Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Бат тъпия журналя, ще напише "не знам" заедно... 2 пъти :Д, ай сиктир вече :Д.

 

Според официалния айт на Формула 1 му няма нищо сериозно - комоцио, рана на челото и пукната костица, това е... Оперирали са го, всичко е точно.

 

Тоя пеераз вече а у дали ще му спасят окото, пък гъза... стига ве, майна... утре ще кажат, че са го стеляли, аман от пишман журналя и разбирачи...

Никак не ги вдяваш работите. ;)

 

Хенри Съртис почина, а удари гумата, която все пак е по-мека от стоманата и то със скорост бая под 272 км в час. Има реална опасност за окото на Маса, аз също мисля, че ще пропусне тоя сезон до края. ДАНО НЕ СЪМ ПРАВ

 

Джеймс Алън: "В събота вечер, Фелипе Маса e опериран и сега е в изкуствена кома във военна болница AEK в Будапеща.

 

Съобщението на агенция АП, че животът му е в опасност, е неточна. Това не е вярно: операцията е приключила успешно, и утре, може би той ще се събуди.

 

Лекарите смятат, че на Маса ще му бъде необходимо за възстановяване поне два месеца или повече. Един от лекарите предполага, че той може да пропусна остатъка от сезона. По-точно това ще бъде известно, след като състезателят бъде изваден от изкуствената кома, а лекарите може да оценят степента на увреждане на мозъка.

 

В момента Маса е изкаран от изкуствената кома и му правят или вече му е направен скенер на главата. Резултати малко, по-късно. Все пак новините са що годе добри и според лекарите ще му е нужно поне 2 месеца да се възстановява като най-вероятно ще пропусне сезон 2009. Баси през 10 години се повтарят лошите катастрофи на Ферари, но тогава имаше само счупен крак, който зарастна, а не такъв удар....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Вчера останах като гръмнат след катастрофата. Първо мислех, че е технически проблем на колата... Направо не мога да повярвам че се получи подобна каръщина с това момче... Не го харесвам, но ми стана много неприятно и бях шокиран докато не видях, че помръдва на носилката. С 280 да удариш подобно желязо си е кошмарна история, направо не знам как не му отнесе главата. Според последните новини снощи от болницата Маса е с тежка черепно-мозъчна травма и все още има опасност за живота му. На снимката ясно се вижда какъв ужас е. Очите му показват какво тежко комоцио е направил, ужасна история. Дано да се оправи успешно и да е здрав, а дали ще кара скоро няма никакво значение - преди всичко трябва да се възстанови успешно. Този сезон отдавна е заминал.

 

Кими не бе пропуснат от обичайния си карък - системата на пистата се осра 2 секунди преди края на последната му бърза обиколка... Нямам думи...

Link to comment
Share on other sites

Вчера останах като гръмнат след катастрофата. Първо мислех, че е технически проблем на колата... Направо не мога да повярвам че се получи подобна каръщина с това момче... Не го харесвам, но ми стана много неприятно и бях шокиран докато не видях, че помръдва на носилката. С 280 да удариш подобно желязо си е кошмарна история, направо не знам как не му отнесе главата. Според последните новини снощи от болницата Маса е с тежка черепно-мозъчна травма и все още има опасност за живота му. На снимката ясно се вижда какъв ужас е. Очите му показват какво тежко комоцио е направил, ужасна история. Дано да се оправи успешно и да е здрав, а дали ще кара скоро няма никакво значение - преди всичко трябва да се възстанови успешно. Този сезон отдавна е заминал.

 

Кими не бе пропуснат от обичайния си карък - системата на пистата се осра 2 секунди преди края на последната му бърза обиколка... Нямам думи...

Кими сам си го наби. Имаше половин секунда преднина в първи сектор и в шикана във втори сектор излезе на дрифт.....еми не става така. Сега ако не прескочи някой на старта(ако изобщо колите на ФЕРАРИ стартират) - ще му е голяма мъка

 

http://www.formula1.com/news/technical/2009/815/681.html

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Кими сам си го наби. Имаше половин секунда преднина в първи сектор и в шикана във втори сектор излезе на дрифт.....еми не става така. Сега ако не прескочи някой на старта(ако изобщо колите на ФЕРАРИ стартират) - ще му е голяма мъка

 

Последната му обиколка беше много добра и ако беше засечена щеше да е по-напред. Видях какво стана на онова място, но не ми стана ясно какъв беше проблема - той ли влезе бързо, гумите или шасито. Факт е, че Ред Бул-а там беше 2 пъти по-стабилен.

