Jump to content
BulForum.com

На w00x-а превозното средство с четири колелета (НА W00X-A АЛФАТА)


Psihara^^

Recommended Posts

Що?

Темпомат, 2 зонова клима, подгрев на салона, рекаро седалки, хармънкардън пакет за аудиото, огледало против заслепяване със сензор, ел стъкла огледала и седалки.

 

Това всичко в е36 може да си го набави човек без проблем.

Определено вътре ако не е ползвана колата от животни не е лоша. И за е30 важи, и е46.

Наистина основно ги купуват за фън, но и като интериор има какво да се предложи.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 808
  • Created
  • Last Reply

Що?

Темпомат, 2 зонова клима, подгрев на салона, рекаро седалки, хармънкардън пакет за аудиото, огледало против заслепяване със сензор, ел стъкла огледала и седалки.

 

Това всичко в е36 може да си го набави човек без проблем.

Определено вътре ако не е ползвана колата от животни не е лоша. И за е30 важи, и е46.

Наистина основно ги купуват за фън, но и като интериор има какво да се предложи.

 

Щото тея дето ги изброи ги има и в Рената. Както казах единствено повече, могат да ми предложат голям по обем двигател. Такова в Рено трудна работа, за това ще ми трябва БМВ само за фън.

Link to comment
Share on other sites

реното е на предно = > не ти предлага и 50 % от удоволствието което може да ти донесе автомобил със задно , да не говорим за директност в управление и т.н.

интериора си е до човек на мен бмв-тата като цяло са ми много дървени вътре сравнени с ауди/мерцедес в еднакви години

 

под нисък ценови клас имах предвид че и за под 5к можеш да вземеш бмв за фън.

а там климатроници али бали даже не ги броя като екстри така или иначе всички ги имат....

Link to comment
Share on other sites

реното е на предно = > не ти предлага и 50 % от удоволствието което може да ти донесе автомобил със задно , да не говорим за директност в управление и т.н.

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

реното е на предно = > не ти предлага и 50 % от удоволствието което може да ти донесе автомобил със задно , да не говорим за директност в управление и т.н.

 

 

Дайте да не навлизаме в такива подробности. Каквато директност на управлението предлага това бълграско Клио никое БМВ не може да ми предложи.

 

image.JPG

Link to comment
Share on other sites

6273330E.jpg

Не си взимай БеЕмВе нито може да лети нито да плува,само мачка пешаходеци.

                                                                                                        ("експертно" мнение-от 30 години гледам БМВ-та по улиците).

 

 

 

p.s.(снимката е правена от жената затова старчат разни мъшки задници на снимката)

Link to comment
Share on other sites

Дайте да не навлизаме в такива подробности. Каквато директност на управлението предлага това бълграско Клио никое БМВ не може да ми предложи.

 

image.JPG

аха добър довод.....тва клио кое точно му е клио освен ламарините? някс'и няма логика да говорим за сток коли а ти да сравняваш с модвано клио.....

 

пс : другото не са подробности а самата истина колкото и да не ви харесва на рено феновете

Link to comment
Share on other sites

Вижте сега, не се карайте, защото всеки разбира различно удоволствието в карането на една или друга кола. Относно задното предаване - да, задължително е ако си дрифтър, автомобилен състезател или просто караш спортно с мощен мотор, но специално Ангел не си го представям как ще върти задницата на нещо с 200+ коня, така че нека оставим задното предаване като довод...да не говорим пък зимата колко "интересно" се качват баирите в снега със задно...говорете по същество, плийз... :))

Link to comment
Share on other sites

Двигател, скорости, задно окачване цялото, задвижване. Да, другото е модвано яко, но има директно управление дори и с предно, колкото и да не се харесва на феновете на немски автомобили.

Link to comment
Share on other sites

И предното може да е фън, ама само на грип. Повече опции няма.

 

Но на w00x му трябва приятна като усещане кола с някакъв вид се автомобил, тва са бмв, мерцедес, лексус, инфинити.

