Jump to content
BulForum.com

StarCraft 2


Dread Lord

Recommended Posts

  • Replies 10.1k
  • Created
  • Last Reply

Много вълнуващ пети сет!

 

Choya толкова добре движеше армията си през цялото време и накрая я загуби по титанично глупав начин. И как може да ЗАБРАВИШ най-важния ъпгрейд на армията си - рейндж на колосите??? Допускам, че е забравил, защото ако нарочно не го е пуснал, това би било най-идиотското решение, което един протос играч може да вземе. Евала на Джинро! МС обаче ще е доста по-труден противник.

 

Link to comment
Share on other sites

Последната битка беше най-малоумно проведената битка от протос евър! Зашо, защо, защо сталкерите бяха на рампата зад тях зиилотите блокирани не могат да минат, а колосите изоставени на страни, измират от самолетчета, дори не се включиха argh!

Link to comment
Share on other sites

 

Първо поклон пред Джинро, както се вижда и с просто око - да вирееш сред корейци на СК2, явно е много много трудна задача. Джинро показа и нещо повече - не са непобедими за западняците !!!

Второ за последния сет: ами Мерк времето работеше срещу Чоя, напрежението беше много голямо за него - нямаше икономика. И съответно му се НАЛАГАШЕ да влезе по-скоро в генерален сблъсък. Изцяло на Джинро заслуга си е, че дръпна сериозно в икономиката, и почти шътдауна тази на Чоя.

И при това положение, беше 90% шанса той да сгреши при битка ! Логика

Чоя беше гг, дори и битката да беше равна ! И дори и ъпгрейда на колосите нямаше да направи голяма разлика, на този етап на който беше стигнала играта !

 

Link to comment
Share on other sites

 

И дори и ъпгрейда на колосите нямаше да направи голяма разлика, на този етап на който беше стигнала играта !

 

Въобще не мога да се съглася с това твърдение!

 

Choya беше нахълтал в главната база на Джинро, където бяха всички производствени сгради. Веднъж да вземеш надмощие, после всяка теранска единица ще умре, веднага щом излезе от бараката. Имаше един ключов момент - армията на Джинро се придвижваше от експото в главната и се буташе във всички сгради - ако тогава Чоя беше напускал ФФ, колосите отзад, стокърите ги пазят от "самолетчетата" ( :) ), щеше да настъпи такава касапница, че Джинро щеше да прекара нощта свит на пода на банята си, ревейки и сучейки палеца си.

Не искам да омаловажавам успеха на Джинро, но решенията на Чоя в последния set му помогнаха ужасно много.

 

Link to comment
Share on other sites

Абе тия в battlenet много задобряли бе.. който и реп да отворя където бия, имат съвършен билд. Мам€чк€%%@ им!

 

Потвърждавам. Като роботи са станали повечето. Никаква мисъл - просто билда е като по учебник... А аз още играя "по слух"...

Link to comment
Share on other sites

Въобще не мога да се съглася с това твърдение!

 

Choya беше нахълтал в главната база на Джинро, където бяха всички производствени сгради. Веднъж да вземеш надмощие, после всяка теранска единица ще умре, веднага щом излезе от бараката. Имаше един ключов момент - армията на Джинро се придвижваше от експото в главната и се буташе във всички сгради - ако тогава Чоя беше напускал ФФ, колосите отзад, стокърите ги пазят от "самолетчетата" ( :) ), щеше да настъпи такава касапница, че Джинро щеше да прекара нощта свит на пода на банята си, ревейки и сучейки палеца си.

Не искам да омаловажавам успеха на Джинро, но решенията на Чоя в последния set му помогнаха ужасно много.

 

 

:) Можем 1000 варианта да разиграем, какво можеше. Фактът е, че напрежението си изигра ролята, която обикновено си изиграва.

И именно Джинро увеличи до максимум напрежението върху Чоя. Toва имам предвид, като казвам "етапа до който беше стигнала играта". За да стане каквото и да е, си има причина - Чоя не случайно забрави ъпгрейдите или пък така кофти влезе в генерална битка. Защо гледаме на играта все едно я играят машинки, а не хора ?!?

