Jump to content
BulForum.com
netrootbg

Обща дискусия на тема автомобили

Recommended Posts

Здравейте,някой дали знае цената на това "устройство за празен ход"?

 

Тук!

 

Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разбрах, че са приели закона и за зимните гуми, та някой може ли да ми разсясни малко по-подробно. Задължително ли е да се кара със зимни от ноември до март или само когато са заледени улиците и може ли да се кара с всесезонни?

Edited by break

Share this post


Link to post
Share on other sites
е добре де, нямат ли всички коли нещо като антифриз, тогава всички трябва да иамт табелки 'заредено с антифриз', доколко знам има и някаква по-добра смеска която се ползва вече.

Ама защо се слагат табелките не ми е ясно ? Предполагам не е като пропан-бутан да гърми, но защо подяволите са тея табелки ?

Ще ти дам пример.Едно време в казармата, автопарка се караше лятото с вода и съответно зимата с антифриз.И за да не се обърка някои - като долива или точи,слагаха такива табелки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вижте на какво попаднах току що.

 

Старите едногодишни винетки за автомобилите трябва да се подменят най-късно до 31 декември тази година, предупредиха от „Пътна полиция”.

Срокът за подмяната на стикерите до миналата година е бил до края на януари. Сега водачите трябва да сложат новите стикери до края на декември, за да не бъдат глобени.

Винетките се продават в пощенски станции, в местните подразделения на НАП и по бензиностанциите.

Цените нямат промяна спрямо миналогодишните. Годишният стикер за лек автомобил категория К-3 се предлага на цена 67 лева. За един месец винетката струва 25 лева, за 1 седмица – 10 лева.

За товарни автомобили категория К-2 винетката за една година струва 550 лева, а за категория К- 1 – 1050 лева.

Предвидените глоби за автомобили без винетни стикери е 100 лева – за лек автомобил до 8 места, 500 лева за товарен автомобил и 1000 лева за товарен автомобил с над 2 оси.

Share this post


Link to post
Share on other sites
А вече се разбрахме.Аз мислих че говориш за червената лампа и за това в другата тема бях написал че сигурно е изгорило 2 литра за да светне.Иначе както Раптора каза наистина между мин. и мах. границата е около 800 грама ама червената лампа определено светва под минимума.

 

Ех Стефчо язък че учиш ОИТ и незнаеш що е ксенон :P Да наистина нямат жичка вътре а са газоразрядни.Проблема им освен че искат нещо като трансформатор и други елементи за запалване е че качват бая повече градуси от обикновен Халоген.Така че разграждат и обикновновенния рефлектор за това трябва специален.Поне така знам аз може да бъркам.

 

 

Само ей така за оточнение казвам че от минимума до максимума е сметнато 1 литър, на всяка кола. :beerchug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какво по дяволите е приложението на спортните филтри ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Позволяват по-голям обем чист въздух да влиза в двигателя, т.е. подобряват му работата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А спортното гърне освен невъобразимия тътен , дава ли ти нещо полезно ? :bgrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, колкото е по-лесно напускането на изгорелите газове на цилинрите по-добре, но има някакви зависимости за степента на това какви единици обем е оптимално да е дебита на изп. система и т.н.За това ги правят специалисти, например MagnaFlow.Ръчно правените са най-добри, не тези, които са стандартни ама това вече си е леко прекалено като изхвърляне( финансово ).

 

Това горното не се отнася за САЩ, те там си позволяват даже да праскат права тръба без чупка от колектора, дори няма колектори понякога ама тук са забранени тези неща доколкото знам, пък и има и норма за шумозамърсеност( т.е. колко децибела трябва да е шума ).То от там идва връката хем да излизат свободно газовете( колкото може ), хем да отговаря на закона цялата изпускателна система.

