Jump to content
BulForum.com

StarCraft 2


Dread Lord

Recommended Posts

Ясно ми е, че не са финалните, но просто показва посоката им на мислене. Протосът трябва да му е адски трудно да си излезе от базата без да има 200-200 и поне +2+2 или да похарчи поне по около 800-1000 минерала за канони, които в крайна сметка само ще забавят малко някой мародер дроп или каунтър с хлебарки/малък отряд от МММ. Това сега е сравнително възможно да се контрира с уорпване на 2 темплара - 1 за фийдбак, 1 за сторм. И то само трябва да си преместят марините, т.е. ако не правят някво микро, а си контролират дропа пак нищо не прави нито на марините, особено пък на мародерите. Може да се вижда малко за спиране на цял дроп, но като се има предвид колко ресурси струват и колко трудно се стига до тях мисля, че е достатъчно. Все пак един теран от дроп се спасява с 1 или 2 кули, а зерга с кула и кралица, може би и спайн- зависи от дропа.

Да не говорим, че ще направи като цяло темплара много слаба единица, защото ще я направиш веднъж и след първата атака ако не успее няма да можеш да нападаш пак докато не се събере достатъчно енергия за поне 1 сторм, което ще даде предостатъчно време на противника да диша (общо взето няма пълен army exchange, който да е в полза на протоса).

 

Иначе отне на хората почти година да намерят някаква полза от този мадършип(главно ПвП) и сега когато се намери такава те мигновено искат да я махнат :). Тази единица според мен ще е по-добре да я махнат вече и мас рекол скила да се сложи като ъпгрейд на нексуса, а вортекса може би да е на войдовете, но да е като ядрената бомба на гоуста - рисърч всеки път, но само по 1 активна(за разлика от бомбите). Ако тея промени минат ще е пълен смях според мен. Да не говорим за премахването на най-добрата им карта - Шакурас, вместо да оправят едно място където е възможно да се пусне невидим пилон, те я премахват.

Що подигравка? Това с vortex-a ли?

 

 

 

Esc -> Logout освен ако не го направи на 9тата секунда спокойно го правиш и ти. Ако тръгне да зарежда - ctrl+esc, и килваш процеса SC2 :)

 

Не мисля, че е удачно да излизам от профила или от играта защото някой келеш иска в 9тата секунда да излезе. Това е малоумно и е сред първите неща, които трябваше да се патчнат.

 

Brood Lord up to 450/350

 

screenshot2011022518274.jpg

 

 

- An alert has been added when MULEs expire.

- An alert has been added when the Chrono Boost buff expires.

- An alert has been added when the Spawn Larva buff expires.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.1k
  • Created
  • Last Reply

Code S results

 

 

Nestea и Boxer падат с по 0:2! SanZenith и oGsEnsnare продължават!

 

 

Damn, картите за ладера вече са сменени. :( Сега ще трябва поне 1 седмица да се разучават.

Link to comment
Share on other sites

Близард директно изведоха от употреба 3 протоски юнита: Mothership, High Тemplar и като следствие Archon.

 

Сторма не е толкова ефективен като на единицата, сега всичко има повече HP. Без Khaydarin Amulet не виждам никакъв смисъл да давам 150/200 за Templar Archives, 200/200 за ъпгрейда Psionic Storm и 50/150 за High Templar за да пусне евентуално сторм, ако оцелее достатъчно дълго да зареди батериите и не му изпляскат ЕМП. И след всичко това ще направи 0-80 dmg, ама за всеки над бронза, който се сети да си мръдне малко армията прави нещо от сорта на 30dmg. Ами то на един Roach където струва 75/25 му трябват 2 сторма да го бутнат (като шава може и до 4 да стигнат). Никакъв смисъл.

 

 

 

YES YES YES! Вчера един успя много качествено да ме спре САМО с инфестори и малко хидри. Направо разноглед станах с тези инфестори и фунгала. А така с "missile"-a ще е още по-добре за фениксите :)

 

Дядо, това практически е БЪФ на инфестора. Фънгъла ще прави повече демиж, а 4 секунди пак ми се струват достатъчни да ти обгради армията.

 

 

 

Новите карти

Link to comment
Share on other sites

Фангъл може да се разгледа от две гледни точки:

 

Забавяща магия: фангъл е идеален за забавяне на пуш или дроп. Намаляването на продължителността му определено е минус.