На етапа на който беше играта, нищо не можеше да помогне на Чоя ! ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Нека и аз да кажа мнението си, понеже виждам, че негодувате.

 

За МЕН красотата на старкрафт е в малките битки, в това да контролираш правилно войската си. При така наричаните от вас "чийзи ал-инс" играчът, който прави сиренето, се подлага на голям риск, разчитайки на изненада и микро да се справи с противника си. Съответно има епична битка (4-5 до 10-20 секунди) за надмощие между двамата опоненти. Тези секунди са решаващи за победата. Често съм забелязвал, че докато битката трае, аз не дишам, затаил дъх фокусиран до краен предел, с едно неописуемо чувство в душата, защото влезеш ли в битката, от нея излиза само един.

 

Като сравня това с лейт гейм, където навсякъде хвърчат мръвки, просто чувството не е същото. Ако всяка игра на старкрафт беше толкова напрегната, колкото 5-6 минутните, щях да съм най-щастливият човек на света!

 

БТВ, чуйте кога публиката се развиква- при ръш, ал-ин, нестандартен билд или много добре изиграна битка. В един Cheesy алл-ин може да има ВСЯКО ЕДНО от тези неща, че и всички заедно, така че това дава най -голяма предпоставка за фенките да си свалят блузите(амин) и да скубят коси в екстаз.

 

Сиренето, момчета, за мен е деликатес. Това, че не го е очаквал някой и му се дразни, го прави още по-вкусно.

 

Пожелавам ви в най- скоро време да ви нахранят едно хубаво с попарка ...и сиренце.

Link to comment
Share on other sites

Донякъде си прав. Но мен примерно много ме радват игри като онази с рейвъните. Или простотията която беше направил TLO с planetary fortress-ите. Или преди време където играхме 2v2 и единия правеше основно феникси... и въпреки че ги натиснахме грозно и отстреляхме много феникси той се оказа с повече отколкото можем да очистим при това не само че не стоя да гледа ами опука доста стокъри и мародери, вдигаше танковете за да може да се налее спокойно неговия партньор и накрая изумително за мен спечелиха играта като той друга единица почти до самия край не направи. Съвсем накрая явно се изнерви и извади 5 кериъра за да свърши по-бързо. Но е факт че с 20 феникса докато се врътне и заминават и SCV-та и дрони и кралица и каквото се сетиш а преди тази игра си мислех че фениксите са полу-безполезен юнит. Истината се оказа че въобще не са и с добро APM доста бързо изтребват наземна армия (освен thor-ове и ултралиски по простата причина че не могат да ги вдигнат, на всичко друго му виждат сметката).

Link to comment
Share on other sites

И аз съм твърдо ЗА сирената. Щото искат мислене и бърза реакция. И въображение. А не като някакво mmorpg (не че и такива не играя) просто да циклиш, циклиш, циклиш. Определено ги ползвам, при това - често. За мен хората, които реват от сиренето са ламери.

Link to comment
Share on other sites

Всеки си има право на мнение. За мен няма нищо забавно в игра продължила 5мин, с най-високо-технологична единица zealot. Ако ви се играе подобно нещо има достатъчно use map settings карти. Разбира се има и 'забавен чийз'. Не може да се сравнява cannon rush с planetary fortress rush.

 

Аз играя старкрафт, не заради ранната игра, където повечето хора са заучили 1-2 opening-а, а заради свободата, която имаш след това. И именно там си проличават добрите играчи, когато всичко не се свежда до кликане, или до наизустена ситуация.

 

Иначе на който му е забавно да си чийзва всеки път. На мен ми е приятно да побеждавам и такива.

 

 

И аз съм твърдо ЗА сирената. Щото искат мислене и бърза реакция. И въображение. А не като някакво mmorpg (не че и такива не играя) просто да циклиш, циклиш, циклиш. Определено ги ползвам, при това - често. За мен хората, които реват от сиренето са ламери.

 

Antares, обясни как 2 прокси gate-а бълващи зийлоти, или няколко маринки с 10 сцв-та изискват повече мислене и въображение (!!), от 'нормална' игра? Иначе бърза реакция се изисква от противника.

