Jump to content
BulForum.com

Recommended Posts

@Rimobul

Здравейте, 
Благодарим Ви за обратната връзка и се радваме, че приложението Ви е допаднало. Колегите ни работят усърдно върху постоянните подобрения и нововъведения в него, за да предоставим възможно най-доброто потребителско преживяване.
За да преминете на новото ни телевизионно решение, е нужно устройството, което имате в момента, да бъде заменено. cooolNet гигабитов интернет за дома се предлага само с медия конвертор. За целта е необходимо технически екип да 
Ви посети на място, за да направи замяната на устройствата. В момента периодът за миграция е до 10 дни, но обикновено колегите успяват да реагират доста по-бързо. 
Ако имате други въпроси или имате нужда от допълнителна информация относно предлаганите от нас услуги, може да се обърнете към колегите ни от отдел Обслужване на клиенти на национален номер 0800 45 845, обаждането е за наша сметка.
 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

11 hours ago, mIRCata said:

Food network в момента яко накъсва, спира, квадрати. Много зле. На 2 устройства

Едит:

Направо си умря.

Здравейте, 
Направихме проверка и от сутринта до този момент, каналът се възпроизвежда нормално както на новото, така и на старото ни телевизионно решение. Можете ли да споделите как са свързани с интернет устройствата Ви?
 

Link to post
Share on other sites
17 hours ago, mIRCata said:

Дай да тестваме дали 1 устройство може да работи извън адреса на услугата. Че аз точно така смятам да разнасям моя chromecat като съм на почивка. Драсни ми един код за активиране да го добавя в моя акаунт, да тестваме. Да няма изненади на морето, ако има нещо да го оправят преди това.

 

Ако не си тествал, пиши ми лично да тестваме.

Link to post
Share on other sites

@JoyDay С wi-fi, 5ghz. Не виждам обаче връзка това да е проблема. Другите канали си работеха и гледах друго. Там нямаше проблеми. Само с food  network към момента на писане на съобщението. Между първото писане и спирането има 2-3 мин.

Тъй като с Rimobul тествахме дали работи 1 приложение извън адреса на услугата се сещам нещо, което да погледнете:

Тъй като явно за 1 устройство се генерират еднакви кодове винаги( съдя по това, че повторно активиране на устройство хваща името, с което вече ми е в акаунта) как ще се държи системата ви, ако едно и също устройство се появи в два акаунта?

В случая, забравя да махна устройството на Rimobul от моя, а вие му активирате неговата услуга и той си добави в неговия акаунт пак същото устройство.

 

16 minutes ago, w00x said:

 

Ако не си тествал, пиши ми лично да тестваме.

Тествахме, работи за сега

 

On 5/16/2022 at 9:37 AM, mIRCata said:

След няколко дни неизползване на приложението от едното устройство(това със прения нет в детската), ме накара да го пререгистрирам. Защо така?

Като въведох кода в сайта си го разпозна като вече конфигурираното и запали.

 

Днес всичките ми устройства искат пререгистрация. И 3-те - двата телевизора и chromecast -а.

Единия в 13:10-11, другите в 13:30, 13:32 като врме го пуснах и ми изписаха пререгистрация. Да не е нещо свързано с това, че едно устройство се е пуснало на друг адрес?

 

 

Пререгистрирах само телевизорите. Каста сега не се гледа и седи сега неактивен

Edited by mIRCata
Link to post
Share on other sites

Преди малко говорих с Rimobul и при него е показало регистрация през деня. Явно има нещо

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Има ли някаква техническа възможност да ми се смени, приемника на ТВ-то, че последно време много ме дразни? Ползвам го от 7-8 години.От първите е МАГ 250 ли квото се водеше. Всяка седмица забива поне веднъж на черен екран, след рестарт е О.К. Сега на моменти, грам не регира на дистанционното, после всички команди почва да ги изпълнява накуп....... За адаптори да не говоря, в годините съм сменил едбо 10-12 поне.....

Link to post
Share on other sites

Здравейте, @jozo,

 

Можем да заменим set-top-box устройството. Моля на лично съобщение да ни изпратите имена на титуляр на услугата Ви или клиентски номер, а също и актуален телефонен номер за връзка с Вас.

 

Ако разполагате със смарт телевизор или бокс с някоя от изброените по-долу операционни системи, бихте могъл да се възползвате от тридневен пробен период за новото ни телевизионно решение - coool.tv.

 

coool.tv е приложение съвместимо с всички смарт устройства с операционни системи Android TV/Google TV (минимална необходима софтуерна версия Android 5.0 – препоръчителна 7 или по-голяма), Apple TV, (минимална необходима софтуерна версия 12 или по-голяма), Fire OS (минимална необходима софтуерна версия 5.0 или по-голяма), както и със смарт телевизори Samsung за моделите след 2020 г.
 

Link to post
Share on other sites

По-късно като се прибера, ще пусна съобщение с клиентския номер и имената на титуляра.

 

Имам смарт телевизор, модел 2021, но е марка LG, та за съжаление няма да мога да пробвам новата услуга.

Link to post
Share on other sites

@JoyDay вижте го това с пререгистрацията на приложението, защото сега пак ми светнаха телевизорите при първо пускане за деня.

Най-вероятно е нещо от backend-a, ошашква се и ми нулира активните устройства.

До колкото знам, на Rimobul днес му е пусната телевизията. Може би активирането на неговото устройство в акаунта му, деактивара моите. Но зщао не се прави само на конкретното устройство, а на всички?

 

Edited by mIRCata
Link to post
Share on other sites

и пак днес иска пререгистриране.

