Jump to content
BulForum.com

Монтаж на газова уредба в Пловдив - идеи?


vkirov

Recommended Posts

Едното ти е емулатор на инжекторите, другото ти е ламбда контрол, която ти командва стъпковото, следейки показанията от ламбда сондата. Не е компютър в смисъла на газов инжекцион. Нищо такова. Това нещо, което имаш ти, сега се побира в кутията на емулатора, който имаш. Просто твоето е доста по-старо. Eurogas беше някаква дъщерна на Landi Renzo, доколкото помня.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply

Абе, момчета чета за газовите уредби с течната газ, нали така им викаха на тези LPG ли, как се водят точно...преди години такива уредби бяха над 2 500лв, а сега гледам са паднали три пъти - http://autogazchasti.com/

 

Дали да не си сложа такава ГУ на моето сиромашко Ферари, както го наричат Фиатчето. :laughing:

Като вървене и икономия заслужава ли си пред другата система?!

До края на месеца имам време да мисля и решавам, след това вече няма накъде.

И какво мислите по принцип за системите сбирщайн, като Тамоната?

Вместо тоя Фобос, не е ли по-добре изпарителя да е БРЦ или Ланди, евросондата също да е на една от тези марки, вместо това, което Фобоса предлага?

Чудя се, дали на най-важните компоненти, като изпарителя, инжекторите и евросондата да са на БРЦ или Ланди...само не знам Славито, както за сега съм се спрял на него, дали ще се навие за монтаж и гаранция в този променен вид на системата.

Link to comment
Share on other sites

Абе човек, слагай направо една обикновена газова с кихалка и стига си се тормозил с щуротии. Разбирам че ти е първа кола и си надъхан, всички сме минали през това, но след 2-3 години ще съжаляваш за всичките пари и нерви, които си похабил в началото. Твоят двигател си е куц по рождение, каквото и да му сложиш няма да литне, а само ще се вкараш в още по-големи грижи. Ти както доскоро говореше, че не върви както трябва на бензин, представям си какво ще е с евтин газов инжекцион. Ще ходиш сто пъти да ти го "донастройват", което струва време+пари+нерви, а тарикатите като те видят какъв си "зелен" ще те хлъзнат по познатата схема "ама то не е от нас, ама виж смени свещи, кабели, ама въздушния филтър, ама ти къде зареждаш....." и в крайна сметка на тая кола ще и свърши естествения житейски път преди да си избиеш вложеното.

Link to comment
Share on other sites

Ти все едно няма да слагаш на Фиат, който след 2-3 години ще разкараш, а ще слагаш на S класа от магазина. Течна фаза - забрави. Изобщо не е за твоя двигател, а и виждам никак не са ти ясни уредбите. Слагай най-евтиния възможен инжекцион, изключая китайска и турска система и не се напъвай повече. Слагаш Фобос 4, ако искаш при Слави, ако иска не и забравяш. Фиатът е елементарен като управление. Сонда и редуктор италиански и толкова. От Фобоските можеш да избереш само една сонда, която е перфектна и няма дефекти - OMB. Редуктор - Autogas Italia, Томасето, пък ако щеш и EasyGasGreen, който се прави в България и е копие на Томасето. Нищо сложно няма и не виждам защо сам се нашиваш да слагаш уредба, колкото ти струва колата. Тая кола е да ти върши работа, а не да я издържаш. Всичко по-скъпо е напълно излишно. Не се набутвай с глупости, дай си парите другаде.

 

А ако си достатъчно сръчен и си вярваш в уменията, мога да ти намеря пълен комплект газов инжекцион Фобос 4/EasyGasGreen за около 520лв., включително бутилката, която ще е тип буренце или пура 30-35л., като всичко ще ти е италианско, ако искаш с български редуктор и турска сонда, с която може да се направи компромис, цената ще ти е около 470лв. Може да мога и Тамона да ти намеря, но трябва да проверя. Монтажът е елементарен, стига да знаеш какво правиш, а и реално можеш да си го поръчаш и от тях Фобоса.

Link to comment
Share on other sites

Засега съм се спрял на Слави Шишков и Фобос 4.

Хем е добър по  монтажа и настройките, макар че при пълните нежекциони всичко се настройва по комп и не е като едно време -ръчичка да пипне.

Пък и ми е на 15-20 мин. пеш, което е много голямо удобство, щото мога да му я оставя, ако й стане нещо и да се прибера пеш, не е като да чакам по спирки и да се чудя, как да се прибера.

Някой запознат ли е с ГИ на Мотор газ?

Предлагат ми гаранция 2г. за 900лв с монтажа...всичко било италианско и бил по-добър от Фобоса.

