Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Сигурно ли е че Фелипе няма да кара до края.

на 99%

 

http://sportal.bg/news.php?id=186199 - първото клипче компютърна симулация

 

Фелипе е поставен за още 48 часа в изкуствена кома, като преди това е разпознал семейството си......... 800 грама......... :(

 

QUOTE (host @ Jul 26 2009, 16:54) *

Големите тимове сега си проличават, кой има бюджет за цялата година не за 1/2 сезон.

 

Ти нещо комплекс ли имаш?Винаги си мислиш, че всички говорим за Рено?Къде съм ги споменал тях?Те въобще НЕ са в разговора.Става въпрос за РедБул, Ферари, МакЛарън и Уилямс (донякъде).Защо реагираш така?

Жалко за наказанието, но и аз това си помислих като гледах гумата.Ами имаше някой на пътя й?

Бурде окончателно ли го изхвърлиха от Ф1?На мен ми беше симпатичен.

 

_______________________________________

 

Уилямс са идин от отборите, който винаги е успявал да разработва цялостно проекти.Без прекъсвания в средата на сезона и т.н.Независимо от бюджета им, то тази година той очевидно е разпределен балансирано и резултата е видим.

Уилямс не може да се говори, че са били с малък бюджет - в близкото минало бяха съвместно с БМВ партньори, а в момента имат доста добри спонсори.Далеч не съм на мнение, че трябва да бъдат слагани в другата група, по-скоро за мен те са първия от нефирмените отбори, а като управление определено с предимства пред някои.

Колкото до Рено - против производителя (във Ф1) нямам нищо против, само против Флавио.Отношението тип "аз съм г-н еди-си-кой", далеч не ми е по вкуса - поне да беше подкрепено от солидни резултати (на мениджърско ниво).

Рено като двигателисти показват невероятни резултати и това се вижда лесно от представянето на Уебър и Фетел (в предишните години едни доста надеждни агрегати с предвидимо поведение).Дали обаче Рено може да доставя двигатели след 2010 на същото ниво?Личното ми мнение е, че не може - по ред прични.

_______________________________________

За Уилямс...

Бюджета им тази година е около 150-160 мил. евро (но не съм сигурен дали е точно така).

 

Мда, ама двигателите на Рено тая година съзадават проблеми на РБР. Дори преди отпадането на Фетел се видя специфичен сив дим отзад.... Уилямс наистина не са много богати понеже бюджета на Ферари е между 300 и 400 млн, дори 500 е стигал. Само за внедряване на двойния дифузьор в МКЛ са пръснати два пъти повече пари от Браун и РБР да речем, а на Ферари това им струва 25 млн евро допълнително + не знам колко милиона вложени в КЕРС. Не случайно двата НАЙ-ГОЛЕМИ отбора във Ф1 ползват тази с-ма, САМИ

 

http://www.f1technical.net/articles/12613 - ето БМВ и Рено са най-зле от към издържливост, а Тойота и Ферари - най-добре

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Вили Вебер е отрекъл да е той. Освен това не знам как стоят нещата със супер лиценза му за Ф1. Няма смисъл да си го е платил ;). Пък и няма и 1км със Ф60.

 

Не знам дали Хюлкенберг ще иска да си преебе пътя към титлата в ГП2 понеже води с 12 точки, но ще е добре да се пробва във болид от Ф1. Все пак Вили Вебер е мениджър на Шуми, но и на младия немец....а май има хляб в него

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Пак се шуми дали Шуми ще кара :D Чака се Доминикали да решал, поне според амерк. авт. сайтове.

Вили Вебер втори път отрече, а се шуми заради Сабине Кем, която го подхвъли на чакалите. Не бил в оптимална форма, а и претърпя сериозна катастрофа с мотор и НЯМА нито 1 км с Ф60. Шанса да кара е по-малък от нулев ;)

Link to comment
Share on other sites

За мен не е така.Ясно е, че края на сезонЯ ще е само рекламен за F60...пък Бърни много му се искат повечко парички от публика на последните стартове (видЕхме какво стана с Испания, дето никой не иска да ходи).Ако Шуми кара, па и последен да е интереса ще е с пъти по-голям.Всичко се върти около гущерите ми се струва.

Link to comment
Share on other sites

За мен не е така.Ясно е, че края на сезонЯ ще е само рекламен за F60...пък Бърни много му се искат повечко парички от публика на последните стартове (видЕхме какво стана с Испания, дето никой не иска да ходи).Ако Шуми кара, па и последен да е интереса ще е с пъти по-голям.Всичко се върти около гущерите ми се струва.