Link to comment
Share on other sites

Последната му обиколка беше много добра и ако беше засечена щеше да е по-напред. Видях какво стана на онова място, но не ми стана ясно какъв беше проблема - той ли влезе бързо, гумите или шасито. Факт е, че Ред Бул-а там беше 2 пъти по-стабилен.

те обиколките са си измерени според мен.все пак боксовете също мерят времената на пилотите си ;)

Link to comment
Share on other sites

Последните не бяха, затова стана тоя панаир. Те ясно че боксовете мерят, но как по-точно да им повярваме на данните? Кой според тебе ще даде кофти време на пилота си :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Последните не бяха, затова стана тоя панаир. Те ясно че боксовете мерят, но как по-точно да им повярваме на данните? Кой според тебе ще даде кофти време на пилота си :laughing:

най-лесното и просто. ФИА изисква инфо или телеметрични данни и готово. Никой не може да даде грешно инфо - ще го хванат

Link to comment
Share on other sites

слагам каменичка, че Алонсо е най-лек от всички ...мисля, че има най-малката разлика между времето му в К2 и К3

 

http://f1.f-e-n.net/?step=module_action&am...e=f1&lang=2 - Жоре гледай, че на вдига педала на газта, а набива спирачки и гумите също се удрят в каската. Инцидента си бая сериозен и сега според мен се чудят Жене или Бадоер да пуснат.

 

1 килограм пружина скорост около 250 километра в час. Силата на удара е около 1 тон

 

Стефчо, хич не четеш какво съм написал или поне не се замисли.Казах и ще се повторя, че ако го нямаше удара с пружината инцидента не е кой знае какво. Удара с пружината си е ужасяващ и адски опасен.Сблъсъка с гумите не е нищо, защото както казах добре се вижда, че само спойлера на колата го няма а носа е здрав.Имало е къде къде инциденти където остава знаете само какво ....

 

 

Познах. Алонсо в 13-тата обиколка е в бокса, Бътън в 25-та, а Кими в 19-та. За мен това е грешка на Рено, тъй като те нямат и КЕРС и нищо чудно някой да го прескочи на старта

 

Ти на Рено не бери дерта.На тая писта дето неможе се изпреварва и по-бърз да си духаш супата.

Link to comment
Share on other sites

Анализаторът на британската медия разясни и защо Маса се е ударил в предпазната стена с такава голяма скорост. (202 км/ч). „По време на инцидента Маса бе на 4 секунди зад Баричело, който пък се прибираше в бокса. През това време пружината подскачаше по асфалта и след това се заби в главата му. Той е загубил съзнание, а неговите крака едновременно са натискали и газта, и спирачката. Данните показват, че на спирачната система е действала сила от 60 бара, което е еквивалент на слаб допир, а газта я е натискал с пълна сила.”

Шефът на Баричело в БраунGP - Рос Браун заяви, че пружината е от третия амортисьор и е тежала около килограм. Подобен елемент е бил снет и от болида на Бътън, но не е имал влияние на баланса.

 

Стефчо, хич не четеш какво съм написал или поне не се замисли.Казах и ще се повторя, че ако го нямаше удара с пружината инцидента не е кой знае какво. Удара с пружината си е ужасяващ и адски опасен.Сблъсъка с гумите не е нищо, защото както казах добре се вижда, че само спойлера на колата го няма а носа е здрав.Имало е къде къде инциденти където остава знаете само какво ....

 

 

 

 

Ти на Рено не бери дерта.На тая писта дето неможе се изпреварва и по-бърз да си духаш супата.

Алонсо според мен няма да излезе пръв от първи завой, а от там и стратегията му заминава.

 

Има вероятност И Кими да НЕ стартира.

 

А удара в стената нямаше да е опасен АКО пилота е в съзнание и кондиция. Понеже пак казвам. Забележи как Луис година по-рано на Нюрба кръстоса ръцете си пред гърдите. Пилотите са инструктирани при удар по възможност да пуснат волана и да ги долепят до гръдния кош. Понеже там не се удрят с 50, а с 250. Та не знам как не му се натрошиха ръцете, понеже Маса беше чувАл в кокпита и за 100тина метра от мястото на удара с пружината колата е намалила едва 70 километра в час. Както става ясно от горния цитат.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Алонсо според мен няма да излезе пръв от първи завой, а от там и стратегията му заминава.

 

Има вероятност И Кими да НЕ стартира.

 

А удара в стената нямаше да е опасен АКО пилота е в съзнание и кондиция. Понеже пак казвам. Забележи как Луис година по-рано на Нюрба кръстоса ръцете си пред гърдите. Пилотите са инструктирани при удар по възможност да пуснат волана и да ги долепят до гръдния кош. Понеже там не се удрят с 50, а с 250. Та не знам как не му се натрошиха ръцете, понеже Маса беше чувАл в кокпита и за 100тина метра от мястото на удара с пружината колата е намалила едва 70 километра в час. Както става ясно от горния цитат.

