Jump to content
BulForum.com

Fiat Bravo/Brava


chistacha

Recommended Posts

Кошницата е в резеровара при помпата. Не знам на модела дали е там или има външен, но много вероятно да е в кошницата.

До "кошницата" най-вероятно се стига, като вдигнеш задната седалка.

 

В такъв случай сменя ли се този горивен филтър и трябва ли да го сменям?

Колата е карана в Германия на 200 000 км. е

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 247
  • Created
  • Last Reply

Моя външният беше се запушил и при първоначалното обслужване го сменихме.Тия в резервоара май са по друг начин направени,но не пречи да се смени ;) Един пич(от хонда форума),който има сервиз казваше,че докато не падне налягането няма смисъл да се сменя,но при фиат нямам идея как стоят нещата ;) 

Link to comment
Share on other sites

С какъв всмукателен колектор е колата? От 04.98 г двигателят е леко променен и е с пласмасов колектор.

На тези с метален колектор горивният филтър е до задна дясна гума и се сменя. На тези с пластмасов колектор е в кошницата на бензиновата помпа и е несменяем.

Link to comment
Share on other sites

Тя самата кошница се явява като филтър и затова се сменя цялата.. Но виж по детайлно във фиат форума ще ти кажат какво имаш и какво нямаш.

Link to comment
Share on other sites

Спри да се занимаваш с всякакви глупости като браунов газ, добавки и т.н. Щом колата си работи добре и искаш да си дадеш парите за нещо, което ще има ефект - сипваш 100 октанов бензин на OMV или Еко, според мен на OMV в момента е по-добър и специално на OMV Комина и това на хотел Санкт Петербург. Разлика ще усетиш със сигурност. Накрая слагаш един читав ГИ и само зареждаш и караш. Не прави грешката да се вманиачаваш на тема колата и само колата да ти е в акъла. Колкото и пари да налееш, това си остава една 10+ годишна кола, от която не можеш да очакваш чудеса. Щом пали и върви нормално, нищо друго да не те интересува. Парите, които ще налееш в тази кошница, със сигурност можеш да ги похарчиш за нещо по-добре. Поне според мен.

Link to comment
Share on other sites

Колата е произведена на 29.05.1998г.

С какви колектори е не знам също.

Тези дни ще я карам на Стоян да я види...ако е външен го сменям, но ако е вътрешен най-вероятно ще си остане така.

Доколкото знам горивния филтър е важен и ако е задръстен може да спъва колата.

Просто ми е интересно да науча повече за тази кола.

Във форума на Фиат не мога да се регистрирам...няколко пъти вече опитвам, но не успявам.

Иначе си върви колата...малко трудно набира на първа, а на пета някой път подавам газ и неще да набира.

Аз натискам газта, но колата не иска да набере...това само на пета.Примерно карам на четвърта и съм набрал 80-90 и включвам на пета.Тогава скоростта пада на 70 натискам газта, но неще да набира.

На пета над 80, като я натисна набира, но падне ли под 80 НЕ става, брат, НЕ стааава.

Всичко съм сменил с изключение на горивния филтър, та не случайно разпитвам за него.

Пък и мен по принцип си ме преследва параноята :shy:

Link to comment
Share on other sites

Пък и мен по принцип си ме преследва параноята :shy:

 

В тоя случай - сменяй! Не че ще се оправи, но ако не го смениш е вредно за теб самия - конкретно за психиката ти, защото ще продължиш да се тормозиш. :grin:

Иначе съм съгласен с почти всичко, което е казал Lucky Luciano в поста си като изключим това, че веднага ще усетиш разликата когато налееш 100 октанов бензин ; всъщност ако много се настроиш, че си налял супер бензин...вероятно може да го усетиш. :))

Link to comment
Share on other sites

Много високи очаквания имате към фиата. Задоволително ускорение на 5та преди 80... Или дизел, или турбо бензин или над 200кс. Няма как иначе в ниските на 5та да ускорява. Виж на колко оборота си на 5та с 80. После виж за тоя мотор каква му е кривата на въртящия момент и ще се разбереш всичко.

 

Чистач, твоя фокус си е баш към 1200кг. Виж някой друг сайт за данни. Ама бравата е малко под 1100.

 

Тоя мотор на 4000 оборота му е макса на въртящия... Та не се плашете толкова.

 

Иначе съм напълно съгласен, не пречи да се провери компресията.

 

Turn off this option! GT-I9100 Turn off this option! 2

 

Link to comment
Share on other sites

Няма колата да вдигне 100 коня, но моторът става по-еластичен с високооктанов бензин - лично виждане.

Важно правило е да се сипят поне 30 литра, на почти празен резервоар.

След обясненията за набиране и т.н - имам друго виждане за проблема на тази кола - първо има ли катализатор? Ако има дали не е запушен? Второ - ламбда сондата - реагира ли нормално и изобщо работи ли? И трето, ако първите две са наред - компресия? Но както трябва - на студен двигател. Да не излезе, че моторът си е отишъл, а ти разглобяваш за помпи и всякакви простотии.