 

Хубавото при чийза е, че като ти го приложат няколко пъти придобиваш имунитет :)

Link to comment
Share on other sites

Гррр, за трети път сигурно ми се случва това:

Играя срещу теран, спирам първата атака с маринки, експо, спайър, бейнлинги, добър харас с муталиски, мощна атака, при която му сривам икономиката, след което той събира останалите сцв, торове, маринки и танкове и ме прегазва...После в score screen виждам, че имам 10000 точки повече от него, по-добра икономика, повече работници - кел файда.

Другите терани пък ме разкатават с хелион/банши...

Link to comment
Share on other sites

Спокойно, още дойде ред на следващия пач и ще има въздух и за нас!

 

Иначе за чийзовете - 50:50 съм. Общо взето повечето такива игри са ми били супер скучни и единственото притеснение ми е било дали ще успея да удържа първата вълна и ако успея, след това работата е 90% ясна. Единствено ме дразнят ол ин-ите на тераните, защото това просто не се спира ако не си подготвен за него. А аз как да правя чийз като играя със зерг? Защо само останалите раси да имат чийз стратегии?

Link to comment
Share on other sites

Аз на себе си се ядосвам, не на тераните :) Много елементарно си губя армията - впоследствие се сещам какво е трябвало да направя, но вече е късно.

Мисля тези дни да поиграя главно кастъм и хич да не нападам - само скаутване, харас и блокиране на експанди.

 

Ранър, трябва ми ZvZ практика, навит ли си да дадеш едно рамо?

Link to comment
Share on other sites

Няма проблеми, на мен също добре ще ми дойде, защото се чувствам адски дискомфортно като трябва да играя миръри. Кажи си акаунта, за да те добавя.

Link to comment
Share on other sites

От мирърите най-мразя ZvZ... става заучено положение - зор с линги, после бейнлинги после хлебарки и кой първи ще изкара мутри... пропуснеш ли някоя стъпка или олееш ли се в някоя от тях и си аут.. затова и обикновено тръгвам на 10-пуул пък или стане или не... 70% става особено на по-малките карти (а на големите ако ме е намерил е видял че сме далече и е пуснал експанд също минава номера).

Link to comment
Share on other sites

Не мога да си спомня, кога за последно някой ми е играл за банелинги, но след първите няколко загуби се научих да ги спирам изключително лесно. Явно и другите също са започнили да ги контрират успешно и май като цяло вече не се ползват. В момента наблюдавам 2 стратегии - хлебарки/хидри/инфестори или муталиски и след това пак хлебарки/хидри/инфестори. Общо взето няма особено разнообразие и всичко опира до позициониране в крайна сметка. Няколко пъти съм пробвал да правя ултралиски, обаче хлебарките ги правят сами да си говорят...

Link to comment
Share on other sites

При мен игрите свършват с ваденето на първите 5-6-7 муталиска (обикновено в мой ущърб) :)

 

Т.е. до хлебарки при ZvZ не стигам. Наливам се с 20-тина линга и или той успява да ги спре или загива. Обикновено не успява.

Link to comment
Share on other sites

Инфесторите са много важни в ЗвЗ. Вчера имах една игра - и двамата седим и харвим, хващаме по три бази, яко макро и се срещаме в центъра. Аз имах линг/блинг/роуч/мута, той имаше роуч/хидра.....инфестор. Изведнъж армията ми позеленя, линг/блинг се взривиха веднага, а хидрите довършиха останалото. Пичът сигурно загуби 5 съплай, не повече. Беше толкова красиво, че даже не ме хвана яд :)

Link to comment
Share on other sites

Ахах, нека

TSL_Rain

да е смешник !!! ;)

Бих го нарекъл по-скоро брилянтен !

 

Раздаде доста червени картички, и сред тях и на най-могъщия зерг - шампион. :lol:

 

---

Брилянтен пример за най-съществената част на играта - реагирането. Скаутваш или пък предварително знаеш стила, тактиката, хитростите на противника и правиш контра. Да кажем виждаш алчен зерг :) и го ол инваш естествено.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...