Jump to content
BulForum.com

Need For Speed: Shift


liquid

Recommended Posts

5.С чувствителност 100% волана пак има гаден лаг - все едно карам катафалка или волга от старите :bgrin: , тоест управлението е "спортна сканиика" със луфт във волана.

 

Нагласил ли си му DeadZone-a?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply
Пускам играта... върви си нормално, давам start career и ми дава видео, което ми го повтаря 4+ пъти и не мога да го спра... идеи?

Стигнах до заключението че тфа са някфи тестове,които си прави играта O_o .Намали си Video хавите на по-ниска степен и го остави видеото да се повтори 1,2,3 пъти и би трябвало да тръгне :unsure:

 

Някой с проблема с изхвърляне от играта и как да го решим??С ATI карта съм :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

А какво точно променя deadzone-a?

 

Ами реално право точно това, което означава. Определя колко голямо трябва да е движението, за да го отчете контролера. Наглася мъртвата зона, в която не се отчита движение.

 

Някой с проблема с изхвърляне от играта и как да го решим??С ATI карта съм :rolleyes:

 

Вчера ме изхвърли за първи път и то след 1 минута състезание. Разликата с предните пъти, беше, че имах отворени Word файлове, а преди всичко е било затворено.

Link to comment
Share on other sites

Играта ми писна - отключих Tier 4 и се оказа по-бавен от Tier 3 еб*ти Fail-a. Зонда R не може да се тунингова в следствие на което разни Вайпъри и Курвети я правят барлива, какво остава за другите като ССХ който не могат да се удържат на пистатата, защото са прекалено бързи а пък много нестабилни. Дрифта му хванах цаката - взима се Вайпър тунигова се на макс засилва се с него към завоя и в посления момент се натиска ляво или дясно на пада. Те всички са неуправляеми поне той е бърз и прави бонус точки от това. Както и да е за мен играта е някакво жалко копие на GRID.

Link to comment
Share on other sites

На път съм да се откажа. Изпилих си нервите. За мен е неприемливо при леко почукване на стрелките колата да си седи като пън, а при леко задържане да започва да се хлъзга при 10 градуса отклонение. Пробвах какви ли не настройки на чувствителността, dead zone, ала бала. Не се получава и толкова. Може би с пад или кормило ще е различно, но нямам никакво намерение да харча пари покрай тази игра.

Link to comment
Share on other sites

Нагласил ли си му DeadZone-a?

 

Да, направо го разкарах - волана ми е горе-долу добър и не износен, реагира на най-малко движение - следователно не ми трябва дедзоун. И чувствителността я дадох на 100% за всичко, но пак има някаква мудност, освен това максималния ъгъл на завиване не е като при истинската кола и при повечко овърстиър не ти стига контрирането и се завърташ...

Покарах малко колкото да се накефя на разнообразието от писти и коли и ми омръзна.

Link to comment
Share on other sites

На мен ми стана доста трудничко вече. Аз ги карам подред, защото не обичам да прескачам. Стигна до американските, европейски и японски серии на Tier 2 и стана доооста трудно. В американските имам Mustang GT500 Works и не мога да стигна някакви обикновени GT500-и. Дори и да ги стигна и надмина едно леко прекаляване със завиването и колата губи всякакво сцепление. Излезеш ли от пътя колата върви сама към гумите и се управлява невъзможно. А, имаш ли лошия късмет да се удариш в гумите или нещо подобно да те спре на място докато превключа на задна и после пак на първа са ме подминали с обиколка, Супер бавно ги смея тия предавки. Като цяло доста си косих нервите снощи. Дрифта му хванах цаката горе-долу. Дето са вика ако не стане от първия път то от втория третия ще стане. Засега нямам големи оплаквания. Играта си ме кефи супер много...

