те поправя. Във Валенсия ако имаше проблем...трябваше да е в квала щото картите за управление на мотора за квала и състезанието ВЕЧЕ трябва да са едни и същи. От Силвърстоун ще влезне така нареченото 10% обдухване на дифузьора....дали това ще има ефект? Ще видим.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ти хубаво ме поправяш, но кажи ми според тебе това не се ли прави нарочно? Посред сезона без възможност за тестове и т.н.

 

Пак подпиране на сивите и червените от лобитата им.

Link to comment
Share on other sites

Ти хубаво ме поправяш, но кажи ми според тебе това не се ли прави нарочно? Посред сезона без възможност за тестове и т.н.

 

Пак подпиране на сивите и червените от лобитата им.

Ми дедо Бърни толкова години все промени, промени(8 години на брой). Докато най-накрая дойде 09-та и отбор черешка изпъкна като свински мъди в кал.

 

Методите на ФИА от доста време са глупави - ФАКТ. Но е факт, че трибуните се пълнят ГЛАВНО заради Ферари И Мкл ;)

Link to comment
Share on other sites

За допълнителни разяснения - моля пиши в друг форум и тема.

 

Ние простосмъртните нямаме друг форум та искам обяснения тук.

Като за начало не виждам някой да е нарушил нито правило 1 нито 2. Това, че си говорим по-остро и коментираме, не значи че не се уважаваме, а както каза Виден сядаме и на маса, така че отношенията са си прекрасни, дори и да има несъгласие. Скоро не съм виждал тук някой да е писал на маймуница, така че правило 1 си е напълно спазено.

По точка 2 не съм видял да се псуваме. А Хамилтън като стане участник в тоя форум може да ме накажете за обида на съфорумник или за разпалване на конфликт с него.

 

А така и така сме почнали с правилата да казвам ли как на вас модераторите и админите пределно ви е ясно, кои имат 2 ника и си ги ползват или са ги ползвали едно време? Ама сега за едни е така за другите иначе, както казах тук винаги е имало наши и ваши и сте си затваряли очите ама ние знаем тези неща.

 

По темата сега. Няма какво да реват от РедБул, че ги спъват с правилника. В тоя спорт винаги е така, то не беше берилия на Мерцедес, особеното окачване на Рено, за Ферари също няма смисъл да коментирам, та нормално беше да спънат и РедБул. Това е в близката история на тоя спорт, в далечната е същото. Няма място за драми от това нещо.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

"нормално беше да спънат и Редбул"?!

?!?!?!?!??!

 

:blink: :blink: :blink: :blink:

 

Тотално ни се разминават исканията за това какво трябва да гледаме тогава. То ако ще е така давай направо да скапем целия шампионат и да го кръстим "Бърни Екълстоун Гранд При ъф дъ Уърлд Люис Хамилтън едишън"... що за отношение? Бива ли такова примирение към простащината на ФИА?!

 

Много хубаво 9 от пистите са тропнали с крак онзи ден по линия на 4 цилиндровите миксери.

 

А РедБул въобще не реват, реве само МакЛарън. Те са основаната сила в момента на полит сцената на Ф1 и само те си позволяват многоминутни тиради срещу "тоя и ония" и "кой какъв бил".

Днес чета, Люис бил отписал титлата. Отчаяно било момчето Бул колко били пред него, нямало смисъл, нямало шанс ... реве горкия, опитва се да буди съжаление. Сигурно за да забравим изпълненията тип камикадзе. Ама няма.

И Бул няма да реват, просто защото знаят, че имат най-добрата аеродинамика и едно от най-балансираните шасита за сезона. Толкова добри, че Ферари въпреки огромните усилия които положи през последните 2 месеца пак не може да изравни нивото на представяне, и по този начин има само илюзорни шансове да отговори на РедБул до края на шампионата - без оглед, че остават още повече от 1/2 стартове от сезона.

