Jump to content
BulForum.com

Дайте акъл какво да избера - Skoda Octavia, Toyota Corolla или друго


djadomraz

Recommended Posts

S40 > ALL

Взимаш много повече от Лансъра, с повече сигОрност, еърбеци, и тн. Взимаш и повече екстри съответно...

А относно Злобилското мислене - е заради туй нема се оправим!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply
S40 > ALL

Взимаш много повече от Лансъра, с повече сигОрност, еърбеци, и тн. Взимаш и повече екстри съответно...

А относно Злобилското мислене - е заради туй нема се оправим!

 

Нещо не мога да намеря цена - поне онлайн... имаш ли някаква идея къде да погледна?

Link to comment
Share on other sites

37 500 това, което ще ти легне идеално. Но онлайн няма цена... Трябва да отидеш до мотопфое да ти направят оферта. Тази която направиха на мен беше доста добра.

Link to comment
Share on other sites

Обърни внимание и на KIA , мой колега си взе cee'd SW , за 34К лв. екстрите са много и не мога да ги запомня даже и имаш най важното 7 години гаранция на мотора, сглобката на модела се прави в Германия.

Отзад спокойно могат да почиват 2-ма души и да правят и някои други работи разбира се :bgrin:

 

http://www.kia.bg/model.php?id=11

Link to comment
Share on other sites

37 500 това, което ще ти легне идеално. Но онлайн няма цена... Трябва да отидеш до мотопфое да ти направят оферта. Тази която направиха на мен беше доста добра.

 

Явно утре ще се трябва освен да гледам Mitsubishi-то и Honda-та да мина и Volvo S40 да видя какво ще предложат.

 

Иначе с маааалко повечко пари е ясно че примерно едно Infiniti FX 50 не може да е грешка но цифрите почват да се променят коренно отделно годишната поддръжка...

 

 

---------------

 

Погледнах на www.newcar.bg - модела с автоматик e към 45,000... Ще питам утре на място. Явно с това ще се занимавам цял ден...

Link to comment
Share on other sites

Ако наистина Волво предлагат тази цена няма кво да гледаш японските.На всяко дете е ясно че Волво е най-сигурната и една от най-здравите коли в света!!!!

Link to comment
Share on other sites

Какъв двигател е това Volvo, че аз последно като гледах 2.4 дизела беше над 40 000 лв. при това на 2-3 г.?

 

Infiniti е страшно, но цената е двойна или тройна, ако не и отгоре. Да не говорим, че само джанти и гуми ще легнат поне 5 бона.

Link to comment
Share on other sites

Волво S40 2.0d е с доста по добри динамични характеристики, отколкото скопеното митсубиши. Да не говорим за разхода на гориво, качеството на изработка, поевтиняването на вторичния парар и т.н. А тази CVT трансмисия няма нито kick-down, нито може да те залепи за седалката, само бучи.

Link to comment
Share on other sites

Абе то всичко хубаво но не търся спортна кола бе момчета. Сърся нещо стабилно и надеждно. Блазнят ме екстрите и предпочитам CVT пред обикновения автоматик но все пак.

 

Знам че Хонда Акорд е най-доброто но ако излезе над 40,000 ще трябва да се замисля отделно искам да си направя сметка колко ще излезе поддръжката на въпросния автомобил - застраховки, гуми, масло, филтри и т.н.... На всеки е ясно коя кола е по-хубава и както казах - друга работа си е Infiniti FX 50 обаче като сложим застраховки, данъци и гуми и някак почва да ми се отщява да го карам... Отделно разхода на бензин... не че карам толкова много обаче предпочитам да не се замислям дали да се разходя тази седмица до вилата или не защото разходката ще ми излезе към 50лв откъм бензин.

 

Тойота-та много ми харесва на външен вид, знам че Corolla звучи като доста обикновен модел, то и Honda Civic си мислех че не е нищо особено преди 2 години, но всеки път като мине нов Civic се обръщам да го поразгледам :)

 

Утре ще се разходя през 3-4 магазина и ще видя какви оферти ще събера. Ако има Акорд с някоя и друга екстра и ми хареса и цвят и всичко (и най-вече ако ми дадат добра оферта) може да се напъна да го взема... а да видим какъв ще ми е късмета утре...

Link to comment
Share on other sites

Един съвет от мен. Виж колко излиза поддръжката на колата. Колко ще ти струва смяната на масла и филтрите. Аз без да искам уцелих джакпот-а :D. На някои марки са убийствени цените. Иди да погледнеш и Опел и Шевролет ;).