Link to comment
Share on other sites

Вчера карах някакъв специален евент с Veyron по една много тясна писта. Ми аз тая кола през цялото време по парапета/тревата я карах. Газ, мантинела, газ, асвалт, мантинела, спирачка, катастрофа. Като завърших, от ламарините беше останал само задния капаки бях на 8-мо място - 30 секунди за първия. 8 минути агония. Никаква идея нямам каква е причината. И на GRID съм карал дълга писта с бързи коли, но това никога не е било.

Link to comment
Share on other sites

Неестествено е просто с тази шизоидна загуба на сцепление и флегматичните корекции с волана.Тая писта с вейроните я минах с Steering asist.Иначе не мисля,че си заслужава нервите.

Link to comment
Share on other sites

Превъртях я. Дрифта освен с асист не намерих начин да го мина. Последното състезание беше най-елементарно честно казано. Тъпо беше че 2 от 3-те най-бързи коли в играта са в Tier 3 но ще се преживее. И все пак незнам защо са включили такива безмислени коли като 722 и карера ГТ като дори някакъв прост корвет с доработки ги прави смешни. Да не говорим за концептите на ламборгини и лексъс. Само за цвят са сложени. Вейрона не успях да му схвана идеята както и не успях да хвана пътя с него. Добре че всичко което си купил може да се продава на 100% от цената си. За мен №1 е мурсиелагото с works след него Зонда R и след това вайпъра. Всички останали коли като например разни поршета мерцедеси и макларъни са сложени да си пълнат списъка на моделите с тях което е просто жалко.

Link to comment
Share on other sites

Превъртях я. Дрифта освен с асист не намерих начин да го мина. Последното състезание беше най-елементарно честно казано. Тъпо беше че 2 от 3-те най-бързи коли в играта са в Tier 3 но ще се преживее. И все пак незнам защо са включили такива безмислени коли като 722 и карера ГТ като дори някакъв прост корвет с доработки ги прави смешни. Да не говорим за концептите на ламборгини и лексъс. Само за цвят са сложени. Вейрона не успях да му схвана идеята както и не успях да хвана пътя с него. Добре че всичко което си купил може да се продава на 100% от цената си. За мен №1 е мурсиелагото с works след него Зонда R и след това вайпъра. Всички останали коли като например разни поршета мерцедеси и макларъни са сложени да си пълнат списъка на моделите с тях което е просто жалко.

Под превъртя разбирам минаване на всички съзтезания от Tier 1, 2, 3, 4 както и NFS Live. Всичко това ли успя да минеш вече с първи места или имаш други разбирания за превъртане?

Link to comment
Share on other sites

Tier 1, 2, 4, World Tour - целите. Tier 3 наполовина. Всички състезания който съм минал съм първи, но не съм събирал всички звезди. Такива бонус като например да блъснеш и завъртиш 4 различни учасника в състезание даже и не съм ги пробвал. 29 левел съм.

Link to comment
Share on other sites

Tier 1, 2, 4, World Tour - целите. Tier 3 наполовина. Всички състезания който съм минал съм първи, но не съм събирал всички звезди. Такива бонус като например да блъснеш и завъртиш 4 различни учасника в състезание даже и не съм ги пробвал. 29 левел съм.

Хммммм, значи си се чупил от игране. Аз си играя стабилно тука от както излезе, но не съм преключил и 2ри Tier още.

Link to comment
Share on other sites

Хммммм, значи си се чупил от игране. Аз си играя стабилно тука от както излезе, но не съм преключил и 2ри Tier още.

 

E. Ти пък. Аз съм играл 3-4 пъти откакто съм я сложил и вече си купих Nissan-а за Tier 3.

Link to comment
Share on other sites

Проблема е че имам 4 милиона и се чуда какво да пи права. Всички джанти съм отключил не всички винили. И това е. 30 левел съм вече и напълно ми е писнала играта. остават ми от 3-тия Tier някой от гадните състезание на тия между японски и европейски коли и американски и японски коли както и ония за издържливост дето са по 10 обиколки и изнервят. Дрифтовете пуснах всичките ассисти които ги има и ги взех с първи места иначе няма начин. За сега най ми харесва 370z за дрифт. Превъртял съм съм с антиблокиращи спирачки и тракшън контрол иначе колата е неудържима въпреки че имам пад и е по-лесно от клавиатура.