 

Тия вредни интервенции за спорта са вредни не само за един отбор или пилот, те са вредни за всички. И докато последната голяма балтия - активното окачване, а преди него и вакуум-а ) бяха еволюционно много пред всички други елементи във формулата в пряка съпоставка (особено пасивната защита на пилотите), то сега гледаме чист политически цирк и то в средата на сезона. Нещо което не си позволиха дори и в Ерата Шумахер да направят против него.

 

Това е цинизъм от ново поколение. И когато Фетел спечели 2рата си титла този сезон, то ще е прекрасен жест да я посвети и на Бърни и Жан Тод, както и на цялата им клика от лизачи опитващи да саботират чистия спорт и съперничество на пистата.

Link to comment
Share on other sites

Пак, казвам това е ставало и преди става и сега. Не виждам драми. Иначе и сега щеше да има активно окачване с турбо, а сигурно и пилот нямаше да има, а робот заучил завоите.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Ние простосмъртните нямаме друг форум та искам обяснения тук.

 

Любо просто не харесва грубия ни език и може би донякъде е прав. Но пък все пак коментираме СПОРТ, където винаги има съревнование, победител, победен, ощетен и т.н. В спорта има емоции, има екшън, има и груб език и псувни... Иначе нямаше да е интересно.

 

Жоре, Ред Бул не знам да са се оплаквали, но тази намеса по средата на сезона е очевадно нарочно изпълнена. Говорим за принципи и морал. Не може като ги е яд сиви и червени, че други са направили по-добра кола и имат по-добър отбор и респективно да ходят да реват на лобитата си. Отделно какви излагации са това от страна на ръководството. Толкова са нагли, че не се и срамуват вече... Като си си засрал колата за сезона - ще чакаш следващия и толкова. Това е положението. Така би следвало да се процедира. Ако има нещо незаконно - тогава да санкционират. А не да ми търсят под вола теле. Нахалници!

Link to comment
Share on other sites

Пак, казвам това е ставало и преди става и сега. Не виждам драми. Иначе и сега щеше да има активно окачване с турбо, а сигурно и пилот нямаше да има, а робот заучил завоите.

 

с двойни дифузьори и граунд аеро на Силвъра ще им изкочат очите от странични ускорения ;) .

 

Любо просто не харесва грубия ни език и може би донякъде е прав. Но пък все пак коментираме СПОРТ, където винаги има съревнование, победител, победен, ощетен и т.н. В спорта има емоции, има екшън, има и груб език и псувни... Иначе нямаше да е интересно.

 

Жоре, Ред Бул не знам да са се оплаквали, но тази намеса по средата на сезона е очевадно нарочно изпълнена. Говорим за принципи и морал. Не може като ги е яд сиви и червени, че други са направили по-добра кола и имат по-добър отбор и респективно да ходят да реват на лобитата си. Отделно какви излагации са това от страна на ръководството. Толкова са нагли, че не се и срамуват вече... Като си си засрал колата за сезона - ще чакаш следващия и толкова. Това е положението. Така би следвало да се процедира. Ако има нещо незаконно - тогава да санкционират. А не да ми търсят под вола теле. Нахалници!

 

Те само тънко намекнаха, че биха предпочели да не се пипат правилата. :)

 

The initial decision from the engine working group was for a four-cylinder turbo to be introduced for 2013. The big driver behind that was Audi. They said they would come into the sport if there was a four cylinder turbo, and that's what everyone agreed in order to get Audi in.

They subsequently decided that no, they won't bother after all thank you very much, and we were lumbered with a four cylinder turbo.

 

Ейдриан Нюи:

Първоначалното решение на работната група по двигателите беше да се въведе четирицилиндров турбо двигател за 2013. Движещата сила зад това бяха Ауди. Те казаха, че ще влязат в спорта, ако има четирицилиндров турбо мотор и всички се съгласиха с цел да бъде привлечен Ауди.

Впоследствие те решиха "не", че не им се занимава с това в края на краищата, благодарим, а ние останахме с натресено четирицилиндрово турбо.

 

Да подчертая, превода не е мой.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ние простосмъртните нямаме друг форум та искам обяснения тук.