Дори като се замисля - я първо измерете компресия, че ако там е заровено кучето, изобщо не давай пари за друго.

Link to comment
Share on other sites

Я си провери всички вакум маркучлета, дебитомера и другите сензори. Закачана ли е колата да я зачетат? Това правене на задни салта на пета ми прилича точно на това. При мен се беше случил същия проблем, да фокусника ми е с дизел мотор но веднага я усетих колата, айде 1ва-2ра-3та в града нея хванах, но извън града едвам вдигнах 100 и спрях, вдигнах капака и видях, че маркучлето към MAP сенозра, които ми регулира турбината се беше счупил. При теб има MAF, дебитомери и други неща. Все пак не си я карал колата преди и не знаеш дали това, което показва е реланото й вървене че да го усетиш по-бързо, ако има фал.

Подобни проблеми с невървенето и неправилното обогатяване на сместа водят и до по-висок разход, май четох че има оплаквания от висок разход. 

Ако не сте е закачали да се зачете - препоръчвам.

Link to comment
Share on other sites

Момчета, кажете някой  сервиз да отида да я видят колата, щото в Ауто Вега не разполагат с нужната техника.

Та препоръчайте ми сервиз.

Някой има ли представа, кви пари е  едно пълно преглеждане?!

Link to comment
Share on other sites

Пловдивчани във Фиат форума, изказват само хубави отзиви за този човек: 

 

Сервиз в гр. Пловдив, ул. София 23, при Гецата:

 

Link to comment
Share on other sites

Не мога да вдена защо се занимаваш толкова с таралясник, който е "от днес за утре", като че ли ще го карате 10-15 години! Грам не мога да вдена. Ако искаш велики диагностики, отиваш в сервиз АВЕЛ, дето водят AMG-тата и т.н. Ако не те е срам с тая бракма де. Отделно си на път да платиш цялата й стойност в глупави и безсмислени ремонти. Ако вече не е направено... Пълна безсмислица. 

Link to comment
Share on other sites

Не мога да вдена защо се занимаваш толкова с таралясник, който е "от днес за утре", като че ли ще го карате 10-15 години! Грам не мога да вдена. Ако искаш велики диагностики, отиваш в сервиз АВЕЛ, дето водят AMG-тата и т.н. Ако не те е срам с тая бракма де. Отделно си на път да платиш цялата й стойност в глупави и безсмислени ремонти. Ако вече не е направено... Пълна безсмислица. 

 

Веднага отговарям защо - щото, Видене тази кола ни е първа в семейството и поради тази причина е нормално меракът да е голям, ако ще и най-големия трошляк да е :)) , освен това колата е подарък от наши приятели и вече е със сантиментална стойност :laughing: и не на последно място съм такъв човек,че като нещо не е наред или имам съмнение, че не е наред искам да си го оправя и да съм спокоен.На теб ти е лесно щото смени 3-4 коли...то сития на гладния не вярва :laughing: .

Забрави, как не даваше и прашинка да падне на първата ти кола :laughing:

Ако изкаш да ги изпънем на летището в с.Крумово с твоя шкодилак да видим бракма ли е...хахаха :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Ако изкаш да ги изпънем на летището в с.Крумово с твоя шкодилак да видим бракма ли е...хахаха :laughing:

 

Виден никога няма да дойде, защото: 1) Не подлага колата си на такива изпълнения, понеже може да му избяга гущера...и 2) Печките са за топлене, не за изпъване. :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Веднага отговарям защо - щото, Видене тази кола ни е първа в семейството и поради тази причина е нормално меракът да е голям, ако ще и най-големия трошляк да е :)) , освен това колата е подарък от наши приятели и вече е със сантиментална стойност :laughing: и не на последно място съм такъв човек,че като нещо не е наред или имам съмнение, че не е наред искам да си го оправя и да съм спокоен.На теб ти е лесно щото смени 3-4 коли...то сития на гладния не вярва :laughing: .

Забрави, как не даваше и прашинка да падне на първата ти кола :laughing:

Ако изкаш да ги изпънем на летището в с.Крумово с твоя шкодилак да видим бракма ли е...хахаха :laughing:

 

Казвам го във ввъзка с факта, че е безсмислено това, което правиш. Първо - колата ти не е чистонова, каквато бе моята в началото - да беше, да те разбера за глезотии. Второ, стойността й вероятно няма 4 цифри, а ти май вече похарчи повече по нея - губи се логиката. Спомена, че е от Германия и то от ваши близки - еми значи си наясно, че със сигурност е била най-малкото норомално поддържана. Поне така правят нормалните хора в Германия. Пълното обслужване при Стоян според мен ти е напълно достатъчно, за да караш спокойно. 

Аз не съм сменил 3-4 коли - все с една съм, но имам 4-5 коли подопечни (общо взето на цялата фамилия), което е друго   :laughing:

 Тия детски приказки за Крумово мисля не са ти в стила...

