Jump to content
BulForum.com

Удоволствие от шофирането...


INCINERATOR

Recommended Posts

  • Replies 806
  • Created
  • Last Reply
Аз не качвам. Гумите им се разказва играта.

 

И ниските ли?

 

През дупки не минавам и гледам да избягвам спящите полицаи, че стърже отдолу. Кефа иска жертви :)

 

КАК? Трябва да ме научиш на номера с дупките че аз чат пат ги нацелвам хубаво @#@%$@*@#... Одеве минавам през една задна уличка - така са подготвили асфалта за кърпеж че просто няма как да се заобиколи. При толкова очертаване чак се чудя защо направо не са го изръчкали целия и да я асфалтират както си трябва. Буквално 3/4ти го нямаше... абе нашенска работа - еФтинко трябва да се минава!

Link to comment
Share on other sites

Първо 200 си е повече от прилична скорост, особено ако можеш да разчиташ на много добри спирачки,

Млади момко, ти очевидно живееш в някакво друго измерение, в което законите на физиката нямат нищо общо с тези в нашето. Щото в нашия свят ако нещо непредвидено се случи, докато си шпоркаш с 200 км/ч по магистралата, спирачките ще ти свършат работа толкова, колкото каската на сапьор, попаднал случайно на противотанкова мина. Освен това 200 км/ч не е прилична скорост, а скорост, за която трябва да се влиза директно в панделата. Изобщо като гледам колко мозък блика в изобилие в подобни теми в този подфорум ми идва да се изгризам джапанките от яд, че съм изпуснал толкова много мъдрост. :lol:

Link to comment
Share on other sites

За да говори така ,явно е спирал от 200км и знае как става. Аз даже и не мога да си го представя. Само знам че дисковете ще ми се нагрят до червено и може и да не спра изобщо. Иначе са ме возили от Пловдив до Ст Загора и сме поддържали постоянна скорост 220. За 25 мин я минахме магистрслата. Към София обаче си е преживяване след Пазарджик да караш с повече от 130 ...

Link to comment
Share on other sites

София-Пловдив и с 320 става :lol:

 

Като скоростта която се поддържа беше 300

 

и аз ония ден летях ниско....с 407 км в час. повече не ми позволи колата :lol: :lol:

 

320... на вас не ви се живее. Аз с мойта кола, която е и бая лека като карам със 120 по магистралата към София и си е преживяване. Малко преди София на едно леко спускане усетих, че ако бях дигнал 5 километра повече от 160-те с които се движех и нашите нямаше да ме видят след края на работния ден. А това спортно окачване с тези неравности изобщо помага ли или си на крачка към излитане.

Link to comment
Share on other sites

Много фактори трябва да се напаснат за да е безопасно за да се кара с над 160-180 км/ч.Опитен шофьор( опа :) ) , подготвен автомобил, пътна настилка позволяваща това, трафик позволяващ да се налага такова темпо, атмосферни условия предполагащи вдигането на такива километри.Това според мен, де.

Link to comment
Share on other sites

София-Пловдив и с 320 става :lol:

 

Като скоростта която се поддържа беше 300

 

Преминахме вече на научна фантастика...

Link to comment
Share on other sites

Вдига 300 е едно ,а да караш 140км с толкова е меко казано невъзможно.Гумите ще са ти гръмнали още на 15-тата минута. Да не говорим че си излетял на първата неравност на наща родна магистрала. Ако си засечеш тия 300 с GPS ще видиш че реално караш с 270 някаде. So keep dreaming...

Link to comment
Share on other sites

Вдига 300 е едно ,а да караш 140км с толкова е меко казано невъзможно.Гумите ще са ти гръмнали още на 15-тата минута. Да не говорим че си излетял на първата неравност на наща родна магистрала. Ако си засечеш тия 300 с GPS ще видиш че реално караш с 270 някаде. So keep dreaming...

 

 

Сега виждам, че съм се изразил грешно в предишния ми пост.

 

Исках да кажа, че в частта София - Пловдив спокойно може да се вдигне 300+ км/ч.

Като предимно се караше с 280 до 300км/ч. А където трафика не позволяваше високи скорости беше с 130. Като преди тунела обърнахме и се върнахме в София.

 

 

Та... нека си мечтая отново за тази кола... Жаклко, че няма клипче...

... отворен таван по цариградско... приятно ръмжене на двигателя и симфония от 2те турбини ;)

 

 

П.С. А това с гумите не знам как го реши... Т`ва да не е Бугати Вейрон, че да си износи гумите за 15минути с пълна газ.

Link to comment
Share on other sites

Млади момко, ти очевидно живееш в някакво друго измерение...

 

Само да ти кажа, че изпускаш много като подценяваш високите скорости, добрата новина, е че никога не е късно. :)

 

 

За да говори така ,явно е спирал от 200км и знае как става...