Edited by host

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи това което го имат повечето калибри , тигри , голф 3ки , сивици и т.н ... е само един фьешън накрайник ? :bgrin: Много тъпо ... ами ако искам да направя нещо подобно на моята кола или на някоя друга .. отивам при първия майстор на гърнета или ... ? И ако се направи такова подобрение има ли някъв шанс да не "дъни" като на спукано .. :D

Edited by pazu

Share this post


Link to post
Share on other sites
А спортното гърне освен невъобразимия тътен , дава ли ти нещо полезно ? :bgrin:

 

Тия от Руския пазар - не. Поръчай си всичко марково от колектора до крайното гърне и по възможност да е 4 в 1 колектора :rolleyes: , хубав филтър сложен така, че да не дърпа топлия въздух от двигателя, два вала....опа размечтах се :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пробвай друг Лукойл , Шел , ОМВ или в кварталните пощи там трябва да има със сигурност.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Позволяват по-голям обем чист въздух да влиза в двигателя, т.е. подобряват му работата.

Да наистина влиза повече въздух в двигателя от кадето следва, че горивната смес става по бедна, в резултат на което двигателя се "развъртя" по лесно и бързо, но губи от максималната си мощност.

Share this post


Link to post
Share on other sites

По бедна ти става главата. Спортния филтър пропуска по лесно въздуха, което значи повече О2, съответно по добро горене и от там по висока мощност, която е само на хартия ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
По бедна ти става главата. Спортния филтър пропуска по лесно въздуха, което значи повече О2, съответно по добро горене и от там по висока мощност, която е само на хартия ;)

 

Според ДИНО-то не е. Разликата обаче е много малка

Share this post


Link to post
Share on other sites

Филм, помагайте...ей ся слизам от вилата (бяхме с на баща ми колата) разринах си моята 106 1.1 92г. и алармата не се изключва, имам акумулатор за целия свят + това си светка алармата..обаче като влезнох и я сложих на контакт за да й махна имобилайзера се пусна пищялката...филм, и двете дистанционни за алармата имат ток в тях и си светкат, че се излопзват пък пак к*р ..някой идея ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Филм, помагайте...ей ся слизам от вилата (бяхме с на баща ми колата) разринах си моята 106 1.1 92г. и алармата не се изключва, имам акумулатор за целия свят + това си светка алармата..обаче като влезнох и я сложих на контакт за да й махна имобилайзера се пусна пищялката...филм, и двете дистанционни за алармата имат ток в тях и си светкат, че се излопзват пък пак к*р ..някой идея ?

 

Пробрай да е ресетнеш. Трябва да има едно копче, до главния модул, някъде под кормилото или до бушоните, зависи къде е сложена точно или съответно до лампичката която мига, изкарай я от таблото и по кабела до алармата, трябва да има едно копче, натисни го и виж ефекта. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Скоро ли е сложена тази аларма?Да не е хванало нещо от студа за това да има проблем.Попринцип на самият модул им слагат едно малко ключе което се завърта и се изключва.Ти нямаш ли подобно?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Искам да попитам дали някой може да ме ориентира къде в Плд мога да боядисам джанти. Кое е най-качественото боядисване (праховото ли) и горе долу за колко парички ще ми свършат работата за 4ри бр. ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Искам да попитам дали някой може да ме ориентира къде в Плд мога да боядисам джанти. Кое е най-качественото боядисване (праховото ли) и горе долу за колко парички ще ми свършат работата за 4ри бр. ?!

 

При всеки бояджия, който ще са навие да ти го направи. Много труд за нищо. Аз щях да правя мойте черни, но...........смисъл нулев

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смисъл нулев за теб.Той човека за място питаше.

 

Иначе за черното боядисване на джанти за мен си е глупаво, защото в движение все едно си със стоманена джанта :D а днеска в студа как ми се докара кола със задно....

Share this post


Link to post
Share on other sites

В условията на доста студена зима имам следното питане. В сервизната книжка и в магазина ми казаха никога да не подгрявам колата на място. Да паля и веднага да тръгвам. Интересно ми е поради каква причина е това. Двигателят е common-rail дизел. 1.9 и е 150 коня. Знам че няма да вдигне температура на място, но поне малко да се раздвижи маслото и да размрази стъклата. Интересно ми е дали може да се развали нещо ако го оставям да работи по 5 минути преди да тръгна?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...