 

А ако излезе? ;) Поне тоя път няма кой да му се пречка отпред както всеки друг път :angry1 :angry1 :angry1

 

Пак казвам, че за мен удара в стената не е опасен кой квото да ми говори.Пък и от сама операция се вижда, че освен пораженията от пружината друго му няма.Тъй, че пак ще се повторя ако нямаше сблъсък с пружината при тая скорост с тези автомобили тва си е детска играчка.

Link to comment
Share on other sites

А ако излезе? ;) Поне тоя път няма кой да му се пречка отпред както всеки друг път :angry1 :angry1 :angry1

 

Пак казвам, че за мен удара в стената не е опасен кой квото да ми говори.Пък и от сама операция се вижда, че освен пораженията от пружината друго му няма.Тъй, че пак ще се повторя ако нямаше сблъсък с пружината при тая скорост с тези автомобили тва си е детска играчка.

Че то за сблъсъка с пружината става дума, въпреки че се шибна с 200 и каската му се удари в предпазните гуми. Пак си е крива хава. Бая стабилно си беше натоварването - много над 5G.

 

И да излезе и да не излезе - 13 обиколки, а после. Освен ако не мислиш, че за 13 обиколки ще натрупа 26, 28 секунди преднина пред ФЕТЕЛ -АБСУРД.

Link to comment
Share on other sites

И да излезе и да не излезе - 13 обиколки, а после. Освен ако не мислиш, че за 13 обиколки ще натрупа 26, 28 секунди преднина пред ФЕТЕЛ -АБСУРД.

 

Ми не казвам, че така ще стане ама казвам, че на тая насрана писта всичко е възможно.Както се видя и Бътън щеше да си е с 1 още победичка избутана от Унгария по абсолютна случайност ама удари кьоравото с Браун ГП.

Link to comment
Share on other sites

Ми не казвам, че така ще стане ама казвам, че на тая насрана писта всичко е възможно.Както се видя и Бътън щеше да си е с 1 още победичка избутана от Унгария по абсолютна случайност ама удари кьоравото с Браун ГП.

Ама Бътън прави на пух и прах Рубенс.....

Link to comment
Share on other sites

Никак не ги вдяваш работите. ;)

 

Хенри Съртис почина, а удари гумата, която все пак е по-мека от стоманата и то със скорост бая под 272 км в час. Има реална опасност за окото на Маса, аз също мисля, че ще пропусне тоя сезон до края. ДАНО НЕ СЪМ ПРАВ

 

Не бе, човек, аз друго имам предвид, какво се вкарва излишно напрежение и излишна драма не мога да разбера. Аз следя официалния сайт, най-малкото защото там всичко ми е поднесено както го искам - сухите факти, без излишни емоции. Сигурно ако вляза във форума на КлубФ1 или някой друг фен форум ще ми се представи картина като от епизод на Спено отделение. В официалния пишеше, че състоянието му е стабилно, в спортал.бг пишеше, че е с опасност за живота или някакви такива простотии... Пък и... да те удари гума е друго. Тя не е по-твърда от стоманата, но една гума със сигурност тежи повече от това парче стомана. Ударът пак е сериозен, не отричам, наистина може да пропусне сезона до края, наистина състоянието му не е цветущо, ама не виждам смисъл да се вкарват някакви драми и всеки да насира просто защото се е получил ефектът на разваления телефон.

Link to comment
Share on other sites

Не бе, човек, аз друго имам предвид, какво се вкарва излишно напрежение и излишна драма не мога да разбера. Аз следя официалния сайт, най-малкото защото там всичко ми е поднесено както го искам - сухите факти, без излишни емоции. Сигурно ако вляза във форума на КлубФ1 или някой друг фен форум ще ми се представи картина като от епизод на Спено отделение. В официалния пишеше, че състоянието му е стабилно, в спортал.бг пишеше, че е с опасност за живота или някакви такива простотии... Пък и... да те удари гума е друго. Тя не е по-твърда от стоманата, но една гума със сигурност тежи повече от това парче стомана. Ударът пак е сериозен, не отричам, наистина може да пропусне сезона до края, наистина състоянието му не е цветущо, ама не виждам смисъл да се вкарват някакви драми и всеки да насира просто защото се е получил ефектът на разваления телефон.

 

Ами говорим за пистата Брандс Хеч и болид от Ф2, излизане от завой. Ако се е ускорил до 170 км в час - пак добре........ Така, че не са приятни тия удари в главата, а и ако не се лъжа състоянието на Съртис също беше стабилно ;)

 

Болидите от ГП2 с в пъти по-красиви от тези във Ф1.