Вече рено, пежо направени за таймътак... Това не е целта.

 

Алфа и аз бих си взел заради стойката. Вече гледам бая Брери са из Пловдив.

 

________

 

И w00x-е недей се води по нас. Нито ние ще ти купим колата, нито ние ще ти сипваме гориво, нито ще я поддържане.

Гледам, карай взимай и вземи каквото на тебе ти е кеф.

 

Мен всичките ми познати ми казаха да не си взимам купе, да не си взимам Бмв, да не си взимам голям бензин, да не си купувам толкова стара кола... Не бяха прави.

 

Всеки път като си видя колата - мръсна, понадрана, стара и грозна... винаги съм искал точно това (но седан, ама нямаше и синя ама нямаше). Ако си я харесваш това си е.

Link to comment
Share on other sites

И предното може да е фън, ама само на грип. Повече опции няма.

...

 

На мен повече и не ми трябва - ако знаеш как се кефя в завои със 100 когато съм като залепен за асфалта и като съм нагласил седалката на спортен режим да ме обхване така, че да не мърдам наляво и надясно...няма такъв кеф! :thumbsup:

 

 

Off/ Всъщност пробето като го взимах го взех по няколко важни за мен причини - 1. сантименталност от по-младите ми години, когато в началото на 90-те се качих в един току що внесен от Щатите ; 2. формата на купето е все още актуално дори и след 20 години ; 3. не харесвам тумбестите купета ; 4. двигателят е много музикален, дори и със стоковата изпускателна система (по тази причина никога не пускам музика, докато карам) ; 5. багажникът е огромен, а когато пусна и задните седалки, мога да вкарам цял гардероб при нужда ; 6. жена ми също го хареса, което е една немаловажна причина. :love

 

Link to comment
Share on other sites

да не говорим пък зимата колко "интересно" се качват баирите в снега със задно...говорете по същество, плийз... :))

 

 забавно е и зимата, зависи кой какво търси :)) Освен с потеглянето в дебел непочистен сняг не съм имал други проблеми.
Link to comment
Share on other sites

с хубави гуми няма проблеми минавал съм в.Шипка на 20см сняг....тва че тука масово се карас летни гуми е друг въпрос

Link to comment
Share on other sites

wtf

наистина ли искаш да ми кажеш че талянска малолитражка на предно е кола която усещаш повече на пътя и имайки повече душа от трилитров немски бензинов двигател на задно....не го вярвам тва чесно..... мноо бързо те облъчиха алфистите , говориш точно като тях.... кола с душа бла бла бла заучени глупости

бмв-то като цяло е идеалната кола със по спортен характер в ниският ценови клас с която не "просто" се придвижваш... стига да има желание разбира се

 

Не, не. Не знам дали има повече усещане и душа. Не съм я карал още. Просто казвам, че БМВ-тата не ги усещах. А и ако ще е трилитров тоя немски, ще е дизелов. Бензина не мога да го изхраня.

 

Казвах само, че тия БМВ-та където се обърна ги виждам, а Алфа на живо не съм виждал.

 

Да, щото ти не знаеш какво искаш и се луташ. Хем да е за малко пари, хем да не се чупи, хем да бъдела лъскачка, да няма лека драскотинка по задната броня.....

 

Аз гледах масова кола, а там като я купят нова никой не я пази. Много бройки и всичките с взето здраве, имаше такива с габърчета хванали корите на вратите, мотора трака като дизел и оня ти вика за тея пари кво искаш?!

 

Много ще ме извиняваш, но не мисля, че 10 000лв са малко пари. И както казах, аз съм намерил 5-ца. Просто не ми е на сърце. Това за драскотинката на задната броня е пълна тъпотия, която сам си съчини.

 

Иначе аз и Рено бих си взел бе. Само дето ми е малко извън ценовия диапазон единственото, което ми харесва.

 

http://www.cars.bg/c122051

 

Що?