Нещо не се разбираме. Не е само въртене на гервека. Говорим за имидж, респект. Как да дойде, като не е подготвен, а и колата май не е готова за победи ;). Ще кара Марк Жене......почти съм сигурен.

 

Няма смисъл да дойде и да се мъчи. Но ще видим. Зависи от Лука и от Доменикали. Аз лично искам да се спрат на Хюлкенберг или Бортолоти, ама втория е малко бавен.

 

Спекулациите за това, че Михаел Шумахер ще се завърне във Ферари след тригодишно отсъствие и ще замени Фелипе Маса до края на сезона във Формула 1 достигнаха своя връх днес. Мениджърът на легендарния германец Вили Вебер отхвърли на 100% шокиращата възможност, след като говорителката на Пилето Сабине Кем подхвърли пред "Би Би СИ", че "Миахел може да обмисли офертата, ако от Ферари го поканят".

 

Вебер се срещна със седемкратния шампион Шумахер в неговия дом в Женава и обясни, че Михаел няма да се връща и в това нямало съмнение. "Който и да кара във Валенсия в края на август, няма да се казва Михаел Шумахер. Сигурен съм, не 100, а на 200%. Напрежението върху него ще е огромно. Всички ще очакват да спечели, но той изобщо не е карал тази кола на Ферари. Не в стила на Шумахер да прави такива неща, защото няма да е напълно готов. Той трябва да е в перфектно състояние", обясни Вебер.

 

"Няма причина Михаел д се върне, но ако Ферари го поканят, той ще обмисли", заяви в същото време Кем. "Обикновено бих казала, че той не е заинтересован, защото е жастлив от сегашния си живот, но сега ситиацията е толкова различна. Всичко е само хипотетично. Той не е в оптимална физическа форма. През февруари падна от мотор и претърпя инцидент и имаше проблеми с врата си. Да не забравяме, че е и на 40 години", допълни Кем.

 

От както се отказа от Формула 1 в края на 2006 година, Шумахер стана съветник на Ферари, участваше редовно в мотоциклетни състезания и правеше тестове за Ферари. За последно кара колата на Ферари F2008 през април 2008 година в Барселона.

 

Ще видим

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

За последната 1 година има 1 тест, + катастрофа от скоро. Дали е в топ форма така както преди 3 години. Колата също не е на ниво, но със големи крачки настига, че да не и позадмина единия лидер. Преднината в началото и лошия старт обаче отварят битка за третото място между Ферари и МКЛ

 

Не ме разбрай погрешно. Аз съшо искам да кара Ф60, просто това е последната опция според мен. Алонсо съшо иска да напусне потъващия кораб на Рено ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Много пищене за нищо. Яд ме е че Ферари подкрепиха ФОТА, за мен БМВ, Тойота, Рено и Мерцедес нямат място в моторните спортове. Несъществува шампионат в който производителите да са успели да издържат повече от 10 години. Те са неспособни, защото се състезават само когато това отговаря на маркетинговите им цели, не са компании създадени да се състезават, не са обвързани с Ф1. Във всеки момент могат да обърнат гръб на Ф1. Франк Уйлямс много правилно си каза позицията, без да се състезаваме умираме! Това обаче не важи за производителите.

Ако си спомните Ф1 през 90-те беше много по-интересна, а реално производителите доставяха единствено двигатели. Ако имаше слаб двигател, пак можеше да се бориш за победи - както Шумахер с Бенетон. Сега ги има производителите, и единственото което стана е че вкараха много пари във Ф1 и за да бъдат спрени, трябваше да се ограничават правилата и така гледаме тъпи състезания с грозни болиди. През 90-те за прословутите 5 млн., можеха отборите да имат двигатели, които сменяха на всяко състезание, на всяка квалификация и отново тестваха!

Просто без Ферари, ФОТА си отиваха директно. Шампионат от БМВ, Тойота, Рено и Мерцедес - звучи като местен туринг шампионат. Щяха да липсват само на някакви си фенчета дето са си купили примерно Магарцедес, затова са фенове на отбора и са готови да ти разказват на дълго и широко как немската техника ще победи, без да са наясно че доскоро нямаше немска техника в мотора.

Флавио и тоя измислен палячо Хоует/Моует трябва да целуват портрета на Лука по три пъти на сутрин, обед и вечер! Дано поне Ферари да имат финансова изгода от цялата тая ситуация, понеже си заслужават премията, другите нищо неструват и в момента в който излезнат от Ф1 ще са забравени.

Симпъл, нищо не са споменали за $. Да махнат Макс, което така или иначе щеше да стане, и да прецакат едновременно с това Бърни? Никога.

