Jump to content
BulForum.com

Монтаж на газова уредба в Пловдив - идеи?


vkirov

Recommended Posts

Ти убеден ли си, че Слави ти е настройвал колата и как така плащаш и приемаш кола, която не работи нормално... И как така ходиш на 10 донастройки? Оставяш я и казваш, че искаш когато колата работи нормално, да ти се обадят и изобщо не те интересува друго. Като ти се обадят, се качваш със Слави и караш поне 20 километра, ако трябва до Асеновград идете, за да се убедиш, че колата е наред. Много си търпелив...

Аз не съм я монтирал при Слави :D Ще я оправим споко :)

 

едит:Жоре като се пусне автоматична настройка какво става ?Взима настройките от бензиновия комп.Обаче в даден момент явно трябва да пусне повече гориво от на бензин ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply

Видка досега разходите по Бравата са 400лв. за консумативи при Стоян и 65лв за смяна на меката връзка + заварка на нова тръба на мястото на катализатора.

Вече минах 4 000 км. а колко е минала преди това от предишния собственик мога само да гадая.Няма лопане, тропане, чукане и т.н.

Който се е качил в колата казва, че има много стегната возия.

Не съм по евтиното държа дебело да го подчертая!

Лъки, бях при Ицо - офертата за Фобос 4 е 790лв. като бутилката е втора употреба българска, но за нея си дава гаранция момчето.

Сега ще мисля и решавам до Вторник, когато имам уговорка да му я закарам.

Или при него, или при Слави.

Така, че в Сряда следобяд, колата ще е с ГИ и очаквам във форума тук да има фойерверки. :laughing: :santa:

Единствените ми притеснения са, че не го познавам Ицо и колегите му...ти може ли да ми гарантираш, че по инжекциона всичко ще е ново?

Щото има много некоректни майстори, които мешат нови със стари чаркалъци и си менкат клиента, като му прибират парите за чисто нова.

Но за жалост това могат да ми го направят във всеки сервиз.Не ме осъждай, че ме гони параноята яко...просто познавам манталитета на българина.

Клиентът тук живее в постоянни страхове, че може да бъде прецакан.

Ще видим имам 3-4 дни да решавам.

Link to comment
Share on other sites

@kotora - и на теб не са ти ясни нещата относно ГИ, ама никак, но да не навлизам в подробности. За справка - виж сайта на Фобос и там от секцията Download си свали инструкциите, па току-виж ти се изясни принципът на работа на ГИ и топлата му връзка с бензиновия компютър.

 

@avelina - познавам Ицо като сериозно момче, но няма как аз да ти дам гаранция. Като цяло не е правилно човек да поема отговорност за действията или бездействията на друг, защото винаги може да остане подведен. Сервизът му има немалко клиенти и не вярвам да прави такива неща като уредби втора употреба. Може да поискаш да си там по време на монтажа, ако не си досаден, не вярвам да те върне. Уредбата е добра, като спрямо цената на едро си има и печалба и монтаж момчето. Другото, което можеш да поискаш е да видиш кита преди монтажа - да ти покаже частите. Винаги са комплектовани и си личи, че са нови. Няма как да сбъркаш части втора употреба. Най-малкото остатъчната миризма на газ, никогаш не можеш да я разкараш.

Link to comment
Share on other sites

Няма какво да го очакваш, той е настъпил, според мен.

И пак идваме до старата максима, че евтиното винаги, ама винаги излиза скъпо, без колегата да се обижда, разбира се.

@w00x - който ти казва, че стандартен ГИ, разказва играта на мощни бензинови коли, му кажи да се метне отнякъде.

Тея приказки от 1001 нощ, се говорят с цел да ти вземат парите и после да си абониран с тази течна фаза за този сервиз.

Този с течните фази, да ти каза на колко хиляди гори помпата в бутилката, заради мръсната газ? Изобщо такива истории може да чуеш от майсторите, че ум да ти зайде. И ако не си поне малко в час нещата, ще си постоянно за донастройка, за лоша работа или за тропане, след поредния ремонт на ходовата част.

 

Не ми го е казвал монтьор. Говоря за коли с 3 литра двигател и нагоре. Нещо свързано със състоянието на газта при влизане в двигателя беше.

Link to comment
Share on other sites

Не ми го е казвал монтьор. Говоря за коли с 3 литра двигател и нагоре. Нещо свързано със състоянието на газта при влизане в двигателя беше.

 

Да...че я няма :lol:

 

При такива обеми на двигателите се изисква допълнителен изпрител, за да може да осигури достатъчно дебит на газта и положението става малко по-сложно. Поне това аз съм чел нагоре-надолу из форумите. Колкото за системите с течна фаза - тая работа още не е изпипана достатъчно, че да бъде надеждно по нашите земи.

Link to comment
Share on other sites

Лъки, бях при Ицо - офертата за Фобос 4 е 790лв. като бутилката е втора употреба българска, но за нея си дава гаранция момчето.