Изтрих всички устройства и ги добавих наново, да видим дали ще спре с това пререгистриране. Обаче хващаше, кое е по кода, та явно изтриването е някакво soft delete, защото явно бяха запазени.

Edited by mIRCata
Link to post
Share on other sites

Сложих 2 4к програми в списъка, който гледам. Ако пусната първо една от двете, без значение коя - работи. И каро сменя н другата, картината е като снимката. В случая оърво love nature, след рова zen tv. На снимката долната част е от love nature.

IMG_20220618_154420.jpg

 

Преди време май имаше такъв проблем, даже мисля писах за него. Но май тогава го оправихте. Не помня.

Edited by mIRCata
Link to post
Share on other sites

Дали да не направим официална петиция тия паляци да почнат да плащат на Миро? :laughing1:
Естествено след това ще го таксуваме и него! 

Link to post
Share on other sites

И какво, за да проверя за елементарно покритие в София трябва да оставям имена, телефони, адреси, егн-та, банкови сметки и нотариалния ми акт за собственост... пълна глупост!

Някой друг ще ми прибере паричките...

Link to post
Share on other sites

Ако се сещаш за по-добър начин да проверят покритието без адрес, може да им споделиш. :) 
Ако искаш им остави невалиден номер и адрес, пък те ще се свържат с теб, когато направят проверката.


Преди имаха карта с покритие. Явно се е оказало, че картата не е надеждна и не на всеки адрес може да се прекара услуга, дори да е в зоната, затова са минали на модела с индивидуални заявки.

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, slick said:

И какво, за да проверя за елементарно покритие в София трябва да оставям имена, телефони, адреси, егн-та, банкови сметки и нотариалния ми акт за собственост... пълна глупост!

Някой друг ще ми прибере паричките...

 

Благодарим на @w00x за точното обяснение.

В допълнение искаме да кажем, че за всеки потребител предоставяме индивидуално оптично влакно от техническия център до адреса му. Т.е. не е достатъчно да се знае дали има покритие в района, за да можем да отговорим със сигурност, дали имаме възможност да прокараме услуга конкретно до Вашия адрес. 

Link to post
Share on other sites

Здравейте,

 

От тази седмица имаме няколко подобрения в приложението coool.tv:

 

1. Възможност за пренареждане на канали в дефолтни профили (Всички, Детски, За възрастни). В тези профили не могат да се премахват програми, но вече има възможност да се пренареждат според желанието на потребителя. Ако потребителят е пренаредил програмите в дефолтен профил, при добавяне на нов канал от наша страна, той ще отиде на последна позиция. Ако не е правено пренареждане, новият канал отива на позиция по подразбиране.


2.  Дефолтните профили имат бутон "Подреди по подразбиране", с който се връща подредбата зададена от Кулбокс.

 

3. Ако към дадено устройство има зададен само един профил при стартиране на приложението, директно ще се включи последно гледаният канал.
 

Link to post
Share on other sites

То повече като функционалност на сайта са това, не н априложението. Освен ако не се е появила и в приложението възможност за пренареждане. Но в Гугъл плей няма нова версия. Още пише, че е от април.

Link to post
Share on other sites

Какво се случва с приложението за  LG телевизори? В началото бяхте обявили края на март, а вече сме края на юни и нищо. Или е ставало дума за март 2023-та?

Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Tsunamito said:

Какво се случва с приложението за  LG телевизори? В началото бяхте обявили края на март, а вече сме края на юни и нищо. Или е ставало дума за март 2023-та?

Здравейте, 
Благодарим Ви за проявения интерес. 
За съжаление, не всички стъпки по одобрението зависят пряко от нас. Ние също искаме възможно най-скоро да обявим съвместимостта на coool.tv с LG. Веднага щом имаме новини по темата, ще споделим.
 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Здравейте мисля да се присъединя към услугата coool.tv:  може ли да препоръчата бюджетен TVBOX като марка или модел . Другото нещо което ми направи вречатление че приложението е писано че работи с версии на Android след 7 ( ако не се бъркам ) а на 8.1 ( smartphone Huawei Honor 8x не тръгва ) както и на Xaomi Redmi Note 10 също не работи може грешката да е моя .

Този модел ще свърши ли работа

https://www.olx.bg/d/ad/tv-box-mxq-pro-4gb-64gb-android-10-1-hdmi-wi-fi-quad-core-CID632-ID8QajV.html ? Благодаря предварително

Edited by dxl666
Link to post
Share on other sites
Quote

coool.tv е съвместимо с всички смарт устройства с операционни системи Android TV/Google TV (минимална необходима софтуерна версия Android 5.0 – препоръчителна 7 или по-голяма), Apple TV, (минимална необходима софтуерна версия 12 или по-голяма), Fire OS (минимална необходима софтуерна версия 5.0 или по-голяма), както и със смарт телевизори Samsung за моделите след 2020 г.

 

Телефоните не са с Android TV. Кутийката, която си показал, също не е с Android TV.

 

Най-евтиният вариант е Amazon Firestick, но малко по-трудно ще го намериш.

Другият най-евтин вариант, който се предлага и по местните магазини/сайтове, е Xiaomi Mi Box.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

При толкова близки цени на xiomi-to с chomecast google tv, бих взел 2-рия

Edited by mIRCata
Link to post
Share on other sites

Какви са изискванията за скорост, че да работи приложението?

Тази седмица бях на село и опитах да вържа хромкас-та към телевизора там, но яко насичаше и беше невъзможно да се гледа.. За хд, знам, че е към 10-12 мегабита/с, но май се намесва буферирането и приложението изисква значително по-добър нет от 15-20 мегабита, за да може да работи.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...