Jump to content
BulForum.com

БТК / Виваком ADSL


Recommended Posts

тц недей да хпдиш в германос нищо няма да ти кажат щото не знаят те са само дистрибутори.по добре звънни на поддръжката 070017111 или на горещата линия 080015500.но имай в предвид че сега като има промоция и съответно по голям интерес заявките стават по бавно така че имай търпение.и ако искате да ви тръгне нета по бързо поръчвайте си го директно в бтк центровете

днеска го докараха, така че утре ще ида да го свържа и да видим дали ще потече нет :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 981
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

но имай в предвид че сега като има промоция и съответно по голям интерес заявките стават по бавно така че имай търпение.и ако искате да ви тръгне нета по бързо поръчвайте си го директно в бтк центровете

Едно от най-умните мнения!И аз предпописах във вторник и днес трябваше да ми е активна 4мб ,но още не е ... все пак е разбираемо.Всички ,които са били на 2мб минават на 4 и в момента в БТК е лудница.Не ,че клиентите това ги бърка ,но това е положението.Нормално е при промоция да е по-натоварено.

 

Иначе от нет-а съм много по-доволен от този ,който евроком предлага....бтк за 1 година някъде от 2мб увеличиха на 4мб интернет на клиентите си ,а дори има и 8мб на бизнес тарифа ,а когато евроком дигаха нет-а на клиентите си то беше с някви мизерни 10-20к....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
в момента се сещам за 3 варианта, които би трябвало да минат.

- закриване на телефонния пост (което е доста крайно като вариант, но...)

- преместване на телефонния пост в друго населено място, където няма възможност да се пусне ADSL (примерно на село) и в този случай се дължи само такса за преместването на поста.

- 3тият вариант е доста трудно осъществим, но не и не невъзможен. да се намери сайт, който да е филтриран и да се прекрати по тяхна вина. доста хора го направиха като бяха филтрирали арената и си прекратиха договорите.

предполагам, че има и други възможности и вратички, но засега нямам намерение да спирам нета, а най-вероятно още тази седмица ще преподпиша договора за още 2 години :bgrin:

Малко пиша късно,но чак сега ми се наложи да сменям провайдъри и почнах да чета форуми,договори и т.н ;П. И единствения вариянт от горе посочените е 3тия,който е чист късмет ;) :zzz

Второто:

7.2. Преместване на адреса, на който се ползва Услугата

В случаите, когато Потребителят желае да премести ползването на Услугата

на нов адрес или друг телефонен пост, това е допустимо само със съгласие на

БТК, като се дължи цена за инженерно инсталиране.

В случаите, когато Потребителят желае да прекрати ползването на Услугата

поради промяна на адреса си, той е длъжен да заплати всички следващи

месечни абонаментни такси до изтичане на минималния 6 (шест), 12

(дванадесет) или 24 (двадесет и четири) месечен срок, определен в Договора

на Потребителя с БТК.

--

Едва ли БТК ще "съгласят" да преместят телефония ти пост ако знаят че там няма покритие Интернет услугата за която си сключил 2-годишен договор :) Или просто ще преместят поста,и ще кибичиш без нет и ще продължаваш да си плащаш :rolleyes:

--

8.4. Отговорност на Потребителя

Ако Потребителят прекрати ползването на Услугата БТК ADSL преди

изтичането на избрания със Заявката за ползване на Услугата БТК ADSL срок

от 6 (шест), 12 (дванадесет) или 24 (двадесет и четири) месеца или срокът,

за който е продължен Договорът (при условията предвидени в индивидуалния

Договор и/или на т.3.4 от Общите условия), Потребителят дължи на БТК

плащане на месечните абонаменти до изтичане на съответния срок.

+

8.6.11. Едностранно, без предизвестие от страна на БТК при

закриване или преместване на телефонен пост, използван за

предоставяне на Услугата.