Като за начало не виждам някой да е нарушил нито правило 1 нито 2. Това, че си говорим по-остро и коментираме, не значи че не се уважаваме, а както каза Виден сядаме и на маса, така че отношенията са си прекрасни, дори и да има несъгласие. Скоро не съм виждал тук някой да е писал на маймуница, така че правило 1 си е напълно спазено.

По точка 2 не съм видял да се псуваме. А Хамилтън като стане участник в тоя форум може да ме накажете за обида на съфорумник или за разпалване на конфликт с него.

 

А така и така сме почнали с правилата да казвам ли как на вас модераторите и админите пределно ви е ясно, кои имат 2 ника и си ги ползват или са ги ползвали едно време? Ама сега за едни е така за другите иначе, както казах тук винаги е имало наши и ваши и сте си затваряли очите ама ние знаем тези неща.

Видимо е, че тълкуването на точка 2 е различно. Може да поспорим как точно да я тълкуваме тази точка, но не е момента сега, а и мястото е неточно. Колкото до другите намеквания - от рода на "ваши - наши и широко затворени очи" редно е, като обвиняваш - това да стане поименно. Примерно: "аз съм Ти изпратил TAZ 2 репорта и 1 ЛС за човека Y, а ти не си го баннал, за това че има 2 акаунта". Аз не съм 24/7 тук, за да видя, че лицето Ya слага по същия начин запетайки и многоточие като лицето Yc и има същия подпис като лицето Yj - та в този ред на мисли - или ми пиши на лична, за да можем да разгадаем тази мистерия и предприемем съответните мерки, или не слагай всички от екипа под общ знаменател, че видите ли - някой сме го помазали и изкъпали в розова вода, за да ухае блажено.

 

Това бе последния ми offtopic тук, съжалявам, че Ви разводнявам темата. Хубав ден!

Link to comment
Share on other sites

 

http://www.youtube.com/watch?v=EwmvVWSvSpg

 

 

Как да им повярвам, че първоначалната идея с 1,6 литра I4 мотор на 12000 оборота щеше да е добра идея

 

Двигателя в първия клип трябва да е на Хонда Ес2000

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Как успява да се засмее този човек...нямам идея. http://clubs1.bg/novina.php?n=19322

 

 

 

Гумата го убива :(

 

 

Едно от най-емблематичните имена в световния автомобилен спорт - доктор Марио Тайсен - се сбогува с BMW след 34 години работа в концерна. Той сдава днес поста моторспорт директор на компанията (заеман от него в продължение на 12 години) на Йенс Маркардт, който поема длъжността официално от 1 юли. Снощи обаче в Мюнхен се състоя изключително емоционално събитие, посветено на доктор Тайсен и неговата работа.

 

Повече от 100 приятели и колеги присъстваха на събирането - сред тях световният шампион във Формула 1 Себастиан Фетел, Ник Хайдфелд, Алесандро Занарди, Петер Заубер, шефът на Торо Росо Франц Тост, началникът на Ферари Стефано Доменикали, вицепрезидентът моторспорт на Мерцедес Норберт Хауг.

 

- Тези 34 години работа в BMW ми доставиха огромно удоволствие. Имах късмет да изкарам целия си работен стаж в една невероятна компания, изправяла ме непрекъснато пред истински предизвикателства. Лично за мен моторспорт проектът бе кулминацията в кариерата ми. Невероятно къси срокове, напредък и изоставания, триумфи и разочарования - и всичко това се случваше пред очите на хората. Беше фантастично. През този период се срещнах с много интересни хора, с някои от които станахме добри приятели. Дължа на колегите си огромна благодарност. Техните неспиращи усилия осигуриха поредица подиуми и написаха няколко важни спортни страници в историята на компанията. Трябва, естествено, да благодаря и на семейството си. А сега в живота ми предстои един значително по-спокоен период - сподели доктор Тайсен.

 

Засега той не даде повече разяснения относно бъдещите си планове.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...