 

Виден никога няма да дойде, защото: 1) Не подлага колата си на такива изпълнения, понеже може да му избяга гущера...и 2) Печките са за топлене, не за изпъване. :laughing1:

 

1. Колата си съм я подлагал на достатъчно изпълнения, когато и както реша. Вече съм спрял, защото съм осъзнал отдавна колко е глупаво.

2. Не е редно човек с 20+ годишен изгнил таралясник да се подиграва на чуждите коли...  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

1. Колата си съм я подлагал на достатъчно изпълнения, когато и както реша. - Да бе да - от тук до село и обратно? :P

2. Не е редно човек с 20+ годишен изгнил таралясник да се подиграва на чуждите коли...  :laughing: 20+ да ; изгнил обаче - не, да ги сложим една до друга и да сравняваме? А твойта като мине 20+, много ще ми се ще да я видя пак тогава. :lol:

 

Абе остави човека да си диагностицира колата щом му се струва че има проблем...може наистина да се окаже, че нещо му запушва и затова лагва на по-ниските обороти.

Link to comment
Share on other sites

Вероятно ще се окаже, че му лагва, защото е на 400к километра и са и "лагнали" и сегменти и бутала и всичко.

Видене, точно това имах предвид и аз. Кара я докато върви, после я маха и се качва на новата.

Сега се надявам avelina да не се разсърди, но ще си го кажа, с цел съвет и спестяване на някой лев, а не заради друго - майсторите само такива като вас чакат - постоянно ще ти поставят диагнози на колата, но никога няма да са 100% сигурно, че е това и после ще има други диагнози и така до безкрай. Не ги спонсорирай, защото няма смисъл. Толкова съм се нагледал на хора, които се вманиачават на тема коли и които изсипват една маса пари за глупости, а и често се случва накрая, ефектът от всичко да е просто дефект и колата наистина да се развали. Карай си колата, не се занимавай с глупости, пък докъдето изкара. Златното правило - щом нещо работи /разбирай пали и върви/, не го пипай!

Link to comment
Share on other sites

Ще й замеря компресията, макар че на бензинов мотор, каква компресия да му се замерва?!

Ще се проверят маркучи и т.н.

Не е лошо една пълна диагностика, но ако ми открият нещо ще я закарам в Аутво Вега при Стоян, поне знам, че Стоян няма да ме излъжи.

Много свестен човек...гледа ме, че не разбирам от коли, но не си измисля причини да ми вземе пари.Може ли нещо да ми спести ми го спестява.

Исках да сменям биалетки още първия път и му казах - биалетите искам да ми ги смениш.

Човека поръча нови биалети, но като отидох да си взема колата ми показа биалетите и ми вика - гледай, как да ти ги сложа тези биалети...затова съм ти сожил нови шайби, щото биалетите са ти добри.

Новата биалета беше разбита, не знам откъде са му ги пратили, но не я биваше. Човека ако искаше можеше да ме менти, както си поиска, но...та благодаря на Раптора за този майстор.

Аз съм доволен!


Виден никога няма да дойде, защото: 1) Не подлага колата си на такива изпълнения, понеже може да му избяга гущера...и 2) Печките са за топлене, не за изпъване. :laughing1:

 

Виден няма смелостта да застане срещу мен на маса, камо ли да изяви желание да се дърпа с моята Брава. :laughing:

Видене, с Мидекса се шегуваме, не бъди толкова сериозен де :grin:

Link to comment
Share on other sites

Ще й замеря компресията, макар че на бензинов мотор, каква компресия да му се замерва?!

Ще се проверят маркучи и т.н.

Не е лошо една пълна диагностика, но ако ми открият нещо ще я закарам в Аутво Вега при Стоян, поне знам, че Стоян няма да ме излъжи.

Много свестен човек...гледа ме, че не разбирам от коли, но не си измисля причини да ми вземе пари.Може ли нещо да ми спести ми го спестява.

Исках да сменям биалетки още първия път и му казах - биалетите искам да ми ги смениш.

Човека поръча нови биалети, но като отидох да си взема колата ми показа биалетите и ми вика - гледай, как да ти ги сложа тези биалети...затова съм ти сожил нови шайби, щото биалетите са ти добри.

Новата биалета беше разбита, не знам откъде са му ги пратили, но не я биваше. Човека ако искаше можеше да ме менти, както си поиска, но...та благодаря на Раптора за този майстор.

Аз съм доволен!

 

Виден няма смелостта да застане срещу мен на маса, камо ли да изяви желание да се дърпа с моята Брава. :laughing:

Видене, с Мидекса се шегуваме, не бъди толкова сериозен де :grin:

 

A относно това, което толкова те притеснява, Стоян попита ли го? Защото ако го питаш - той ще ти каже евентуално какво е, проблем ли е и дали си струва да се занимаваш с него. 

 

Това за масата го приемам като лична обида!  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Стоян я покара, след като ми смени консумативите и каза, че колата е много добре и такива били възможностите й.

Скоростите били такива...просто италианците така са я направили.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...