Jump to content
BulForum.com

БТК / Виваком ADSL


Recommended Posts

иначе утре става седмица откакто съм си преподписал договора, а промяна никаква :angry:

и аз съм така и се чудя да се обаждам ли или да изчакам да свърши месеца още 2 дена и тогава да ги ръчкам. Не знам дали има значение за месечната такса, да не излезе че за 2 дена да ми чукнат по-високата такса...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 981
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

на 0800 колко трябва да звънна, за да питам кво става с тея скорости ще ги увеличат ли идните месеци, или да не се надявам :angry1

 

sMARTBomber, не ми се вярва да ти начислят цяла такса за 2-та дена, а по-скоро ще разделят там 7лв на 30 дена и ще ти начислят за 2-та дни някви стотинки :bgrin: (то вече е 1 де)

Edited by Stenli
Link to comment
Share on other sites

Днеска го дигнаха :)

Просто е осезателно и приятно много по-бързо се точи от всякъде.

 

Поздравявам всички преподписали на 4MB с Billy Idol - Speed :punk

Link to comment
Share on other sites

az mislq da smenqm neta si na btk skoro.. ot septemvri q kajete kak se tegli ot torent sitovete kato zamunda.i imali smisul da si puskam 4mb vruzkata stoto igraq samo mmorpg-ta i to osnovno eve-online i s hora ot bg s koito sum govoril ot tam s 2mb igraeh absolutno perfektno.

Link to comment
Share on other sites

Аз като бях в офиса ми предложиха да си преподпиша договора за 2 МБ и да плащам по 31 лева на месец, но понеже аз исках да мина на 4 не се възползвах...

точно така се опитват да прикоткат и майка ми, ама аз и казах да не се връзва, щото направи почти 1 год. откакто се обвърза с 2-годишен договор, а бонусите са само за тези, които са нови абонати. старите кучета ги яли.

Link to comment
Share on other sites

az mislq da smenqm neta si na btk skoro.. ot septemvri q kajete kak se tegli ot torent sitovete kato zamunda.i imali smisul da si puskam 4mb vruzkata stoto igraq samo mmorpg-ta i to osnovno eve-online i s hora ot bg s koito sum govoril ot tam s 2mb igraeh absolutno perfektno.

щом играеш ммо-та определено ще усетиш разлика. пинга е убав :)

 

точно така се опитват да прикоткат и майка ми, ама аз и казах да не се връзва, щото направи почти 1 год. откакто се обвърза с 2-годишен договор, а бонусите са само за тези, които са нови абонати. старите кучета ги яли.

глупости - преподписваш договора за период не по-малък от настоящия и си ползваш новите скорости

Link to comment
Share on other sites

глупости - преподписваш договора за период не по-малък от настоящия и си ползваш новите скорости

 

"не по-малък" означава +2 год. от времето на подписване (преподписване), така ли?

 

::edit::

 

вчера говорих с човек от бтк и той заяви, че е точно така - преподписваш/продължаваш договора си с още 2 год. от датата на подписването на новия ;)

така че бтк ще ме извиняват :pirate

Edited by samkijot
Link to comment
Share on other sites

то верно кат не ти харесва нета търсиш друг доставчик. ша ги изтраеш някак си още 1 година

нета е добре, ама за 2 год. може да излезе някаква оферта, а и след като изтече, можеш да подпишеш нов и да ползваш промоциите. все пак нея не я интересуват скоростите, а просто да е надежден т.е. да не спира, щото преди беше на ggbit и няма да ти казвам колко пъти ги търсеше по телефоните, които почти винаги даваха свободно ;)

Link to comment
Share on other sites

БТК - АДСЛ - просто не знам как да започна , от 28 миналия месец имам договор но нет няма , оказа се че няма на кого да се оплачеш, поддръжката е от някъкви телефонисти които просто се опитват да бъдат учтиви ,но на въпроса ми кога ще имам интернет - не знаят , а кой да знае - това е най безполезната поддръжка , обръщам внимание на всички бъдещи абонати да се заредят с търпение.

Link to comment
Share on other sites

БТК - АДСЛ - просто не знам как да започна , от 28 миналия месец имам договор но нет няма , оказа се че няма на кого да се оплачеш, поддръжката е от някъкви телефонисти които просто се опитват да бъдат учтиви ,но на въпроса ми кога ще имам интернет - не знаят , а кой да знае - това е най безполезната поддръжка , обръщам внимание на всички бъдещи абонати да се заредят с търпение.

Това че така се е случило с теб, не значи че винаги е така. Ще си кажа и аз личното мнение, което е на 180 градуса от твоето. Веднъж се наложи да им се обадя, да учтиви бяха, за което евала. Беше късно вечерта, не можаха да ми отстранят проблема и поискаха телефон за връзка и казаха, че колегите им от пощата ще проверят линията на сутринта. В 8 на следващата сутрин ми звъннаха на вратата, за да проверят проблема и ми го оправиха. Колкото до интернета - трябваше им 2 дена, за да ми го пуснат преди една година. Преди няколко дена преподписах - промениха ми скоростта на същият ден привечер.

Всичко е много относително, много зависи от квартала, централата там, кабелите, които са до твоя дом.

Link to comment
Share on other sites

Всичко е много относително, много зависи от квартала, централата там, кабелите, които са до твоя дом.