Темпомат, 2 зонова клима, подгрев на салона, рекаро седалки, хармънкардън пакет за аудиото, огледало против заслепяване със сензор, ел стъкла огледала и седалки.

 

Това всичко в е36 може да си го набави човек без проблем.

Определено вътре ако не е ползвана колата от животни не е лоша. И за е30 важи, и е46.

Наистина основно ги купуват за фън, но и като интериор има какво да се предложи.

 

Такава е46-ца купе в България е някакъв мит, освен ако не си я направиш сам. Виж, онази, която гледах в Англия беше точно такава. С пълни екстри и супер запазена. Затова и обмислях внос на кола от там.

 

Алфа-та е с Bose. 6 говорителя и 2 вуфера. Не съм чувал нито Harman Kardon-а на BMW-то, нито Bose-то на Алфа-та, а и това не е водещо при избора, но Bose имат много по-добри малки говорители от Harman Kardon, та съм по-склонен да повярвам, че малък говорител Bose е по-добър от малък говорител Harman Kardon. Пък и като гледам Toshiba-та с Harman Kardon какъв звук вадят, мога да си представя колата...

На Bose говорителите главно са малки, но с прекрасно обемно звучене. Ако може да се съди за озвучението в автомобилите по това, което предлагат в домашното озвучаване, звука в колата ще е доста "сносен".

 

аха добър довод.....тва клио кое точно му е клио освен ламарините?

 

:D :D :D :D

 

И предното може да е фън, ама само на грип. Повече опции няма.

 

Но на w00x му трябва приятна като усещане кола с някакъв вид се автомобил, тва са бмв, мерцедес, лексус, инфинити.

Вече рено, пежо направени за таймътак... Това не е целта.

 

Алфа и аз бих си взел заради стойката. Вече гледам бая Брери са из Пловдив..

 

Да, прав си. Самоче при Лексус има един непокрит сегмент около 10 000лв, където няма автомобили. Или са по 5 000, или са по 25 000.

Инфинити G35 и на мен ми харесва, но са по 18 000лв.

Link to comment
Share on other sites

zlobil, on 29 Jun 2013 - 09:49, said:

реното е на предно = > не ти предлага и 50 % от удоволствието което може да ти донесе автомобил със задно

Като например да поднесе и да се окажеш в канавката. Затова гледам всяка година падне ли сняг по магистралата винаги има 2-3 бмв-та или мерцедеса в канавката. Може да се излезе от подобна ситуация, да но е лесно да се объркаш и тогава си в канавката, докато ако е с предно положението е малко по-добре. В този ред на мисли аз следващата ще я взимам 4х4 с някаква AWD система точно по тази причина. Може 1 път да ми се наложи да се включи, но ще съм благодарен че я има точно в онзи момент.

 

Midex, on 29 Jun 2013 - 11:32, said:

да не говорим пък зимата колко "интересно" се качват баирите в снега със задно...говорете по същество, плийз... :))

Именно.

 

То ако го нямаше DSC-то на моята преди 2 години така щях да се нахакам в едно такси, което без стопове взе че спря по средата на улицата пред аладина за да обърне там на 20 метра от светофара. Ако това го нямаше директно щях да се нахакам в него с около 30-40 а тъкмо беше паднал снега - спирачки забравяш. Хубаво че го имаше това и съм с предно че с малко газ се стабилизира и го заобиколих. Със задно при същото положение съм с вратите в него странично.. или челно... по избор. А при подобни случаи имаш около половин секунда да решиш какво ще правиш след като се усетиш че тоя отпред се приближава прекалено бързо въпреки, че не светят стопове (примерно)

 

Да, прав си. Самоче при Лексус има един непокрит сегмент около 10 000лв, където няма автомобили. Или са по 5 000, или са по 25 000.

Инфинити G35 и на мен ми харесва, но са по 18 000лв.