 

Демидж магия: намаляването на продължителността означава, че демиджът ще се нанася по-бързо. Тоест медиваците няма да могат да лекуват толкова успешно и 2 фангъла (общо 72 демидж) би трябвало да убият група марини (поне така си мисля). 30% повече демидж срещу бронирани (48 за 4 секунди) - не знам какво точно ще е приложението на това. Да трепеш танкове и торове с фангъл е абсурд. Може би викинги?

Link to comment
Share on other sites

новите гъбички ше променят изцяло ТвЗ-то,ама за сега сме прекалено заети да се радваме,че окастриха сторма:lol:

 

Сбогом танкове с марини в мидгейма, ако зерга се сети да извади инфестори.

Два фънгъла бутат марините,пък оттам дали с муталиски или зерглини ще се довършват остатъците от армията - по избор:))

 

Да трепеш танкове и торове с фангъл е абсурд. Може би викинги?

 

терана забравя за хелиони;)

Link to comment
Share on other sites

Ами то на един Roach където струва 75/25 му трябват 2 сторма да го бутнат (като шава може и до 4 да стигнат). Никакъв смисъл.
Да приемем, че ще му направи 30 dmg. Един добре пляснат сторм ще удари минимум пет-шест роуча х30 = 150-180 dmg. Да не пропускаме и психологическия момент - колкото и да е дебела бойната единица - при вида на синята топка над нея - повечето играчи инстинктивно ще я мръднат - това означава от един до два удара по-малко - -dps от противниковата армия. Да не говорим как гинат марините, които са може би с най-високо dps от теранската био-армия. А за въпросния "нърф" - не мисля, че е от значение. В повечето игри, които съм гледам - след сторма обикновено темпларите стават на архони.
Link to comment
Share on other sites

За новия Temple не знам, но много зерги вече опищяха ТЛ по повод Backwater Gulch. Typhon също не е обект на възхищение.

 

Общото впечатление за новите карти е нещо от рода на "new shit, same shit". :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Много по-малко използвамеи са вече. Повечето темплари до сега си ги споунвах по време на битка, като ми трябват. Вече всички ще правят САМО гнусни колоси.

 

Изобщо не ми харесва виждането на blizzard за това как да изглеждат картите. Вместо да правят прости големи макро карти, пробутват все по-сложни и наклепани. Това не е добре, защото вдигат влиянието на късмета в играта за сметка скил-а и подстрекават всякакви чийз тъпотии. Например Backwater Gulch има 8бр detructible rock 24 рампи, пред базата ти има 3 входа, даже в мейна си имаш специално място за дроп с дръвчета а у, други карти са с бакдор и какво ли не. Карат те като играеш да се чувстваш некомфортно, вместо да е обратното.

 

(4)Lost Temple

 

Problems of Lost Temple:

 

# If one side controls one of the center watch towers, there's no alternate ground-based route to half of the map, meaning it's too easy for the game to become a stalemate with each side taking half of the map.

 

Най-интересните игри са когато всеки е хванал по 5 експанда и картата е разделена. Явно близард искат всички игри да изглеждат по един и същ начин.

 

# Small islands in the corners were problematic in that they were difficult to assault as each of the three races. We noticed it's possible to hold out at one or both of these islands and drag on a game for longer than needed. It was also problematic in that in some matchups, these islands were just free expansions that almost never get attacked, which is not what we wanted in an expansion.

 

Нали за това са острови. Като са еднакво трудни за атака от 3те раси, значи няма проблем. Това беше една от най-интересните характеристики на тази карта, а сега я правят да изглежда като всяка друга.

 

(4)Shakuras Plateau

 

This map we decided to remove for a different reason. There isn't a huge problem with this map, but we felt there aren't enough interesting features of this map. The natural expansion is easy to take and defend; there are only two possible attack paths only one of which is generally used, and main bases aren't easy to harass. For a change, we wanted to replace this relatively plain map with something new.

 

Тази се харесваше на 99%, голяма с много експота, проста и елегантна.

 

Заради тъпите им карти всички игри са ми по 11 минути.

Link to comment
Share on other sites

Както Джинро е писал

Removing Shakuras might be the single most mindboggling decision ever made in this games history.

http://www.teamliquid.net/forum/viewpost.php?post_id=8078256

http://www.teamliquid.net/forum/viewpost.php?post_id=8078281

 

http://www.teamliquid.net/forum/viewpost.php?post_id=8073975

Link to comment
Share on other sites

Много добро микро :)

Тук е моментът да отбележа отново, че роучовете се правят твърде бързо. И побеждават ВСЕКИ друг ърли гейм освен мародер. А мародерът всички знаем че е безполезен срещу кучета. Пси знае какво мисля за роучовете. Играта беше... ясна от момента в който видяхме роуч уаръна. Сталкъри не бият роучове, за съжаление...