 

Пък това за мен е най-голямата простотия. Чисто нова уредба с втора ръка бутилка.....Все едно да идеш на бал с чисто нов костюм и да си сложиш скъсаните маратонки. Бих сложил втора ръка дюзи, редуктор или друго ама баш бутилката.....Тя ти е най-важна за сигурността в автомобила.

 

 

Това за мощните автомобили и газовата са глупости. Там си трябва по-специални системи да стане както си трябва, мощни редуктори, дюзи и т.н. Течна фаза е за автомобили с директно впръскване, за обикновена инжекция си е най-обикновен ГИ.

Link to comment
Share on other sites

Да, за FSI двигателите на VAG няма друг начин освен с директно впръскване. Там хамалогията е с едни превключвания, едни работи...на 5 работни хода, 6-тия е с бензин...някви сложнотии, та с такива двигатели - караш си на бенз, за да имаш кола....

Link to comment
Share on other sites

Не е само на FSI на VAG, на Митцубиши GDI, на Рено се водят IDE и т.н. Няма производител вече, който да няма директно впръскване на бензина. Поне аз каквото съм чел, не само на 5 хода има впръскване на бензин. Има някой на всяко впръскване на газта по малко бензин, има вариант да вкарва газта в бензиновите дюзи и т.н. Сложно е наистина, но се оказа че и в Пловдив има кой да ги прави.

Link to comment
Share on other sites

Ако бутилката е 2-3 годишна и си има паспорт - никакъв проблем, според мен. Но редуктор или рейка втора ръка - WTF? Ти знаеш ли на колко километра са и изобщо за какво става дума? Няма да има по-наигран от теб, ако си с редуктор и/или рейка втора ръка. Бутилката е един съд, който ако не е 10+ годишен и олющен, му няма абсолютно нищо. Ако трябва аз да слагам на моя кола - никога нищо втора ръка няма да сложа, но ако някой е решил, че 50лв. са му от значение, последното с което трябва да се притеснява, че е направил компромис е бутилката. Реално една нова бутилка пура или буренце е около 45-50лв. с литраж до 40л. Тороидална е около 115лв. пак нова. Цените са от Колос и SMGas. Освен това не вярвам да няма вариант да се сложи чисто нова бутилка, а по-скоро е питал за най-ниска цена...

Link to comment
Share on other sites

Не съм питал за по-ниска оферта с цел да икономисам някой лев...просто момчето имал пет бутилки и вика - няма, какво да ги правя.Каза, че новата е с още 50лв.отгоре.Така, че той с нищо не ме е задължил.

И аз да съм майстор, ше гледам да оферирам клиента с най-ниска оферта.Още повече, че си дава пълна гаранция.

Каза ми, че и цените били малко паднали, та затова ми иска толкова пари.

840лв. С нова бутилка.

Link to comment
Share on other sites

Тогава действай и в сряда да се похвалиш, че колата работи нормално, няма детонации, не прекъсва и си доволен. Пък в петък да ни изведеш на бира :laughing: :laughing: :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Ако бутилката е 2-3 годишна и си има паспорт - никакъв проблем, според мен. Но редуктор или рейка втора ръка - WTF? Ти знаеш ли на колко километра са и изобщо за какво става дума? Няма да има по-наигран от теб, ако си с редуктор и/или рейка втора ръка. Бутилката е един съд, който ако не е 10+ годишен и олющен, му няма абсолютно нищо. Ако трябва аз да слагам на моя кола - никога нищо втора ръка няма да сложа, но ако някой е решил, че 50лв. са му от значение, последното с което трябва да се притеснява, че е направил компромис е бутилката. Реално една нова бутилка пура или буренце е около 45-50лв. с литраж до 40л. Тороидална е около 115лв. пак нова. Цените са от Колос и SMGas. Освен това не вярвам да няма вариант да се сложи чисто нова бутилка, а по-скоро е питал за най-ниска цена...

 

Ми тая бутилка знаеш ли колко е годишна, как е съхранявана и дали не е карана от някой таксиметър 200 000 км? Едва ли тоя и е правил водна проба или ренгеноскопия. За мен е по-важно да съм жив и здрав отколкото дали колата ми нямала да работи. Кола мога и друга да си купя, животите още не ги продават. От тая гледна точка го казах. И аз ако съм, компромис с втора ръка няма да направя, щом е нова уредба всичко да е ново и така съм направил на моите коли!

 

Сега не знам как седи вече въпроса с озакноняването, аз имам паспорт на уредбата и даже ми бяха казали на 5-тата година от монтажа, че трябва на проверка да ходя. Сега както говориха, че с нова уредба трябва да се минава КАТ знае ли се там кви врътки могат да направят? Или ако им дойде някаква гениална идея на правителството?

Link to comment
Share on other sites

Ти май не четеш, а директно пишеш.

Да видя, че съм написал, че само ако е 2-3 годишна и с документи?