Link to comment
Share on other sites

Моята смяна на консумативи е между 300 и 400 лв. Ако не се лъжа и на Хондата и Тойота е толкова. Скъпотиите са гуми/джанти и каско, данъци и пр.

Link to comment
Share on other sites

Абе то всичко хубаво но не търся спортна кола бе момчета. Сърся нещо стабилно и надеждно. Блазнят ме екстрите и предпочитам CVT пред обикновения автоматик но все пак.

 

По-стабилно и по-надеждно от Волвото няма!Щом търсиш това зимай Волвото.

 

Моите извинения за Хонда ама за подръжка са адски скъпи.Ако си мазохист се набутай с Акорд.

Link to comment
Share on other sites

По-стабилно и по-надеждно от Волвото няма!Щом търсиш това зимай Волвото.

 

Моите извинения за Хонда ама за подръжка са адски скъпи.Ако си мазохист се набутай с Акорд.

 

Волво беше най-надеждно по времето,когато не правиха разни мешавици с други фирми...Сега са далеч от качеството на Японците,а сервиза на Мото пфое е свръх смотан некомпетентен и скъпарски (лични наблюдения).А за за скъпата подръжка на Японките отдавна не е така...И ако си говорим за надеждност Мазда и Субаро го отвяват волвото като спряло ;)

Link to comment
Share on other sites

Волво беше най-надеждно по времето,когато не правиха разни мешавици с други фирми...Сега са далеч от качеството на Японците,а сервиза на Мото пфое е свръх смотан некомпетентен и скъпарски (лични наблюдения).А за за скъпата подръжка на Японките отдавна не е така...И ако си говорим за надеждност Мазда и Субаро го отвяват волвото като спряло ;)

 

Чак да е далеч от качеството на Японците хич не съм съгласен.Още са си най-сигурният автомобил определено и са си доста надежни.За сервиза на Мото Пфое съм абсолючно съгласен.Смотан е определено.

 

За скъпата подръжка си е съвсем вярно.Частите особенно за Хондите са в долари не в евро примерно и ако на една кола шарнир струва Х лв. за Хонда е 2Х поне ама в никакъв случай не издържа 2 пъти повече.

 

Мазда са най-надежни според последните изследвания наистина.Цената им е твърде висока обаче а и Мазда не са Хонда която рекламирате.

Link to comment
Share on other sites

Аз на дядото ще му пусна една муха :) Ако иска да кара нова кола, да си взима А4. Най ниски годишни разходи има, за 2-3 години и да си взема нова. Всички останали коли (не че останаха други освен Мерцедес и БМВ) ама си имат по голямо обезценяване. Справка - мобил,бг, Е, екстрите не са като на мицубишито, ама поне си гъзар за 2-3 години :) (за по-малко пари ;) )

Link to comment
Share on other sites

Аз на дядото ще му пусна една муха :) Ако иска да кара нова кола, да си взима А4. Най ниски годишни разходи има, за 2-3 години и да си взема нова. Всички останали коли (не че останаха други освен Мерцедес и БМВ) ама си имат по голямо обезценяване. Справка - мобил,бг, Е, екстрите не са като на мицубишито, ама поне си гъзар за 2-3 години :) (за по-малко пари ;) )

 

Ш кво е тва Ауди бре майна?Най-евтиното като гледам е 53 000... :sick То за доста по-малко по-добре да земе Лагуна 3.

Link to comment
Share on other sites

Ако иска да кара нова кола, да си взима А4. Най ниски годишни разходи има

И като са най - ниски би ли споделил колко са?

При мен ангренажен ремък + обтягащите ролки + масло + горивен, маслен и въздушен филтър + поленов филтър с активен въглен ми излиза 700 лева. Колата е 2006-та година. За справка провери на едно Ауди колко излиза да сме смени ремък-а ;). За това писах по - рано да провери и какви са разходите по поддръжката на колата. В един момент може да се окажат доста важен фактор и не са за пренебрегване.

Link to comment
Share on other sites

Аааа момчета, объркахте ме с някой от наследниците на Рокфелер. Освен друго аз тази кола няма да я купя само със собствени средства а ще получа малко помощ от един роднина... на който явно ще се целува ръка но за подобен жест от негова страна си е редно!

 

Къде ме закарахте на 50,000лв

 

На мен ми трябва семейна кола мааалко по-голяма от сегашното ми VW Polo, което освен друго е без климатик, добре че е с 3 врати та като махна кората на багажника се събира една част от количката на малкия и хубаво че тя се разглобява и другата част отива на задната седалка заедно с малко от багажа... последния път като ходихме на почивка събрах невъобразимо количество багаж в това Поло, но то се пукаше по шевовете отвсякъде.