---

;п

И също четох някакви въпроси за рутери и прочие,в момента имам access point router,и доколкото четох но в момента немога да го намеря в договора,ако бтк разберат че се използва рутер от страна на потребителя,имат право да спрат интернета и си длъжен да заплатиш оставащите месечни такси от договора >< (само за домашните потребители,за бизнес тарифите явно е разрешено :zzz )

+

5.4. Временно спиране на предоставянето на Услугата

БТК си запазва правото да спира временно предоставянето на Услугата в

следните случаи:

5.4.8. Когато Потребителят използва Услугата на повече клиентски

потребителски станции, отколкото е посочено в

Спецификацията на БТК ADSL услугите и ценовата листа за

съответната ADSL Услуга.

Link to comment
Share on other sites

ще съм един от малкото хора, които ще се оплачат от нета на бтк. приятелката ми си пусна и-нет преди има-няма 3 седмици. 2 седмици всичко беше перфектно, но от една има адски много прекъсвания. звъняха на съпорта от там пратиха човек, който дойде и смени модема. всичко беше ок за около 2 дена и прекъсванията започнаха пак. вчера човекът от съпорта им е казал, че имат 43 сесии за деня и че ще прати пак някой да види за какво става въпрос. особено възмутен съм от ниското ниво на съпорта, единственото хубаво им е, че са учтиви и явно се мъчат да правят нещо, но само толкова. при първото позвъняване започнал да я баламосва, че прави твърде много конекции и ако има биткомет да ги намали или да спре програмата :lol: :lol: (тва май е било някое от заучените реплики). както и да е, тя изобщо няма биткомет и прекъсванията си продължиха. след още няколко прозвънявания дойде и въпросният човек от бтк и е установил, че ги няма 2-те компютърчета до часовника и я е питал защо ги няма, при което казал, че и той не знае как да ги пусне :wacko: както казах сменил е модема и 2 дена всичко беше наред, но прекъсванията продължиха и пак се обадихме на съпорт, от където ни съобщиха, че връзката не била направена както трябва и да сме си проверили кабелите. ние пък му казахме, че връзката 2 дена е била ок и на всичко отгоре е правена от техен човек, а не от нас. при което каза, че ще ни прехвърли към колегите си и днеска се чакат колегите. въпрсът ми е може ли да се подаде някъде молба с входящ номер и т.н. за този проблем като ако не се реши в указания срок да си прекратим договра по тяхна вина

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......................

yes mada faka uveli4iha eee !! tarifata 1024 ve4e e 2048 aide da sme jivi i zdravi :) :P

А ъплода колко ти е? Чисто любопитсво, щото ми попадна една брошурка и се пулих на цифрата 512кбита

Link to comment
Share on other sites

Дрън дрън. 512кбита друг път... Я погледни пак - 256кбита си е: http://www.btc.bg/bg/residential_article.p...t=40&id=939

 

...на бизнес тарифите е 512кбита ама те са малко по-скъпички - 53лв искат за най-ниската (2мбита/512кбита), а за 8мбита/1мбит цената е 95лв/мес... опс... :)

 

аз АДСЛ-а го ползвам на най-ниската и той ми е за backup щото е общо взето стабилен - бавен ама винаги го има. Но за нормална работа не е много удачно - поне в Пловдив, София и Варна има доста по-добри предложения

 

 

Ем да, ама аз още си свалям със старите скорости :) Да се обаждам ли кво да права?

 

рестартирай си модема и виж дали още си на старата скорост, ако си - обаждай се

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Дрън дрън. 512кбита друг път... Я погледни пак - 256кбита си е: http://www.btc.bg/bg/residential_article.p...t=40&id=939

 

...на бизнес тарифите е 512кбита ама те са малко по-скъпички - 53лв искат за най-ниската (2мбита/512кбита), а за 8мбита/1мбит цената е 95лв/мес... опс... :)

 

аз АДСЛ-а го ползвам на най-ниската и той ми е за backup щото е общо взето стабилен - бавен ама винаги го има. Но за нормална работа не е много удачно - поне в Пловдив, София и Варна има доста по-добри предложения

рестартирай си модема и виж дали още си на старата скорост, ако си - обаждай се

а извинявай за неудобния въпрос ма във какво се мери скоростта на нета - в широчината на канала или в ехо рекуеста :confused щото ако е във второто наистина съм любопитен кой бг доставчик предлага по-бърз нет. ако под нормална работа не разбираш ъплоад на големи файлове не виждам какво точно не не му е удачно.