Link to comment
Share on other sites

Не бе, човек, аз друго имам предвид, какво се вкарва излишно напрежение и излишна драма не мога да разбера. Аз следя официалния сайт, най-малкото защото там всичко ми е поднесено както го искам - сухите факти, без излишни емоции. Сигурно ако вляза във форума на КлубФ1 или някой друг фен форум ще ми се представи картина като от епизод на Спено отделение. В официалния пишеше, че състоянието му е стабилно, в спортал.бг пишеше, че е с опасност за живота или някакви такива простотии... Пък и... да те удари гума е друго. Тя не е по-твърда от стоманата, но една гума със сигурност тежи повече от това парче стомана. Ударът пак е сериозен, не отричам, наистина може да пропусне сезона до края, наистина състоянието му не е цветущо, ама не виждам смисъл да се вкарват някакви драми и всеки да насира просто защото се е получил ефектът на разваления телефон.

 

+1. И аз така мисля и за това казах, че инцидента не е кой знае какво. Ако беше някой друг пилот сигурно на никой нямаше да му пука ама сега са разтягане на локуми и приказки от 1001 нощ.Та даже и с 300 км/ч. направиха сблъсъка в гумите.

Link to comment
Share on other sites

говорите глупости. 272 км при удара с пружината и 202 при удара с гумите..........мислете малко. претоварването е огромно. Маса е галил спирачката и не е успял да намалил оше скоростта

 

и все пак основен е първия удар, а не този с гумите, не знам защо го дъвчите.

Link to comment
Share on other sites

Не мисля, че трябва да се умаловажава катастрофата и едва ли щеше да се зае*е ако беше някой друг.Не забравяите, че освен, че се е движил с почти 280 скороста на този 800 грамов снаряд е също от значение при челният сблъсък, а и както е стабилен така всеки момент може и да стане доста нестабилен говорим за главата все пак...а пък и не е сигурно че казват цялата информация.

Link to comment
Share on other sites

Незнам от кога сблъсак с 200 км е нищо особенно, пита е много защитен, да, но натоварването което тялото убира можем само да си го представим. Сложете си по една каска, засилете се с бягане и се хакнете е в една стена, да видим дали боли :)

Link to comment
Share on other sites

Незнам от кога сблъсак с 200 км е нищо особенно, пита е много защитен, да, но натоварването което тялото убира можем само да си го представим. Сложете си по една каска, засилете се с бягане и се хакнете е в една стена, да видим дали боли :)

 

Боже, господи, порази ме на място...

 

Не, тук трябва да се съглася, че ако не беше Маса, а някой друг никой нямаше да го бръсне за слива какво му е състоянието...

А за Хенри Съртис - гумата е по-мека от стоманата, ама самият факт, че една гума е 10 или 15 пъти по-тежка от тази пружина е достатъчен да определим инцидента на Съртис за много по-сериозен.

 

Плюс това аз не искам да изкарам Маса здрав и едва ли не годен да кара. Просто мразя, когато се преиграва... Вместо да гледаме реалистично на нещата едните не ги ебе изобщо, а другите подскачат като ощипани госпожици.

Link to comment
Share on other sites

Кой и кога е понасял 10(поне) пъти G за част от секундата. Както при катастрофата. Да не говорим за оная на Кубица дето имаше такива цифри за хилядни от секундата, че ум да ти зайде Нещо от сорта на 175G по монокока.

 

original.jpg oт удара

това нищо ли е?.......само 800 грама, ?

 

Кой от вас е виждал разколачена каска във Ф1 освен удара на Сена през 94-та

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Тоя рапон в бокса на Рено трябва да бъде линчуван публично... Един път Алонсо ще има шанс да направи нещо и ще го преебат...

Link to comment
Share on other sites

Ти еба насраната гайка :angry1 :angry1 :angry1 :angry1 :angry1 Как може пак тук пак да падне гайка .........Тва състезание толкова да го мразя.....

 

 

Стефчо, кво стана брат ми? ;) Не излезе ли Алонсо 1-ви след първият завой ;)

Link to comment
Share on other sites

Честно понякога ставаш смешен с радоста си за такива неща.Излезе и какво?Насра ли се след това?Хамилтън го гепи като на "мишка и котка" все едно си играеха.Защо трябва да се впускаме в такива отбелязвания винаги - "к'во стана брат ми?"?

 

Виновен е пича с "близалката" дето не гледаше дали всички са дали знак Ок за свършена работа по колата, не пича с гумата или този с гайката.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...