 

Точно затова и уважавам толкова много Мергелите, имат уникални спирачки. Запечатал ми се е момента, в който гледах как Лечков с един Мерц (в което беше и брат ми от който знам и скоростта) намали от 180 до 0 почти за 50-на метра и си зави като пич в малка уличка с 90 градусов завой. - това е отпреди доста време.

 

 

София-Пловдив и с 320 става :lol:

 

Като скоростта която се поддържа беше 300

 

Аз 300 не знам какво е като скорост (е, живот и здраве ще видя), но имам познат който работи в охраната на Пещерняците. Та от него знам, че най-редовно са по магистралата със скорсоти над 300, и като го познавам, че даже и да преувеличава не обича - явно може и с 300.

Link to comment
Share on other sites

Ся понеже почна тотални простотии да пишеш малко да се отвезвиш

 

 

Test Lamborghini Gallardo SE — AUTO BILD SPORTSCARS 2/2006 — 19.01.2006

Bremsweg (Verz?gerung)

100-0 km/h kalt 39,9 m (-9,8 m/s?)

100-0 km/h warm 37,5 m (-10,5 m/s?)

200-0 km/h warm 138,5 m (-11,2 m/s?)

Link to comment
Share on other sites

Ся понеже почна тотални простотии да пишеш малко да се отвезвиш

Test Lamborghini Gallardo SE — AUTO BILD SPORTSCARS 2/2006 — 19.01.2006

Bremsweg (Verz?gerung)

100-0 km/h kalt 39,9 m (-9,8 m/s?)

100-0 km/h warm 37,5 m (-10,5 m/s?)

200-0 km/h warm 138,5 m (-11,2 m/s?)

 

:) Значи веднъж като ви оттърва така както по-горе,

 

но фактите за 40м спирачен път при 100км/ч са си факти и то стряскащи за мен.

 

в следващия момент четем в прехваления Аутобилд, че 40 метра спирачен път при 100км/ч не било вече приемливо за автомобил клас "С" !!! - горе Галардото като го гледам - колко пише :) ?!?

 

Айде вече от Аутобилд по-малко да цитирате, че не е ясно на кое да се вярва. А аз лично вярвам на очите си, верно че ония 50-на метра не съм ги мерил, но едва ли ще е голямо отклонението, а видях много добре къде му светнаха стоповете.

Link to comment
Share on other sites

2.5 метра разлика са разликата между това да убиеш някого и да не го удариш ;)

 

S40 2.0d( новото ) - 37м

i30 1.4 - 38.5

Corevette c6 - 37.5

 

Това са данни на ADAC.Само, че това са най-добрите постижения.Да го кажем образно, Хюндая ще спре на 38.5 примерно 20 път, Волвовто 50, а Корвета 120.

Link to comment
Share on other sites

:) Значи веднъж като ви оттърва така както по-горе,

в следващия момент четем в прехваления Аутобилд, че 40 метра спирачен път при 100км/ч не било вече приемливо за автомобил клас "С" !!! - горе Галардото като го гледам - колко пише :) ?!?

 

Айде вече от Аутобилд по-малко да цитирате, че не е ясно на кое да се вярва. А аз лично вярвам на очите си, верно че ония 50-на метра не съм ги мерил, но едва ли ще е голямо отклонението, а видях много добре къде му светнаха стоповете.

 

Започвам да си миля че несломимия е на 13 и гледа по цял ден телевизия и си представя кво ще е ако е на истина.... Сега почна да ми сравняваш галардо с хюндай и30 ? Маса ,тегло ,форма ....Ама той е виждал кола с 200 да спира за 50м - да не я засича с радар отстрани ? Или спирачките на мерца са 3 пъти по добри от на галардото ...

Link to comment
Share on other sites

2.5 метра разлика са разликата между това да убиеш някого и да не го удариш ;)

 

:) Добре де, защо ме караш да се обяснявам, като Мерцедес имат изключителни спирачни системи, даже и не говоря за АМГ-та и други подобни. Много добре знам какво говоря и който е карал Мерц също знае.

 

#Ael теб даже не смятам да те коментирам, щото коментар на фурнаджийски лопати е безсмислен - искаш да кажеш, че е нормално автомобил от нисък клас да спира по-добре от Галардо ?!? - правилно ли те разбирам ?

Link to comment
Share on other sites

Mercedes CL 500 7G

0-100 - 36м

–––––––

да много са добри ама не са магически, толкова ли ще те заболи, да си кажеш, че се изхвърли горе?!

 

м3 купе

0-100 - 35м

Link to comment
Share on other sites

:) Добре де, защо ме караш да се обяснявам, като Мерцедес имат изключителни спирачни системи, даже и не говоря за АМГ-та и други подобни. Много добре знам какво говоря и който е карал Мерц също знае.