 

Още за баланса, вижте ЧекПрайм срещу Рейнбоу.

Колкото за баланса, вижте Слейърс Боксър срещу Нестийй. Боксър излъга зерга с фейк екстрактор, зергът нямаше НИ ЕДИН боен юнит освен 4 зерглина, Боксър излезна от базата си със 20 марина и 15 сцв=та, беше скаутнат на кулата (на Шакурас) и НЕСТИЙ ИЗКАРА ШИБАНИТЕ РОУЧОВЕ така че да го спре. Повтарям се, но за да загубиш ако играеш зерг, трябва да си едноок пират с кука вместо ръка.

Link to comment
Share on other sites

... ако премахнат това хай темплара излизайки от гейта да мята стормове - ще е стъпка в правилната посока. :)

 

:) Крайно време беше... просто не е нормално да се защитава с такава лекота протоса. Даже зерга с неговата изключителна бързина, си пази задните линии доста по-трудно от тосса. За терана да не говорим, като си изтегли армията напред колко силно уязвим е назад.

 

Иначе това което са пипали по баланса ми се струва правилно като цяло. Въпреки че сякаш прекаляват с орязването на ранната игра на терана мога да кажа, че няма да ми промени играта особено.

И инфестора като изстрелва снаряд, това означава ли, че ще има шанс да се избегне ? Както ракетата на рейвъна примерно.

 

П.П. И в духа на горното да спомена, че най-силната единица /може да се нарече и имбалансирана/ е хай темплара.

Link to comment
Share on other sites

За темпларите само аз ли си мисля че това че са махнали ъпгрейда означава че темпларите ще са си ъпгрейднати по принцип? Като ъпгрейда на скоростта на void-овете както го махнаха и сега излизат и вече са бързи.

Link to comment
Share on other sites

Нито войдовете са бързи, нито темпларите ще излизат със 75 енергия. А това да наречеш хай темплара най-силна/небалансирана единица е просто смешно.

Link to comment
Share on other sites

За темпларите само аз ли си мисля че това че са махнали ъпгрейда означава че темпларите ще са си ъпгрейднати по принцип?

 

само ти дядо,само ти:lol:

 

крайно време беше протоса да се попритеснява от дропове и атаки по въздух след 15-тата минута

 

а не като преди - с един пилон да контрира всичко

Link to comment
Share on other sites

Нито войдовете са бързи, нито темпларите ще излизат със 75 енергия. А това да наречеш хай темплара най-силна/небалансирана единица е просто смешно.

 

По-бързи са отпреди без ъпгрейда.

Link to comment
Share on other sites

qoesn6.jpg

 

3 ban-а май няма да ми стигнат.

 

-----------

 

Много яко са направили персонализирането на hotkeys. Имаш по два бутона за функция. Сега обзървъра ми се прави освен с оригиналното B и със О

Ъпгреъдите във форджа Z X C , в cybernetics-a Z X Цолосс ленс Z Storm research Z и тн..

 

ф1-ф8 са за локации

Link to comment
Share on other sites

Повтарям се, но за да загубиш ако играеш зерг, трябва да си едноок пират с кука вместо ръка.
Добре де, аре, играй зерг! Да видим дали ще се задържиш повече от злато. Чудно ми е после какви оправдания ще ръсиш. Ей, все расата им е виновна...
Link to comment
Share on other sites

Добре де, аре, играй зерг! Да видим дали ще се задържиш повече от злато. Чудно ми е после какви оправдания ще ръсиш. Ей, все расата им е виновна...

Бета - 100 игри зерг. Диамант 3-то място. И няма подобрения. Роуч > all. Затова и Близард правят пачове, приятелю. Затова хай темпларите вече не могат да ръсят сторм когато си решат ( ако се вгледаш в постовете ми, ще видиш, че предложих това преди монооого време ) и бях сигурен, че това е правилна стъпка в посока баланс. Затова и фънгъл вече не те спира на едно място. Ей затова, защото все расата ни е виновна.

Аман от мнения на хора с по-малко от 500 игри 1в1. Аз имам над 1500 с двата си акаунта ( 1 мастър протос и 1 диамант теран ) общо и мога да твърдя, че знам какво говоря. Роучът обезсмисля 20 билда на 20 раси. До 2 пача ще му качат билд тайма с 3 до 5 секунди.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...