Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Хамилтън ПАК не видял, че до него има болид. Принципно съм съгласен с него, че при 300 км в час огледалата вибрарат та да си еВе майката...ама при него е в 75% от стартовете до момента през сезона. Ако не друго мислих, че дори без 7-ма скорост в болида си може да се справи с Бътънчо, а то....цирк

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Честито на Фетел и най-вече на отбора. Защото според мен те му спечелиха титлата.

Ама браво и на моето момче. Тази година наистина показа как се кара. Не на всяка цена, и въпреки това, си е най-добрият за мен.

Link to comment
Share on other sites

Честито на Фетел и най-вече на отбора. Защото според мен те му спечелиха титлата.

Ама браво и на моето момче. Тази година наистина показа как се кара. Не на всяка цена, и въпреки това, си е най-добрият за мен.

 

Каква кола кара Марк Уебър? :) И в колко от стартовете потъваше с 10 места назад заради лоши стартове?

Колко пол позишъни има Уебър и колко Фетел?

Колко победи има Уебър и колко Фетел?

 

Фетел е фаворитизарания пилот в РБР, това е ясно и на племената в централна Африка. Но да имаш 9 победи срещу нула на съотборника ти....дори Рубенс е взимал победи през 00-04та и 09-та ;).

Link to comment
Share on other sites

Уебър не знам защо така се изложи този сезон. Хамчо също. Факт е, че в момента единствените, които могат да се опрат на Ред Бул са Макларъните.

Не отричам, че Фетел може да кара. Но очаквах по-голяма интрига. Както винаги Бътчо се събуди по средата на сезона.

Все си мисля, че Ред Бул си работиха здраво зад гърба на Фетел, не знам Марк какво са го правили, ама колата си е най-добрата за момента, така че (колкото и да не ми се искаше) си взеха каквото им беше нужно.

Абе яд ме е, ама факт, че си имаме двукратен СШ на 24 г. Да му е честито. И все пак има доста пасти да изяде момчето, докато се докаже. Мноооооого пасти. Но докато е с тази кола май сезоните ще стават все по-скучни :cry

Искам си Бътчо СШ отново...

Link to comment
Share on other sites

Уебър не знам защо така се изложи този сезон. Хамчо също. Факт е, че в момента единствените, които могат да се опрат на Ред Бул са Макларъните.

Не отричам, че Фетел може да кара. Но очаквах по-голяма интрига. Както винаги Бътчо се събуди по средата на сезона.

Все си мисля, че Ред Бул си работиха здраво зад гърба на Фетел, не знам Марк какво са го правили, ама колата си е най-добрата за момента, така че (колкото и да не ми се искаше) си взеха каквото им беше нужно.

Абе яд ме е, ама факт, че си имаме двукратен СШ на 24 г. Да му е честито. И все пак има доста пасти да изяде момчето, докато се докаже. Мноооооого пасти. Но докато е с тази кола май сезоните ще стават все по-скучни :cry

Искам си Бътчо СШ отново...

 

Интересно....след 6-те си победи в шампионския сезон, камерите спряха да го показват. Не случайно го питаха: Иска ли да е СШ. :D

 

Сезона свърши....кой ще е на мястото определено от Сена като "първия загубил" няма значка. 5 или 10...май бяха 5 милиона евро е разликата в парите от ТВ правата :)

 

http://clubs1.bg/news/uitmarsh-vyarvame-v-lyuis-a-dzhensan-v-sravnenie-s-nego-oshte-ne-e-vzel-pobeda-20221 - пример за ненормален шеф на тим. Само Рони беше по-откачен да преебе Алонсо за сметка на Хамилтън през 07-ма :D :D. Благодарим ти РОНИ. :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Нямах възможност да гледам състезанието тази седмица... Което дефакто не е от особено значение... laughing.gif

 

Честито на Себастиян отново! И пожелания догодина пак да е шампион.

 

Отлична работа в екипа на Ред Бул. Отличен болид, отлични механици, отличен пилот. Комбинацията е перфектна. Всички заслужават поздравления. Догодина ако извадят читав КЕРС може и по-рано да са първи. beer.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

В последните състезания се забелязва, че Макларън са горе долу на нивото на Редбул, а в Япония, Ферари показаха много добро темпо, на което Стефчо не обърна голямо внимание, огорчен от победата на Макларън и титлата на Фетел, но си мисля, че ако няма големи промени в правилата за болидите, следващия сезон ще е много оспорван.

