Jump to content
BulForum.com

Need For Speed: Shift


liquid

Recommended Posts

Изглежда доста grid-like. Дано наистина да е по-рейсинг ориентирано, отколкото пимпинг :)

Точно тук ще сбъркат. Хвърлят се на GRID като съм сигурен, че няма да са достатъчно добри, за да я бият и пак ще изгорят. Затова нямам големи очаквания от играта.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply
  • 3 months later...

Първо лично впечатление - управлението е гъз! След около 1 час игра все още не мога да му свикна - колата се подмята като парцал :(

Много ми допада идеята на играта, но изпълнението поне засега ме разочарова.

Link to comment
Share on other sites

На мен не ми върви както трябва.Покривам минималните изисквания обаче ми забива след началното зареждане на играта или пък по нататък.Само един път се случи да ми тръгне нормално-

Link to comment
Share on other sites

Може ли да ми помогнете....Инсталирам играта всичко е ОК .. но като почна да играя нали докарвам я там до първия тест и малко след като ме пусне да карам и ме изхвърля от играта и ми дава нали Need for speed stop working .. на какво може да се дължи това ... някой ако може да помага

Link to comment
Share on other sites

Като е грид-лайк и трудна в управлението има ли поне някакъв реализъм? Да знам дали да я качвам изобщо, защото от предните нямаше ни една със реално управление - колите бяха различни,но нямаха характерния за предно/задно/4х4 хендлинг, вземане на завоите и тн - по скоро всичко беше еднакво и най-бързо се караше с 300 като се търкаш по мантинелите :bgrin:

Наскоро пробвах Порше с хубав волан - все едно карам кола с предно - като настъпя в завоя недозавива, а като отпусна газта поднася :confused

Със про стриит същия нереализъм, а ъндъркавъра я изтраях само 3 минути...

Link to comment
Share on other sites

Има определено промяна и мога да кажа, че е възможно и да има логика в поведението на колите (в началото съм с почти stock кола). Много трудни влизания в завои, много често непреценена дистанция за спиране, много презавиване и недозавиване. Енджина (физичния) им има потенциал, но според мен човек трябва да се напасне към него и абстрахира от предразсъдъци - до сега си жулех баце Кольо МакРей и като пуснах NFS-а имах чувството, че всичко е на забавен кадър дори над 160 км/ч. И все пак да не забравяме за коя игра говорим, тя си е фън-аркейд ориентирана и аз като такава си я играя. За другото си има други загалвия ;)

Link to comment
Share on other sites

Като е грид-лайк и трудна в управлението има ли поне някакъв реализъм? Да знам дали да я качвам изобщо, защото от предните нямаше ни една със реално управление - колите бяха различни,но нямаха характерния за предно/задно/4х4 хендлинг, вземане на завоите и тн - по скоро всичко беше еднакво и най-бързо се караше с 300 като се търкаш по мантинелите :bgrin:

Наскоро пробвах Порше с хубав волан - все едно карам кола с предно - като настъпя в завоя недозавива, а като отпусна газта поднася :confused

Със про стриит същия нереализъм, а ъндъркавъра я изтраях само 3 минути...

 

 

Никакъв, ама никакъв реализъм няма. Пробвах различни настройки на чувствителността на завиване, но е все същият шит.

 

Според мен играта е доста реалистична. Колата влиза трудно в завоя със 130 и поднася доста. Трябва добре да се прецени скоростта. Като искате реализъм, вдигнете трудността на максимум и се радвайте. Мен играта ме прецени, че разни работи трябва да са ми пуснати. Играл съм само тестовата обиколка, на която се преценят препоръчителните настройки и следващото състезание, на което се взимат парите за първата кола. Не съм продължавал.

 

Играта доста прилича на GRID, но управлението и физиката са доста по-реални. На GRID, дори след страничен удар в стената с висока скорост, без проблем си продължаваш. Тук леко се тряснах в гумите и капака ми беше огънат.

Link to comment
Share on other sites

Играта за разлика от другите убийствено тъпи NFS-ta е добра.Прилича на грид но това няма как да е минус.Много народ взеха да свързват тая поредица с манията на неграта да кичат талигите си с джантоци,яко музика,лил джон,неона да свети и яко рап.Може да беше оригинално първите няколко ъндърграунда,ама после цялата тая дивотия взе да писва.За мен играта отстъпва адски много на GRID като усещане,обаче както вече казах-на фона на предишните е задоволителна.woox,не знам как реши,че е по-реалистична от GRID.В тестовата обиколка имам чувството,че тая бавария всъщност е някоя спортна скания или камаз.По-добре е от кошмарното аркадно управление на предишните(обаче е спорно защо искат да се набутват в света на симулаторите,след като NFS никога не е и няма да бъде симулатор).Постарали са се да има свръхзавиване и недозавиване,обаче то възниква на фона на една чудовищна мудност на волана.Точно като спортна скания е усещането-дори и леки корекции създават усещането за маса и неуправляемост на места където не трябва да има нито недозавиване,нито свръхзавиване.Ясно е че ще се чака друг крак защото с тоя,играта често забива.