Link to comment
Share on other sites

Аз по-късно ще ви дам едни настройки, които ги намерих в нета и променят управлението значително. Аз искам да ви питам случайно някой да е намирал гайдове за рисуване по колите или някъде идеи и т.н. Искам да си направя колата красива, но не ми хрумват идеи и не ми се седи 2 часа да си играя с тея лепенка за да разбера видиш ли как ша изглежда ако е 1 см напред или 2 см на ляво на не на дясно. Аз не съм художник тука а съзтезател. Бааааахти системата...

Link to comment
Share on other sites

От твъде специфичното управление на Shift взех, че си свалих пак GRID :D :D :D

 

Ама тия настойки като ги дадеш ще ги прабвам, играта има потенциал ама е прекалено специфично това управление - само те си го разбират според мен.

Link to comment
Share on other sites

Ама тия настойки като ги дадеш ще ги прабвам, играта има потенциал ама е прекалено специфично това управление - само те си го разбират според мен.

И аз така. Чакам с нетърпение :)

Link to comment
Share on other sites

Управлението му свикнах.Даже дрифтовете ги овладях.Как стана това.Пускате си Steering asist и вътрешната камера(аз винаги с вътрешната джиткам).И гледате как компютъра стабилизира колата по движението на волана ви.За една две писти ще ви стане ясна идеологията зад шизо лъзгавицата.И горе долу как да я контролирате.Дрифтовете именно по вътрешната камера ги разгадах.Е и сега ако някое състезание ме изнерви и рестартирам повече от 3 пъти-пускам асиста и го минавам от раз(не ми се занимава,иначе определено е предизвикателство без асистенции).Апък който овладее с клавиатура тая лъзгавица без нито една асистенция(говоря за тракшън и стабилити),значи е супер притръпнал изрод.

Link to comment
Share on other sites

Аз по-късно ще ви дам едни настройки, които ги намерих в нета и променят управлението значително. Аз искам да ви питам случайно някой да е намирал гайдове за рисуване по колите или някъде идеи и т.н. Искам да си направя колата красива, но не ми хрумват идеи и не ми се седи 2 часа да си играя с тея лепенка за да разбера видиш ли как ша изглежда ако е 1 см напред или 2 см на ляво на не на дясно. Аз не съм художник тука а съзтезател. Бааааахти системата...

 

 

То затова не всеки е дизайнер. :)

 

Аз започнах да си правя колата, но като видях, че от другата страна трябва да я правя отделно и се отказах.

Link to comment
Share on other sites

Stearing Dead Zone - 15%

Accelerator Dead Zone - 10%

Brake Dead Zone - 10%

Steering Sensitivity - 5%

Acceleration Sensitivity - 5%

Braking Sensitivity - 5%

Speed Stearing Sensitivity - 100%

 

Пробвайте. Не гарантирам, че управлението ще стане както го искате, но усещам разлика към положителна насока.

Link to comment
Share on other sites

Много се заигравате какви лепенки ще има колата затова толкова бавно ви върви минаването на играта. То това ми е ясно играеш си с шарки боички и от 3 часа игра половината какав цвят да ти бъдат огледалата и задната броня. Иначе голямо значение в грид имаха насройките на колата, тук не е точно така или пък аз съм зле. Едниственото което барам е малко повече да увелича ускорението за сметка максималната скорост и това е. Ако и тогава колата не ми хареса тогава явно не става. Което ме навежда на мисълтта - 80% от колите са напълно безмислени като разни астон мартини, мерцедеси и бугатита. От Tier 4 става само зондата R от Tier 3 мурсиелагото и вайпъра - тогава за какво подяволите пълнят списъка с коли които никой никога няма да барне освен ако не е абсолютен мазохист. Това е недомесленото в играта за мен. Сега играя GRID отново и мога да кажа че с изключение на графиката всичко е по-добро от Shift.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...