Link to comment
Share on other sites

Алонсо може само да му се радват тази година червените. Направи отлични неща и се стара цял сезон. Естествено сам, защото Градинаря си гледа градината. laughing.gif

Link to comment
Share on other sites

Ред Бул и Мерцедес заплашват да напуснат ФОТА

12.10.2011 , Калоян Петров; снимки: Ред Бул и Любомир Асенов | 0 коментара

Ред Бул и Мерцедес заплашват да напуснат асоциацията на отборите във Формула 1 (ФОТА), ако споразумението за ограничаване на разходите остане в сила и за догодина при допълнително намаляване на средствата. В същото време Ферари и Макларън се готвят да предприемат действия срещу екипа от Милтън Кийнс, за който твърдят, че не спазва лимитирането на средствата.

 

Планираната за уикенда на Гран при на Япония среща на асоциацията не се състоя и бе отложена за тази седмица. Шефовете на екипи и упълномощените представители на отделни отбори ще се съберат в Корея, за да обсъдят точно въпросите с тавана на бюджетите и какво ще се случва от догодина нататък.

 

Ситуацията е напрегната, тъй като позициите се разминават наистина много, а отборите във Формула 1 не се славят като склонни на компромиси - особено най-големите сред тях. А предпоставки за конфликт има достатъчно.

 

Говори се например, че Ферари и Макларън разполагат с доказателства от специално поръчана проверка за това, че Ред Бул още през 2010 г. са превишили много допустимите граници за изразходвани средства и не се съобразяват със споразумението и през настоящия сезон.

 

- Те (Ред Бул - б.р.) продължават да имат сериозни подобрения за всеки старт, докато всички останали почти сме спрели всякакво развитие - твърди шефът на Скудерията Стефано Доменикали.

 

За пример бе даден случаят с предното крило на Себастиан Фетел. Той строши компонента в петъчните свободни тренировки на Сузука и новото бе доставено от фабриката в Англия навреме за квалификацията в събота. Това безспорно не е евтина операция, дори от чисто логистична гледна точка.

 

Според непотвърдена информация пък Ферари и Макларън са били готови да подадат контестации срещу RB7 в Япония, но победата на Дженсън Бътън и второто място на Фернандо Алонсо са осуетили първоначалния план.

 

Мерцедес Гран при пък са поставени под сериозен натиск от концерна в Щутгарт, където все още не виждат реални резултати от инвестицията и купуването на отбор от Формула 1.

 

Още при придобиването на тима в борда на директорите имаше недоволни от подобни действия във време на финансова криза и бе поставено условие за определени успехи. Рос Браун се опитва понастоящем чрез преструктуриране на техническия отдел да се справи със ситуацията и след Боб Бел (бивш технически шеф на Рено) нае Джеф Уилис (напуснал Испания Рейсинг) и Алдо Коста (който скоро си тръгна от Маранело). При подобно напрежение не е учудващо, че и в Бракли са за варианта средствата да не се ограничават, за да реализират все пак някакъв напредък.

 

Винаги е имало бедни и богати във Ф1. Винаги е имало конфликт на интереси и Рон Денис/Уитмарш няма от утре да седнат да пият кафето си с ди Монтедземоло и да обсъждат сутрешната преса, но толкова панаири и глупости и нелепици се случиха във Ф1 през последните години, че просто няма на къде. В цирковете има по-малко номера и смях от колкото във Ф1. Тва не е спорта, който аз започнах да гледам, а аз съм сравнително малък. Какво остава за феновете по-големи от мен. Толкова промени на правилата има...дори в хода на сезона, че си еВало майката.

Аман от глупости. Дано наистина стане някой грандиозен скандал и мокрите сънища на феновете за 12 обиколкова квалификация, гуми без лимит от към бройка и поне по-агресивни настройки на моторите за квала и махането на шибания прекъсвач на 18000/15000 оборота станат реалност. Хем няма да има нужда от глупости като КЕРС и ДРС.

Link to comment
Share on other sites

Алонсо може само да му се радват тази година червените. Направи отлични неща и се стара цял сезон. Естествено сам, защото Градинаря си гледа градината. laughing.gif

 

Според мен Фелипе се бъгна след онзи инцидент в Унгария през 2009. Съмнявам се отново да го видим на ниво.