и с рестарт на модема нема се появят новите скорости - требе се преподпише първо договора за период не по-малък от настоящия

Link to comment
Share on other sites

а извинявай за неудобния въпрос ма във какво се мери скоростта на нета - в широчината на канала или в ехо рекуеста :confused щото ако е във второто наистина съм любопитен кой бг доставчик предлага по-бърз нет. ако под нормална работа не разбираш ъплоад на големи файлове не виждам какво точно не не му е удачно.

 

Ами нормална работа за мен е да мога да работя с няколко сървъра ползвайки Remote Desktop, да мога да направя VNP и да си комуникира програмата която пиша с централния сървър и така. Колкото по-бързо отговаря и колкото по-широк е той толкова по-добре не мислиш ли? В момента субективното усещане при работа с Langame и ЕК е че е по-бързо отколкото с АДСЛ-а (допреди седмица имах и 3те та можех да си експериментирам). АДСЛ-а е по-стабилен - т.е. винаги го има дори когато ЕК и Лангейм нещо се прецакат ама иначе ми е по-бавен. Browse-ването също е по-бавно (субективно) през ADSL-a... Мое мнение си е това, и подчертавам че е субективно а не че съм го замерил ползвайки програми за целта.

 

и с рестарт на модема нема се появят новите скорости - требе се преподпише първо договора за период не по-малък от настоящия

 

Мда, пропуснах този момент, въпреки че имаше преди моменти когато като им се обадя за проблем те първото нещо дето ме питат е рестартирахте ли модема. При ЕК също съм имал подобни случаи да трябва да се рестартира модема за да се оправи (или изобщо за да заработи).

 

 

 

 

ov3rm4n, то и аз съм ъплоадвал през АДСЛ-а неколкогигабайтови файлове просто става от днес за другата седмица по това време. През ЕК беше по-бързо (към 2 пъти поне на тарифата на която бях) но тогава когато ми се наложи да качвам няколко дни нон-стоп някой админ не се намеси и "резна" трафика след това въпреки че звънях на съпорта се кълняха че няма такова нещо. С АДСЛ-а пък положението беше следното - модема на всеки 2часа трябваше да се рестартира щото големия трафик го "шашкал" както се изрази техния съпорт. Да съм бил ограничал скоростта на 90% от широчината на канала...

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

някой да има проблеми с международния пинг и ъп/даун?

При мен има нещо такова , от чужди сайтове одеве с по 20 кб/сек теглих , ама сега се стабилизира положението.

Link to comment
Share on other sites

При мен има нещо такова , от чужди сайтове одеве с по 20 кб/сек теглих , ама сега се стабилизира положението.

каква е тая тарифа ??? аз тегла с 480к

Link to comment
Share on other sites

каква е тая тарифа ??? аз тегла с 480к

 

теглиш ако не е натоварено... вземи през пиковите часове когато всичко живо си рови в нета да пробваш и няма да е такова положението ама все пак тарифата не е за гарантиран канал :)

 

иначе от седмица насам нещо с gmail има проблеми а според съпорта на бтк проблема бил в тях... :)

Link to comment
Share on other sites

каква е тая тарифа ??? аз тегла с 480к

2mb ;)

Толкова беше зле ,че мъчеше на 20 , ся поне се оправи и стабилно си дига 230+

Link to comment
Share on other sites

Плащам ADSL 2024-31лв, но не съм доволен.Не мога да гледам телевизия.Меря скороста със спидометър- варира за секунди от200 до1780.Често скоростта е 159 или210 ,като имате предвид че плащам за 2024.Обаждах се ммогократно в бтк на телефон070017111,но нищо не се подобри.По 15 минути чакам да се обадят, а тарифата си върви. Пълна трагедия.Съжелявам че скючих договор за 2 години с БТК.През този месец-септември интернета е отвратителен.Досега не съм достигал 2000.ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ БТК- интернета ви е слаб и НЕ СТЕ КОРЕКТНИ.