 

Ето мнение, което съвпада и с моето. Но ако го пусна горе трябва да обяснявам на хора като Светлия за какво иде реч. Дано поне тука не се налага да го правя. Ето за това съм и винаги ще бъда яростен фен на ФЕРАРИ.

Link to comment
Share on other sites

Точно по въпроса "дали колата е на нивото на Михаел, а не обратното"

http://jalopnik.com/5324694/will-michael-s...-massas-ferrari

 

http://www.autosport.com/news/report.php/id/77418

 

Брех, Хосте, май ще познаеш. Тайничко се нядявах да греша, но от друга страна Вили беше категоричен, че Шуми няма да кара...

 

Ще видим. Малко смесени чувства...щото все пак не е на 100%. Те това имам предвид:

 

The statement said that Schumacher was 'ready' to make his F1 return, and would undertake a training programme over the next few days to ensure he was up to full fitness for an F1 race.

 

The German, who quit F1 at the end of 2006, injured himself in a motorbike accident earlier this year and the team want to make sure there are no hidden problems before confirming his position.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ще дигна банкет ако Шуми се върне и покаже малко как се кара кола :)

 

Един цитат от гурпата във фейсбук

 

I don't expect Michael to be massively competitive, it will be good though if he could teach 'boy wonder' Lewis a trick or two!
Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Тва копираното е напълно сектанстко и далеч от истината.Всеки фен на спорта и на даден отбор ще напише същото за любимият му отбор.

 

За Шуми невярвам да кара, но ще ми е интересно ако стане.

Link to comment
Share on other sites

Шуми се завръща Сря, 2009-07-29 20:22
shumi1_0.jpgСедемкратният световен шампион във Формула 1 Михаел Шумахер (Германия) се завръща във Формула 1. 40-годишният пилот ще замени в тима на Ферари контузения Фелипе Маса (Бразилия) за Гран При на Европа във Валенсия (Испания) на 23-ти август.

Шумахер направи съобщението лично чрез своя сайт в Интернет, потвърждавайки новината на "Билд" от по-рано днес.

От Ферари обявиха, че Шумахер се е съгласил да се върне на пистата, докато Маса се възстанови. Преди това обаче Шумахер ще трябва да премине специална програма, за да се установи дали е в добра спортна и физическа форма.

"Истината е, че от лоялност към клуба не мога да пренебрегна тази ситуация", каза Шумахер. Той добави, че се радва за бързото възстановяване на Фелипе Маса. Маса пострада тежко при инцидент по време на квалификацията за място за Гран При на Унгария миналата събота и в момента е в болница в Будапеща.

Михаел Шумахер има седем титли в кариерата си във Формула 1 и общо 91 победи в 250 старта. Той прекрати спортната си кариера през октомври 2006-та година.

Edited by Stenli
Link to comment
Share on other sites

Тва копираното е напълно сектанстко и далеч от истината.Всеки фен на спорта и на даден отбор ще напише същото за любимият му отбор.

 

За Шуми невярвам да кара, но ще ми е интересно ако стане.

 

кое?

 

Аз искам да кара, ако Ф60 имаше поне още 4, 5 десети скорост на обиколка, но не искам да кара заради последващи сравнения.

 

Мале не ми се мисли, ако човек в пенсия изкара същата скорост като втория пилот на Ферари :):):)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Сега проверих личния му сйат, новината е от днес, не е казал 100% че ще кара, но е започнал усилена подготовка.

Link to comment
Share on other sites

Сега проверих личния му сйат, новината е от днес, не е казал 100% че ще кара, но е започнал усилена подготовка.

то и аз така знам и се говори само за Валенсия....или греша.

 

Заради катастрофата от тима ще го подложат на тестове, а има и пистата да учи и с КЕРС да кара. Бая часове в симулатора ще прекара :). Стискам палци да събере максималния брой точки :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Aми евентуално ако наистина се качи в булида в Испания, то си мисля, че ще избута и целия сезон. Психически е подготвен, има още 1 месец до страта, може и да се подготви и физически, булид не е карал от април месец, мисля че е карал и булид със керс но не съм сигурен. Поне малко или много ще предизвика фурор и кеф на доста хора по света, но едвали ще се очаква от него да спечели... :)

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Много искам, Шуми да се върне, за да може Хамилтън да му сипе и на него с големия черпак :)

Link to comment
Share on other sites

Ами всички сайтове, международни, от 2 часа гърмят, че бил той заместника на Маса...не знам.Не цитират обаче официална позиция на Ферари.

 

http://jalopnik.com/5325642/michael-schumacher-returns-to-f1

http://www.autoblog.com/2009/07/29/report-...ely-race-again/

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...