Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

21 hours ago, plameni said:

 

- Прекримпване на конекторите;

- Смяна на кабела;

- Смяна на захранването;

- Смяна на PoE-инжектора (ако е такъв, имам доста излишни и мога да ти дам);

- Смяна на SFP-то (ще трябва да се разбереш с Кулбокс). Това, при положение, ако изобщо има възможност за преминаване на по-ниска скорост.

- Да напишеш скрипт за изкл./вкл. на порта на рутера при падане на скоростта, за да предизвикаш negotiation.

 

На първо четене толкова.

Одеве пак падна скоростта. В лога не пишеше нищо, но пък кабела показваше 100мбита. Само деактивирах и активирах интерефейса, без да пипам кабел или нещо друго и се оправи.

Интересното е, че ако кажа на интерфейса да не е auto negotiation, a само 1гбит, въобще не иска да получи настройки от DHCP. Докато не го направя Auto - не идва нищо.

router-1.PNG

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 9/21/2023 at 10:59 AM, plameni said:

 

Греда:

image.png

 

image.png

 

:thumbsdown:  В Еконт имат списък на упълномощените лица... Това поле е безсмислено, няма значение какво ще напишеш. Ще говорим с тях, за да решим как да постъпим в случая

Link to comment
Share on other sites

Отново по процедурата:

On 9/4/2023 at 3:48 PM, plameni said:

И още нещо. Никъде не е посочено, по какъв начин следва да се представи информация за банковата сметка за възстановяване на сумата от кредитното известие.

 

Може би, когато получите обратно техниката и установите дали всичко е наред, е редно да информирате абоната и да поискате тази информация?

 

 

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, plameni said:

Отново по процедурата:

 

Може би, когато получите обратно техниката и установите дали всичко е наред, е редно да информирате абоната и да поискате тази информация?

 

 

 

В текущата процедура сме оставили инициативата за това на клиента. Прав си, но в момента правим промени, при които в 99% от случаите няма да се налага да се връщат суми и няма смисъл да я актуализираме.

Link to comment
Share on other sites

Дори и без връщането на суми, аз като клиент, бих желал да получа обратна връзка за нещо, което ако не пристигне - дължа компенсация.


Като връщах приемник беше същото като при plameni. Проверявах товарителницата, за да видя дали ще пристигне успешно при вас или съм объркал адреса. За тази несигурност допринесе и самата процедура по изпращане, при която не знаех кой е получателя и дали не съм го объркал.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, plameni said:

Е то ако дължиш, непременно ще те потърсят :lol:

 

:thumbsup: 100%. Никога не начисляваме допълнителни такси без да сме комуникирали с клиента.

 

1 hour ago, w00x said:

Дори и без връщането на суми, аз като клиент, бих желал да получа обратна връзка за нещо, което ако не пристигне - дължа компенсация.


Като връщах приемник беше същото като при plameni. Проверявах товарителницата, за да видя дали ще пристигне успешно при вас или съм объркал адреса. За тази несигурност допринесе и самата процедура по изпращане, при която не знаех кой е получателя и дали не съм го объркал.

 

Ще предвидим уведомяване през my.cooolbox.bg, че сме получили върнато оборудването, като част от процеса по спиране на услуга. 

 

Link to comment
Share on other sites

|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|            clients-pools.pl.cooolbox.bg -    0 |   45 |   45 |    8 |   20 |   91 |   21 |
|                          212.116.149.65 -    0 |   45 |   45 |    2 |    2 |    8 |    4 |
|                          212.116.147.41 -    0 |   45 |   45 |    4 |    5 |   13 |    5 |
|                          212.116.147.42 -    0 |   45 |   45 |    4 |    5 |   13 |    5 |
|            ae2-676.cr1-sof1.ip4.gtt.net -   82 |   11 |    2 |    6 |    8 |   10 |   10 |
На ей тези последните нета навъм умира. JIRA, Github, Spotify - изчезнаха.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, mIRCata said:

|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|            clients-pools.pl.cooolbox.bg -    0 |   45 |   45 |    8 |   20 |   91 |   21 |
|                          212.116.149.65 -    0 |   45 |   45 |    2 |    2 |    8 |    4 |
|                          212.116.147.41 -    0 |   45 |   45 |    4 |    5 |   13 |    5 |
|                          212.116.147.42 -    0 |   45 |   45 |    4 |    5 |   13 |    5 |
|            ae2-676.cr1-sof1.ip4.gtt.net -   82 |   11 |    2 |    6 |    8 |   10 |   10 |
На ей тези последните нета навъм умира. JIRA, Github, Spotify - изчезнаха.

Потвърждавам... vpn-на ми също отказва да се свърже 

Да живее 4G бисквитката за бекъп

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, mIRCata said:

|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|            clients-pools.pl.cooolbox.bg -    0 |   45 |   45 |    8 |   20 |   91 |   21 |
|                          212.116.149.65 -    0 |   45 |   45 |    2 |    2 |    8 |    4 |
|                          212.116.147.41 -    0 |   45 |   45 |    4 |    5 |   13 |    5 |
|                          212.116.147.42 -    0 |   45 |   45 |    4 |    5 |   13 |    5 |
|            ae2-676.cr1-sof1.ip4.gtt.net -   82 |   11 |    2 |    6 |    8 |   10 |   10 |
На ей тези последните нета навъм умира. JIRA, Github, Spotify - изчезнаха.


флууд…

Link to comment
Share on other sites

Хоранаправете я тая услуга да може да се спира временно. 

 

В момента се налага да връщам устройствата и евентуално после пак наново договори и посещение. 

 

Нз какъв е проблема, ако трвбва да се внася депозит за това ону, ако това ви е притеснинието, но да може

3 месеца да ползваш, после 2 ако те няма да не прекратяваш договори а просто да се обадиш че временно искаш да се спре за месец или два. 

 

Не виждам какъв е проблема. Тука във Велико Търново на Телнет примерно е така от едно време и даже сега като ги купиха виваком уж засега запазват тая политика, понеже им звънях днес да разпитвам. 

Link to comment
Share on other sites

Имай предвид, че върнеш ли оборудването, новия договор вече може само с новото приложение. Трябва да провериш дали телевизорите ти могат да го инсталират или ще се наложи д търсиш някакви андроид боксове/епъл тв.

Link to comment
Share on other sites

Иначе по въпрос с постоянното падане до 100мбита - кримпнах наново буксата която влиза към рутера и нещата заспаха- не съм имал проблеми след това

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Тъкмо похвалих преди месец, че скоро не е имало промяна по IP-та и мрежата и явно настъпах опашката.

@ITD Разраствате мрежата или нещо се случва, че се раздадоха нови IP-та?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, exabyte said:

Тъкмо похвалих преди месец, че скоро не е имало промяна по IP-та и мрежата и явно настъпах опашката.

@ITD Разраствате мрежата или нещо се случва, че се раздадоха нови IP-та?


https://www.cooolbox.bg/blog/novata-100gbps-cooolbox-mrezha/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...