G37 нова почва от 84000 всъщност. То и на мен и G и FX ми харесват като автомобили, само цената им никак не ми харесва.
Link to comment
Share on other sites

G37 нова почва от 84000 всъщност. То и на мен и G и FX ми харесват като автомобили, само цената им никак не ми харесва.

 

Аз говоря за G35 обаче. И не нова, а втора ръка.

 

http://www.cars.bg/c52591

 

Даже са 20. Не 18.

Link to comment
Share on other sites

 

Не, не. Не знам дали има повече усещане и душа. Не съм я карал още. Просто казвам, че БМВ-тата не ги усещах. А и ако ще е трилитров тоя немски, ще е дизелов. Бензина не мога да го изхраня.

 

е ти какво точно очакваше да усетиш от дизел 190-200к.с. ? 

ся друг е въпросът че явно искаш да вземеш кола с която да се забелязваш , тогава алфата е твоята кола.

а тва купе на рено лагуна за 39К по-скоро бих си прерязал вените 

 

Като например да поднесе и да се окажеш в канавката. Затова гледам всяка година падне ли сняг по магистралата винаги има 2-3 бмв-та или мерцедеса в канавката. Може да се излезе от подобна ситуация, да но е лесно да се объркаш и тогава си в канавката, докато ако е с предно положението е малко по-добре. В този ред на мисли аз следващата ще я взимам 4х4 с някаква AWD система точно по тази причина. Може 1 път да ми се наложи да се включи, но ще съм благодарен че я има точно в онзи момент.

 

Именно.

 

То ако го нямаше DSC-то на моята преди 2 години така щях да се нахакам в едно такси, което без стопове взе че спря по средата на улицата пред аладина за да обърне там на 20 метра от светофара. Ако това го нямаше директно щях да се нахакам в него с около 30-40 а тъкмо беше паднал снега - спирачки забравяш. Хубаво че го имаше това и съм с предно че с малко газ се стабилизира и го заобиколих. Със задно при същото положение съм с вратите в него странично.. или челно... по избор. А при подобни случаи имаш около половин секунда да решиш какво ще правиш след като се усетиш че тоя отпред се приближава прекалено бързо въпреки, че не светят стопове (примерно)

 

G37 нова почва от 84000 всъщност. То и на мен и G и FX ми харесват като автомобили, само цената им никак не ми харесва.

 

Едно не мога да разбера , защо всичките каращи предно изобщо не го харесвате задното ? В смисъл страх ви е като дявол от тамян от тва задно предаване и тва е , карали ли сте изобщо някое задно различно от лада 2105 за повече от месец , ей така да добиете представа за самото поведение на колата , щото 5 минути в колата на някой приятел не се брои , задното предаване е в пъти по-придвидимо от недозавиващите преднячки пък били те и "спортни" и самото управление е в пъти по-директно който твърди друго определено му хлопа дъската и никога не е правил сравнение между двата вида задвижване. Тва за закъсалите бмв-та и мерцедеси е основно така защото специално кола на задно не е за неопитни шофьори (но не и абсолютно неподходящо , първата ми беше 163к.с. задно) но в моментът в който усетиш как се държи колата ти е дори забавно но задължително със хубави зимни гуми , без гуми е отчайващо , аз също съм закъсвал с моето но въпреки това в никакъв случай предното не е по-добре заради 2-та месеца зима....... 

 

 

Дедо може и да не ти се вярва ма ДСЦ не е нЕква система неземна а го монтират на повечето бмв-та след 97-ма , виж при тойота може и по-късно да се е появило но принципно е стара технология...... 

Как си представи че щеше да се развие така ситуацията с бмв-то ? 

Ако ще спорим нека го правим градивно , такива приказки са несериозни... 

Link to comment
Share on other sites

Зависи от модела. Някои са много евтини, а като се вземе предвид и че не се чупят много...

А и трябва да се взима предвид какво ти дава като интериор едно BMW, Audi, Mercedes, и всички останали общо-взето...

И какво точно ти дават? Че от е30 до първата X5-ца и то 190D до първия ML нямат разлика...образно казано.