 

#Ael теб даже не смятам да те коментирам, щото коментар на фурнаджийски лопати е безсмислен - искаш да кажеш, че е нормално автомобил от нисък клас да спира по-добре от Галардо ?!? - правилно ли те разбирам ?

 

Не ме разбираш изобщо. Ти си знаеш едно и само него си въртиш ,тва че хората си играят да те опровергаят с факти от реалноста не ти прави никво впечатление и си продължаваш с глупостите дето се лъжете пред блока на по приказка. Празни думи, вяла работа.

Link to comment
Share on other sites

Всяка кола, която заводски има максимална скорост над 200, има подсилени спирачки. По големи спирачни дискове, задължително вентилирани предните, дискове на четирите, задължително АБС. Спирачния път при 200-250 е наистина по-дълаг, но кола не се кара със спирачки, а с акъл. А на такива скорости на пътя задължително трябва да имаш друг поглед, да гледаш в хоризонта, да изчисляваш вероятни траектории на всички участници по пътя пред и зад теб, общо взето си е голяма доза математика. Разбира се това се прави подсъзнателно, дори когато натисна спирачката осъзнавам милисекунди след това защо я натискам.

Link to comment
Share on other sites

Mercedes CL 500 7G

0-100 - 36м

–––––––

да много са добри ама не са магически, толкова ли ще те заболи, да си кажеш, че се изхвърли горе?!

 

:) Добре. Както казах това беше преди доста време и бях относително малък, не съм имал и уреди и не съм и мерил точно отсечката - но това което видях ме изуми, а то е точно както съм го описал. Мерца беше някакъв двуврат с врати които се затварят като хладилник :) не знам какъв модел беше.

 

Всяка кола, която заводски има максимална скорост над 200, има подсилени спирачки. По големи спирачни дискове, задължително вентилирани предните, дискове на четирите, задължително АБС. Спирачния път при 200-250 е наистина по-дълаг, но кола не се кара със спирачки, а с акъл. А на такива скорости на пътя задължително трябва да имаш друг поглед, да гледаш в хоризонта, да изчисляваш вероятни траектории на всички участници по пътя пред и зад теб, общо взето си е голяма доза математика. Разбира се това се прави подсъзнателно, дори когато натисна спирачката осъзнавам милисекунди след това защо я натискам.

 

#AlBundy - благодаря :), бих казъл, че си единствения трезвомислещ тук. Че взе нещо и работата да ми куца от обяснения тук. ;)

Link to comment
Share on other sites

Всяка кола, която заводски има максимална скорост над 200, има подсилени спирачки. По големи спирачни дискове, задължително вентилирани предните, дискове на четирите, задължително АБС. Спирачния път при 200-250 е наистина по-дълаг, но кола не се кара със спирачки, а с акъл. А на такива скорости на пътя задължително трябва да имаш друг поглед, да гледаш в хоризонта, да изчисляваш вероятни траектории на всички участници по пътя пред и зад теб, общо взето си е голяма доза математика. Разбира се това се прави подсъзнателно, дори когато натисна спирачката осъзнавам милисекунди след това защо я натискам.

 

 

Забрави да кажеш, че всички коли които имат максимална скорост над 250 си идват с малко по-различни гуми :D

Link to comment
Share on other sites

...задължително трябва да имаш друг поглед, да гледаш в хоризонта, да изчисляваш вероятни траектории на всички участници по пътя пред и зад теб, общо взето си е голяма доза математика. ...

Ха..ха...прав си... :D ..."Сега оня идиот с тира на километър напред, изнася ли се без мигач....не се ли изнася.....а пък оня джигит на километър зад мен с поршето...с тия 300 км./ч.....дали ще дойде преди да съм изпреварил тира или няма да да дойде..." :devil

 

Послеслов: "...и като приближи джигита с поршето, Мидекс установи, че всъщност това бил pazu с гоУфа си...The End" :lol:

Link to comment
Share on other sites

В този аспект - най-големите идиоти на пътя са тези с БМВ-тата и най-културните на пътя пак са тези с БМВ-тата :lol: Нямал съм случай да настигна по магистралата някое X, Q, Кайен, Таурег или нещо подобно дето ги карат 170-180, още докато се покажа и при първото удобно място ме пускат, няма значение, че колата ми струва колкото четирите му гуми :lol: Обратно, като настигна нещо от рода E39 - 36 и надолу и почва едно пречкане, едни състезания :lol:

Сигнала за това, че искаш да изпревариш някой който е пред теб в лявата лента, не е светкане на дългите, а е подаване на ляв мигач. Дългите са само за заспалите, които карат в лявата лента без да имат необходимост от това. освен това ограничението на магистралата е 130 и всички които изпреварват без да изчакат "самолета" да мине, са си в правото, проблема и грижата за безопасността е изцяло на този който превишава ограничението.

Мидекс, Поршета не ама разни пистарки така са минавали покрай мен, все едно съм спрял

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...