Link to comment
Share on other sites

Плащам ADSL 2024-31лв, но не съм доволен.Не мога да гледам телевизия.Меря скороста със спидометър- варира за секунди от200 до1780.Често скоростта е 159 или210 ,като имате предвид че плащам за 2024.Обаждах се ммогократно в бтк на телефон070017111,но нищо не се подобри.По 15 минути чакам да се обадят, а тарифата си върви. Пълна трагедия.Съжелявам че скючих договор за 2 години с БТК.През този месец-септември интернета е отвратителен.Досега не съм достигал 2000.ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ БТК- интернета ви е слаб и НЕ СТЕ КОРЕКТНИ.

 

Сега - направи като мен - обаждаш се и когато ти вдигнат ги питаш какво трябва да направиш за да ти обърнат внимание, обясняваш спокойно че интернет нямаш от седмица и че ако не се оправи до другата ти ще поискаш да прекъснеш договора с тях защото в него не пише че може да стоиш без нет половин месец и после да си платиш за което. При подобно изказване на следващия ден дойде техник и ми смени модема който беше изгорял. Оттогава не съм имал сериозни проблеми с ADSL-a...

 

Може и от друго да е ама сега замерих - стабилен си е нет-а им.

 

Дрън дрън - проверих пак - до някъде работи но до други места поне според speedtest-a е трагедия. Само до софия стабилно държи идеална връзка ама то оставаше и до там да няма. Обадих се на съпорта и някаква кака взе да ми говори глупости и я насметах сериозно, защото първо ме пита какъв проблем имам с интернета после изненадана ужким че до извън българия имам проблем, аз я питам не знаете ли тя вика че не знаели, след това като обясних за какво става дума тя ме пита ама можете ли да видите къде е проблема - ами мога бе душа ама хич нямам намерение да върша на вашите администратори работата - те си имат по-добри програми за диагностика и ако това е извън вашата мрежа това е проблем на вашия доставчик, добре е да знаете срокове за отстраняване на проблема, при което мадамата взе да ми се обяснява че знаели за това (малко по-рано беше абсолютно изненадана) и че се работело по въроса. Питам я като се работи знае ли се нещо срок за оправяне и такива неща понеже не е от днес проблема, тя ми вика че не знае при което и обясних колко несериозно звучи това да има проблем и хората от хелпдеска да нямат понятие какъв е и кога ще бъде отстранен. Заминава си и тоя доставчик ама не е ясно кой ще е следващият ми backup - досега си мислех че ADSL-а са добре - дори по-бавни са стабилни ама явно не е така... ако до ден-два не се оправи ще ходя да прекратявам договора...

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Сега - направи като мен - обаждаш се и когато ти вдигнат ги питаш какво трябва да направиш за да ти обърнат внимание, обясняваш спокойно че интернет нямаш от седмица и че ако не се оправи до другата ти ще поискаш да прекъснеш договора с тях защото в него не пише че може да стоиш без нет половин месец и после да си платиш за което. При подобно изказване на следващия ден дойде техник и ми смени модема който беше изгорял. Оттогава не съм имал сериозни проблеми с ADSL-a...

 

Може и от друго да е ама сега замерих - стабилен си е нет-а им.

Интернета ми е слаб.Едва пълзи и за български сайтове.Рестартирах го ,но няма промяна.Това може ли да е от модема?

Link to comment
Share on other sites

Интернета ми е слаб.Едва пълзи и за български сайтове.Рестартирах го ,но няма промяна.Това може ли да е от модема?

 

Пробвай със www.speedtest.net и виж до софийския сървър как е. Ако е над 1мбит не е в твоя "телевизор" проблема.

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

теглиш ако не е натоварено... вземи през пиковите часове когато всичко живо си рови в нета да пробваш и няма да е такова положението ама все пак тарифата не е за гарантиран канал :)

 

иначе от седмица насам нещо с gmail има проблеми а според съпорта на бтк проблема бил в тях... :)

ами не .. винаги си тегля с толкова ... :) няма значение часът...

 

а за gmail аз нямам никакви проблеми

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...