Link to comment
Share on other sites

Това са приказки на Стефчо. Няма абсолютно никакви реални причини да се бъгва. Това е много тъпо оравдание. Ако е получил уплах - да си ходи. Нито са му ударени ръцете, нито краката. Всичко останало са глупости. Кубица преживя 100 пъти по-страшна и ужасна катастрофа в Канада и след това само по-добър стана.

Link to comment
Share on other sites

Не следя редовно темата, явно мнението ни съвпада. Също така не оправдавам Маса, а констатирам че се представя по зле след като онази пружина почти не му отнесе главата. И да, ако не може да се представя добре във Ферари, време е да си ходи.

Link to comment
Share on other sites

Аз лично не съм разбрал да има медицински оплаквания във връзка с мозъчната му дейност, както и с дейността на опорно-двигателния му апарат. Ако имаше такива, лекарите щяха да ги запишат и може би нямаше да го пускат да кара. Щом кара, значи е годен. Точка. Ако не е - да напусне. За мен нищо различно няма в него след удара. Абсолютно нищо. И преди беше градинар - и сега е градинар. В цялата работа е важно, че остана жив и здрав. Некадърник е бил винаги. Сега да не стане така, че да се радва, че го е ударила пружината, че да има как да го оправдават фанатиците с капаци. Самият той не е се е оплакал от нищо, свързано с нея.

Link to comment
Share on other sites

Представянето на Маса преди инцидента:

 

2006 Massa 3 Schumacher 2

2007 Massa 4 Raikonen 1

2008 Massa 2 Raikonen 3

 

Да наричаш пилот от Ф1, който се представя(ше) почти на нивото на световните шампиони некадърник, не знам как да го коментирам.

Link to comment
Share on other sites

Аз лично не съм разбрал да има медицински оплаквания във връзка с мозъчната му дейност, както и с дейността на опорно-двигателния му апарат. Ако имаше такива, лекарите щяха да ги запишат и може би нямаше да го пускат да кара. Щом кара, значи е годен. Точка. Ако не е - да напусне. За мен нищо различно няма в него след удара. Абсолютно нищо. И преди беше градинар - и сега е градинар. В цялата работа е важно, че остана жив и здрав. Некадърник е бил винаги. Сега да не стане така, че да се радва, че го е ударила пружината, че да има как да го оправдават фанатиците с капаци. Самият той не е се е оплакал от нищо, свързано с нея.

Kubica performed well during the 2007 season, finishing consistently in point scoring positions. At the Canadian Grand Prix Kubica had a serious crash approaching the hairpin on lap 27, in which his car made contact with Jarno Trulli's Toyota, and hit a hump in the grass which lifted the car's nose into the air and left him unable to brake or steer. The car then hit the concrete retaining wall and rolled as it came back across the track, striking the opposite wall on the outside of the hairpin and coming to rest on its side.[9] The speed measured when his car clipped the barrier was 300.13 km/h (186.49 mph), at a 75-degree angle, subjecting Kubica to an average deceleration of 28 g. After data from the onboard accident data recorder had been analysed it was found that he had been subjected to a peak G-force of 75 G.[10] Under safety car conditions, Kubica was removed from the car and taken to the circuit's medical centre, where he was announced to be "stable", although no information regarding potential injuries was known at this time. Shortly afterwards, his manager Daniele Morelli said Kubica was conscious and talking.[11] It was initially reported that Kubica could have a broken leg.[12] However, Mario Theissen later confirmed that he was not seriously injured

 

Английския никак не ти е слаб, няма смисъл да болдвам нещата, които правят СЕРИОЗНАТА разлика между двете катастрофи. И сам помниш кога и как се върна Кубица след Канада и колко пъти вкарваха Фелипе в изкуствена кома или както там е термина, за да го оправят. Фелипе Маса НЕ е същия пилот. По повод на тая пружина даваха разни тестове на каските....включително и стрелба с пистолет от упор. И въпреки всичко видя за какво иде реч.

Добре, че беше тая пружина, та това финладско леке да си тръгне като победител над....Фисикела, а не като натирен и победен.

 

Бай дъ Вей - какво значи съкращението excl. срещу отбора му във WRC ахаххахахахаах

 

Представянето на Маса преди инцидента:

 

2006 Massa 3 Schumacher 2

2007 Massa 4 Raikonen 1

2008 Massa 2 Raikonen 3

 

Да наричаш пилот от Ф1, който се представя(ше) почти на нивото на световните шампиони некадърник, не знам как да го коментирам.