Link to comment
Share on other sites

Btw разбрах за какво е q7-цата... 

 

спира до мен на светофара на В.Априлов (пешеходния пред поликлиниката) и прави още една лента (лява явно). Мръсна газ на зелено... 4x4 му свърши добра работа и ми направи 3 коли до Емона на мокрите павета... просто нямаше как да тръгна на 1 и 2ра на тая хлъзгава мръсотия която е този булевард. 
Та за е т'ва е идеално 4х4-то ;)

Link to comment
Share on other sites

zlobil, on 29 Jun 2013 - 17:00, said:

Дедо може и да не ти се вярва ма ДСЦ не е нЕква система неземна а го монтират на повечето бмв-та след 97-ма , виж при тойота може и по-късно да се е появило но принципно е стара технология......

Как си представи че щеше да се развие така ситуацията с бмв-то ?

Ако ще спорим нека го правим градивно , такива приказки са несериозни...

Примера с DSC-то го дадох по друга причина - до момента 1 път ми се е налагало и съм бил благодарен, че го има

 

Същото е и с 4х4/АWD

 

Другото го казах по повод изказването в стил "абе какво знаете вие, кола с предно нищо не струва, задното е кефа".

Link to comment
Share on other sites

apffff :)

Че дори GTV-то си идва с Момо седалките, подгрева и т.н... :) А който иска мощност, има и 3,2 бензин двигатели. Да, задното е фън ако те влече да поднасяш, но също така е и мноо фън да ходя да дърпам на приятелката ми единичката щото заседнала в някой паркинг заради снега. А салона - ами мойто GTV не дрънка и тропа вътре, дето е баба яга, ама тук сами си признавахте как са ви се раздрънкали баварките, та да си говорим за качество на интериора? Да, при мен е с кожата и т.н, но алфа, кфо да я правиш.  И хайде да не бъркате алфа с фиат, различни марки са все пак и с различен таргет ;) Понеже и ферари е италианска, и също е част от фиат груп, та да не говорим просто за италианки. :) 

И понеже баварките не се чупят, затова 118-ката на гаджето е от 1 месец в сервиза, и не могат да и я оправят, ама то смяна на глава и нз какво още потрошено, не заради прегряване, сток проблем си било на този двигател ...  

Да не говорим колко е "яко" да вземеш 3 литров бензин на бмв и да му сложиш газовата, супер гъзария и класа се получава като резултат ;) 

Ако някой нали може да ми обясни и каква е разликата м/у бмв, хонда, алфа, тойта, vw и т.н... когато взимаме кола за 10 000 лв ? Тук се губи "гъзарията" вече, не говорим за чисто нова баварка която струва мама и тати. 

 

А за екстрата на задното - в България разрешените скорости са 50 в града, 90 извън градско и 140 ако не се лъжа на магистралата. Та къде точно ще се изрази плюса от задното при тези скорости ? :D Плюса е, че правиш приятели зимата ако заседнеш в някой по-дълбок сняг ;)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Другото го казах по повод изказването в стил "абе какво знаете вие, кола с предно нищо не струва, задното е кефа".

 

И заради това реши да се изкажеш по същият начин....   :lol:

 

apffff :)

Че дори GTV-то си идва с Момо седалките, подгрева и т.н... :) А който иска мощност, има и 3,2 бензин двигатели. Да, задното е фън ако те влече да поднасяш, но също така е и мноо фън да ходя да дърпам на приятелката ми единичката щото заседнала в някой паркинг заради снега. А салона - ами мойто GTV не дрънка и тропа вътре, дето е баба яга, ама тук сами си признавахте как са ви се раздрънкали баварките, та да си говорим за качество на интериора? Да, при мен е с кожата и т.н, но алфа, кфо да я правиш.  И хайде да не бъркате алфа с фиат, различни марки са все пак и с различен таргет ;) Понеже и ферари е италианска, и също е част от фиат груп, та да не говорим просто за италианки. :)

И понеже баварките не се чупят, затова 118-ката на гаджето е от 1 месец в сервиза, и не могат да и я оправят, ама то смяна на глава и нз какво още потрошено, не заради прегряване, сток проблем си било на този двигател ...  