 

Това което търся от колата е да има климатик, да е сигурна и стабилна и да я карам над 5 години без особени проблеми... И не карам кой знае колко много така че за 5 години я навъртя 100,000км я не...

 

Ако мога да си позволя Honda Accord ще я взимам, култов автомобил е, но подозирам че е леко извън възможностите ми. Шкода-та последно жената я отхръвли като "грозна" (поне след като е гледала тойотата) и тъй като тя има съществена дума в избора... отделно че на мен тойотата ми харесва повече и вътре също ми се струва по-удобна. Главно между Mitsubishi Lancer и Toyota Corolla ми е двоуменето като това което ме блазни в Lancer-a са екстрите.

 

Ако някой може да ми отговори на въпроса коя е по-здрава/стабилна/надеждна и коя е по-сигурна (надявам се отговора на 2те да е еднозначен) - нея ще взимам. Определено ако сложим и Accord в кюпа тя ще обере лаврите, дилемата е дали ще успея да си го позволя... Пусти пари ей, винаги недостигат....

 

 

 

------------------------

 

По-стабилно и по-надеждно от Волвото няма!Щом търсиш това зимай Волвото.

 

Преди малко говорих с един приятел и неговия съвет относно Volvo беше да бягам далече от Moto Pfohe, и че вече толкова му е писнало от глупости че направо се чуди от кой да почне да ги гърми там...

Link to comment
Share on other sites

От гледна точка на изгодни условия спрямо пари Киа наистина убиват всичко, що е на пазара.Личния ми съвет е за един Ceed 4 врат щом ще за семейна кола.Хем си имаш гаранция, хем Киа вече ги сглобяват като хората.

Link to comment
Share on other sites

Волво S40 2.0d е с доста по добри динамични характеристики, отколкото скопеното митсубиши. Да не говорим за разхода на гориво, качеството на изработка, поевтиняването на вторичния парар и т.н. А тази CVT трансмисия няма нито kick-down, нито може да те залепи за седалката, само бучи.

 

Хахаха, говориш за да си правиш вятър или искаше да кажеш нещо друго? Направо ме разсмя за цяла седмица напред. Явно 152 к.с. на компактно купе за теб са скопен двигател, но сигурно не знаеш, че модела на Volvo, който си дал едвам го докарва до 136 к.с. За CVT трансмисията пък направо изби рибата, но това е разбираемо, защото явно нито си я помирисвал, нито ти е ясно изобщо за какво става въпрос. Червената граница на двигателя е 6500 оборота (нещо, което дизеловия агрегат на волвото посмъртно не може да постигне или поне не преди да се е разпаднал на съставните си части). Максималния въртящ момент на този MIVEC двигател се достига още при 2000 оборота. Lancer е с 400 кг по-тежък от волвото, но ускорява с една секунда по-бързо до 100 км/ч (аз го правя още докато съм на втора предавка в ръчен режим за по-малко от 9 секунди). Та такива ми ти работи. :D

Link to comment
Share on other sites

каква е разликата между двете?

 

CVT идва от "continuously variable transmission", което означава, че самата трансмисия сменя съвсем плавно предавателните числа в целия диапазон, в който работи. Обикновения автоматик и ръчната трансмисия имат фиксиран брой предавки - 5 или 6, всяка от които е с фиксирано предавателно число. Предимствата на CVT трансмисията са, че тя може да работи в много широки диапазони и съответно динамика, например в т.нар. ръчен режим тя работи почти като обикновена ръчна трансмисия, т.е. компютъра фиксира предавателните числа на всяка предавка, но предимството е, че смяната им става мигновено с натискане на два лоста на волана. В автоматичен режим тя може да прави всякакви "фокуси" (в зависимост от настройките на компютъра), като например да кара автомобила да ускорява при сравнително постоянни обороти на двигателя - нещо невъзможно за изпълнение както при ръчна, така и при обикновен автоматик. Специално в новия Ленсър ръчния режим на CVT идва с 6 фискирани предавателни числа (т.е. все едно е 6-степенна механична кутия), които предлагат интензивна спортна динамика на шофиране, по-добра дори и от автомобил с ръчна трансмисия, защото превключването на предавките става мигновено. Донякъде спортна динамика може да се постигне и в автоматичния режим при използване на някои трикове с педала на газта - например леко отпускане и след това рязко натискане на педала смъква доста надолу "предавките", вдига рязко оборотите на двигателя и автомобила се изстрелва. Разбира се това не става толкова добре и динамично, колкото в ръчен режим, затова хората са го предвидили като функция.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...