Някой, дали има впечатление или да е чул нещо за ГУ Мотор газ...монтират ги в един сервиз след Коматево - на кръстовището продължаваш направо и на 100 м. в ляво до живата риба.

Малко местото е криво, но ако наистина е по-качествена от Фобоса може да се замисля, въпреки че е на майната си.

От няколко дни насам, като запаля колата сутрин почва да тресе, както си работи в един момент за секунда заглъхва и минава на по-високи обороти.

Все едно се продухва...това го прави само като е много студена колата и докато загрее.

Някой има ли представа това от какво може да е...нещо с автоматичния смукач?

Link to comment
Share on other sites

Сега разбрах от мой комшия за друг газаджия, който се оказа, че познавам и дори е зет на мой приятел. Въпросният газаджия е сложил Фобос 2 с тороидална бутилка за 880лв. Сервизът е в началото на стария път за Гребната, откъм ресторант "Чадърите". На светофара на Чадърите се завива на дясно по пътя за Гребната и мисля, че беше на около 300м. Пада се преди сервизът за ауспуси, ако някой се сеща. Момчето се казва Ицо. Казал е на моя комшия, че всичко е италианско и отпред наистина е така. Томасето и Рейл. Нямаше ключ, за да развия капака на бутилката, за да погледна сондата, така че за нея не мога да кажа. По принцип знам, че работи добре, но ми е далече и изобщо не съм се и сещал за него като вариант, който мога да предложа.

Link to comment
Share on other sites

Лъки дай телефон на това момче да го питам, ако искаш тук, ако искаш на лични.

Абе не съм за парите честно...просто тоя Фобос 4, който е най-обикновения ГИ не съм убеден, че струва 920лв.

Link to comment
Share on other sites

Мога да ти препоръчам моя майстор . Казва се Павел сервиза е на Карловско шосе близо до бензиностанция Векта и работи на разумни цени. С трета кола съм при него за ГИ и нямам никакви забележки.

Link to comment
Share on other sites

Този Фобос 4 струва около 500лв., а другото е за труд.

Телефони нямам на Ицо, иди до сервиза и си говори директно. За тоя Павел съм чувал също, но не мога да кажа нито положително, нито отрицателно. За Ицо мога да кажа, че работи добре, момчетата му знаят какво правят, също като тези при Слави.

И за мен 920лв. са много за Фобос с обикновена бутилка, както и да го гледам и да го мисля. Разликата на едро между Фобос 2 и 4 е от порядъка на 30лв.

Link to comment
Share on other sites

Лъки аз ще си говоря, но ти такава информация си дал все едно съм таксиметров шофьор.

На теб ти е лесно, щото го знаеш...аз ще има да се лутам, не знам колко време.

Викаш в дясно на чадърите,ама откъде гледаш?

Благодаря все пак, ще се опитам да го намеря... аз улици разни из града не ги знам, щото карам кола от 4 месеца.

Link to comment
Share on other sites

Вече се чудя Кайен ли ще се газифицира или Фиат. То така от много избиране става от 100 кокошки петела... Хващаш едните за рогата и слагаш, какво толкова.

 

Преди няколко дни говорих с приятел при моя човек Ласков за Браво 1.6 16 клапана са му дали 690 лв. за Полско ГИ не помня коя марка.

Link to comment
Share on other sites

Абе на Виден му е лесно, щото парите го удрят през кръста.

На моята баба Яга, каквато и да й сложа все ще се питам, дали не съм сгрешил.

Няма нищо лошо в това човек да търси най-добрата оферта.

Сега отивам да търся на Лъкито майстора да видим, какво ще каже.

Link to comment
Share on other sites

И да не е най-добрия избор какво ? Няма да спиш от терзания,че си се минал ? Слагай и карай :) Моята за 8к км(кога успях да ги навъртя и аз не знам) Освен проблема с придърпването,който не е решен още.Други няма.Ще сменя кабелите другата седмица и ще видя дали има подобрение ;) 

Link to comment
Share on other sites

Чадърите на излизане от Пловдив. Все едно отиваш за Пещера. На светофара на Чадърите, преди ЕКО, правиш десен, който е почти обратен. След 15м. имаш малко разклонение, но си продължаваш по пътя за Гребната. И карайки, ще видиш отдясно сервиз, а отляво спрели коли. Питаш за Ицо и си говорите.

@jozo - полска или латвийска? Ако е латвийска е Тамона, която е супер за тоя Фиат.

Накрая усещам как avelina ще се набута с някаква турско-китайска простотия, защото ще му оферират 600лв. и после ще ореве форума, че не върви. Какво толкова избираш, не знам. Като се чудиш толкова, я се замисли направо дали да слагаш. То такова чудене, до нищо добро не води, да знаеш.