Годината лесно се разбира - маркирано е на плочката. Също така в паспорта трябва да пише точно това, което пише на плочката на бутилката.

Никаква промяна няма да има на контрола, както и няма да се налага да се минава КАТ, споко.

Link to comment
Share on other sites

И ти не четеш явно.И да е 2 3 година знае ли се дали не е била хвърлена вънка на двора в калта, на пек и студ. Колко километра е карана преди това, как е експлотирана, защо е махната като е толкова хубава? Хайде мерси, това е най-важното! Дюзите няма да работят, редуктора и той и кво от това? От това не ти зависи от живота.

 

За контрола нито ти може да си сигурен нито аз. Като дойдат нови на власт и им изкачат "гениални" идеи. За това трябва всичко да си е като хората да няма после рев.

Link to comment
Share on other sites

Ако е била на пек и студ, ще и личи, Как да е експлотирана една бутилка - да няма с нея мач да играят и да не е от ламарина. Външният вид е важен. Може да махната поради 1000 причини. Лично сме купували за мой приятел бутилка на 2 месеца, защото колата беше катастрофирала челно. Бутилката като нова с паспорт и евросонда BRC.

Link to comment
Share on other sites

Момчета, някой да е чувал нещо за този сервиз - http://olx.bg/gazov-inzhektsion-fobos-na-izplaschane-za-700-leva-montazh-i15527445

http://autogazpavlov.com/

 

Фобос 4 нов с 2г. гаранция за 700лв.

Това според мен е реалната цена, на която трябва да се монтира тоя Фобос.

Не съм се спрял на тях...просто питам за мнения.

Човекът гарантира, че всичко е ново и си дава гаранция, но не знам нищо за този сервиз и майсторите там.

Link to comment
Share on other sites

Хора... почвам да се чудя направо как имате нерви да се разправяте по тея въпроси.

 

А за бравата, ако пречи карането на бензин... Боцкай ква да е уредба за най-тънки пари и карай докато роди.

 

Ако не, слагаш при Слави най-доброто и като роди си сваляш газовото и продаваш на 1/3 от квото си платил с монтажа.

 

Или си перкаш на бензин и тва е.

 

Не виждам кво толкова романи и чудесии.

 

А обслужване нз на какво казваш, ама аз с масло за 140лв 6л пак не стигам с горивен, маслен и филтър купе твоята цена (въздушния ми се пере).

Link to comment
Share on other sites

Хора... почвам да се чудя направо как имате нерви да се разправяте по тея въпроси. А за бравата, ако пречи карането на бензин... Боцкай ква да е уредба за най-тънки пари и карай докато роди. Ако не, слагаш при Слави най-доброто и като роди си сваляш газовото и продаваш на 1/3 от квото си платил с монтажа. Или си перкаш на бензин и тва е. Не виждам кво толкова романи и чудесии. А обслужване нз на какво казваш, ама аз с масло за 140лв 6л пак не стигам с горивен, маслен и филтър купе твоята цена (въздушния ми се пере).

Веднага отговарям защо се разправяме тук - щото всеки иска колата да му седи пред дома, а не да дава дежурства по сервизите...ей за това!

Майстори много, особено такива, които си оставят ръцете и си разкарват клиента, като панаирджийска мечка.

И хич не се разправям...говорим си просто!

Сега се говори после файда йок!

 

Та, някой да е чувал нещо за тези - http://olx.bg/gazov-inzhektsion-fobos-na-izplaschane-za-700-leva-montazh-i15527445

Link to comment
Share on other sites

Братле, имах бензиново Пунто 1200 кубика, 16 "волта" с пластмаса по колекторите. Карах го 4 години на бензин. Не карах много, лепих му прекъсвачи, напълних му всички скорости до края, счупих от глупост 1 мотор. После сложих гаС...ама от най-обикновените и от най-евтините в един гараж. Всеки ми казваше - ти си луд, ще стане детонация, ще се пръснат колекторите. КУРЕЦ. Счупих и втория мотор....по-точно счупен го взех и го дочупих. Имах малки и дразнещи проблеми ама нямаше как. в 95% от 2-те ли бяха години дето я карах с гориво от ТЕЦ-а си беше ОК. Зимата ми гореше около 11, 12 и това е то. Лятото е стигала до 8. За 300 и...а сега де, 50 май бяха лева мисля, че бях повече от капитан ;).

 

Няма кво да му се чудиш. Имам приятел 91-ви набор. И той да ти сложи уредбата, няма да имаш проблем. Къде ги мислите толкова сякаш майна сувалка ще изстрелвате.

Link to comment
Share on other sites

Мисля си, че времето, прекарано от всички тук в писане в последните 192562893 поста, относно една смотана бомба в багажника, обърнато в работно, оценено по средни показатели, струва МИНИМУМ колкото 5 дарака от типа на коментирания....  :laughing:  :laughing:  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...