Да не говорим колко е "яко" да вземеш 3 литров бензин на бмв и да му сложиш газовата, супер гъзария и класа се получава като резултат ;)

Ако някой нали може да ми обясни и каква е разликата м/у бмв, хонда, алфа, тойта, vw и т.н... когато взимаме кола за 10 000 лв ? Тук се губи "гъзарията" вече, не говорим за чисто нова баварка която струва мама и тати. 

 

А за екстрата на задното - в България разрешените скорости са 50 в града, 90 извън градско и 140 ако не се лъжа на магистралата. Та къде точно ще се изрази плюса от задното при тези скорости ? :D Плюса е, че правиш приятели зимата ако заседнеш в някой по-дълбок сняг ;)

 

Да,да вече разбрахме че баба ти алфа ромео е в пъти по-добра и като изработка и надеждност от бмв-тата...

А ГИ на 3 литров бензин на 10 години е най-нормалното нещо което можеш да направиш именно щото гъзарията отдавна се е изпарила , колкото и да ти е странно някои хора си ценят парите особено тия които излизат през ауспуха..... 

Последният абзац е безмислен за коментар , говорех за директност на управление не за разрешените скорости и как можеш да се впишеш в тях с кола със задно..... 

Link to comment
Share on other sites

Наттъртвам за старата алфа защото е тъпо да се представя дадена марка като съксваща само защото сме чували истории отстрани. Все едно другите не се чупят. Всичко се чупи, който се замисли поне мъничко ще се сети, че говорим за механика с определен живот в нея.

Знам, че е нормално да се сложи газ на такава кола, но начина по който се представя бмв-то в случая някак си отрича газовата. 

 

Ами при тези скорости управлението е едно и също, затова ги уточних. Не говорим за рали автомобили. Плюс, че предното е по-предвидимо. Като знаеш, че недозавива, няма да влизаш с прекалено висока скорост в завоя и няма да имаш проблеми. 

Да, бих си взел кола със задно заради кефа от дрифта, забавно е. Но когато говорим за нормални хора и ситуации, предното е с повече плюсове. Защото ако същият нормален човек си отпусне крака на газта в завоя и е със задно, ще отиде в трънките, просто защото няма да очаква колата му да поднесе., с предното ще се изнесе по-бързо. 

 

Същото е и за двигателите, каква е разликата м/у 2.0 и 3.0 ако караш нормално и спазваш ограниченията? Да, забавно е да вдигнеш 250+ на магистралата, но и не го правиш всеки ден. В единият случай обаче поддържаш 4 цилиндров двигател, в другият 6 цилиндров. Дали си струва заради спорадичните изпълнения по магистралата? 

Link to comment
Share on other sites

Какви дрифтове, какви ралита със стоково бмв те гонят. Ако си вземеш кола със задно трябва да дадеш колкото си дал и за колата поне за да става за такива цели ;) При дрифт със стандартния диференциал такъв камшик ще ти набие че си в най-близкия стълб :grin: Въпроса беше че е по-приятно за каране заради по-добрия баланс на тежестта, 6 цилиндровия двигател е супер мазен и плавен, нещо което никой 4 цилиндров не може да е. Кефа дори да си круизваш е много по-голям. Относно 118 го посъветвах да НЕ си взема мотор с валвтроник (какъвто е на е46 318 фейслифт). Шестака се доказал с времето като надежден, части има с лопата да ги ринеш ако нещо се прецака и новото е твърде скъпо. Предното било предвидимо :laughing: Като настъпиш така хубаво ще се изнесеш с предното - в най-близкото дърво. Според мен всичко стоково НЕ СТАВА за спортни цели и е коварно заради меките окачвания. Затова има системи за сигурност, и на колите с предно и на колите със задно.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...