Link to comment
Share on other sites

 

@jozo - полска или латвийска? Ако е латвийска е Тамона, която е супер за тоя Фиат.

Накрая усещам как avelina ще се набута с някаква турско-китайска простотия, защото ще му оферират 600лв. и после ще ореве форума, че не върви. Какво толкова избираш, не знам. Като се чудиш толкова, я се замисли направо дали да слагаш. То такова чудене, до нищо добро не води, да знаеш.

 

Полска ми каза, не беше Тамона.

 

То и аз това намекнах, че от много избиране ще се набута и ще има рев после. Добрите майстори вземат по-скъпо, ама после пестиш нерви и пари по разкарване за настройки, придръпване и т.н. което не е от свещи и кабели, а от некадърни майстори. 

Link to comment
Share on other sites

И за мен придърпването на газ, ако го няма изобщо на бензин, не е от свещи. Особено ако го прави при смяна на предавка, тоест нещо като Cut off.

Link to comment
Share on other sites

Е сигурно,но и кабелите не са сменяни откакто е кола та ще ги сменя така или иначе :) Аз съм почти на 100% сигурен,че е от бедна смес.Има детонации и светва чека,защото показанията на сондата са други и така.Ще ходя пак така или иначе ще сменям лагер на главина другата седмица.

Link to comment
Share on other sites

Ти убеден ли си, че Слави ти е настройвал колата и как така плащаш и приемаш кола, която не работи нормално... И как така ходиш на 10 донастройки? Оставяш я и казваш, че искаш когато колата работи нормално, да ти се обадят и изобщо не те интересува друго. Като ти се обадят, се качваш със Слави и караш поне 20 километра, ако трябва до Асеновград идете, за да се убедиш, че колата е наред. Много си търпелив...

Link to comment
Share on other sites

Абе, момчета чета за газовите уредби с течната газ, нали така им викаха на тези LPG ли, как се водят точно...преди години такива уредби бяха над 2 500лв, а сега гледам са паднали три пъти - http://autogazchasti.com/

 

Дали да не си сложа такава ГУ на моето сиромашко Ферари, както го наричат Фиатчето. :laughing:

Като вървене и икономия заслужава ли си пред другата система?!

До края на месеца имам време да мисля и решавам, след това вече няма накъде.

И какво мислите по принцип за системите сбирщайн, като Тамоната?

Вместо тоя Фобос, не е ли по-добре изпарителя да е БРЦ или Ланди, евросондата също да е на една от тези марки, вместо това, което Фобоса предлага?

Чудя се, дали на най-важните компоненти, като изпарителя, инжекторите и евросондата да са на БРЦ или Ланди...само не знам Славито, както за сега съм се спрял на него, дали ще се навие за монтаж и гаранция в този променен вид на системата.

 

LPG е нормалната газова уредба. Течната фаза си е по 2300лв. Аз смятах да я слагам ако бях взел по-мощна кола на бензин, защото евтините газови уредби разказвали играта на двигатели с голям обем и мощност.

 

Аз лично по никаква причина не бих дал 2300лв за течна фаза на Фиат Брава/о 20к.с. Даже да ми падаха от небето тия пари.

Link to comment
Share on other sites

Е сигурно,но и кабелите не са сменяни откакто е кола та ще ги сменя така или иначе :) Аз съм почти на 100% сигурен,че е от бедна смес.Има детонации и светва чека,защото показанията на сондата са други и така.Ще ходя пак така или иначе ще сменям лагер на главина другата седмица.

 

Я кажи пак кой ти беше майстора, никой да не ходи при него? Ако на ГИ е направил бедна смес, детонации и да светва чека го признавам, хич не го бива.

Link to comment
Share on other sites

Аз всеки момент очаквам да се достигне момента, в който парите, изхарчени по тая кошница ще са не просто повече от стойността й, а ще са достатъчни за купуване на доста по-добра кола втора употреба, барабар с газова уредба... :laughing:  

Link to comment
Share on other sites

Няма какво да го очакваш, той е настъпил, според мен.

И пак идваме до старата максима, че евтиното винаги, ама винаги излиза скъпо, без колегата да се обижда, разбира се.

@w00x - който ти казва, че стандартен ГИ, разказва играта на мощни бензинови коли, му кажи да се метне отнякъде.

Тея приказки от 1001 нощ, се говорят с цел да ти вземат парите и после да си абониран с тази течна фаза за този сервиз.

Този с течните фази, да ти каза на колко хиляди гори помпата в бутилката, заради мръсната газ? Изобщо такива истории може да чуеш от майсторите, че ум да ти зайде. И ако не си поне малко в час нещата, ще си постоянно за донастройка, за лоша работа или за тропане, след поредния ремонт на ходовата част.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...