 

И беше пред сладоледения уникум преди катастрофата.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

То затова и няма смисъл да се спори с тебе, щото си малко кон с капаци. Не гледаш реалните резултати на Маса, не му следеше представянето преди инцидента. Нарочи го, че е некадърник и това е. Момчето можеше и световен шампион да стане, ако не беше онова педерастче Нелсиньо Пикет в Сингапур, ама както кажеш. Преди инцидента показваше непрекъснат прогрес. След инцидента не е същия пилот и никога няма да се върне на предишното си ниво. Личи си, че го е страх и не кара на 100%, както караше преди, за разлика от финландския слакър, дето стана шампион на негов гръб и след това реши, че вече няма нужда да се напъва.

Link to comment
Share on other sites

Kubica performed well during the 2007 season, finishing consistently in point scoring positions. At the Canadian Grand Prix Kubica had a serious crash approaching the hairpin on lap 27, in which his car made contact with Jarno Trulli's Toyota, and hit a hump in the grass which lifted the car's nose into the air and left him unable to brake or steer. The car then hit the concrete retaining wall and rolled as it came back across the track, striking the opposite wall on the outside of the hairpin and coming to rest on its side.[9] The speed measured when his car clipped the barrier was 300.13 km/h (186.49 mph), at a 75-degree angle, subjecting Kubica to an average deceleration of 28 g. After data from the onboard accident data recorder had been analysed it was found that he had been subjected to a peak G-force of 75 G.[10] Under safety car conditions, Kubica was removed from the car and taken to the circuit's medical centre, where he was announced to be "stable", although no information regarding potential injuries was known at this time. Shortly afterwards, his manager Daniele Morelli said Kubica was conscious and talking.[11] It was initially reported that Kubica could have a broken leg.[12] However, Mario Theissen later confirmed that he was not seriously injured

 

Английския никак не ти е слаб, няма смисъл да болдвам нещата, които правят СЕРИОЗНАТА разлика между двете катастрофи.

 

Май ще трябва.

 

Катастрофата изглеждаше повече от зловеща, но дето се казва човека си тръгна на крака, а Фелипе пропусна 1/3-та от сезона.

A помниш ли тази на Алън Макниш, а тази на тест пилота на Заубер от преди 10 години? И двете изглеждат в ПЪТИ по-лоши от тази на бразилеца. Макниш само се хвана за главата и това беше, а болида малко летя след 130Р

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

за разлика от финландския слакър, дето стана шампион на негов гръб и след това реши, че вече няма нужда да се напъва.

 

Безсрамно е да се говорят подобни "неща", но пък е типично за нЕкои хора. laughing.gif

 

Както казах, няма да си повтарям приказките от последните 4 години. То добре се вижда от всички какво се случва.

 

Стефчо, аз говоря за мащаб на катастрофата, не за последствия от нея. Който се плаши от мечки - да не ходи в гората. Вярно е, че Маса пострада тежко, но дефакто катастрофа нямаше - един вид Кубица след ония салта с над 250 трябваше да е уплашен навеки. Също така е вярно, че НЯМА информация да има проблеми, т.е. - здрав е, минава медицинските тестове и кара. Точка по тоя въпрос. Ако ще ми го изкарваш инвалид, съвсем смешно ще стане. Нищо му няма ФИЗИЧЕСКИ. Оттам нататък няма какво да се коментира - аз лично не виждам да се плаши от нищо, същия градинар си е, какъвто си беше и преди и такъв ще си остане. Както казах и тогава - да е жив и здрав и важното е, че се оправи. Другото няма значение. Преди всичко е важен живота на пилота, останалото са подробности.

Link to comment
Share on other sites

Първо място за Хамилтън

 

При нормално състезание, утре победата е постижима

Link to comment
Share on other sites

Най-после някой да прекъсне серията на РедБул и този някой да е Хамилтън.Браво :)

Дали им прекъснаха серията или просто РБ не си дават толкова зор, след като спечелиха титлата?

Link to comment
Share on other sites

РБР отдавна мислят за сезон 2012 ;). С такава преднина им трябваше само завършване в зоната на точките и то от средата на сезона още.

Мкл си мислят, че могат да изкопчат конструкторската, но дали ще я загубят с 1 или със 100 точки...няма значение.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...