... а не би трябвало да е така. все пак това не е някоя лан-ка ;)

Link to comment
Share on other sites

Мда, аз преподписах договора, за да мина на 4 мегабита/случи се на 18 юли/. На 1 август се обадих да попитам какво е положението и къде са ми новите скорости- казаха, че не била пусната заявка още,но веднага щели да я пуснат. След това ме нямаше няколко дни и на 6 се обадих отново- някоя от системите им не била върнала отговор за моята заявка, но веднага щели да я "ескалират"/по техни думи/ на по-високо ниво и на следващия ден всичко щяло да е ок. На 7 пак се обадих, разговарях с някаква млада госпожица, която почти мрънкаше по телефона и въобще не знаеше каква и е работата. Оказа се, че линията не можела да поддържа тази скорост. Попитах я какво да направя аз в този случай, защото с преподписването на договора никой не каза, че може това да се случи, а тя ми вика да съм идел в някой офис, за да оправят нещата и да не плащам повече :blink: , което е абсурдно,защото просто цената на стария ми план/2мб/ и новия е една и съща. Обясних и някои неща и че не е много коректно да не споменават подобни подробности на абонатите си и тя почти се разрева. В крайна сметка смятам да анулирам новия договор, защото от стария бяха изтекли доста месеци и не мисля да се набутвам за тоя дето духа. Минава ми през ума, че може да ми откажат подобно нещо, при което просто ще ги съдя и да са живи и здрави. предповолен съм от моментната скорост, никога не ми спира нета, но ей такива дребни мизерии ми късат нервите и вече се моля след 2 години в Пловдив да се появи коректен доставчик, предлагащ нет за домашни потребители на разумна цена

Link to comment
Share on other sites

и аз съм съгласен че доста некомпетентност накуп са събрали на нийското ниво т.е. звеното контактуващо с крайните клиенти и то именно там където се сключват договорите. със съпорта досега колкото пъти съм си говорил (за мои и на приятели проблеми) са реагирали абсолютно адекватно и определено бързо

Link to comment
Share on other sites

не знам, това да не казват за вероятността да няма възможност да се поддържа определена скорост при даден абонат е нещо ново за мен... до сега винаги когато съм повдигал въпрос за увеличение на скоростта първата реплика на отсрещната страна винаги е била - ок, става, но нека първо проучим дали тази скорост може да се поддържа по вашата линия... и едва след като си направят тестовете стигаме до договор...

Link to comment
Share on other sites

И на мен ми се ще да беше така, но уви... Представителката им дойде в офиса, поръчах един нов АДСЛ пакет за там и казах, че искам да преподпиша за домашния си нет- не обели и дума, че е възможно да се получи такова нещо. За подобна възможност разбрах от форума, защото някой имаше същия проблем. и взе , че се случи и на мен

Link to comment
Share on other sites

Аз съм абонат от 1-ви август и съм супер доволен от нета...спирал ми е само 2 пъти по за 5-10 минути,което според е в рамките на допустимото,като се имат предвид метереологичните условия....скороста е бетон.Просто,като се сетя за предишнити ми мъки с ЕК сега просто.....ПЕСЕН! :zzz

Link to comment
Share on other sites

в бтк явно работите става много бавно. трябваше да се обадим на една позната на майка в пощата, за да ми увеличат скоростта на 4мбит. също приятелката ми подписа договор и 10-те работни дни изтекоха вчера, а от dhl няма и следа. сигурно в петък ще ида да питам онея в германос към кой да се обърнем, за да се изясни кога ще дойде тоя пакет. от друга страна пък не съм звънял нито един път на съпорта от ноември месец, когато си пуснах нета :bgrin:

Edited by Stenli
Link to comment
Share on other sites

в бтк явно работите става много бавно. трябваше да се обадим на една позната на майка в пощата, за да ми увеличат скоростта на 4мбит. също приятелката ми подписа договор и 10-те работни дни изтекоха вчера, а от dhl няма и следа. сигурно в петък ще ида да питам онея в германос към кой да се обърнем, за да се изясни кога ще дойде тоя пакет. от друга страна пък не съм звънял нито един път на съпорта от ноември месец, когато си пуснах нета :bgrin:

 

Nie kato porachvahme v ofisa predi izvestno vreme, kuriera doide na sledvashtiqt den sled kato beshe zadvijen dogovora.

Link to comment
Share on other sites

в бтк явно работите става много бавно. трябваше да се обадим на една позната на майка в пощата, за да ми увеличат скоростта на 4мбит. също приятелката ми подписа договор и 10-те работни дни изтекоха вчера, а от dhl няма и следа. сигурно в петък ще ида да питам онея в германос към кой да се обърнем, за да се изясни кога ще дойде тоя пакет. от друга страна пък не съм звънял нито един път на съпорта от ноември месец, когато си пуснах нета :bgrin:

тц недей да хпдиш в германос нищо няма да ти кажат щото не знаят те са само дистрибутори.по добре звънни на поддръжката 070017111 или на горещата линия 080015500.но имай в предвид че сега като има промоция и съответно по голям интерес заявките стават по бавно така че имай търпение.и ако искате да ви тръгне нета по бързо поръчвайте си го директно в бтк центровете

Link to comment
Share on other sites

... а не би трябвало да е така. все пак това не е някоя лан-ка ;)

Напълно съм съгласен с теб, но виж че хората се сблъскват точно с такива проблеми. Има си райони, в които не може да пуснат 4 мегабита и това си е. Явно нещо в техниката им е проблемно или е просто стара - не знам.

Link to comment
Share on other sites

Това си е проблем на ADSL-а по целия свят... така наречената "последна миля" - от районната централа до абоната. Там стават големите мизерии - стари кабели, кофти прокарани канали (с тока наедно например), лоши връзки на местата за свързване, наводняващи се шахти и колектори... все такива неща...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...