Link to comment
Share on other sites

woox,не знам как реши,че е по-реалистична от GRID.В тестовата обиколка имам чувството,че тая бавария всъщност е някоя спортна скания или камаз.По-добре е от кошмарното аркадно управление на предишните(обаче е спорно защо искат да се набутват в света на симулаторите,след като NFS никога не е и няма да бъде симулатор).Постарали са се да има свръхзавиване и недозавиване,обаче то възниква на фона на една чудовищна мудност на волана.Точно като спортна скания е усещането-дори и леки корекции създават усещането за маса и неуправляемост на места където не трябва да има нито недозавиване,нито свръхзавиване.Ясно е че ще се чака друг крак защото с тоя,играта често забива.

 

GRID беше прекалено лесна. Карането на спортна кола с 200км/ч не е толкова лесно колкото е показано в GRID. BMW-то на тестовата се държи така предполагам, защото е със задно. Сега си купих с предно, но още не съм я карал. Само я оцветих.

 

Мен ме дразни, че лепенките няма как да се слагат едновременно и на двете страни, а трябва по отделно, което прави симетрията почти невъзможна.

Link to comment
Share on other sites

Grid си е идеалният баланс между реализъм без излишно затормозяване тип "изиграх я тая писта 1000 пъти докато се науча къде с колко да карам и да не загубя".Съмнявам се че си изиграл GRID на максимална трудност,без асистенции,че да кажеш,че е лесна.БМВ-то не е камаз.Не можеш да ми кажеш,че това усещане за маса и тромавост е реализъм.

Link to comment
Share on other sites

Grid си е идеалният баланс между реализъм без излишно затормозяване тип "изиграх я тая писта 1000 пъти докато се науча къде с колко да карам и да не загубя".Съмнявам се че си изиграл GRID на максимална трудност,без асистенции,че да кажеш,че е лесна.БМВ-то не е камаз.Не можеш да ми кажеш,че това усещане за маса и тромавост е реализъм.

 

Изиграх я на последна трудност почти цялата. Накрая ми стана скучна и я изтрих. Играх и онлайн. GRID ми беше по-лесна от SHIFT. Като тръгнах с BMW-то, 3 пъти излезнах от пистата, 1 път се забих в гумите и 1 път даже на финалната права щях да изтърва колата в мантинелата, защото дадох повече газ на излизането от завоя и тя стана нестабилна. Кола почти 2 тона със 180 не може да вземе завой, пък каквото ще да става. 90градуса завой на GRID го взимах с около 100-110. Ако случайно се забиех с тая скорост в стената, стига да не беше челно, давах на задна и си продължавах състезанието.

Link to comment
Share on other sites

Всички с карти на които им излиза черен екран след надписа Shift и зареждането да си върнат driver-ите до 186.18. Вече пробвах при мен е било от това и в Замунда това препоръчват.

Успех.

 

_________________

 

Нем, пак 2-3 състезания и заби...не е от драйвърите на видеото. Не си играйте да ги сменяте със стари - сега пробвам бета версиите на nVidia да видя дали не са изкарали фикс.

Link to comment
Share on other sites

Всички с карти на които им излиза черен екран след надписа Shift и зареждането да си върнат driver-ите до 186.18. Вече пробвах при мен е било от това и в Замунда това препоръчват.

Успех.

 

_________________

 

Нем, пак 2-3 състезания и заби...не е от драйвърите на видеото. Не си играйте да ги сменяте със стари - сега пробвам бета версиите на nVidia да видя дали не са изкарали фикс.

 

 

Да....Жалко че вече пробвах и при мен заби.

Link to comment
Share on other sites

Явно проблема не е в крака, затова решения могат да се намерят и на официалните форуми. По-добре потърсете там. Може също nVIDIA да пуснат FIX специално за тази игра щом проблема се проявява с техните карти.

Link to comment
Share on other sites

Току що играх играта с GamePad и мога да кажа, че се играе много по-лесно и приятно. Управлението с Analog-овата ръчка дава много повече свобода от 2-те копчета. Завоите се взимат много по-плавно. Изобщо я няма тая накъсаност, която се получава като натискаш лекичко копчетата за наляво/надясно, а при тази игра, това се забелязва много повече отколкото при другите.

Link to comment
Share on other sites

На какво може да се дължи факта,че когато пусна играта и започна Кариера нон-стоп ми повтаря тъпото първо клипче??Само него върти и нито мога да го спра нито нищо :angry: .Компютъра покрива дори препоръчителните изисквания така че не е от това!Моля помагайте че се побърквам

 

Edit:Бе много съм смотан...минава втория път клипчето и играта тръгва,обаче както и при някои други хора на първия завой ме изхвърля...явно ще се чака нов крак :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...